crytek: قابلیتهای dx11 در crysis 3 روی 360 اجرا میشود.

dream maker

کاربر سایت
Nov 23, 2012
36
8te3thi28nco3r654a.jpg


سازنده آلمانی crysis 3 در حال اجرای dx11 روی ps3 و 360 هست.
راسموس هاجنگارد مدیر قسمت توسعه خلاق به یورو گیمر گفته:

We want to make sure as much as is humanly possible can translate from a DX11 variant into a DX9 variant, that will work almost as good on an Xbox console to whatever extent we can, because we don't want the experience to be different between the platforms


ما میخوایم مطمئن شیم تا اونجا که برای انسان قابل انجام دادنه دایرکت ایکس 11 رو به دایرکت ایکس 9 ترجمه کنیم که اینکار تقریبا به خوبی روی کنسول xbox داره پیش میره چون ما نمیخوایم تفاوتی بین پلتفرمای مختلف باشه.
t is very, very difficult, but it is possible. It just requires a lot of effort. Some of the stuff these guys are making work on consoles now is absolutely amazing. It's render features that shouldn't theoretically work on consoles, but they've managed to construct code that can emulate a similar thing from a… hack and slash sounds wrong, but they don't have the same streamlined pipeline you would have with a DX11 structure, but they can get to a similar result just by experimenting and using tips and tricks
خیلی خیلی سخته ولی امکان پذیره فقط احتیاج به تلاش بیشتر داره بعضی از کارایی که بچه ها دارن رو کنسولا انجام میدن واقعا شگفتی آوره.رندر ویزگیایی که تو تئوری روی کنسولا امکان پذیر نیست. اونا کدایی نوشتن که خیلی چیزارو تقلید میکنه درسته اونها ساختارمورد نیاز دایرکت ایکس 11 و ندارن ولی میتونن به نتیجه مشابه با استفاده از ترفندهایی برسن.

'm not saying this will be in the game, but they managed to make parallax occlusion mapping work, which is an advanced form of bump mapping where you get silhouettes as well, and you have self-shadowing even though you have absolutely no polygons
اونا روی parallax occlusion mapping [برای سه بعدی کرد تکسچره] کار میکنن با کمکش شما میتونید Self shadowing [سایه روی خود] داشته باشید بدون وجود هیچ چند ضلعی ای.


That's a very advanced feature, and it shouldn't theoretically run on a 360, but they made it run on a 360
اون خودش یک ویژگی خیلی پیشرفتس و تئوریکی نباید رو 360 اجرا بشه اما ما یه جوری ساختیمش که بشه!

منبع

چند وقت قبلم jorge jimenez از ساخت aa یا ضد دندونه جدیدی برای کنسولا تو crysis 3 خبر داده بود که دیگه دندونه ای تو بازی رو کنسول دیده نشه

Jorge Jimenez – SMAA T2x source code released
 
آخرین ویرایش:

HAVEK

کاربر سایت
Jul 24, 2010
325
نام
سروش
انگار واقعا دارن معجزه میکنن!:-o
برای من فریم بازی خیلی مهمه که تقریبا ثابت باشه.اگه فریم رو نرمال نگه دارن فوق العادس.
یه چیزی رو هم بگم یکی از وظایف تیم سازنده بازی مولتی پلتفرم این هست که بازی رو روی همه پلتفرم ها یکسان بسازن
و یک گیمر انتظار داره بازی که میکنه همونی که باید باشه.
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,128
نام
حسین
انصافا کرایسس 2،جدای از مشکلاتی که داشت واقعا رو کنسول عالی عمل کرده بود.ولی این ادعایی که اینا کردن رو،به شخصه تا نبینم باور نمیکنم.اصولا کرایتک استاد اعظم هایپ هست.
----------
آره،ریج خیلی گرافیکش ضایع و کاغذی بود.واسه همین IGN بهش 10 داد.درسته که چرت و پرت گفتن کنتور نمیندازه،ولی خب آدمیزاد رو که مضحکه دیگران میکنه.
 
