
"در بازی های اکشن سوم شخص، بیشتر کاراکترها شخصیت "گرگ تنها" را دارند، که در بعضی از قسمت های Ryse وجود دارد، ولی این بازی در واقع درباره ی حمایت کردن و بودن با برادران، و از همه مهتر در مورد کار گروهی است. شما در حین بازی تبدیل به ژنرال میدان جنگ می شوید.درک می کنید که برای ژنرال شدن چه زحمت ها و زجرهایی باید کشید.
ما یک مفهوم به نام "دکمه زدن تا حرفه ای شدن" داریم. ایده این است که همه می توانند بازی کنند و دکمه بزنند و بجنگند، اما اگر بفهمید که زمان درست زدن دکمه کی است. حرفه ای می شوید. و می توانید عکس العملی که از هوش مصنوعی می گیرید را درک کنید. گاهی اوقات هوش مصنوعی به حالت "قابل مجازات" می روند و شما می توانید آنها را اعدام کنید. ما فکر کردیم چرا باید اینجا متوقف شود؟چرا من باید صبر کنم تا یک فیلم تمام شود؟
به خاطر اینکه همه ما بازی هایی کردیم که مجازات دارند و بعد از نیم ساعت همه حالت Basic مبارزه را می فهمند. مثلا می فهمد که ساده ترین راه اینست که باید کله شخصیت دیگری را با شمشیر از جا بکند، بعد با چاقو او سوراخ کند و بعد لگدش بزنند. ما گفتیم که همین جریان را ادامه دهیم و پنجره ای باز کنیم و به کسانی که وقت گذاشته اند و راه های بهتری یاد گرفته اند پاداش اضافی (Bonus) بدهیم."
- PJ Stevazکارگردان طراحی Ryse: Son of Rome.
Source
آخرین ویرایش: