PlayStation Bloodborne

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2015
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
Bloodborne


بازی جدید FROM SOFTWARE به کارگردانی خود میازاکی معرفی شد .
بازی به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد .

======================================

بازی توسط
SCE Japan Studio
From Software
توسعه و ساخته میشود.

سال عرضه ی بازی 2015 اعلام شده است .

=========

توجه:
در این تاپیک بحث:

درمورد داستان و مراحل بازی فقط در تگ اسپویلر!
در مورد ریجن ممنوع!
در مورد قیمت بازی ممنوع!
در مورد کدام فروشگاه بازی رو آورده و کدام فروشگاه معتبره ممنوع!

 
آخرین ویرایش:
DLC هم تمام شد، بلافاصله بعدش دور چهارم رو شروع کردم:D واقعا توصیف عشق و علاقه‌ای که به این بازی دارم سخته... شب میخوابیدم همش تو فکر اینکه فردا بیدار شم باید با کدوم باس بجنگم و چه استراتژی‌ای پیاده کنم
سخت ترین باس برام لارنس بود، اصلا تایمینگ حرکاتش دستم نبود و نمیتونستم درست داج بدم همش با دو ضربه میمردم:| شکست دادنش آدرنالین راش خالص بود! بعدش لودویگ
بر خلاف انتظارم اورفن که انقدر در مورد سختیش شنیده بودم و تو تمام لیستا رتبه اول سخت‌ترین باس رو داشت، اونقدر سخت نبود برام دور سوم زدمش پشمای خودم ریخت چون سر لارنس حسابی گیر بودم و ده باری شد:D

بهترین باس و لذت‌بخش‌ترین فایت Lady Maria, of the Astral Clocktower :x

بهترین ساندترک هم Laurence, the First Vicar
هروقت گوش میکنم (همیشه:D) قیافه Master Willem میاد تو ذهنم که یه جوینت دستشه، داره دود میکنه و میگه Laurence you fool, I told you so... به طرز فوق‌العاده‌ای حس Downfall و شکست این شخصیت مهم داستان رو منتقل میکنه، کسی که همه چیز رو شروع کرد و کار به اینجا رسید.

این پست رو مروری بر خاطرات 4-5 سال پیشتون در نظر بگیرید:D
 
این Randomizer Mod رو دیدین؟ خیلی چیز جالبیه
جای انمی و باس‌ها عوض میشه. ۲ ۳شب پیش استریم Zeus رو میدیدم داشت با این ماد بازی میکرد مثلا باس Shadow of Yharnam جای اون ۳تا، گرمن و آمیگدالا و امیلیا اومده بودن. یه چیز عجیب غریبی شده بود. خیلی فان و سخت میشه بازی :D

 
بالاخره فرصت شد و The Old Hunters رو تموم کردم، هرچند می‌دونم همه تا الان ته‌دیگش رو ‌هم خوردن، ولی می‌خواستم یکم ازش بنویسم :D
طبق انتظار، DLC خیلی خوبی بود. فرام واقعا توی DLC دادن دست کمی از CDPR نداره.
لوکیشن‌ها عالی بودن. می‌شه به سه قسمت تقسیمشون کرد که هر کدوم یه فضا و حال و هوای متفاوتی دارن. لوکیشن‌های دوم و سوم خصوصا از بهترین مخلوقات میازاکی‌ان. اتمسفر خفقان‌آور Research Hall در کنار‌ اون کوئست تاثیرگذاری که داره واقعا مثال‌زدنی بود.
ولی برسیم به Fishing Hamlet که یکی از جادویی‌ترین و جذاب‌ترین محیط‌های سولزبورنه و اون محیط بارونی و مسحورکننده‌اش بدجوری روم تاثیر گذاشت. طراحی ‌و رنگ‌بندی خاص در کنار داستان پشت این روستا، حقیقتا فوق‌العاده و فراموش‌نشدنی بودن.
و اما باس‌ها. چقدر خوب بودن! :D مبارزه با لودویگ و Orphan واقعا از محشرترین و هیجان‌انگیزترین‌ها‌ در بازی بودن و واقعا ازشون لذت بردم. بقیه هم اوکی بودن، ولی Maria و Living Failures یکم ضعیف و ناامیدکننده بودن و Laurence هم حقیقتش دوست نداشتم، من رو یاد Demon of Hatred انداخت :D
در مجموع، این DLC جایگاه Ringed City رو برام نگرفت، ولی به عنوان آخرین قطعه پازل جذاب و فراموش‌نشدنی بلادبورن خیلی خوب بود.
 
دوستان ، در صورت قفل شدن بازی ، اگر به صورت قانونی دوباره اون رو روی همون اکانت تهیه کرد ، آیا سیوِ بازی رو میشه احیا کرد ؟ من دیسک بلادبورن رو دارم و دی‌ال‌سیِ اولد هانترز رو به شکل غیرقانونی تهیه کرده بودم و پیشروی خودم در بازی هم با همون فایلِ سیو بود ، حالا بعد از مدتی دی‌ال‌سی قفل شده و دیگه قادر به ادامه بازی با اون سیو نیستم. میخوام بدونم که اگر دی‌ال‌سی رو به شکل قانونی بخرم ، میشه همون سیو رو بازیابی کرد یا خیر ؟
لامصب سولزبورن هیچگاه تکراری و زننده نمیشند ، بیشتر از ۳۸۰ ساعت بلادبورن رو تجربه کردم و همچنان تشنه‌ی ادامه این کابوسِ هولناک هستم!!! جالب هم هست که با وجود گذشت بیش از ۵ سال از عرضه بازی ، این تاپیک همچنان کم و بیش زنده هست.
 
دوستان ، در صورت قفل شدن بازی ، اگر به صورت قانونی دوباره اون رو روی همون اکانت تهیه کرد ، آیا سیوِ بازی رو میشه احیا کرد ؟ من دیسک بلادبورن رو دارم و دی‌ال‌سیِ اولد هانترز رو به شکل غیرقانونی تهیه کرده بودم و پیشروی خودم در بازی هم با همون فایلِ سیو بود ، حالا بعد از مدتی دی‌ال‌سی قفل شده و دیگه قادر به ادامه بازی با اون سیو نیستم. میخوام بدونم که اگر دی‌ال‌سی رو به شکل قانونی بخرم ، میشه همون سیو رو بازیابی کرد یا خیر ؟
لامصب سولزبورن هیچگاه تکراری و زننده نمیشند ، بیشتر از ۳۸۰ ساعت بلادبورن رو تجربه کردم و همچنان تشنه‌ی ادامه این کابوسِ هولناک هستم!!! جالب هم هست که با وجود گذشت بیش از ۵ سال از عرضه بازی ، این تاپیک همچنان کم و بیش زنده هست.
دانجناشو حتما برو اگه نرفتی که فک کنم رفتی با 380 ساعت گیمپلی تایم :-bd\m/ دی ال سیم فکر نکم مشکلی باشه و میتونی ادامه بدی
 
دانجناشو حتما برو اگه نرفتی که فک کنم رفتی با 380 ساعت گیمپلی تایم :-bd\m/ دی ال سیم فکر نکم مشکلی باشه و میتونی ادامه بدی
این اواخر بیشترین ساعت های گیمپلی رو به دانجن ها اختصاص می‌دادم. خب اگه با دانلود دوباره‌ی دی‌ال‌سی بتونم سیو قبلی رو ادامه بدم خیالم راحت میشه.
 
دوستان میشه یکی در مورد کواپ توضیح بده؟ ارزش وقت گذاشتن به صورت کواپ رو داره؟ بعد اینکه کل بازی رو میشه دونفری انجام داد؟
تقریبا همه جای بازی رو میشه 2(3) نفری رفت. برای کسی که اشنا نباشه(مثل خودم) که اوایل بازی رو شروع کردم کوآپ خیلی خوب بود. بعدش بازی دستت میاد تنهایی میری شکار یا میری کمک بقیه پلیر ها.
ارزش بازی خیلی بالاست. حتما تجربه کنید. اتمسفر و طراحی محیط به شدت عالیه. داستان از اون بهتر و همه نوع باس فایت های عالی. بهترین بازی نسل برای من بوده. هنوز هم گاهی میرم کمک بقیه پلیر ها و اگر پینگ و نت خراب محله ما یاری بکنه خیلی بیشتر از این براش وقت میذارم.
 
دوستانی که هنوز آنلاین بازیو پلی میدید، 6امین سالگرد عرضه بازی رسیده و کامیونیتی ایونت معروف بازی (Return to Yharnam) امسال هم برگزار میشه که میتونید توش شرکت کنید. ایونت از همین امروز (در حقیقت ساعاتی پیش، 24 مارچ) شروع شده و تا 7 آپریل (18 فروردین، چهارشنبه دو هفته دیگه) ادامه داره.

روال کار مثل هر ساله، برای جشن گرفتن سالگرد عرضه بازی پلیرهایی که هنوز فعالن این چند هفته رو کنار هم کواپ میزنن و کیف میکننن. اگه تازگیا شروع کردید به بازی کردن همچنان میتونید برید خوش میگذره. قوانینش هم سادست: یک کارکتر جدید میسازید، میرید توی یارنام، زنگوله کواپ رو میزنید و الله اکبر. :D برای اینکه حضورتون رو اعلام کنید، میتونید برید کنار لامپ ها و مسیج "?You're in the know, Right" رو بذارید. همین دیگه، هپی هانتینگ. :x خودم خیلی دوست دارم شرکت کنم اما خب احتمالا نرسم. جای خالی مارو پر کنید. :D

این تصویری که دوال شاکرز گذاشته هم عالیه:
 
بالاخره فرصت شد و The Old Hunters رو تموم کردم، هرچند می‌دونم همه تا الان ته‌دیگش رو ‌هم خوردن، ولی می‌خواستم یکم ازش بنویسم :D
طبق انتظار، DLC خیلی خوبی بود. فرام واقعا توی DLC دادن دست کمی از CDPR نداره.
لوکیشن‌ها عالی بودن. می‌شه به سه قسمت تقسیمشون کرد که هر کدوم یه فضا و حال و هوای متفاوتی دارن. لوکیشن‌های دوم و سوم خصوصا از بهترین مخلوقات میازاکی‌ان. اتمسفر خفقان‌آور Research Hall در کنار‌ اون کوئست تاثیرگذاری که داره واقعا مثال‌زدنی بود.
ولی برسیم به Fishing Hamlet که یکی از جادویی‌ترین و جذاب‌ترین محیط‌های سولزبورنه و اون محیط بارونی و مسحورکننده‌اش بدجوری روم تاثیر گذاشت. طراحی ‌و رنگ‌بندی خاص در کنار داستان پشت این روستا، حقیقتا فوق‌العاده و فراموش‌نشدنی بودن.
و اما باس‌ها. چقدر خوب بودن! :D مبارزه با لودویگ و Orphan واقعا از محشرترین و هیجان‌انگیزترین‌ها‌ در بازی بودن و واقعا ازشون لذت بردم. بقیه هم اوکی بودن، ولی Maria و Living Failures یکم ضعیف و ناامیدکننده بودن و Laurence هم حقیقتش دوست نداشتم، من رو یاد Demon of Hatred انداخت :D
در مجموع، این DLC جایگاه Ringed City رو برام نگرفت، ولی به عنوان آخرین قطعه پازل جذاب و فراموش‌نشدنی بلادبورن خیلی خوب بود.
من یه چهار سالی روی باس اخریش گیر کردم الان شیش ماهیه سمتش نرفتم ولی قبل از کوچ به نسل بعد باید بزنمش تنها باس که نزدمش همین اورفان اف کاز هست
 
  • Wow
Reactions: owj
جناب VaatiVidya بالاخره بعد از چندین ماه جمع آوری کردن محتوا، ویدئوی Art Competition بلادبورن 2 رو گذاشت. :D


من حدس میزنم اگه هنوزم تاپیک بلادبورن رو اینجا باز میکنید اکثرا با ویدئوهاش آشنا باشید، اما اگه نیستید، Vaati چند ماه پیش اومد یه مسابقه ای بین آرتیست ها راه انداخت که اگه ایده ای برای بلادبورن 2 دارن براش بفرستن و توی مسابقش شرکت کنن. جایزه ای که برای برنده ها در نظر گرفته بود هم بالای 2 هزار دلاره. خود واتی به عنوان داور میاد 10 برنده رو اعلام میکنه و با ذوق همیشگی و لحن دلنشینش در مورد آثاری که طرفدارا ساختن صحبت میکنه.

این ایده ها میتونسته شامل همه چی باشه، از چندتا آرت ساده گرفته تا نوشتن Lore و طراحی سلاح و باس فایت و رندرینگ 3 بعدی... خلاصه که هرچی به ذهنتون میرسه. بعضیا اومدن همه اینارو ترکیب کردن، رسما ایده ساخت یه دنیا و پیش زمینش رو شرح دادن. بعضیا حتی پا رو فراتر گذاشتن، جدا از خلق شخصیت ها و دنیاش، اومدن اندینگ های مختلفی که توی دنیاشون رخ میدن رو هم مینویسن. :)) یه دنیاهایی ترسیم کردن که باورتون نمیشه همش فن فیکشنه. واتی قراره یه مجموعه از همه این آرت ها رو (قبلا چنین کاری رو برای دارک سولز و الدن رینگ و سکیرو هم انجام داده بود) در قالب یه کتاب به اسم Souls Art روی کیک استارتر ببره که در مورد اونم یکم توضیح میده.

خلاصه که واقعا فوق العادست، هم کاری که واتی انجام میده و هم کامیونیتی سولز. بین Runner-upها (اونایی که توی 10 رتبه برتر قرار نداشتن اما بهشون اشاره شد) هم یه آرتیست ایرانی به اسم اشکان قنبری حضور داشت که اگه احیانا روزی به اینجا سر زد و پستم رو دید، از همینجا بهش خسته نباشید میگم. :D من بیشتر از این پرحرفی نمیکنم خودتون ویدئو رو ببینید و لذت ببرید. :D
 
سلام
اگه کسی کنسول اورجینال داره و دوس داره از سیو مود شده به مانند جان و استامین نامحدود استفاده کنه ولی نمیتونه بالطبع :D
من میتونم بهش کمک کنم فقط یه سیو بهم بده ردیفش کنم
این کاریه که از دستم برمیاد =))
 
دوستان ، در صورت قفل شدن بازی ، اگر به صورت قانونی دوباره اون رو روی همون اکانت تهیه کرد ، آیا سیوِ بازی رو میشه احیا کرد ؟ من دیسک بلادبورن رو دارم و دی‌ال‌سیِ اولد هانترز رو به شکل غیرقانونی تهیه کرده بودم و پیشروی خودم در بازی هم با همون فایلِ سیو بود ، حالا بعد از مدتی دی‌ال‌سی قفل شده و دیگه قادر به ادامه بازی با اون سیو نیستم. میخوام بدونم که اگر دی‌ال‌سی رو به شکل قانونی بخرم ، میشه همون سیو رو بازیابی کرد یا خیر ؟
لامصب سولزبورن هیچگاه تکراری و زننده نمیشند ، بیشتر از ۳۸۰ ساعت بلادبورن رو تجربه کردم و همچنان تشنه‌ی ادامه این کابوسِ هولناک هستم!!! جالب هم هست که با وجود گذشت بیش از ۵ سال از عرضه بازی ، این تاپیک همچنان کم و بیش زنده هست.
چقدر جالب!!!
وقتی که بلادبورن‌ام قفل شد و مجبور شدم از ابتدا با یه اکانت دیگه شروع کنم، خیلی خیلی از این بابت مایوس شدم که زحماتم نابود شدند و اون همه آپدیت و گیمپلی ( بالای ۳۳۰ ساعت و لول بالای ۳۰۰) همه‌اش پرید.... منتظر فرصت مناسب بودم تا بتونم دی‌ال‌سی رو بگیرم دوباره و از سیو بیارم، و مسیر اکانت‌ام رو ادامه بدم، فاصله‌ای بیشتر از ۶ ماه طول کشید تا این کار انجام بشه، و در این بین من با یه اکانت دیگه و با تجربه بیشتر، تونستم بهتر پیش برم و لول‌ها رو بهتر آپ کنم، به طوری که بعد از تهیه دی‌ال‌سی دیگه میلی به ادامه اکانت قبلی‌ام که کلی حسرت‌اش رو میخوردم نداشتم.. حالا هم مجموعا با بیشتر از ۵۸۰ ساعت گیمپلی، همچنان مشتاق ادامه تجربه بلادبورن هستم.. ماندگار به معنای واقعی، نه تنها از این بابت که ساعات زیادی رو گیمپلی تحویل ما میده، بلکه همچنین به این دلیل که در دل و ذهن هم نقش میبنده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or