رئیس Crytek اعتقاد دارد Crysis 3 می تواند تا حداقل 2 سال benchmark بصری باشد.
Cevat Yerli رئیس Crytek اعتقاد دارد Crysis 3 بر روی PC تا حداقل 2 سال بعد از انتشار بازی Benchmark بصری خواهد بود، درست همانند Crysis که در سال 2007 منتشر گردید.
وقتی که GamesBeat پرسید که آیا تیم Crytek رقیبی هم از بازی های دیگر در سطح جلوه های بصری و گرافیکی مانند Crysis 3 وجود دارد که با آنان رقابت کند، Yerli پاسخ داد:"هیچ بازی فکر نمی کنم در این سطح باشد."
او به شوخی گفت:"چیزی که ما انجام می دهیم فقط یک بار انجامش خواهیم داد."
Yerli:" بازی Crysis 3 بر روی PC یک تجربه به مدت حداقل 2 سال برای benchmark خواهد بود، وقتی می بینم چه اتفاقاتی در بازار PC می افتد، و کاری ک ما هم اکنون انجام می دهیم. ما قصد نداریم باعث جلوگیری از رشد بازی های دیگر در بازار PC شویم."
" ما این کار را اولین بار با نسخه اول Crysis بر روی PC انجام دادیم. وقتی که Crysis عرضه شد یک high-end benchmark خوب به مدت 3 سال بود. به نظر من Crysis 3 این کار را دوباره تکرار خواهد کرد.
GamesBeat هم چنین پرسید: بازی Crysis 3 فکر می کنید چطور با بازیهای Unreal Engine 4 و بازی های کنسول های نسل بعد رقابت خواهد کرد؟
Yerli:" صادقانه می گویم، من فکر کی کنم Unreal Engine 4 قادر نیست کاری را که ما با Crysis 3 بر روی کنسول های حاضر انجام دادیم انجام بدهد. شاید نسخه PC آن بتواند انجام بدهد این کار را آن هم فقط با تنظیمات و سیستم بالاتر بر روی PC. موتور CryEngine 3 قادر است هر کاری را که Unreal Engine 4 انجام می دهد را انجام دهد. ما در حال حاضر به شماره جدید CryEngine 4 نیاز نداریم.
" فکر می کنم بازی های کنسول های نسل بعد با Crysis 3 بر روی PC قابل مقایسه باشند. چنانچه این بازی یک بازی high-end برای PC است. ضمن این که این بازی یک بازی نسل بعد و همچنین فقط برای نسل بعد PC ها است.
GamesBeat: در حال حاضر آیا زمان عرضه بازی ماه فوریه اعلام گردیده است؟
Yerli:" بله ما بازی را در ماه فوریه عرضه می کنیم. 19 این ماه در آمریکا و 22 فوریه در اروپا.
GamesBeat:" چه مدت زمانی هست که بر روی بازی کار می کنید؟
Yerli:" در حدود 2 سال و نیم است.همزمان با تکمیل Crysis 2. بیشتر تیم ما پس از مدتی بعد از Crysis 2 به پروژه Crysis 3 پیوستند. قبل از این که ساخت Crysis 2 به پایان برسد یک تیم کوچک در حال آماده سازی Crysis 3 و پیش تولید آن بودند.
GamesBeat:" چیزی که احساس می کنیم این است که بازی از لحاظ کیفیت فنی از E3 بهتر شده است. چه مدت روی آن کار کرده اید؟
Yerli:" بله ما از نهایت قدرت موتور استفاده کرده ایم. این چیزی بود که اتفاق افتاده است. ما انجین را در چند هفته ای که گذشت بهینه کرده ایم. چیزی که شما شاهدش هستید کد های جدیدی هستند. کد ها بهینه شده اند. ما در حال استفاده از نهایت کشش Xbox و PlayStation هستیم، اما چیزی که واقعا می درخشد PC است. من بسیار خوشحالم که آن بر روی سیستم عامل کنسول ها است. اما هدف ما این است که فقط یک بازی DX11 داشته باشیم. ما می خواهیم بر PC فشار بیاوریم و به جلو اندازیمش.
آخرین ویرایش: