CD Projekt: هیچگونه ریسکی در میزان فروش بازی The Witcher 3 وجود ندارد

Sorena Asadi

کاربر سایت
the-witcher-3-wild-hunt-3_1636534161.jpg

طی مصاحبه ای که Reuters با مدیر عامل استدیو لهستانی CD Projekt انجام داده ایشان به صورت کاملا واضح به این موضوع اشاره کرده که انها هیچگونه نگرانی بابت به فروش نرفتن این بازی در صورت عدم موفقیتش نخواهند داشت. Adam Kicinski در اینباره میگوید:

"با توجه به کسب کاری که ما داریم هیچگونه خطری در میزان فروش بازی The Witcher 3 وجود ندارد ، این بازی یکی از مورد انتظارتین بازی های جهان بوده و تمامی فروشگاه ها تمایل به فروشش دارند."

این استدیو در سال 1994 در یک اتاق زیر شیروانی در پایتخت کشور لهستان تاسیس شد و هم اکنون دارای سرمایه 450 میلون دلاری میباشد. مدیر عامل این استدیو اضافه کرد:

"ارزشی که توزیع کنندگان در رابطه با تضمین بازی The Witcher 3پیش بینی میکنند نسبت به دوره های قبلی چندین برابر شده است."

بازی The Witcher 3 قرار است در تاریخ 20 فوریه سال 2015 برای کنسول های Xbox One ، PS4 و رایانه های شخصی منتشر شود.

منبع
 
آخرین ویرایش:
new vegas از همه لحاظ عالی بود غیر از داستانش که فقط جهت خالی نبودن عریضه تو بازی قرار داده بودن :d

داستانش ساده بود ولی کرکتر ها و دیلوگ ها بهتر و همچنین مقدار زیادی کنترل و choice رو داستان داشتیم چیزی که تو بازی اصلی و اکثر RPG های نسل قبل نداشتیم.
 
مثال ماشین واسه کسی زدی که کلا ازش بپرسی ماشین چیه میگه یه وسیله است که چهار تا چرخ داره و ایرانی ها به عنوان نشانه پرستیژ ازش استفاده میکنن:d (اصلا این مدل هایی که گفتی نمی دونم چی هستن:d)
آره دیگه وقتی انتظارات طرفدارانی مثل من رو میبرن بالا با بازی شاهکاری مثل Oblivion و بعد میان با Skyrim اون بازی فوق العاده رو Follow up میکنن باید آماده باشن واسه غر غر شنیدن:d چشمشون کور.
باو منظورم اینه که حالا بر فرض و حرف شما درست باشه و اسکایریم همون oblivion باشه با تغییرات خیلی کم ( شامل همون گرافیک و ...) اما با این حال از oblivion بازی بهتری هست و از نظر من و خیلی های دیگه بهترین RPG نسل قبل ( و حتی بهترین بازی نسل قبل )هست . حالا شما کاملا حق داری به تغییرات کم بازی نسبت به oblivion اعتراض کنی اما این اعتراض شما هیچ منافاتی با بهترین RPG نسل قبل بودن بازی نداره . گرفتی چی می گم یا انگلیسی باید توضیح بدم ؟:p:d

داستانش ساده بود ولی کرکتر ها و دیلوگ ها بهتر و همچنین مقدار زیادی کنترل و choice رو داستان داشتیم چیزی که تو بازی اصلی و اکثر RPG های نسل قبل نداشتیم.
کاش داستانش ساده بود . با ارفاق بخوایم در نظر بگیریم داستانش read ــه بود :d ( البته اون کنترلی که رو داستان داشتیم انصافا عالی بود اما بی سر و ته بودن داستان بازی باعث شده بود همین هم زیاد جلوه نکنه) . من هنوز نفهمیدم چه نتیجه ای قرار بوده از داستان بازی بگیریم :d
 
همون اولیش که من مخم هنگ کرد این بود که نمیذاشت potion ها رو موقع جنگ بخوری. اون وفت من مجبور بودم اول برم ببینم دشمنا چیا هستن تا بفهمم چه potion های به درد بخور هستن بعد بازی رو باز load کنم و اون potion ها رو قبل از مبارزه استفاده کنم. آخه مسخره بازی از این بیشتر؟! چه کاریه خب میذاشتن مثل آدم هر موقع نیاز بود از potion ها استفاده کرد. والا Dark Souls هم با این همه سختی این کار رو نمی کنه!

خب این سیستم بازی بودش دیگه، توی خیلی از بازیها آیتم هارو قبل از Battle باید استفاده میکردیم، فقط الان اینکه بشه در حین نبرد استفاده بشن Mainstream شده مثل زمانی که Health bar رو برداشتن و اون سیستم Health regeneration بازی COD رو روی اکثر بازیها گذاشتن. Dark Souls به Level کاراکتر بستگی داره خیلی جاها، ولی Witcher صرفا به توجه به محیط و تکنیک بستگی داره و استفاده درست از آیتم ها و Spell ها.

- - -ویرایش - - -

باو منظورم اینه که حالا بر فرض و حرف شما درست باشه و اسکایریم همون oblivion باشه با تغییرات خیلی کم ( شامل همون گرافیک و ...) ما با این حالا از oblivion بازی بهتری هست و از نظر من و خیلی های دیگه بهترین RPG نسل قبل ( و حتی بهترین بازی نسل قبل )هست . حالا شما کاملا حق داری به تغییرات کم بازی نسبت به oblivion اعتراض کنی اما این اعتراض شما هیچ منافاتی با بهترین RPG نسل قبل بودن بازی نداره . گرفتی چی می گم یا انگلیسی باید توضیح بدم ؟:p:d

گرفتم همون اولم عزیزم، به خدا اونقدرم مشنگ نیستم:d
من کلا جبهه مخالف بر علیه Skyrim گرفتم چون بازیهای ES رو به لبم تلخ کرد:d جدا از شوخی به نظرم بازی خیلی دقیق و کاملی بودش ولی نبود یه داستان منسجم و قابل لمس، احساس نا تموم بودن بعضی از Quest line ها و .....یکم حس این رو به من میداد که سازنده گیر آورده مارو (با این وجود نزدیک 50 ساعت روی بازی وقت صرف کردم - که البته یک دهم وقتی که روی Oblivion صرف کردم هم نمیشد)
 
lord sohrab
نزن این حرف را! داستان de us ex بسیار عمیق هست! این که کی چه درکی داره طبیعی هست میتونه متفاوت باشه. ربطی به این نداره که کلیشه ای باشه یا نباشه! الان چند تا بازی هست که چنین داستان با انتخاب های معناداری داشته باشه؟!
متال گیر تم سیاسی نظامی داره. یعنی یک بعد نظامی هم داره که de us ex نداره. داستان متال گیر که از همان اول هم کلیشه ای بود! قابل مقایسه با de us ex نیست.منتهی به قول شما شخصیت پردازی بهتری دارد. هر چند ادام جانسن تو قسمت اخر de us ex فوق العاده بود و میشد باش رابطه برقرار کرد.
داستان بازی de us ex از یک جامعه شناس معروف هربرت مارکوزه الهام گرفته است. ایشان معتقد تکنولوژی در نهایت باعث سرکوب و دیکتاتوری میشود( البته نه به صورت ذاتی که تکنولوژِی منجر به این مسئله بشه ، بستگی داره دست کی بیفته!) داستان de us ex همین را به تصویر میکشد. واقعا فوق العاده بود.
 
کاش داستانش ساده بود . با ارفاق بخوایم در نظر بگیریم داستانش read ــه بود :d ( البته اون کنترلی که رو داستان داشتیم انصافا عالی بود اما بی سر و ته بودن داستان بازی باعث شده بود همین هم زیاد جلوه نکنه) . من هنوز نفهمیدم چه نتیجه ای قرار بوده از داستان بازی بگیریم :d

کلا نویسنده های Bethesda رو باید دار زد:d آخرین بازی که یه داستان درست درمون عمیق و قشنگ داشت رو یادم نمیاد از این شرکت:d
 
خب این سیستم بازی بودش دیگه، توی خیلی از بازیها آیتم هارو قبل از Battle باید استفاده میکردیم، فقط الان اینکه بشه در حین نبرد استفاده بشن Mainstream شده مثل زمانی که Health bar رو برداشتن و اون سیستم Health regeneration بازی COD رو روی اکثر بازیها گذاشتن. Dark Souls به Level کاراکتر بستگی داره خیلی جاها، ولی Witcher صرفا به توجه به محیط و تکنیک بستگی داره و استفاده درست از آیتم ها و Spell ها.

نه داداش من اصلا قبول ندارم ها! تو بازی Diablo 1 می شد هم زمان استفاده کرد تو این نشه؟ واقعا هر جور به این قضیه نگاه کنی خیلی معقول نیست.
حالا که گرم شدم یه چیز دیگه:
توی اون جنگل هست که اول های بازی میرسی پر عنکبوت، یه دهکده کوچیک بود اولین بار که رفتم اونجا یه عمو داشت واسه بچه ها که دور آتیش جمع شده بودن داستان میگفت منم وایسادم گوش کردم جال کردم. بعد از اون هر بار که از اونجا رد میشدم داشت همون ها رو تکرار میکرد!
 
lord sohrab
نزن این حرف را! داستان de us ex بسیار عمیق هست! این که کی چه درکی داره طبیعی هست میتونه متفاوت باشه. ربطی به این نداره که کلیشه ای باشه یا نباشه! الان چند تا بازی هست که چنین داستان با انتخاب های معناداری داشته باشه؟!
متال گیر تم سیاسی نظامی داره. یعنی یک بعد نظامی هم داره که de us ex نداره. داستان متال گیر که از همان اول هم کلیشه ای بود! قابل مقایسه با de us ex نیست.منتهی به قول شما شخصیت پردازی بهتری دارد. هر چند ادام جانسن تو قسمت اخر de us ex فوق العاده بود و میشد باش رابطه برقرار کرد.
داستان بازی de us ex از یک جامعه شناس معروف هربرت مارکوزه الهام گرفته است. ایشان معتقد تکنولوژی در نهایت باعث سرکوب و دیکتاتوری میشود( البته نه به صورت ذاتی که تکنولوژِی منجر به این مسئله بشه ، بستگی داره دست کی بیفته!) داستان de us ex همین را به تصویر میکشد. واقعا فوق العاده بود.

1-بحث اینکه درک من چی هست نیستش، این هست که هرجایی کلا تئوری توطئه توی داستان بازیها و فیلم ها دیده میشه سریع انگ عمیق بودن بهش زده میشه با اینکه تئوری توطئه و موضوعات مشابه یکی از کم عمق ترین موضوعات داستانی هستن. (مثل کتابهای Dan brown که هرکی میخونه موهاش سیخ میشه هوا بی دلیل:d)

2-من از صدای AJ خوشم میومد ولی کلا شخصیتش گنگ بود و کلا پردازش آنچنانی نشده بود بهش.

3-این میتونه خیلی موضوع خوشگلی باشه به شرط اینکه یکم از حالتی که توی بازیهای 1 تا 3 به کار رفته در بیاد، من خودم یکی از پیروان Transhumanism هستم و باور شدیدی به یکی شدن با تکنولوژی دارم و از این لحاظ خیلی بازیهای Deus-Ex رو دوست دارم ولی این بازی یه دیدگاه سطحی به قضیه میندازه و میگه چونکه باعث میشه به دیکتاتوری و مطلق گرایی بیانجامد پس باید پیشرفتش رو کنترل کرد.(البته خوبی بازی آخر این بود که این انتخاب رو به ما میداد که طرف کدوم قضیه رو بگیریم ولی عواقب گرایش به تکنولوژی و علم در وحله اول در بازی اصلا خوب نبودن - حتی یه جا توی بازی ما سود میکنیم اگر به آپدیت Nano-Machine هامون نپردازیم)

- - -ویرایش - - -

نه داداش من اصلا قبول ندارم ها! تو بازی Diablo 1 می شد هم زمان استفاده کرد تو این نشه؟ واقعا هر جور به این قضیه نگاه کنی خیلی معقول نیست.
حالا که گرم شدم یه چیز دیگه:
توی اون جنگل هست که اول های بازی میرسی پر عنکبوت، یه دهکده کوچیک بود اولین بار که رفتم اونجا یه عمو داشت واسه بچه ها که دور آتیش جمع شده بودن داستان میگفت منم وایسادم گوش کردم جال کردم. بعد از اون هر بار که از اونجا رد میشدم داشت همون ها رو تکرار میکرد!

خب صرفا چون یکی از بازیهای نقش آفرینی قدیمی Real time item use داشت که دلیل نمیشه همه بازیها اینکار رو بکنن(الان کلی بازی JRPG رو بردی زیر سوال:d)
اون تکرار دیالوگ کاراکتر هم که خیلی عادیه، الان کدوم بازی توی نسل قبل بود که دیالوگ NPC هایی که نقش مهمی نداشتن آپدیت میشد بعد از یه مدت؟
 
1-بحث اینکه درک من چی هست نیستش، این هست که هرجایی کلا تئوری توطئه توی داستان بازیها و فیلم ها دیده میشه سریع انگ عمیق بودن بهش زده میشه با اینکه تئوری توطئه و موضوعات مشابه یکی از کم عمق ترین موضوعات داستانی هستن. (مثل کتابهای Dan brown که هرکی میخونه موهاش سیخ میشه هوا بی دلیل:d)

2-من از صدای AJ خوشم میومد ولی کلا شخصیتش گنگ بود و کلا پردازش آنچنانی نشده بود بهش.

3-این میتونه خیلی موضوع خوشگلی باشه به شرط اینکه یکم از حالتی که توی بازیهای 1 تا 3 به کار رفته در بیاد، من خودم یکی از پیروان Transhumanism هستم و باور شدیدی به یکی شدن با تکنولوژی دارم و از این لحاظ خیلی بازیهای Deus-Ex رو دوست دارم ولی این بازی یه دیدگاه سطحی به قضیه میندازه و میگه چونکه باعث میشه به دیکتاتوری و مطلق گرایی بیانجامد پس باید پیشرفتش رو کنترل کرد.(البته خوبی بازی آخر این بود که این انتخاب رو به ما میداد که طرف کدوم قضیه رو بگیریم ولی عواقب گرایش به تکنولوژی و علم در وحله اول در بازی اصلا خوب نبودن - حتی یه جا توی بازی ما سود میکنیم اگر به آپدیت Nano-Machine هامون نپردازیم)
اره صداگذاری خیلی خوبی نداشت اما موزیک متن فوق العاده ای داشت!
به نظر من نمیخواست بگه جلوی پیشرفت تکنولوژی را گرفت کما اینکه به غیر از یک عده نادان که یک همچین طرز فکری دارن چنین چیزی غیر ممکن هست! حتی تو بدترین کشورها!
میخواست نقاط ضعف و قوت تکنولوژی را نشان بده. اینکه تکنولوژی میتونه کارکرد منفی داشته باشه ، میتونه استبداد را به همراه داشته باشه. پایان بازی هم دو روی سکه را نشون میداد در واقع همان بحث ان جامعه شناس که ذاتا این گونه نیست ولی اگه دست نادان ها بیفته میتونه اینطوری باشه. پس باید هوشیار باشیم
 
