Call of Duty: Ghosts را 3 استدیو می‌سازند+جزئیات جدید بازی

RattleSnake

کاربر سایت
آپدیت: Call of Duty: Ghosts را 3 استدیو می‌سازند+جزئیات جدید بازی

57163556773431266853.jpg


پس از نمایش رسمی Call of Duty: Ghosts در رونمایی از Xbox One استدیو Infinity Ward در توییتر رسمی خود بیان کرد:"
ما از استدیو‌های Raven Software به همراه Neversoft در کمک به ساخت بازی Call of Duty: Ghosts تشکر می‌کنیم."

Raven Software قبل از این در ساخت محتوای دانلودی بازی‌های Call of Duty: Black Ops و Call of Duty: Modern Warfare 3 نقش داشته است. طبق گزارشات قبلی Neversoft کار برروی Call of Duty را تایید کرده بود و گفته بود:"
ما در حال حاضر درحال آماده‌ هستیم تا در سبک first-person action شرکت Activision را براس ساخت فرنچیز Call of Duty حمایت کنیم."

Call of Duty: Ghosts در 5 نوامبر برای PlayStation 4, Xbox 360, Wii U,PlayStation 3 و PC عرضه می‌گردد. DLC‌های این بازی نیز در انحصار زمانی Xbox One خواهد بود.

اطلاعاتی از بازی:
بازی در آمریکایی جدید در جریان است.
به عنوان گروه‌هان سرباز آمریکایی به مبارزه با یک ابرقدرت جدید خواهید رفت.
Stephen Gaghan نویسنده Traffic و Syriana داستان نویس بازی است.
Infinity Ward از موتور جدید استفاده می‌کند که کیفیت انمیشن‌ها را بهبود بخشیده است.
بازی دارای سیستم جدید mantling است.
فریم ریت بازی برروی 60 خواهد بود.
موتور گرافیکی جدید از تکسچر‌های(بافت‌ها) HD پشتیبانی می‌کند.
همچنین قابلیت حمایت از shadows بیشتر و tessellation را داراست.
مولتی پلیر بازی بیشتر dynamic می‌باشد و اتفاقات real-time در بازی رخ می‌دهد مانند بلایای طبیعی و دیگر چیزها.
استفاده از نقشه‌های dynamic برای تغییر بازی. این بازی استفاده از استراتژی‌ها متفاوت می‌شود و ممکن است برخی مواقع به ضرر و به نفع تیم شما شود.
قابلیت‌های بیشتر شخصی سازی کاراکتر.
فیزیک جدید در صحنه‌های زیر آب به همراه گیم پلی جدید بخش آبی بازی همراه با سلاح‌های مخصوص آب.
برای اولین بار دشمنان قوی‌تر هستند از قدرت شلیک بیشتر و نیروی انسانی بیشتر در این سری بهره می‌برند.

آپدیت:
Zach Volker سرپرست انیماتور‌های Infinity Ward در مصاحبه با OPM گفت:"
بازی از موتور جدید بهره نمی‌بره بلکه این موتور همون موتور قبلی است بسیار بروز رسانی شده است. اگر ما می‌خواستیم یک موتور جدید بسازیم 2 سال زمان می‌برد و این ممکن نبود پس موتور را ارتقا دادیم تصاویر بصری بهتر را مد نظر قرار دادیم و قسمت‌های زیادی از موتور را ارتقا دادیم. این کار برای ما حکم یک موتور گرافیکی جدید را دارد. با توجه به تمرکز ما برروی کنسول‌های نسل بعد و وضعیت تیممان به این خاطر موتور را ارتقا دادیم وقتی موتوری را می‌سازید باید یک بازی جدید هم برای آن بسازید. موتور قبلی ما قادر به ارائه برخی مسائل نبود به همین خاطر قابلیت‌های جدیدی به این موتور اضافه کردیم."


منابع:
1
2
3
4
 
آخرین ویرایش:
ترولر های عزیز رو کنید ببینیم چی تو چنته دارید!
نظرت در مورد گیر دادن به گرافیک چیه ؟!
yahoo_7.gif
گرافیک به صورت "فکت کامل" رفته زیر سوال دیگه پتانسیل ترول بیشتر نداره#:-s
 
آخرین ویرایش:
ما از استدیو‌های Raven Software به همراه Neversoft در کمک به ساخت بازی Call of Duty: Ghosts تشکر می‌کنیم
به به من از این Raven همیشه خوشوم میومده :دی
نقش بچه های Neversoft چی بوده!؟ :-?
Stephen Gaghan نویسنده Traffic و Syriana داستان نویس بازی است.
Paul Haggis چی شد پَ!؟ =((
Stephen Gaghan استاد تئوری های توهمات توطئه :)>-
بقیه اطلاعاتش هم خوبس :دی :bighug:

پ.ن : موسیقی رو هم دوباره بدن دست استاد زیمر 8-> :دی
ترولر های عزیز رو کنید ببینیم چی تو چنته دارید!

نظرت در مورد گیر دادن به گرافیک چیه ؟! :-/ :دی
 
ضعیف؟ افتضاح بود!!! از گیم پلی که چیز خاصی نشون ندادن به جز یکی دو صحنه.همش تمرکزشون روی گرافیک بود.که اونم در حد بازی های این نسل هم نبود.چه برسه به نسل بعد
 
گرافیک در اون حدی نیست که بشه تا آخر نسل بعد تحمل کرد :دی

984094_476440452432701_684624289_n.jpg
Naild it . بازم هی بگید COD COD . فروش های 20 میلیون نسخه ای بخوره تو سرشون با این بازی ساختن :d گفتن بزار تا نسل تموم نشده یه نسخه دیگه بدیم بیرون هنوز جا داره جیب مردم رو خالی کنیم .
 
جالبه ۲ سال وقت داشت ولی این انجین جدید هم الگوی اون قدیمیس اخه اصلا اون وسایل تو تریلر و محیطا کپmw3 بود .
البته خودشونم گفتن ولی دیگه انجین جدید نمیشه اون اخه
 
با اینکه تو این نسل همیشه از گرافیک سری COD لذت بردم و هنوزم فکر میکنم با احتساب 60 فریم بودنش از این لحاظ جزو خوب های نسل به حساب میاد ولی وقتی این نسخه رو به عنوان یه بازی نسل بعدی در نظر بگیریم جای هیچ گونه دفاع و جانب داری باقی نمی ذاره!! دیگه حتی 60 فریم بودن هم توجیح قابل قبولی نیست وقتی که BF4 قراره رو 60 فریم اجرا شه و چنین گرافیکی رو ارائه میده :
ghsu5dokxf9cjy726dwk.jpg
 
با اینکه تو این نسل همیشه از گرافیک سری COD لذت بردم و هنوزم فکر میکنم با احتساب 60 فریم بودنش از این لحاظ جزو خوب های نسل به حساب میاد ولی وقتی این نسخه رو به عنوان یه بازی نسل بعدی در نظر بگیریم جای هیچ گونه دفاع و جانب داری باقی نمی ذاره!! دیگه حتی 60 فریم بودن هم توجیح قابل قبولی نیست وقتی که BF4 قراره رو 60 فریم اجرا شه و چنین گرافیکی رو ارائه میده :
ghsu5dokxf9cjy726dwk.jpg

داداش خیالت راحت این گرافیک برای pc با 3k هست عمرا کنسول نسل بعد نتونه همچین گرافیکی پیدا کنه
 
از تصاویر مبرهنه که انجینو اینجور ساختن توکمه پورتش خوب کار کنه. :d یعنی همه کنسولا رو ساپورت کنه!!
یه موقع اکتی هزینه اضافه نده.
چهار تا پولیگان اوتومات کم کنه و نورها حذف اوتومات بشه و... بره واسه 360 و ps3.:d وبا یک تکمه پورت فرتی به XO و ps4. :d
نه خدایش بی لیو می.
بابا ما انتظارمون از این ریولوشن در حد همین عکس بود!!!!::|
57163556773431266853.jpg
 
ضعیف؟ افتضاح بود!!! از گیم پلی که چیز خاصی نشون ندادن به جز یکی دو صحنه.همش تمرکزشون روی گرافیک بود.که اونم در حد بازی های این نسل هم نبود.چه برسه به نسل بعد
من که تریلرو دیدم همه تمرکزشون به سگ ها بود:d.در اون قسمت هم که سازنده بازی در حال معرفی ویژگی های بازی بود مجری game spot همش میگفت سگ سگ ولی آخرم از سگ نامی نبرد سازنده بازی.تو چت هم همه میگفتن call of dog:|:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or