آخرین ویرایش:

need to fight

کاربر سایت
Mar 2, 2009
2,059
اگه تعداد شرکت هایی مثل ناتی داگ و کرایتک و ... خوب تو این نسل زیاد بود این نسل مطمئنن بیشتر از اینا میموند.چون واقعا با بازی هایی مثل crysis , gears of war , uncharted , the last of us , forza , halo , god of war , احساس میشه این نسل هنوز پتانسیل خیلی زیادی داره.ولی با بعضی از بازی های دیگه آدم میگه خیلی وقت پیش باید نسل عوض میشد.
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,945
نام
حسین
ما میخوایم مطمئن شیم تا اونجا که برای انسان قابل انجام دادنه دایرکت ایکس 11 رو به دایرکت ایکس 9 ترجمه کنیم که اینکار تقریبا به خوبی روی کنسول xbox داره پیش میره چون ما نمیخوایم تفاوتی بین پلتفرمای مختلف باشه.
بسیار هم عالی این اژدهای سفید (XBOX360)و اژدهای خفته (PS3) خیلی مانده تا کارشون تموم بشه اگه شرکت های مثل ناتی داگ یا همین کرایتیک نبود چه بسا زودتر کنسول های نسل بعد معرفی میشند واقعا کراتیک نشان داد هر کاری که بخواد می تونه انجام بده و شعار دادن بلد نیست
درود به شرف جوات و تیم سازنده بازی
 

Batman Revenge

کاربر سایت
Jul 4, 2012
590
نام
مجید
منظورش این بود که با استفاده از ابزارهایی اینطوری نشون میدن که انگار گرافیک در حد dx11 هست ... یعنی با این که انجام پذیر نیست ولی با یه ترفندهایی چیزی شبیه این میسازن که فکر کنید dx11 بوده ! این به صورت اشکار تو خبر مشخصه ! من فکر نمیکنم که دقیق گفته باشن بازی رو رو dx11 اجرا میکنن ! اصلا همچین چیزی ممکن نیست ! فقط گفتن با یه راه هایی طوری نمایان میکنیم انگار dx11 باشه.... نمیدونم الان این همه جو زدگی چیه واقعا .. ؟ این کاریه که هر شرکتی میکنه و کریتیک هم کار جدیدی نکرده !!هایپ خبری dx11 رو کنسول :|
 

Burning Hawk

کاربر سایت
Apr 2, 2008
1,613
نام
Hossein
من یه چیزی رو اضاف کنم ، DX انحصاری مایروسافت ـه ، PS 3 از Open GL استفاده می کنه ، کلا از حرف های ایشون اینطور میشه برداشت کرد که می خوان یه پروجکشن ظاهری از dx 11 روی 9 نمایش بدهند.
 

GPSY

کاربر سایت
Dec 30, 2010
2,009
نام
اسماعیل
واقعا 360 یک شگفتی به تمام معناست پارسال هم C2 ورژن 360 بهترین گرافیک کنسلی رو ارائه کرد ولی یک سری ایراد ها مثل افت فریم داشت که امیدوارم تو این نسخه برطرف بشه..قبلا گفتم الان هم میگم Crysis 3 ورژن 360 بهترین گرافیک کنسولی نسل خواهد شد
رفيق اشتباه متوجه شدي بهترين گرافيك كنسولي رو دادن به PS3 نه 360!
 

alcatrez

کاربر سایت
Mar 9, 2011
593
نام
محمد
100% شدنیه و من هم قبولش دارم به طور مثال تو بازی dragon dogma برگ همه درخت ها و بوته گیاه ها 1 بعدی بودن با چرخش دوربین اونها هم می چرخیدند تا گیمر فکر کنه 3 بعدی طراحی شدن !!!! البته این ترفند خیلی ساده ای بود Crytek خیلی حرفه ای تر عمل میکنه Crysis 2 رو کنسول عالی بود این هم مطمئنم عالی میشه
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
حالا کی کنسول نسل بعد می خواد:|این همه می گین ضعیف هستن و dx11 می خواستید بفرمایید این ها من قبلا این ها رو می گفتم می گفتین الکیه:d
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
نمردیم و یه بار یه حرف درست و حسابی Crytek زد، خدائی Crysis 2 هم روی کنسول ها کنار از باگ ها و افت فریم هاش ( که صد درضد ضعف سازنده رو میرسونه ) از لحاظ گرافیکی و بصری خیلی خدا بود :D.
هرچند Halo 4 به نظرم بعدش کوبیدش زمین :D.
 