نه داداش من اصلا قبول ندارم ها! تو بازی Diablo 1 می شد هم زمان استفاده کرد تو این نشه؟ واقعا هر جور به این قضیه نگاه کنی خیلی معقول نیست.
حالا که گرم شدم یه چیز دیگه:
توی اون جنگل هست که اول های بازی میرسی پر عنکبوت، یه دهکده کوچیک بود اولین بار که رفتم اونجا یه عمو داشت واسه بچه ها که دور آتیش جمع شده بودن داستان میگفت منم وایسادم گوش کردم جال کردم. بعد از اون هر بار که از اونجا رد میشدم داشت همون ها رو تکرار میکرد!
خوب چه ربطی داره؟ diablo یک پوشن ها cd نداشت، اما تو سه داره، پس بگیم اینم غلطه؟ چون diablo یک cd نداشت از اون به بعد بیجا می کنن برا بازی ای cd بزارن؟
اصلا دیابلو H&S, نیازه یه انگشت دائم رو کلید پوشن باشه قورت قورت بری بالا! کلید سرویوال این فرمت از گیمه
اما این ویچره، این تاکتیک رو در نظر گرفتن، خیلی هم خوب جواب داده. به جا اینکه وسط فایت در نوشابه باز کنی حواست به کانتر اتک ها و خود کمبته
 
میخواست نقاط ضعف و قوت تکنلوژی را نشان بده. اینکه تکنولوژی میتونه کارکرد منفی داشته باشه ، میتونه استبداد را به همراه داشته باشه. پایان بازی هم دو روی سکه را نشدر واقع همان بحث ان جامعه شناس که ذاتا این گونه نیست ولی اگه دست نادان ها بیفته میتونه اینطوری باشه. پس باید هوشیار باشیم

به قول شاعر:
فلک به مردم نادان دهد زمام مراد.....تو اهل دانش و فضلی همین گناهت بس

جدا از اون انسانیت بخاطر اینکه نمیتونه بالانس بین هوش و غریضه و احساسات خودش برقرار کنه همیشه نادان خواهد بود(حتی نابغه ترین ها و منطقی ترین هامون).

- - -ویرایش - - -

نمردیم و فهمیدیم گیم پلی TW 2 از Deus Ex HR بهتره! :)) تو رو خدا این همه ما رو نخندونید! =))

اگر خوبی گیم پلی به Easy to learn بودنش بود که اونوقت Call of Duty بهترین گیم پلی تاریخ رو داشت که;)
 
نمردیم و فهمیدیم گیم پلی TW 2 از Deus Ex HR بهتره! :)) تو رو خدا این همه ما رو نخندونید! =))
میلاد انصافا مقایسه یه rpg fps based با tactical action rpg و نتیجه گیری که کدوم بهتره عین این می مونه بگی سیب خوشمزه تره یا پرتغال
پرتغال:D
 
اگر خوبی گیم پلی به Easy to learn بودنش بود که اونوقت Call of Duty بهترین گیم پلی تاریخ رو داشت که;)

یا تجربه ی RPG ـت کمه یا خودت رو زدی به اون راه! :d اون آزادی عمل و احترام به شعور مخاطبی که HR داشت حتی TW 2 نمی تونه از یه فرسخیش رد بشه! حالا بگذرین از اون سیستم مبارزات LOL ـش که مثلا از Souls ایده گرفته بودن بگذریم از سیستم استفاده از potion ها و alchemy و.....
خداییش بالانسی که HR توی سه تا سبک Action/Role Playing/Stealth بر قرار کرده بود و lvl design اصولیش حالا حالا ها دست نیافتنیه!
می دونم از سر علاقه ی زیاده احتمالا داری این حرف ها رو می زنی! :d

پ.ن : بهترین RPG نسل هم DA:O بود... حقیقتا RPG بود

abtinhitodie
ابتین صحبتت درسته ولی خب انصافا گیم پلی ویچر 2 ایراد کم نداشت:d
در ضمن tactical action rpg بهتر شد! :d
 
-

خب صرفا چون یکی از بازیهای نقش آفرینی قدیمی Real time item use داشت که دلیل نمیشه همه بازیها اینکار رو بکنن(الان کلی بازی JRPG رو بردی زیر سوال:d)
اون تکرار دیالوگ کاراکتر هم که خیلی عادیه، الان کدوم بازی توی نسل قبل بود که دیالوگ NPC هایی که نقش مهمی نداشتن آپدیت میشد بعد از یه مدت؟

برادر یکی نیست و من تا حایی که یادمه همیشه این طوری بوده، اصلا مثال خود morrowind! در مورد JRPG هم جون turn based هستن که اصلا real time معنی نمیده ولی حداقل میذاره وسط مبارزه استفاده کنی.
اون تکرار یکی دو خط دیالوگ ok معلومه، ولی اون در حد صحبت های روزمره هست و یا وقتی که خط دیالوگ های یارو تموم شه ولی تو این بازی اون قسمت طرف هر دفعه از اول یه سخنرانی 5 دقیقه ای رو تکرار میکرد...واقعا حس بازی از آدم گرفته میشه.

- - -ویرایش - - -

خوب چه ربطی داره؟ diablo یک پوشن ها cd نداشت، اما تو سه داره، پس بگیم اینم غلطه؟ چون diablo یک cd نداشت از اون به بعد بیجا می کنن برا بازی ای cd بزارن؟
اصلا دیابلو H&S, نیازه یه انگشت دائم رو کلید پوشن باشه قورت قورت بری بالا! کلید سرویوال این فرمت از گیمه
اما این ویچره، این تاکتیک رو در نظر گرفتن، خیلی هم خوب جواب داده. به جا اینکه وسط فایت در نوشابه باز کنی حواست به کانتر اتک ها و خود کمبته

ها؟! من مثال زدم از real time use مگه گفتم هر چی diablo داشت اینم باید داشته باشه؟! تاکتیک رو هم شما به این میگی که هر بار باید تستی مرجله رو بری بعدباز از اول بری که جلو جلو potion ها رو استفاده کنی؟ این کارشون باعث شد من بیخیال potion هایی مثل ضد آتیش اینا بشم و فقط از چیز هایی مثل قدرت بالاتر استفاده کنم که میدونستم تو همه مبارزات به درد میخوره...
 
یا تجربه ی RPG ـت کمه یا خودت رو زدی به اون راه! :d اون آزادی عمل و احترام به شعور مخاطبی که HR داشت حتی TW 2 نمی تونه از یه فرسخیش رد بشه! حالا بگذرین از اون سیستم مبارزات LOL ـش که مثلا از Souls ایده گرفته بودن بگذریم از سیستم استفاده از potion ها و alchemy و.....
خداییش بالانسی که HR توی سه تا سبک Action/Role Playing/Stealth بر قرار کرده بود و lvl design اصولیش حالا حالا ها دست نیافتنیه!
می دونم از سر علاقه ی زیاده احتمالا داری این حرف ها رو می زنی! :d

پ.ن : بهترین RPG نسل هم DA:O بود... حقیقتا RPG بود

abtinhitodie
ابتین صحبتت درسته ولی خب انصافا گیم پلی ویچر 2 ایراد کم نداشت:d
در ضمن tactical action rpg بهتر شد! :d
ویچر؟ اسکی از souls? ویچر دو همون شماره اوله با حذف استنس ها، حالا ۲۰۰۷ چه تقلیدی از ۲۰۰۹ میتونسته کرده باشه؟ تاکتیکی هم هست به همون علتی که بهش خرده میگیرین یعنی سیستم پوشن هاش و مدیریت بافهاش قبل از بتل
به خاطر سه شاخه تلنت کامل و مفصل که زمین تا آسمون استایل گیم پلی رو عوض میکنه،
یه فرمول کلی : هر بازی که تاسی ریخته میشه و تو استراتژی رو بر مبنای عدد اون تاس تغییر میدی میشه تاکتیکال حالا میخواد تخته باشه یا ویچر :D
پ.ن: اونقدر Deus ex رو دوست دارم که کلا از بحث بذارمش بیرون
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or