CrackDown 3 با استفاده Cloud از قدرتی بالغ بر 20 کنسول Xbox One بهره می‌برد

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
امروز مایکروسافت در جریان کنفرانس «گیمز کام» اعلام کرد، عنوان «CrackDown 3» با استفاده از قدرت Cloud دارای تخریب پذیری 100% محیطی خواهد بود. با ادامه خبر با سایت بازی سنتر همراه باشید.

bFjjm.jpg


یکی از نمایش های امروز کنفرانس مایکروسافت اختصاص داشت به شماره جدید «CrackDown». امروز به صورت رسمی اعلام شد، کرک داون جدید با عنوان «کرک داون 3» منتشر خواهد شد. این عنوان توسط استودیو «ReAgent» و «دیوید جونس» خالق عنوان محبوب «GTA» در حال توسعه است.

دیوید جونز در طول نمایش بازی اعلام کرد، کرک داون 3 با استفاده از «Cloud» از قدرت 20 کنسول Xbox One بهره می برد و نتیجه کار تخریب پذیری 100% محیط بازی شده است.

کرک داون 3 در زمانی نامشخص در سال 2016 به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One منتشر خواهد شد. همچنین اعلام شد نسخه بتا بخش چند نفره بازی هم در سال 2016 منتشر خواهد شد.

منبع و منبع
 
آدم میترسه!!!!.مثل پیروزی روباتها بر انسان در آخرالزمان میمونه.نمیدونم اصلا لازم هست این همه تخریب پذیری؟فقط میدونم تو بتلفیلد این (کلاود )بدرد میخوره:d
 
در این که آینده گیمینگ با Cloud میسر میشه که فک کنم کسی شک نداشته باشه.
الان مسله ای که هستش اینه که شاید مایکروسافت یکم زیادی زود شروع به انجام این کار کرده (که شخصا مخالفم با این نظر) و این که این اعداد و ارقام یا دروغه و یا این که شاید ۱۰ درصد مردم بتونن با اینترنتاشون تجربش کنن.
وقتی قراره قدرتش ۲۰ برابر یک دستاگاه باشه پس مقدار اطلاعاتی هم که قراره جابجا بشه کم نیست (تو زمینه تخریب پذیری) و این که باید اینترنت اونقدری پایدار باشه که ارتباط دچار مشکل نشه.
از طرفی هم دوستانی که میگن آی نسل بعد سونی بدبخته و این داستانا. باس یادآوری کنم که مایکروسافت تنها یکه تاز شبکه و Cloud Computing نیستش و اتفاقا اوضاع Azure ش تا مدتی پیش رو به وخامت بود نسبت به رقبا.
صد در صد درصورت نیاز سونی میتونه با شرکت هایی که تو این زمینه اگه نگیم پرقدرت بلکه هم سطح ماکروسافت هستن قرارداد ببنده شرکت هایی مثل IBM و Amazon و چندین شرکت دیگه.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
در هرصورت شخصا از این حرکت استقبال میکنم به شرطی که باعث نشه اکثر بازی های آینده این شرایطو پیدا کنند.
 
بعضی دوستان دارن در مورد نحوه کار
Cloud Computing اشتباه میکنند. ببینید یه مثال خیلی ساده در حد سواد خودم میزنم: شما وقتی با یک نرم افزار برنامه نویسی مثل MATLAB کار میکنید یه برنامه پیچیده یا شبیه سازی پیچیده انجام میدید و RUN میکنید کامپیوتر شما شروع میکنه به پردازش اطلاعات و بسته به پیچیدگی شبیه سازی و قدرت کامپیوتر شما ممکنه از چندین دقیقه تا چندین ساعت این پروسه پردازش طول بکشه و در نهایت جواب رو به شما نشون بده. حالا اون جواب (خروجی) معمولا فقط در حد یه نمودار یا چنتا عدده که اصلا حجم خاصی ندارن.حالا تصور کنید شما به سرور های Azure دسترسی دارید: ورودی های شبیه سازی رو به MATLAB میدید، به جای اینکه کار پردازش توسط کامپیوتر شما انجام بشه توسط سرورهای بسار قدرتمند تر Cloud Computing پردازش میشه (در کمتر از یک ثانیه) و جواب پردازش رو شما روی مانیتور میبینید.

حالا توی این مثال چه مقدار اطلاعات از طریق اینترنت رد و بدل شده؟ فقط اطلاعات ورودی (یک سری عدد) و اطلاعات خروجی( بازم یک سری عدد و نمودار)

اون حجم عظیم پهنای باند که برای پردازش اطلاعات مورد نیازه کاری به من و شما و اینترنت نداره. این همون کاریه که
Cloud Computing به عهده میگیره و وقتی پردازش تموم شد خروجی رو از طریق اینترنت به ما میرسونه.



 
آخرین ویرایش:
ماشاالله ۲۰ کنسول
میشه به عبارتی ۲۰ این وان :d
واقعا دستاورد بزرگیست ، تبریک میگم به مایکرو که ساکن یه منظومه دیگس :d

سلام نوید جان شمام این ورا نمیای دلمون تنگ شده ... ;) سفرهای بین منظومه ای چطوره ؟؟؟ خوش میگذره ؟؟ ;) حالا یکی دوست داره اردک بشمره تو کنفرانس یکی هم میاد از کلود و پردازش تحت شبکه میگه !!! اینکه ما با تکنولوژی دهه 80 میلادی زندگی میکنیم مشکله دنیا نیست!!!! خود سونی هم اعتقاد راسخی به این تکنولوژی داره!!!!! بیشتر باید بستر اینترنتی ایران و ترول کنیم تا مایکروسافت .. بحث پردازش فیزیکه قرار نیست پردازش گرافیکی فلان کنسول با هاش مقایسه بشه!!!! داریم از یک شهر با تخریب پذیری 100% صحبت میکنیم باور بکنید ربطی به پردازش گرافیکیش نداره. حالا اینکه چقدر قراره موفق باشه تا روز عرضه باید صبر کرد ولی تو ایران که هر چیزی به نت مربوط باشه بی دردسر نخواهد بود .


بعضی دوستان دارن در مورد نحوه کار
Cloud Computing اشتباه میکنند. ببینید یه مثال خیلی ساده در حد سواد خودم میزنم: شما وقتی با یک نرم افزار برنامه نویسی مثل MATLAB کار میکنید یه برنامه پیچیده یا شبیه سازی پیچیده انجام میدید و RUN میکنید کامپیوتر شما شروع میکنه به پردازش اطلاعات و بسته به پیچیدگی شبیه سازی و قدرت کامپیوتر شما ممکنه از چندین دقیقه تا چندین ساعت این پروسه پردازش طول بکشه و در نهایت جواب رو به شما نشون بده. حالا اون جواب (خروجی) معمولا فقط در حد یه نمودار یا چنتا عدده که اصلا حجم خاصی ندارن.حالا تصور کنید شما به سرور های Azure دسترسی دارید: ورودی های شبیه سازی رو به MATLAB میدید، به جای اینکه کار پردازش توسط کامپیوتر شما انجام بشه توسط سرورهای بسار قدرتمند تر Cloud Computing پردازش میشه (در کمتر از یک ثانیه) و جواب پردازش رو شما روی مانیتور میبینید.

حالا توی این مثال چه مقدار اطلاعات از طریق اینترنت رد و بدل شده؟ فقط اطلاعات ورودی (یک سری عدد) و اطلاعات خروجی( بازم یک سری عدد و نمودار)

اون حجم عظیم پهنای باند که برای پردازش اطلاعات مورد نیازه کاری به من و شما و اینترنت نداره. این همون کاریه که
Cloud Computing به عهده میگیره و وقتی پردازش تموم شد خروجی رو از طریق اینترنت به ما میرسونه.




فرمایشات شما متین ولی بحث محاسباتی که شما مطرح کردی یه تفاوتی اساسی داره .. تو بحث گیمینگ نتیجه محاسبات مورد نظر باید تو ms به دست ما برسه و کوچکترین Latency و دیرکرد در دریافت اطلاعات کل نتیجه به دست اومده رو بی ارزش میکنه به دلیل Lag و بقیه مشکلات ناشی از اون . البته تو این مورد چون فقط محاسبات فیزیک به Cloud سپرده شده شاید اونقدرا هم مشکل ساز نباشه تا اینکه قرار باشه پردازش گرافیکی رو به Cloud بسپرن . بازم خوشحال میشم دوستانی که تخصصشون تو شبکه و پردازش های تحت شبکه هست نظراتشون رو اعلام کنند .
خیلی خوبه که تمام محاسبات تحت شبکه و به صورت مرکزی انجام بشه . تاثیرات خیلی زیادی تو محیط زیست و کمتر شدن آلودگی ها و ضایعات کارخانه جات داره و لی ایراداتی هم داره مثل وابسته تر شدن یوزرها و کنترل بیش از قبل اون ها توسط شرکت ها . غیر از اون کشور هایی مثل ایران دیگه نمیتونن پا به پای دنیا از سرویس ها استفاده کنند .
 
آخرین ویرایش:
مصرف اینترنت این یه چی در جد Diablo III یا SimCity باید باشه احتمالا:دی
 
من فقط سوالم در مورد Latency هست، به هر حال Latency اینترنت خیلی بیشتر از قطعات کنسوله و چطور اینا با هم سینک میشن؟! + چجوری جوری سینک میشن که سرعت پاسخ دادن سیستم به عمل کاربر پایین نیاد؟
اگر میشد توی یه خط توضیح داد که توی همون کامنت قبلیم توضیح میدادم. این موضوعی نیست که بشه به راحتی توضیحش داد و یه موضوع تحقیقاتی هست.

لینک زیر فقط مقالات IEEE هستن که این چند سال اخر فقط روی همین موضوع Latency کار کردن.

http://ieeexplore.ieee.org/search/searchresult.jsp?newsearch=true&queryText=cloud gaming latency

منتظر یه چکیده بودم! کسی هم نخواست توی یه خط توضیح بدید البته.:دی
 
آخرین ویرایش:
من فقط سوالم در مورد Latency هست، به هر حال Latency اینترنت خیلی بیشتر از قطعات کنسوله و چطور اینا با هم سینک میشن؟! + چجوری جوری سینک میشن که سرعت پاسخ دادن سیستم به عمل کاربر پایین نیاد؟

اگر میشد توی یه خط توضیح داد که توی همون کامنت قبلیم توضیح میدادم. این موضوعی نیست که بشه به راحتی توضیحش داد و یه موضوع تحقیقاتی هست.

لینک زیر فقط مقالات IEEE هستن که این چند سال اخر فقط روی همین موضوع Latency کار کردن.

http://ieeexplore.ieee.org/search/searchresult.jsp?newsearch=true&queryText=cloud gaming latency
 
من فقط سوالم در مورد Latency هست، به هر حال Latency اینترنت خیلی بیشتر از قطعات کنسوله و چطور اینا با هم سینک میشن؟! + چجوری جوری سینک میشن که سرعت پاسخ دادن سیستم به عمل کاربر پایین نیاد؟

همین الانم می دونید که چند تا شبکه مختلف از جمله PS NOW و غیره بازی ها رو به طور کامل با Cloud پردازش و برای یوزر Stream می کنند .. به زبان خیلی سادش میشه اینطور گفت که تو بحث پردازش فیزیک تا اونجایی که میدونم میشه بار پردازشی رو زمانبندی کرد که پردازش ها یک مقدار زودتر از موعد انجام بشه و دیتا زودتر به کنسول برسه تا بتونن تا جای امکان مشکل Latency رو جبران کنند ... که با نت ما مشکل ساز خواهد بود 100% ولی اگر قرار بود این عمل برای بار پردازش گرافیکی انجام بشه وضعیت خیلی پیچیده تره و Latency مشکل سازتر میشه.
 
منتظر یه چکیده بودم! کسی هم نخواست توی یه خط توضیح بدید البته.:دی

این بحث خیلی خیلی جذاب و جالب هست. من که شدیدا علاقه دارم و شده یکی از موضوعات تحقیقی بنده :d (شاید هم برای تز دکتری روی همین موضوع کار کردم :-" ) توی تاپیک پیشنهادات هم گفتم اگه بشه یه Community در همین تالار کنسولها به اسم Cloud Gaming ایجاد بشه که مطالب تخصصی در این زمینه رو با کمک بچه‌ها اونجا مورد بحث قرار بدیم. به نظرم خیلی خوب میشه و از این پراکنده گویی‌ها راحت میشیم. هم کار تخصصی میشه هم از دست یه مشت ترول‌گر راحت میشیم :d
 
بعضی دوستان دارن در مورد نحوه کار
Cloud Computing اشتباه میکنند. ببینید یه مثال خیلی ساده در حد سواد خودم میزنم: شما وقتی با یک نرم افزار برنامه نویسی مثل MATLAB کار میکنید یه برنامه پیچیده یا شبیه سازی پیچیده انجام میدید و RUN میکنید کامپیوتر شما شروع میکنه به پردازش اطلاعات و بسته به پیچیدگی شبیه سازی و قدرت کامپیوتر شما ممکنه از چندین دقیقه تا چندین ساعت این پروسه پردازش طول بکشه و در نهایت جواب رو به شما نشون بده. حالا اون جواب (خروجی) معمولا فقط در حد یه نمودار یا چنتا عدده که اصلا حجم خاصی ندارن.حالا تصور کنید شما به سرور های Azure دسترسی دارید: ورودی های شبیه سازی رو به MATLAB میدید، به جای اینکه کار پردازش توسط کامپیوتر شما انجام بشه توسط سرورهای بسار قدرتمند تر Cloud Computing پردازش میشه (در کمتر از یک ثانیه) و جواب پردازش رو شما روی مانیتور میبینید.

حالا توی این مثال چه مقدار اطلاعات از طریق اینترنت رد و بدل شده؟ فقط اطلاعات ورودی (یک سری عدد) و اطلاعات خروجی( بازم یک سری عدد و نمودار)

اون حجم عظیم پهنای باند که برای پردازش اطلاعات مورد نیازه کاری به من و شما و اینترنت نداره. این همون کاریه که
Cloud Computing به عهده میگیره و وقتی پردازش تموم شد خروجی رو از طریق اینترنت به ما میرسونه.



حرف شما کاملا درسته اما اینجا بحث اصلا خود صرف cloud computing نیستش.
ببینید شما مثال سیستمتون رو زدید اما وقتی میگن اون سیستم کاود قراره ۲۰ برابر دستگاه پردازش کنه بهتره نگاهی به محاسبات ابرکامپیوتر ها بندازیم که خواهیم دید که اتفاقا حجم خیلی زیادی ورودی و حجم قابل توجهی خروجی دارن (محاسبات فیزیکی و هواشناسی و غیره)
اینجا هم بحث، بحث تخریب پذیری هست که خب با چند تا عدد بعید میدونم بشه کار خاصی انجام داد، یعنی حداقل ۲۰۰-۳۰۰ کیلوبایت درثانیه رو نیاز داره که خب کم چیزی نیست.
 
حرف شما کاملا درسته اما اینجا بحث اصلا خود صرف cloud computing نیستش.
ببینید شما مثال سیستمتون رو زدید اما وقتی میگن اون سیستم کاود قراره ۲۰ برابر دستگاه پردازش کنه بهتره نگاهی به محاسبات ابرکامپیوتر ها بندازیم که خواهیم دید که اتفاقا حجم خیلی زیادی ورودی و حجم قابل توجهی خروجی دارن (محاسبات فیزیکی و هواشناسی و غیره)
اینجا هم بحث، بحث تخریب پذیری هست که خب با چند تا عدد بعید میدونم بشه کار خاصی انجام داد، یعنی حداقل ۲۰۰-۳۰۰ کیلوبایت درثانیه رو نیاز داره که خب کم چیزی نیست.

دیگه توی دنیای مدرن 200KB/s چیزی نیست :d
 
هر دو شرکت سونی و مایکروسافت از cloud به عنوان یک سیستم انقلابی یاد می کنن.
اون روزی هم که قرار باشه شما به صورت افلاین تو خونه بشینی و از ابر سیستمت استفاده کنی، باید چند هزار دلار خرج کنی که خب مایکرو و سونی هیچ وقت کنسولی که بخواد چند هزار دلار باشه نمی سازن. پس همین به قول شما رسیور یک انقلاب محسوب میشه و غیر عادی نیست که نسل بعد همین سونی و مایکروسافت شروع به فروش رسیور کنن.
هر دو شرکت هم فعلا به نحوی دارن استفاده از cloud افزایش میدن.


fixed
دوست عزیزم، در حال حاضر بنده در رابطه با آینده صحبت نمی کنم! آینده قرار هست اتفاقات خیلی عجیب و دیدنی رُخ بده که حتی تصورش رو هم نمی شه کرد! ما داریم در مورد حال صحبت می کنیم! گاها بعضی از دوستان به شکلی از این سیستم صحبت می کنن که اینگار همین الآن مشغول استفاده هستن! در حالی که حتی تجربه ش هم نکردن، چون امکاناتی برای تجربه کردنش در اختیار ما نیست!
رفیق من، تو دنیای اطراف ما بی شمار امکانات هست که حتی یک درصد از مردم دنیا هم ازش بهره نمی برن! چون همون امکاناتِ رفاهی یکسری امکانات اجرائی دیگه نیاز داره!
سیستم cloud یک سیستم فوق العاده هوشمندانه و بی نظیر هست! اما این سیستم تنها درصد خیلی کمی از مردم رو هدف قرار داده، چون امثال من و شما حتی نمی تونیم به تحربه کردنش فکر کنیم، چه برسه به داشتنش!
من و شما در جائی زندگی می کنیم که فراهم کردن و داشتن یک کنسول قوی به شکل پرتابل هزینه کمتری نسبت به یک سیستم اینترنتی فوق سریع داره!
حتی اینجا هم نه! خیلی از کشورهای دیگه دنیا همین مشکل رو دارن و اگر بخوان زیرساخت های خودشون رو درست کنن، هزینه های فوق سنگینی رو در پی داره!
پس، به نظر بنده، در این تاریخ از زمان و وجود کشورهای ضعیف زیاد در دنیا و نداشتن پول کافی ملت، ساختن و عرضه کردن یک کنسولِ قدرتمند و فیریکی بهتر و مناسب تر از ساخت یک سیستم cloud هست! دوباره عرض می کنم، در حال حاضر!
شاید شما فکر می کنید این سیستم هزینه کمتری نسبت به خرید یک کنسول خیلی قدرتمند داره، اما کاملا در اشتباه هستید! برای کشورهائی مثل کشور ما هزینه دیتا در دراز مدت ممکن هست به اندازه خرید 20 کنسول قدرتمند باشه!
امیدوارم تا ده سال آینده شاهد پیشرفت بیشتر سیستم cloud و اینترنت پر سرعت جهانی باشیم و با کم شدن هزینه های دیتا در کشورهائی امثال ما همه به شکل برابری بتونن از این سیستم ها استفاده کنن.
چون واقعیت این هست که، سیستم cloud بهتر و مناسب تر هست! اما اگر شرایطش باشه!
وقت شما بخیر.
 
[MENTION=24271]Dr.Trax[/MENTION]

کشور خودمون رو که بیخیال کلا توی معادلات نیست :d

توی خبر اومده که با استفاده از این روش شما به تجربه خیلی بهتری از بازی دست پیدا میکنی. حالا اونی که دسترسی نداره، این بازی رو مثل بقیه بازیها تجربه میکنه و اونی که دسترسی داره هم بازی رو به بهترین شکل.

مشکل کشورهای عقب مونده هم به خودشون ربط داره. فن آوری که نمیتونه منتظر عقب موندگی اونا بشه ! اونا باید خودشون رو سریعتر به روز کنند وگرنه با این سرعت پیشرفت فن آوری در آینده هیچ تجربه ای از فن آورین نوین نمیتونن داشته باشن. این سیستم کم کم توی کشورهای پیشرفته اروپایی هم جا میافته
 
من توی مثال فقط نحوه کار cloud computing رو به صورت خیلی ساده و کلی گفتم و بحث گیم نبود.

در مورد این بازی کاملا مسلمه که اطلاعات زیادی قراره این وسط رد و بدل بشه که حجمشو نمیدونیم. تنها چیزی که از قبل میدونیم اینه که پردازش های فیزیک فوق العاده سنگین و کمر شکن هستن و اگه ورودی و خروجی این پردازش رو بتونن تا اونجای ممکن بهینه و کم حجم کنند یه کار انقلابی میتونه باشه.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حرفای بعضیا منو یاد اول نسل قبل میندازه: آخه با این اینترنت دیال آپ کی میتونه از live استفاده کنه؟ تا صد سال
 
آخرین ویرایش:
حرف شما کاملا درسته اما اینجا بحث اصلا خود صرف cloud computing نیستش.
ببینید شما مثال سیستمتون رو زدید اما وقتی میگن اون سیستم کاود قراره ۲۰ برابر دستگاه پردازش کنه بهتره نگاهی به محاسبات ابرکامپیوتر ها بندازیم که خواهیم دید که اتفاقا حجم خیلی زیادی ورودی و حجم قابل توجهی خروجی دارن (محاسبات فیزیکی و هواشناسی و غیره)
اینجا هم بحث، بحث تخریب پذیری هست که خب با چند تا عدد بعید میدونم بشه کار خاصی انجام داد، یعنی حداقل ۲۰۰-۳۰۰ کیلوبایت درثانیه رو نیاز داره که خب کم چیزی نیست.

200-300 برای زیر ساخت دربه داغون ایران به چشم میاد.اصلا رقمی نیست همین الان توی دنیا. مسئله cloud خیلی سریع داره جلو می ره.توی دنیایی که زیر ساخت و تکنولوژی اینترنتش داره ثانیه می زنه طی چند سال اینده بیشترم
حضورشو خواهیم دید. به هر حال ما توی یه کشوری که سیستم حاکمش اینترنت و زیرساختشو دشمن می دونه اسیر شدیم و طبیعی که چند سال دیگه کاملا باید حسرت جلو رفتنای وحشتناک اونا و عقب گرد های عجیب و غریب خودمونو
بخوریم.cloud توی گیمینگ به نظرم چیز تحمیلی حتی در دنیای ازاد نخواهد شد اما مسلما یه اپشن غیر قابل چشم پوشیه و اونایی که امکانش رو دارن استفاده می کنن و لذت مضاعفشم می برن.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or