CrackDown 3 با استفاده Cloud از قدرتی بالغ بر 20 کنسول Xbox One بهره می‌برد

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
امروز مایکروسافت در جریان کنفرانس «گیمز کام» اعلام کرد، عنوان «CrackDown 3» با استفاده از قدرت Cloud دارای تخریب پذیری 100% محیطی خواهد بود. با ادامه خبر با سایت بازی سنتر همراه باشید.

bFjjm.jpg


یکی از نمایش های امروز کنفرانس مایکروسافت اختصاص داشت به شماره جدید «CrackDown». امروز به صورت رسمی اعلام شد، کرک داون جدید با عنوان «کرک داون 3» منتشر خواهد شد. این عنوان توسط استودیو «ReAgent» و «دیوید جونس» خالق عنوان محبوب «GTA» در حال توسعه است.

دیوید جونز در طول نمایش بازی اعلام کرد، کرک داون 3 با استفاده از «Cloud» از قدرت 20 کنسول Xbox One بهره می برد و نتیجه کار تخریب پذیری 100% محیط بازی شده است.

کرک داون 3 در زمانی نامشخص در سال 2016 به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One منتشر خواهد شد. همچنین اعلام شد نسخه بتا بخش چند نفره بازی هم در سال 2016 منتشر خواهد شد.

منبع و منبع
 
مرسی از خبر....

بهترین بازی عمرم CD2 بود از جهاتی , بهرام میدونه...
:-"

خخخخخ , یکم از کلود میترسم چون اینترنت اینجا شوته....
ولی وای که چه شود...
:x
 
توی ویدئو تخریب پذیری محیط خیلی باحال بود یه ساختمون که خراب شد زد دو سه تا ساختمون اونورترم ریخت پایین.
 
یعنی باید همیشه بازی رو آنلاین بازی کنیم ؟
 
یعنی باید همیشه بازی رو آنلاین بازی کنیم ؟

قاعدتا باید always online باشه. فک کنم کم کم کلاد داره جا باز میکنه بطور کامل و جواب اون کسایی که مسخره میکنن کلاد و قدرتی که به همراهش میاد رو میده. همین الان داریم به سمتی میریم که توی زندگی روزمره بدون کلاد سخته یه سری کارا رو کردن.
اگه واقعا بتونن تخریب پذیری 100% رو توی بازی پیاده کنن کار بزرگی کردن...
 
اصولن بحث درصد بحث شیرینیه :d
20 تا کنسول میشه چند درصد حالا :d
 
ای جان! یه مدت بود خبری از این Cloud و درصدهای من-در-آوردی نبود :دی

یک روزی در شبکه هم بحث کلاد رو باشک و تردید میدیدن ولی الان ستون فقرات شبکه شده مطمئن باش بازی ها هم میرن این سمت حالا کی رو باید دید ولی زیاد طول نمیکشه
 
ایشالا نسل بعد شاهد استفاده PS5 از سیستم کلود و ظهور درصدهای من در نیاوردی میشیم....
 
ماشاالله ۲۰ کنسول
میشه به عبارتی ۲۰ این وان :d
واقعا دستاورد بزرگیست ، تبریک میگم به مایکرو که ساکن یه منظومه دیگس :d
 
red faction هم فکر کنم تقریبا صد درصد تخزیب پذیری داشت ( از نظر بصری هم حالا اونقدرم پایین تر نبود :d و تو نسل پیش بدون cloud با کنسولای با قذرت یک دهم x1 تونسته بود دست پیدا کنه
نمی دونم تیم سازنده با قدرت بیست برابری نمی تونست یه دو سه برابرشو برای جلوه های بصری بزاره کنار :-/
 
red faction هم فکر کنم تقریبا صد درصد تخزیب پذیری داشت ( از نظر بصری هم حالا اونقدرم پایین تر نبود :d و تو نسل پیش بدون cloud با کنسولای با قذرت یک دهم x1 تونسته بود دست پیدا کنه
نمی دونم تیم سازنده با قدرت بیست برابری نمی تونست یه دو سه برابرشو برای جلوه های بصری بزاره کنار :-/
تازه اون تو مریخ بود. اینا تو زمین تونستن به تخریب پذیری برسن.
لامصب چقدر هم تو مریخ ساختمون و آبجکت زیاد بود.
sY4Vi.jpg


تو کرک داون کلش هفت، هشتا برج با تعدادی ساختمون دیگه :d

از شوخی که بگذریم تو نمایش build 2013 نمایش تخریپ پذیری بازی نشون دادن. بدون کلود تقریبا فریم زیر 5 بود و با کلود به راحتی به 30 رسیده بودن. حالا کاری ندارم که این 20 برابر از کجا اومده ولی بدون کلود نمی تونستن همچین چیزی بسازن.
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or