ROGamer

کاربر سایت
Dec 7, 2012
86
همون حرفاست که کمیت و کیفیت رو در نظر گرفته:D ...اول اینکه داریکس 11 اصلا روی کنسول قابلیتشو نداره تو dx9 مونده :D ... و یه جور شبیه سازی و میشه گفت تیلیغ...و با فریم 10 :D و جزییات روی ULTRALOW و شبیه سازی DX11 :D

من کار به نسخه ی کنسول ندارم که چی گفته کلا این بازی روی کنسول واسه من فحشه ...عظمت واقعی روی PC هست که موقعی که کرایتک crysis 1 و زد طرف داشت lego درست میکرد واقعا هنوز که هنوز رقیب نداره اونجا بود که قدرتشو نشون داد وقعا ریل تایم در حد فجیع...واقعا در حددش نبودن و نیستن اگر هم روند ش تغییر کرد بخاطر درامد بیشتر بود مگر نه همون کرایسیس 2 یه چیزی در حدد اسمون میشد...

اگر هم نسخه ی کنسولی رو این بین اورد نیاز داره واسه فروش ش یه تعریف هایی بکنه...

در ضمن از لحاظ گرافیکی روی کنسول HALO 4 V رو می شه با کرایسیس 2 روی کنسول مقایسه کرد ...ولی نسخه ی PC مقایسش یه جور تمسخر امیزه واقعا ...همون انتی الیازش تنها به کل هیکل HALO میارزه ...هیچوقت گرافیک کرایسیس 1 رو فراموش نمیکنم واثعا صد رده از کل بازی ها جلوتره عجیب بود عجیب هنوز که هنوز با مد انجامش میدم کرافیکش رودست نداره لامصب مثل یک جنگل واقعیه و دور از بازی...
 
آخرین ویرایش:

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
همون حرفاست که کمیت و کیفیت رو در نظر گرفته:D ...اول اینکه داریکس 11 اصلا روی کنسول قابلیتشو نداره تو dx9 مونده :D ... و یه جور شبیه سازی و میشه گفت تیلیغ...و با فریم 10 :D و جزییات روی ULTRALOW و شبیه سازی DX11 :biggrin1:
مگه گفته میخوایم DX 11 اجرا بشه بازی؟میخواد با تکنیک های DX9 کاری کنه که فکر کنیم DX11 ه!
الان یه سری ها موندن به حرف دلشون گوش کنن و تعریف کنن از بازی ضایع بشن یا بشینین باز ترول کنن که دیگه خیلی ضایع بشن:lol:
جالبیه قضیه اینه که وقتی حرف از Crysis میشه Crytek اق و پیف میشه ولی حرف Ryse که پیش میاد همون دوستان هیتر کرایتک میشن عاشق سینه چاکش و کرایتک هم میشه بهترین استدیوی بازیسازی!!
laughing.gif
این پست تاپیک قبلیه.
یکم ویرایشش کنیم میشه این:

جالبیه قضیه اینه که وقتی حرف از Crysis نسخه PC میشه Crytek اق و پیف میشه ولی حرف Crysis نسخه کنسولی که پیش میاد همون دوستان هیتر کرایتک میشن عاشق سینه چاکش و کرایتک هم میشه بهترین استدیوی بازیسازی!!
laughing.gif


یه نگاه به تاپیک قبلی و این تاپیک بزنید خودتون میاید جمله رو طلا میگیرید:D
 
آخرین ویرایش:

...EmotionaL

کاربر سایت
Aug 7, 2012
68
نام
دیوونه

اولا که 360 کلا DXش نه 9 هست نه 10 و یک DX تقریبا اختصاصی داره..
دومن چی پس؟ :d

ولی جدا از شوخی..
دوستان عزیز چه طور میگن کنسولا هنوز پتانسیل دارن؟..
سازنده ها دارن خودشون رو به در و دیوار میکوبن تا شاید 4 تا تکنیک عجیب و غریب دیگه پیدا کنن و حرکت بزنن...
خوب اگه پتانسیل داشتن که دیگه به کلک رشتی نیاز نبود..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر