CD Projekt: هیچگونه ریسکی در میزان فروش بازی The Witcher 3 وجود ندارد

Sorena Asadi

کاربر سایت
the-witcher-3-wild-hunt-3_1636534161.jpg

طی مصاحبه ای که Reuters با مدیر عامل استدیو لهستانی CD Projekt انجام داده ایشان به صورت کاملا واضح به این موضوع اشاره کرده که انها هیچگونه نگرانی بابت به فروش نرفتن این بازی در صورت عدم موفقیتش نخواهند داشت. Adam Kicinski در اینباره میگوید:

"با توجه به کسب کاری که ما داریم هیچگونه خطری در میزان فروش بازی The Witcher 3 وجود ندارد ، این بازی یکی از مورد انتظارتین بازی های جهان بوده و تمامی فروشگاه ها تمایل به فروشش دارند."

این استدیو در سال 1994 در یک اتاق زیر شیروانی در پایتخت کشور لهستان تاسیس شد و هم اکنون دارای سرمایه 450 میلون دلاری میباشد. مدیر عامل این استدیو اضافه کرد:

"ارزشی که توزیع کنندگان در رابطه با تضمین بازی The Witcher 3پیش بینی میکنند نسبت به دوره های قبلی چندین برابر شده است."

بازی The Witcher 3 قرار است در تاریخ 20 فوریه سال 2015 برای کنسول های Xbox One ، PS4 و رایانه های شخصی منتشر شود.

منبع
 
آخرین ویرایش:
ویچر؟ اسکی از souls? ویچر دو همون شماره اوله با حذف استنس ها، حالا ۲۰۰۷ چه تقلیدی از ۲۰۰۹ میتونسته کرده باشه؟ تاکتیکی هم هست به همون علتی که بهش خرده میگیرین یعنی سیستم پوشن هاش و مدیریت بافهاش قبل از بتل
به خاطر سه شاخه تلنت کامل و مفصل که زمین تا آسمون استایل گیم پلی رو عوض میکنه،
یه فرمول کلی : هر بازی که تاسی ریخته میشه و تو استراتژی رو بر مبنای عدد اون تاس تغییر میدی میشه تاکتیکال حالا میخواد تخته باشه یا ویچر :D
پ.ن: اونقدر Deus ex رو دوست دارم که کلا از بحث بذارمش بیرون

من ویچر 2 رو دارم می گم! :| خودشون برای شماره ی 3 صحبت کرده بودن درباره این تاثیر پذیری حرف زده بودن!
من نمی دونم یعنی قبول کردن این حقیقت که سیستم مبارزات TW 2 بد بود این قدر سخته؟! :d چون باید potion ها رو قبل از مبارزه استفاده کنی بازی میشه تاکتیکی؟! خداییش DAO رو یادت بیار! باشه اصلا اون CRPG ولی حتی DA II هم به مراتب تاکتیکال تر از TW2 هستش.
مشکل ویچر هم توی شماره ی دوم به نظرم این بود که کنسولی شده بود...! :d
قبلا هم با تو کلی سر Diablo III بحث کردم نتیجه نگرفتیم ویچر هم هم H&S RPG ـه(:d) بازم نتیجه نمی گیریم!
 
برادر یکی نیست و من تا حایی که یادمه همیشه این طوری بوده، اصلا مثال خود morrowind! در مورد JRPG هم جون turn based هستن که اصلا real time معنی نمیده ولی حداقل میذاره وسط مبارزه استفاده کنی.
اون تکرار یکی دو خط دیالوگ ok معلومه، ولی اون در حد صحبت های روزمره هست و یا وقتی که خط دیالوگ های یارو تموم شه ولی تو این بازی اون قسمت طرف هر دفعه از اول یه سخنرانی 5 دقیقه ای رو تکرار میکرد...واقعا حس بازی از آدم گرفته میشه.

- - -ویرایش - - -



ها؟! من مثال زدم از real time use مگه گفتم هر چی diablo داشت اینم باید داشته باشه؟! تاکتیک رو هم شما به این میگی که هر بار باید تستی مرجله رو بری بعدباز از اول بری که جلو جلو potion ها رو استفاده کنی؟ این کارشون باعث شد من بیخیال potion هایی مثل ضد آتیش اینا بشم و فقط از چیز هایی مثل قدرت بالاتر استفاده کنم که میدونستم تو همه مبارزات به درد میخوره...
من یه سوالی میپرستم انصافا راستشو بگو؟ ویچر دو رو چقد بازی کردی؟ چون اصلا پوشنی fire resistance نداره بازی، اگه منظورت increased all resistance هست که اصلا ربطی نداره یکی که بیلدش تانکی باشه باید اینو پیش پیش بره بالا چون جلو همه مجیک ها res میگیری
. تمام پوشن ها (دقت کنید تمامشون) همه باف مربوط به همون سه شاخه تلنت اصلی هستند، یعنی تکلیفت از قبل معلومه پس پوشن مشخصی هم باید یوز کنی ، از شاخه magic جلو رفتی increases sign dmg از sword رفتی بازم تابلو +sword dmg رو یوز میکنی اتفاقا یکی از بهترین سیستم های پوشن رو داره بازی، چون سه تا اسلات داره و مثل اکثر rpg های دیگه تا خرخره همه چیو نمیری بالا و یا علی !
در مورد مثالی هم که زدم خیلی واضح بود، شما متهم کردی ویچر رو که چرا از سیستم پوشن دیابلو استفاده نکرده منم گفتم diablo سه به پدرش پایبند نیست و اومده سیستم پوشن رو دگرگون کرده حالا ویچر بیاد به اون مقید باشه؟
یه توضیح کوچیک دیگه که از کجا بدونم قبلش چی بخورم؟ تو اکثر گیم های rpg (بالا ۹۰%) اگر فایت مشخصی نیاز به res یا tact خاصی داشت باشه که قبل از بتل باید پریپر بشه تو lore یا کامنت npc ها حتما بهش اشاره میشه.


ویرایش:
من ویچر 2 رو دارم می گم! :| خودشون برای شماره ی 3 صحبت کرده بودن درباره این تاثیر پذیری حرف زده بودن!
من نمی دونم یعنی قبول کردن این حقیقت که سیستم مبارزات TW 2 بد بود این قدر سخته؟! :d چون باید potion ها رو قبل از مبارزه استفاده کنی بازی میشه تاکتیکی؟! خداییش DAO رو یادت بیار! باشه اصلا اون CRPG ولی حتی DA II هم به مراتب تاکتیکال تر از TW2 هستش.
مشکل ویچر هم توی شماره ی دوم به نظرم این بود که کنسولی شده بود...! :d
قبلا هم با تو کلی سر Diablo III بحث کردم نتیجه نگرفتیم ویچر هم هم H&S RPG ـه(:d) بازم نتیجه نمی گیریم!
میدونم دو رو میگی . خوب میگم که ویچر دو همون ویچر یکه سال ۲۰۰۷، موقعی که چیزی به اسم DS وجود خارجی نداشت
قبول کردنش واقعا سخته، چون سیستمش نه اینکه تک باشه ولی اصلا بد نیست، توضیح هم تو جواب دوستمون بالا دادم،
 
آخرین ویرایش:
Kidding me?:d

چه مشکلاتی؟


من بازم هرچی بگم تو که قبول نمی کنی! مشکلاتی در زمینه طراحی محیط تا مشکلات تکنیکی روی PC و هوش مصنوعی غیر بالانس به همراه سیستم مبارزه کمی کسل کننده و بدون تنوع! محدودیتهای سیستم لوت بازی هم که بماند! اون سیستم کرفتینگ هم که شملات خاص خودشو داشت! بنظرم تو این شماره طبق حرفاشون همش رفع میشه.... من که منتظر یه شاهکارم

پ.ن : شما هم هرچی دلیل بیاری با گذاشتن یه شکلک نمیتونی نظر منو برگردونی! بعد دوسال بازی کردن مداوم ویچر 2 چیزی نمونده ازش که در نیاورده باشم! مشکلاتش رو اکثرا بهش اذعان دارند! شما مشکلی نمیدونی یه بحث دیگه است! حتی خود سازنده هم از درجه سختی بازی انتقاد کرده بود و گفته تو این نسخه سختی بالانس تری داریم و قرار نیست مثل DS بازی سختی بسازیم و... که وقتی خودشون اعتراف می کنند جای بحثی نمیمونه.

امد ی چیزی گفت برا خودش !

آویزون نشو
 
من یه سوالی میپرستم انصافا راستشو بگو؟ ویچر دو رو چقد بازی کردی؟ چون اصلا پوشنی fire resistance نداره بازی، اگه منظورت increased all resistance هست که اصلا ربطی نداره یکی که بیلدش تانکی باشه باید اینو پیش پیش بره بالا چون جلو همه مجیک ها res میگیری
. تمام پوشن ها (دقت کنید تمامشون) همه باف مربوط به همون سه شاخه تلنت اصلی هستند، یعنی تکلیفت از قبل معلومه پس پوشن مشخصی هم باید یوز کنی ، از شاخه magic جلو رفتی increases sign dmg از sword رفتی بازم تابلو +sword dmg رو یوز میکنی اتفاقا یکی از بهترین سیستم های پوشن رو داره بازی، چون سه تا اسلات داره و مثل اکثر rpg های دیگه تا خرخره همه چیو نمیری بالا و یا علی !
در مورد مثالی هم که زدم خیلی واضح بود، شما متهم کردی ویچر رو که چرا از سیستم پوشن دیابلو استفاده نکرده منم گفتم diablo سه به پدرش پایبند نیست و اومده سیستم پوشن رو دگرگون کرده حالا ویچر بیاد به اون مقید باشه؟
یه توضیح کوچیک دیگه که از کجا بدونم قبلش چی بخورم؟ تو اکثر گیم های rpg (بالا ۹۰%) اگر فایت مشخصی نیاز به res یا tact خاصی داشت باشه که قبل از بتل باید پریپر بشه تو lore یا کامنت npc ها حتما بهش اشاره میشه.

انصافا دقیقا یادم نمیاد چون 3 سال پیش بازی کردم. ترتیب جاهایی که دیدم یادم نمیاد...اون انتخاب اصلی که بازی رو دو قسمت میکنه رفتم، اونجا که وسط میدون جنگ با اون پادشاه بود رفتم، ولی دقیقا یادم نیست...فکر کنم نصف بازی رو رفتم. save ام پرید وگرنه ادامه میدادم.
بنده هم متهم نکردم، دارم میگم این بازی تنها بازی هست که تو عمرم بازی کردم و نمیذاره potion رو استفاده کنم. راستی یادم اومد که oil ها هم همین جوری بودن. همیشه باید اول میرفتم میدیم چی میاد تا بتونم استفاده کنم، اون غار اول های بازی که پر necromorph (اسمشون این بود؟) خیلی این مسله رو مشخص کرد. هیچ ایده ای نداشتم که قراره چی بیاد وسط!
اول 90% رو هم همینجوری داری میگی من اصلا قبول ندارم، بعید هم میدونم دقیقا تو کل بازی Withcer هر جا نیاز به Potion یا oil باشه بدون استثنا توی صحبت ها بهش اشاره بشه. یه چیزی هست مثل اینکه شما چیزی رو نیاز داری اصلا نداری، مثل Dark souls که اسکلت ها نیاز به اسلحه یا potion خاصی دارن که میری مبینی بعد که له شدی با اون اسلحه یا potion میای. مشکل این بازی اینه که حتی اگر اون چیزی رو که نیاز داری آماده داشته باشی نمیشه استفاده کرد!
 
انصافا دقیقا یادم نمیاد چون 3 سال پیش بازی کردم. ترتیب جاهایی که دیدم یادم نمیاد...اون انتخاب اصلی که بازی رو دو قسمت میکنه رفتم، اونجا که وسط میدون جنگ با اون پادشاه بود رفتم، ولی دقیقا یادم نیست...فکر کنم نصف بازی رو رفتم. save ام پرید وگرنه ادامه میدادم.
بنده هم متهم نکردم، دارم میگم این بازی تنها بازی هست که تو عمرم بازی کردم و نمیذاره potion رو استفاده کنم. راستی یادم اومد که oil ها هم همین جوری بودن. همیشه باید اول میرفتم میدیم چی میاد تا بتونم استفاده کنم، اون غار اول های بازی که پر necromorph (اسمشون این بود؟) خیلی این مسله رو مشخص کرد. هیچ ایده ای نداشتم که قراره چی بیاد وسط!
اول 90% رو هم همینجوری داری میگی من اصلا قبول ندارم، بعید هم میدونم دقیقا تو کل بازی Withcer هر جا نیاز به Potion یا oil باشه بدون استثنا توی صحبت ها بهش اشاره بشه. یه چیزی هست مثل اینکه شما چیزی رو نیاز داری اصلا نداری، مثل Dark souls که اسکلت ها نیاز به اسلحه یا potion خاصی دارن که میری مبینی بعد که له شدی با اون اسلحه یا potion میای. مشکل این بازی اینه که حتی اگر اون چیزی رو که نیاز داری آماده داشته باشی نمیشه استفاده کرد!
اتفاقا یه بازی باشه با یه بیستولژی کامل و جامع همین ویچر دو بود،
اصلا تو بازی کتاب هایی میخریدی که دونه دونه موجودات بازی، نقاط ضعف و قوت و غیره توشون موجود بود
، همون باعث اول بازی kayran پوشنی می سازی که جلو پویزن هاش که تو دیفیکالتی بالا وان شاتت میکنه ضدّ ضربه میشی و ... روغن های بازی چی بود که بخوای بدونی چی جلوت میاد تا از اون روغن استفاده کنی ؟ یکی دمج مجیک زیاد میکرد یکی فیزیکال، حالا تو چی کار داری چی میاد جلوت؟ بستگی به تلنت هات داره.
در کل وقتی پوشن های بازی همه به شکل پلاس دمج، ارمور، داج، رسیستنس، ریکاوری و غیره هستند یعنی مهم نیست دشمن جلوت چیه، مهم اینه پتنشیال های خودتو با این پوشن ها قویتر کنی همین.
 
انصافا دقیقا یادم نمیاد چون 3 سال پیش بازی کردم. ترتیب جاهایی که دیدم یادم نمیاد...اون انتخاب اصلی که بازی رو دو قسمت میکنه رفتم، اونجا که وسط میدون جنگ با اون پادشاه بود رفتم، ولی دقیقا یادم نیست...فکر کنم نصف بازی رو رفتم. save ام پرید وگرنه ادامه میدادم.
بنده هم متهم نکردم، دارم میگم این بازی تنها بازی هست که تو عمرم بازی کردم و نمیذاره potion رو استفاده کنم. راستی یادم اومد که oil ها هم همین جوری بودن. همیشه باید اول میرفتم میدیم چی میاد تا بتونم استفاده کنم، اون غار اول های بازی که پر necromorph (اسمشون این بود؟) خیلی این مسله رو مشخص کرد. هیچ ایده ای نداشتم که قراره چی بیاد وسط!
اول 90% رو هم همینجوری داری میگی من اصلا قبول ندارم، بعید هم میدونم دقیقا تو کل بازی Withcer هر جا نیاز به Potion یا oil باشه بدون استثنا توی صحبت ها بهش اشاره بشه. یه چیزی هست مثل اینکه شما چیزی رو نیاز داری اصلا نداری، مثل Dark souls که اسکلت ها نیاز به اسلحه یا potion خاصی دارن که میری مبینی بعد که له شدی با اون اسلحه یا potion میای. مشکل این بازی اینه که حتی اگر اون چیزی رو که نیاز داری آماده داشته باشی نمیشه استفاده کرد!

منم مثل تو تا اخراش رفتم اما جای save شمشیرم پرید :))
 
Deus-Ex به ظاهر داستان عمیقی داره، مثل MGS ولی در واقع داستان کلیشه ای سیاسی پر از تئوری توطئه و غیره هستش که بیشتر شبیه رویای بچه های 5-6 ساله یا مردم بیسواد کشورهای جهان سومه، فقط فرق MGS و Deus-Ex اینه که MGS برعکس اون بازی کاراکتر های Compelling ی داره که باعث میشن آدم فراموش کنه تئوری ها چقدر بچه گانه است ولی Deus-Ex واقعا حداقل توی این قسمت هیچ کاراکتر آنچنان درخشانی توی داستان نداشت
البته این نظر شخص شماست، وگرنه داستان Deus Ex برای خیلی ها از جمله من بی نقص بود.:) بازی مشکل روایت داستان داشت(هر چند من حس نکردم) خود داستان در مجموع فوق العاده قوی بود، شما اگر Quest ها و اون pad هایی که توی بازی می تونستی جمع کنی رو کامل می خوندی می فهمیدی چقدر روی داستان بازی وقت گذاشتن.
----------------
ویچر هم برای من یکی از بهترین عنوان های نسل قبل بود! ولی بزرگترین مشکلش یکی پایان های نه چندان جالب و سطحیش بود، یکی دیگش هم Potion ها، کرفتینگ و مجیک های گرالت بود. مجیک هاش کم بودن به نظرم( می تونستن مجیک های فوق العاده کاربردی دیگه ای رو هم به بازی اضافه کنن).Potion ها هم توی مبارزات تقریباً بی استفاده بودن مگر این که تو همیشه با افکت های Potion بری مراحل رو. کرفتینگ هم واقعاً حرفی برای گفتن نداشت متأسفانه.
 
شما فک کن فروش نره!
حتی به فرض محال که بازی شکست بخوره از لحاظ موفقیت ولی با این همه سروصدایی که براه انداخته و این همه تبلیغات و خبرای گسترده ای که هر روز ازش میشنویم بعید میدونم مشکلی پیش بیاد
نسخه 2 تو زمان خودش بهترین نبود چون دقیقا میشد اونو نقطه به نقطه تو همون لحظه با اسکایریم مقایسه کرد دقیقا این همون نظریه که سازنده های بازی دارن
چون از روز اول ساخت شماره 3 همش دارن شماره 3 رو با اسکایریم مقایسه میکنن و این خودش نشون میده که شماره 2 در مقایسه با عنوان رقیبش پائین تر بود
امیدوارم و تقریبا مطمئن که این شماره همونیمیشه که باید بشه و حتی فراتر از انتظارها پیش میره
واقعا بعد 2 سال از تجربه اسکایریم دنیای بازی تشنه یه عنوان RPG قویه
 
البته این نظر شخص شماست، وگرنه داستان Deus Ex برای خیلی ها از جمله من بی نقص بود.:) بازی مشکل روایت داستان داشت(هر چند من حس نکردم) خود داستان در مجموع فوق العاده قوی بود، شما اگر Quest ها و اون pad هایی که توی بازی می تونستی جمع کنی رو کامل می خوندی می فهمیدی چقدر روی داستان بازی وقت گذاشتن.
----------------
ویچر هم برای من یکی از بهترین عنوان های نسل قبل بود! ولی بزرگترین مشکلش یکی پایان های نه چندان جالب و سطحیش بود، یکی دیگش هم Potion ها، کرفتینگ و مجیک های گرالت بود. مجیک هاش کم بودن به نظرم( می تونستن مجیک های فوق العاده کاربردی دیگه ای رو هم به بازی اضافه کنن).Potion ها هم توی مبارزات تقریباً بی استفاده بودن مگر این که تو همیشه با افکت های Potion بری مراحل رو. کرفتینگ هم واقعاً حرفی برای گفتن نداشت متأسفانه.

من از داستان Deus-Ex بدم نمیاد به هیچ وجه و نمیگم بد بوده ولی میگم که این Conspiracy Theory لوس کرد داستان رو.
در رابطه با پایان Witcher باید بگم که این خصوصیت کلا توی کتاب ها هم بود که همیشه پایان Anti Climatic ی دارن و بازی هم سعی داشته به Source Material وفادار بمونه، قضیه جادو هم همین هستش، گرالت جادوگر نیست، Witcher ها فقط یه سری Spell خیلی لول پایین رو میتونن استفاده کنن و بیشتر قابلیت هاشون رو از روی Mutation هاشون و Potion هاشون بدست میارن. حالا من از سیستم استفاده از Potion بازی خیلی خوشم اومده بود نمی دونم چرا اینقدر منتقد داره، Crafting بازی تعریف چندانی نداشت چون خب تمرکزی روش نشده بود(حرفی نیست سر این قضیه)


حتی خود سازنده هم از درجه سختی بازی انتقاد کرده بود و گفته تو این نسخه سختی بالانس تری داریم و قرار نیست مثل DS بازی سختی بسازیم و... که وقتی خودشون اعتراف می کنند جای بحثی نمیمونه.

آره میدونم خودشون هم ناراضی بودن ولی خب دلیل نمیشه که چیز بدی باشه، خیلی وقتا سازنده میگه بازی که من ساختم بد بود ولی طرفدار یه دید دیگه ای نسبت بهش داره، من کلا با پیچیده بودن سیستم گیم پلی بازیها مشکل ندارم و Witcher هم ازون بازیهایی بود که من رو با سختیش یاد قدیم مینداخت که اینقدر سر یه Boss fight میمردم که شروع میکردم به دونه دونه کندن موهای سرم:d امیدوارم توی 3 هم یه مود خیلی سخت بگذارند برای بازی، اینجور بازیها نیمی از لذتشون به Grind شدن زیر دندون دشمن هاست......

- - -ویرایش - - -

یا تجربه ی RPG ـت کمه یا خودت رو زدی به اون راه! :d اون آزادی عمل و احترام به شعور مخاطبی که HR داشت حتی TW 2 نمی تونه از یه فرسخیش رد بشه! حالا بگذرین از اون سیستم مبارزات LOL ـش که مثلا از Souls ایده گرفته بودن بگذریم از سیستم استفاده از potion ها و alchemy و.....
خداییش بالانسی که HR توی سه تا سبک Action/Role Playing/Stealth بر قرار کرده بود و lvl design اصولیش حالا حالا ها دست نیافتنیه!
می دونم از سر علاقه ی زیاده احتمالا داری این حرف ها رو می زنی! :d

پ.ن : بهترین RPG نسل هم DA:O بود... حقیقتا RPG بود
:d

خب آزادی عملی که بازیکن توی Deus-Ex داشت عالی بود و واسه همین آدمی مثل من که حوصله پلاتینیوم کردن رو نداره بازی رو پلاتینیوم کردم، کلا یه بازی رو من دیدم که به اندازه Human Revolution تونست المان مخفی کاری رو با اکشن و RPG مخلوط کنه اونم Dishonoured بود....هنوزم نمی دونم Dishonoured رو بیشتر دوست دارم یا Human Revolution رو (با Dishnoured ارتباط بیشتری برقرار کردم) حالا به نظر من سیستم مبارزه Witcher اصلا بد نبود، من خیلی سیستم Potion و Alchemy ش رو دوست داشتم و نبرد ها روی مود Hard خیلی Intense بودن و آدم رو به وجد میاوردن.

راجع به Dragon Age: Origins هم بگم که واقعا من رو ببخشید که اصلا این بازی رو فراموش کردم، درسته این بازی بهترین RPG نسل بودش! اگر یه گرافیک قشنگتری میداشت همه بازیهای زمان خودش رو له میکرد....در کنار Wild Hunt بازی Inquisition برای من Second most anticipated هستش.
 
من از داستان Deus-Ex بدم نمیاد به هیچ وجه و نمیگم بد بوده ولی میگم که این Conspiracy Theory لوس کرد داستان رو.
برادر DX یعنی Conspiracy Theory!:دی اگر از این خوشت نیاد خب کلاً نباید با سری DX ارتباط برقرار کنی:دی چه نسخه قبلی چه نسخه اول!:دی
، قضیه جادو هم همین هستش، گرالت جادوگر نیست
گرالت جادوگر نیست، قبول دارم. ولی تعداد Spell هاش نسبت به چیزی که می تونست باشه کمتر بود؛ من نمی گم مثه اسکایریم باشه:دی یا مثه Mage های سری DA! ولی می تونست کمی مجیک های بیشتری داشته باشه چیزی که توی این شماره (3) مطمئنم هست.
Witcher ها فقط یه سری Spell خیلی لول پایین رو میتونن استفاده کنن و بیشتر قابلیت هاشون رو از روی Mutation هاشون و Potion هاشون بدست میارن. حالا من از سیستم استفاده از Potion بازی خیلی خوشم اومده بود نمی دونم چرا اینقدر منتقد داره
منتقداش بیشتر به خاطر نبود تنوع کافی برای Potion ها، و همینطور نحوه ی استفاده از اوناست. شما اگر نمی خواستی Logic Cheating کنی تو بازی و Load کنی سیوتو:دی باید همیشه 2 3 تا Potion خاص رو استفاده می کردی و سریع دوباره Re-use ـشون می کردی تا افکتشون تموم نشده:دی
Mutation هاش هم اونقدر که فکر می کنی کاربردی نبودن. به هر حال من برام با همه ی این تفاسیر W2 یکی از بهترین بازی هایی هست که بازی کردم چه در نسل قبل چه قبل ترش.
 
Deus Ex بازی خیلی خوبی بود ولی من که با شخصیت های داستان و وحتی خود شخصیت اصلی حال نکردم! طراحی شهرو هم نپسندیدم! ولی باقی موارد عالی بود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or