CrackDown 3 با استفاده Cloud از قدرتی بالغ بر 20 کنسول Xbox One بهره می‌برد

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
امروز مایکروسافت در جریان کنفرانس «گیمز کام» اعلام کرد، عنوان «CrackDown 3» با استفاده از قدرت Cloud دارای تخریب پذیری 100% محیطی خواهد بود. با ادامه خبر با سایت بازی سنتر همراه باشید.

bFjjm.jpg


یکی از نمایش های امروز کنفرانس مایکروسافت اختصاص داشت به شماره جدید «CrackDown». امروز به صورت رسمی اعلام شد، کرک داون جدید با عنوان «کرک داون 3» منتشر خواهد شد. این عنوان توسط استودیو «ReAgent» و «دیوید جونس» خالق عنوان محبوب «GTA» در حال توسعه است.

دیوید جونز در طول نمایش بازی اعلام کرد، کرک داون 3 با استفاده از «Cloud» از قدرت 20 کنسول Xbox One بهره می برد و نتیجه کار تخریب پذیری 100% محیط بازی شده است.

کرک داون 3 در زمانی نامشخص در سال 2016 به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One منتشر خواهد شد. همچنین اعلام شد نسخه بتا بخش چند نفره بازی هم در سال 2016 منتشر خواهد شد.

منبع و منبع
 
به نحوی به بعضی از دوستان فشار اومده که اینجا دارن تخلیه میکنن !!
در مورد موفق بودن وفروشش هم بگم که همین جاش هم وان از x360 بیشتر فروخته در بازه زمانی مشابه که خودش موفقیت بزرگی هست برا مایکرو !
شما به همون ps4 خوش باشید ما هم راه خودمونو میریم !
 
اصلا شکی نیست که ایده خوبیه ولی از اونجایی که ما یه بازی آنلاینم باید خدا خدا کنیم و دستمون رو به ریسمون هر چیزی که وجود داره و نداره آویزون کنیم که بدون مشکل بتونیم 1-2 ساعت راحت بازیمون رو بکنیم، توی ایران به هیچ دردی نمیخوره.....انگار وجود نداره اصلا....
 
دوستان یه سوال

الان که فیزیک و تخریب پذیری بازی اینقدر وابسته به کلاد هست آیا استفاده از اینترنت حین انجام این بازی اجباریه یا به عنوان یه آپشن در نظر گرفته شده؟
سوال دومم اینکه اگه اختیاری هست وضعبت گیم پلی بدون داشتن نت چجوری هست؟!
 
نمیدونم چرا حتی اگه وضعیت اینترنت هم مناسب بود بازم از این تکنولوژی خوشم نمیاد ... هر چقدر هم بازی ها با کیفیت تر بشن ... تقریبا همه چی از بین میره... بازی فیزیکی ، کنسول ها .... به نظرم جذابیتی نداره ..
 
همچین فشار فشار میکنن انگار PS2 دارن
بابا XOne فشارش کجا بوده آخه ، نخندونین مارو
من خودم اصن هیچی از کنفرانس ندیدم این ۲۰تا کنسول جالب بود واسم ، اومدم اینجا حالا هی میگن فشار
زیر فشارید هی فشار فشار میکنین ؟
 
یه عده استاد فرار رو به جلو هستن و دست پیش میگیرن که پس نیفتن از همون اول تاپیک شروع به ترول مسخره بازی می کنند ۰
اما این عده باید بدونن که با مسخره کردن های اون ها هیچ وقت واقعیت عوض نمیشه و در اینده ی نزدیک همه به قدرت کلود ایمان میارن۰
 
بخوام کامنت ها رو پاک کنم تقریبا همه کامنت ها باید پاک بشن ولی بعد از کامنت من اگه بحثی بود بسم اله، بحثی نبود و خواستید اسپم بدید یا ترول کنید با یه اخطار خوشگل و پاک شدن کامنت مواجه میشید :دی
 
