Cavet Yerli: بخش تک‌نفره آفلاین بازی‌ها باید از دور خارج شوند

Fire Light

کاربر سایت
Feb 15, 2013
907
بنیانگذار شرکت Crytek آقای Cevat Yerli بر این باور است که بخش تک نفره بازی‌ها باید رو به جلو حرکت کنند از چیزی که در آن قرار دارد بیرون بیاید. منظور او این نیست که بخش تک نفره باید محو شود، بلکه آن‌ها باید تکامل یابند.

01613968356748243918.jpg



این دیگر مسئله پنهانی نیست که کرایتک علاقه زیادی به Free to Play دارد و اینگونه بازی‌ها برای آن‌ها ارزش بالایی دارند. آقای یرلی اخیرا نیز اعلام کرده بود که انتظار دارد بازی‌های این شرکت در طی پنج سال اخیر کاملا به سمت Free to Play بروند.
حال در مصاحبه‌ای با IGN او بیان کرد: "من فکر می‌کنم که مفهوم و اندیشه Single Player بازی‌ها باید از دور خارج شود، من نمی‌گویم که دیگر تجربه بخش تک نفره‌ای در کار نخواهد بود، اما در آینده آن را باید با نام Connected Single-Player یا Online Single-Player خواند."
این گفته‌ها دقیقا همان چیزیست که در بازیهای Guild War 2 و بازی جدید بانجی یعنی Destiny دیده‌ایم. بخش تک نفره بازی‌ها در یک دنیای MMO قرار خواهند گرفت و این کار اجازه می‌دهد که چند بازیکن با هم در آن قرار گیرند و برای اهداف خود با هم درگیر شوند یا همکاری کنند.
آقای یرلی ادامه داد: "بخش آنلاین و اجتماعی می‌توانند در ارایه خدمات و مزایا نسبت به بخش Single Player حکم فرمایی کنند، به طوری که شما یک بخش داستانی آنلاین را به بخش داستانی آفلاین ترجیح دهید و به دنبال آن بروید. اگر تکنولوژی شما را مجبور به انجام بازی‌های همیشه آنلاین بکند بی معنی و کاری نه چندان جالب است اما اگر به شما مزایایی بهتر و باارزش‌تر برای بازی آنلاین داده شود حتما دوست خواهید داشت که بخشی از آن باشید."
آقای Yerli در آخر نیز گفت که بازی The Walking Dead می‌تواند در شبکه Gface Free to Play شرکت کرایتک بسیار سودبخش‌ و مفیدتر از دیگر فرمت‌ها ظاهر شود.

Crytek CEO: “the notion of a single-player experience has to go away” | VG247
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
هه ! دید هر کاری میکنه باز منتقدا به خاطر کمپین بیخوده کرایسیس , 7 ها رو ردیف کردن حالا داره تیکه میندازه . جواد جون بیخیال یخورده تلاشتو بیشتر کنی و هوشتو به کار بندازی و یه کمپین دلچسب و داستان گیرا بسازی و امتیازای بازیت بره بالا دیگه مجبور نمیشی همچین حرفای بیخودی رو بزنی !
 

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,678
نام
علی
اه این یارو چقدر زر میزنه بابا صد رحمت به دیوید کیج حداقل صنعت بازی سازی رو نابود نیمیکنه
این جوات اصلا خودشم نمیفهمه چی میگه مگه میشه بخش تک نفره بازی هارو حذف کرد بعدش انلاین کرد این وسط داستان چی میشه؟شخصیت پردازی چی میشه؟
 

Jaquar

کاربر سایت
Dec 31, 2012
181
نام
Friend of Jaquars, The Third
بخش تک نفره بازی‌ها در یک دنیای MMO قرار خواهند گرفت

بگو نمی خوایم حتی یه نسخه از بازیهامون پایرت بشه دیگه این چرت و پرتا چیه میگی؟! :d
 

Bone Crusher

کاربر سایت
Dec 27, 2008
3,872
نام
امیرحسین
فرض کنید بخوان بخش سینگل بازی هایی نظیر سایلنت هیل، مس افکت، آبلوین، متال گیر و گاد آف وار رو تکامل(!!!) بدن! هر بازی ای فضا و اتمسفر خاص خودش رو داره و این ایده تو همه موارد موفق نخواهد بود. وقتی کسی داره سایلنت هیل بازی می کنه به معنای واقعی کلمه باید تنهایی و انزوا رو درک کنه یا وقتی سرنوشت کل یونیورس به خطر می افته داستان تنها یه قهرمان می خواد، نه 100 تا کاپیتان شپرد!

به جای این که تنها به فکر تکسچر و بنچمارک و رزولیشن و افکت و این حرف ها باشن بهتره یکم رو هوش مصنوعی بازی های نسل جدید کار کنن. طراحی یه هوش مصنوعی پیشرفته میتونه به مراتب جذابیت بیشتری برای بازیکنان داشته باشه.

با تمام احترامی که برای فن های کرایسیس و کرایتک قائلم نظر بنده اینکه کرایتک تو هیچ زمینه ای به غیر از گرافیک حرفی برای گفتن نداره. در مورد گرافیک هم معجزه نکرده اند و میبینید در سخت افزار محدود ( کنسول ها ) استدیوهای دیگه خیلی خوب پا به پا و حتی فراتر از اونها گام برداشته اند. کاش توانایی این رو داشتن که بتونن طراحی تکنیکی رو به شکل مناسب با طراحی هنری ترکیب کنند تا بتونیم شاهکارهایی نظیر Metro را تجربه کنیم.
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
اما در آینده آن را باید با نام Connected Single-Player یا Online Single-Player خواند."
این گفته‌ها دقیقا همان چیزیست که در بازیهای Guild War 2 و بازی جدید بانجی یعنی Destiny دیده‌ایم. بخش تک نفره بازی‌ها در یک دنیای MMO قرار خواهند گرفت و این کار اجازه می‌دهد که چند بازیکن با هم در آن قرار گیرند و برای اهداف خود با هم درگیر شوند یا همکاری کنند.

این که شد مالتی دیگه باز Online Single Player چه صیغه ای هست! با این که همیشه خلاقییت و ابتکار کرایتک رو تحسین میکنم اما این حرفش واقعا گیمر ها رو عصبانی میکنه!
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
Javad Yerli ---> خودت هم باید از دور خارج بشی . با اون گیم پلی که سر Crysis3 دادی تحویل ملت هر چند بد نبود ولی با اون دک و پوزی که ارائه دادی سازگاری نداشت. بهتره بری استادیوی انیمیشن سازی چیزی فعالیت کنی اینجا به کارت نمیاد . نون زیاد توش نیست برات ! بیخیال قضیه Single Player بازیها هم شو ... توجیه دیگه ای برای متای تقریبا پایین بازی اخیر هست چون قبول داریم همه فکر میکردیم این بازی میانگینش از متا یه چیزی حال و حوش 10 و خورده ای میشه !! :):d
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
بعد از اون همه هايپ و اون خبرهايي كه هر روز قبل ريليز شدن كرسيس 3 ميزد حالا بايد اين چرنديات رو بشنويم:-&
برو رو همين پي سي بازي بساز لا اقل اونجوري بعضيا بخاطر گرافيك بازيتو بازي ميكنن:|
 

ZのMBiE

کاربر سایت
Oct 19, 2009
2,948
نام
SaDegh
مالتي پلاير Crysis wars رو ول كردن و اومدن crysis 2 رو مالتي پلايرشو دقيقا مثل cod كردن و اصلا جالب نبود. در حالي كه Crysis wars با اون همه امكانات و وسعت مپ و وسايل مختلف خيلي عالي بود همون رو بهينه ميكرد خيلي بهتر ميشد و حداقل مالتيش جذاب ميشد
 

GodΩΩWar

کاربر سایت
May 3, 2009
2,696
نام
حمید
عمو جون ، ملت 1 سینگل کال آف رو با 100 تا مولتی کرایسیس که جیب بابای ملت رو واسه سیستم خالی می کنه عوض نمی کنن بعد میای چرت و پرت میگی ؟
 

magiteq

کاربر سایت
May 1, 2008
1,801
نام
Ata
وقتی ip عظیمی مثل bioshock سراغ مولتی نمیره معنیش اینکه نه تنها
Single Player نمرده بلکه در بلاترین سطح توجه قرار داره
 

METRO_2034

کاربر سایت
Oct 29, 2010
2,826
دندشون نرم به جای اون نسخه 2 بر میداشتن پارسال یا همین امسال این 3 رو به جای 2 میدادن که اینقدر با فاصله 2 ساله باز یه نسخه ندن بیرون :D یا حداقل به جای گذاشتن 3 یه دنباله شماره دار نمیدادن. باید از یوبی یه کم یاد بگیره جوات :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر