Crytek از نحوه مبارزه در Ryse صحبت می کند

  • Thread starter Thread starter Gojira
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Gojira

Remembering
کاربر سایت
43344420156935306003.jpg


"در بازی های اکشن سوم شخص، بیشتر کاراکترها شخصیت "گرگ تنها" را دارند، که در بعضی از قسمت های Ryse وجود دارد، ولی این بازی در واقع درباره ی حمایت کردن و بودن با برادران، و از همه مهتر در مورد کار گروهی است. شما در حین بازی تبدیل به ژنرال میدان جنگ می شوید.درک می کنید که برای ژنرال شدن چه زحمت ها و زجرهایی باید کشید.

ما یک مفهوم به نام "دکمه زدن تا حرفه ای شدن" داریم. ایده این است که همه می توانند بازی کنند و دکمه بزنند و بجنگند، اما اگر بفهمید که زمان درست زدن دکمه کی است. حرفه ای می شوید. و می توانید عکس العملی که از هوش مصنوعی می گیرید را درک کنید. گاهی اوقات هوش مصنوعی به حالت "قابل مجازات" می روند و شما می توانید آنها را اعدام کنید. ما فکر کردیم چرا باید اینجا متوقف شود؟چرا من باید صبر کنم تا یک فیلم تمام شود؟

به خاطر اینکه همه ما بازی هایی کردیم که مجازات دارند و بعد از نیم ساعت همه حالت Basic مبارزه را می فهمند. مثلا می فهمد که ساده ترین راه اینست که باید کله شخصیت دیگری را با شمشیر از جا بکند، بعد با چاقو او سوراخ کند و بعد لگدش بزنند. ما گفتیم که همین جریان را ادامه دهیم و پنجره ای باز کنیم و به کسانی که وقت گذاشته اند و راه های بهتری یاد گرفته اند پاداش اضافی (Bonus) بدهیم."

- PJ Stevazکارگردان طراحی Ryse: Son of Rome.

Source
 
آخرین ویرایش:
کلا کرایتک همیشه تو گیم پلی مشکل داره

فارکرای و کرایسیس 1 مشکلی نداشتن و خیلی لذت بخش بودن و همچنین کرایسیس وارهد اما بعد اونا دیگه گند زدن، این چیزی که از این بازی نشون دادن فقط گرافیک خیره کننده داشت اما گیمپلی خیلی سطحیی داشت کلا چیزایی که من دیدم اینطوری بود

1: X < Y < B
2: X < B
3: Y < B

این سبک گیمپلی خیلی سریعتری میطلبه که امیدوارم اینطور هم بشه ...
 
سلامٌ علیکم و رحمة الله
مثلا باید کله شخصیت دیگری را با شمشیر از جا بکنم، بعد با چاقو بزنمش و بعد لغتش بزنم.
لگد بوده منظور :d
_____
من بیشتر از هر نوع بازی ای ، این مدل بازیو دوست داشتم . بازی ای که توش از یک سرباز به یه ژنرال تبدیل بشی ، یا حد اقل با دور و بریات با اون وریا بجنگی .
بعد از Spartan : Total Warrior و Samurai Warriors و Dynasty Warriors و Warriors Orochi ، هیچ بازی ای اون حال رو بهم نداد ( استثناعاً Shadow of Rome که تکی بود ) .
 
آخرین ویرایش:
برداشت غلطی از QTE دارن. رو اعصاب بود. دم به دقیقه QTE اخه !!. قسمت پرتاب نیزه بصورت "بینهایت" شدید نیاز به رسیدگی داره. اگر مثل GoW فانتزی بود مشکلی نداشت.
 
مثل اینکه ماه رمضون روی بعضی از دوستان بیشتر اثر کرده.
آدم اول منبعو می خونه، می بینه که متن توی منبع همینجوری برای ترجمه سخت هست، بعد از روی هوا حرف می زنه که Cool جلوه داده بشه.;)
لحن صحبتون بهتر باشه بد نیست !
شما اگر نمیتونید روان ترجمه کنید به یک نفر دیگه بگید تا این کار رو انجام بده
لغد نه و لگد
بعد از نیم ساعت همه حالت Basic مبارزه را می فهمند / بهتر نیست همون basic هم ترجمه کنید ؟! بعد از نیم ساعت بازی کردن همه اساس مبارزه کردن را متوجه می شوند
 
کرایتک و HnS ؟!
مگه این چیزی که نشون دادن HnS بود؟ :-/ :دی این سیستم QTE هم اگه مبارزات آسون نباشه میتونه جذاب باشه چون گفتن بیشتر از 100 تا Finisher مختلف تو بازی وجود داره که واسه نمایش E3 فقط 6 یا 7 تا Finisher استفاده شده. کلا بستگی به این داره مبارزات قبل از رسیدن به وضعیت Finisher در چه درجه سختی قرار گرفته باشه، اگه سختی مناسبی داشته باشه که دیگه مشکلی نیست :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or