بحث ابر داغه جاش همین جاس که بپرسم :دی این دیتای عظیمی که پردازش میشه چه مقدارش و چطور به کنسول مخاطب ارسال میشه؟ نت ما جوابگوی هست؟ Stream و Cloud چه فرقی باهم دارن؟
ممنون :دی
----
بخش اعظم داده‌ها روی سرور ابری پردازش میشه و کنسول تقریبا وظیفه Stream رو بر عهده داره. سیستم PS Now هم به همین شکل هست. در Stream شما فقط تماشا میکنید ولی در Cloud Gaming بحث یه چیز دیگه میشه
اسرتریم که مشخصه کارش چیه. گیمر از طریق نت میتونه سنگین ترین بازیها رو با اخرین نظیمات روی ابتدایی ترین pc یا هر گجتی که داره بازی کنه.
اما دراین مورد بازی روی کنسول شما ران میشه ولی اون پردازش سنگین جای دیگه صورت میگیره میخوام بدونم اون دیتا چطوری میاد توی کنسول؟ با یه فایل 3 کیلوبایتی یا اینکه Google Fiber نیاز داره :دی !!.
 
آخرین ویرایش:
مسئله اینه که این همه دعوا سر اینه که ایشون یه حرف گنگ زده منظورش هم درست نرسونده
من فقط واسم سواله که الان که همه ظاهر بینن چرا ماکروسافت نمیاد از این پردازش ابری رو گرافیک بازیهاش کار کنه
مگه نمیگه 20 کنسول X1 ـه ما به همون 2 برابر X1 هم قانع هستیم
همه این حرفا و.... شعاره که نمیدونم PS4 30% قوی تره X1 ـه یا CD3 با کلود 20 برابر X1 قدرت خواهد داشت
اگه همچین چیزی اینقدر راحت و در در دسترس بود خود ماکروسافت از روز اول پیگیرش بود نه این که یهو ولش کنه بعد دوباره بیاد تو عناوینش استفاده کنه
پروژه کلود بی شک آینده صنعت گیمه خصوصآ با هزینه های سنگینی که ماکروسافت کرده ولی واقعآ الان هنوز دنیا آمادگیشو نداره احتمالآ سال 2018-19 بشه به این امر دست یافت
همینطور هنوز نمیدونیم چه میزان و کیفیت اینترنتی لازمه واسه جابه جای این پردازش 20 برابر X1 (اصلآ تو ایران میشه بهش رسید؟)
 
بحث ابر داغه جاش همین جاس که بپرسم :دی این دیتای عظیمی که پردازش میشه چه مقدارش و چطور به کنسول مخاطب ارسال میشه؟ نت ما جوابگوی هست؟ Stream و Cloud چه فرقی باهم دارن؟
ممنون :دی

بخش اعظم داده‌ها روی سرور ابری پردازش میشه و کنسول تقریبا وظیفه Stream رو بر عهده داره. سیستم PS Now هم به همین شکل هست. در Stream شما فقط تماشا میکنید ولی در Cloud Gaming بحث یه چیز دیگه میشه
 
Crackdown 3 - Extended Pre-alpha Gameplay Footage

[video=aparat;P9O7U]http://www.aparat.com/v/P9O7U[/video]

با برخورد هر گلوله بسته به نوع و قدرت گلوله هر قسمتی از ساختمون که مورد برخورد قرار میگیره قطعه قطعه میشه و اینقدر ادامه پیدا میکنه تا در نهایت میریزه پایین و ساختمونهای اطرافش رو هم تخریب میکنه از این ساختمونهای در تمام نقاط شهر که مپ بازی رو تشکیل میده به تعداد خیلی زیادی وجود داره و محدودیتی تو تعداد انفجارها با وجود اینکه ممکنه میلیونها میلیون پارتیکل مختلف همزمان با هم رندر بشن وجود نداره ...
 
آخرین ویرایش:
اما دراین مورد بازی روی کنسول شما ران میشه ولی اون پردازش سنگین جای دیگه صورت میگیره میخوام بدونم اون دیتا چطوری میاد توی کنسول؟ با یه فایل 3 کیلوبایتی یا اینکه Google Fiber نیاز داره :دی !!.

نه به Google Fiber نیاز نیست :d و با پهنای باند معمولی هم قابل بازی هست. به طور مثال، بخش کوچکی از بازی روی کنسول یا PC کاربر اجرا میشه ولی بخش اعظم بازی درحالی که گیمر داره بازی رو اجرا میکنه پردازش و بعد روی سیستم دانلود میشه. ولی شیوه کارش به همین راحتی نیست که بخوام توی یه خط توضیح بدم. این موضوع یکی از مهمترین state of the art های مهندسی برق و کامپیوتر هست. مباحث Network و Big Data Analysis و Cloud Computing و خیلی مباحث دیگه داره.
 
Crackdown 3 - Extended Pre-alpha Gameplay Footage

[video=aparat;P9O7U]http://www.aparat.com/v/P9O7U[/video]

با برخورد هر گلوله بسته به نوع و قدرت گلوله هر قسمتی از ساختمون که مورد برخورد قرار میگیره قطعه قطعه میشه و اینقدر ادامه پیدا میکنه تا در نهایت میریزه پایین و ساختمونهای اطرافش رو هم تخریب میکنه از این ساختمونهای در تمام نقاط شهر که مپ بازی رو تشکیل میده به تعداد خیلی زیادی وجود داره و محدودیتی تو تعداد انفجارها با وجود اینکه ممکنه میلیونها میلیون پارتیکل مختلف همزمان با هم رندر بشن وجود نداره ...

این رو ببینید با اینکه دروغ هست! فکر کنم اگه تخریب توسط کلود ّّّّپردازش نمیشد با این حجم وسیع از تخریب الان فریم ریت 15 بود:d دهن هارو این دفعه نه با حرف زدن بلکه با نشون دادن بستن.​






 
مسئله اینه که این همه دعوا سر اینه که ایشون یه حرف گنگ زده منظورش هم درست نرسونده
من فقط واسم سواله که الان که همه ظاهر بینن چرا ماکروسافت نمیاد از این پردازش ابری رو گرافیک بازیهاش کار کنه
مگه نمیگه 20 کنسول X1 ـه ما به همون 2 برابر X1 هم قانع هستیم
همه این حرفا و.... شعاره که نمیدونم PS4 30% قوی تره X1 ـه یا CD3 با کلود 20 برابر X1 قدرت خواهد داشت
اگه همچین چیزی اینقدر راحت و در در دسترس بود خود ماکروسافت از روز اول پیگیرش بود نه این که یهو ولش کنه بعد دوباره بیاد تو عناوینش استفاده کنه
پروژه کلود بی شک آینده صنعت گیمه خصوصآ با هزینه های سنگینی که ماکروسافت کرده ولی واقعآ الان هنوز دنیا آمادگیشو نداره احتمالآ سال 2018-19 بشه به این امر دست یافت
همینطور هنوز نمیدونیم چه میزان و کیفیت اینترنتی لازمه واسه جابه جای این پردازش 20 برابر X1 (اصلآ تو ایران میشه بهش رسید؟)
عزیز کی گفته این پروژه ول شده و بعد دوباره شروع کردن؟
تو اولین تیزر معرفی اکس باکس وان از ویژگی های این کنسول یکیشو با عنوان Cloud Powered یاد میکردن بگیر تا کنفرلنس بیلد 2013*و GDC.این وسط هم چندین بار خبر هایی اومد مبنی بر اینکه تونستن هیلو 4 رو روی لومیا 520 استریم کنن.همین الان تایتانفال هوش مصنوعی گرانت ها و روبات ها با پردازش ابریه یا درایواتار تو فورزا.اینجا منظور از 20 تا کنسول،نشون دادن قدرت پردازش ابریه که شما با یک کنسول و پردازش ابری میتونی قدرتی معادل 20 تا کنسول رو تو بازی داشته باشی.این عبارت 20 برابر هم مال امروز و دیروز نیست،قبلا هم از این عبارت 20 برابر استفاده کرده بودن.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or