PlayStation Bloodborne

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2015
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
Bloodborne


بازی جدید FROM SOFTWARE به کارگردانی خود میازاکی معرفی شد .
بازی به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد .

======================================

بازی توسط
SCE Japan Studio
From Software
توسعه و ساخته میشود.

سال عرضه ی بازی 2015 اعلام شده است .

=========

توجه:
در این تاپیک بحث:

درمورد داستان و مراحل بازی فقط در تگ اسپویلر!
در مورد ریجن ممنوع!
در مورد قیمت بازی ممنوع!
در مورد کدام فروشگاه بازی رو آورده و کدام فروشگاه معتبره ممنوع!

 
آخرین ویرایش:
البته ما یک گروه با افراد معدودیم که لور واسمون مهم تره،چون انقدر غرق شدیم توش عوامل دیگه تحت تاثیر قرار گرفتن،اما به نظرم بخوایم دقیق تر نگاه کنیم این گیم پلیشه که مهم ترین قسمت بازیه،لامصب ناب نابه گیم‌پلی.
بازم میگم بازی های میازاکی،"بازی‌ترین" بازیه که نسل قبل ساخته شده،بقیه یه درصدیشون یا فیلم سینمایی بود یا رمان :دی اما سولز گیم خالص بود،متوجه منظورم میشین دیگه :دی

این قسمتو زیاد قبول ندارم طائل‌... :d اتفاقاً من اکثر سول بازهایی که دیدم تعداد زیادیشون مهمترین بخش بازی براشون لور بوده... باقی افرادم گیم پلی :d
تو همین BC هم نظرسنجی بزاریم فکر کنم تعداد خیلی زیادی به لور بازی رای بدن... اصلاً مگه میشه کسی متوجه پیشینه و وقایع داستانی و اتفاقات بازی بشه و براش تبدیل به مهمترین چیز نشه :d لامصب اصلاً خداست لور این بازی
در کل برای منم مثل خیلیهای دیگه لور از همه مهمتره و بنظرم بهمراه گیم‌پلی بزرگترین نقاط قوتش هستن که با اضافه شدن موسیقی جادویی و گرافیک هنری گاد لِول باعث شدن بازی تبدیل به این شاهکاری بشه که هست (بیشتر منظورم DarkSouls‍ه)
امیدوارم بلادبورن هم وقتی اومد خشتکها دریده بشه و تا سالها راجع به لور سوپر خفنش صحبت کنیم. :d

این یکی جمله‌ات هم باید تابلو کرد زد سر در سایت... همین نبود کات سین و روایت داستان به اون شکله که باعث میشه وقتی بری توش و بفهمی چی به چیه، دیگه هیچی برات نمیتونه جای داستان و لور بازی رو بگیره... اینکه همه چیو خودت تجربه میکنی و برات تو سینی سِرو نمیکنن!
البته من اصلاً مشکلی با روایت داستانی سایر بازیها ندارم و یکی از سبکهای محبوبم ویژوال ناوله که خُب میشه گفت اصلاً بازی نیست و بیشتر کتاب تصویریه :d ولی این سیستم سولز تو روایت داستان بدون کات سین و دیالوگهای طولانی یه تازگی خاصی داره و بنظرم یکی از مهمترین مسائلی هست که باعث شده لور و داستان بازی انقدر تاثیرگذار بشه...

من یکی که تا عمر دارم Oh, father…dear father گفتن دختر Siegmeyer تو Ash Lake رو نمیتونم فراموش کنم :(
سری سولز بخصوص شماره اول Dark Souls پر از این صحنه‌هاست که واقعاً آدمو روانی میکنه

7y85gsaqc1uhryzmh37f.jpg

Best Buddy Ever
:(
 
این قسمتو زیاد قبول ندارم طائل‌... :d اتفاقاً من اکثر سول بازهایی که دیدم تعداد زیادیشون مهمترین بخش بازی براشون لور بوده... باقی افرادم گیم پلی :d
تو همین BC هم نظرسنجی بزاریم فکر کنم تعداد خیلی زیادی به لور بازی رای بدن... اصلاً مگه میشه کسی متوجه پیشینه و وقایع داستانی و اتفاقات بازی بشه و براش تبدیل به مهمترین چیز نشه :d لامصب اصلاً خداست لور این بازی
در کل برای منم مثل خیلیهای دیگه لور از همه مهمتره و بنظرم بهمراه گیم‌پلی بزرگترین نقاط قوتش هستن که با اضافه شدن موسیقی جادویی و گرافیک هنری گاد لِول باعث شدن بازی تبدیل به این شاهکاری بشه که هست (بیشتر منظورم DarkSouls‍ه)
امیدوارم بلادبورن هم وقتی اومد خشتکها دریده بشه و تا سالها راجع به لور سوپر خفنش صحبت کنیم. :d

این یکی جمله‌ات هم باید تابلو کرد زد سر در سایت... همین نبود کات سین و روایت داستان به اون شکله که باعث میشه وقتی بری توش و بفهمی چی به چیه، دیگه هیچی برات نمیتونه جای داستان و لور بازی رو بگیره... اینکه همه چیو خودت تجربه میکنی و برات تو سینی سِرو نمیکنن!
البته من اصلاً مشکلی با روایت داستانی سایر بازیها ندارم و یکی از سبکهای محبوبم ویژوال ناوله که خُب میشه گفت اصلاً بازی نیست و بیشتر کتاب تصویریه :d ولی این سیستم سولز تو روایت داستان بدون کات سین و دیالوگهای طولانی یه تازگی خاصی داره و بنظرم یکی از مهمترین مسائلی هست که باعث شده لور و داستان بازی انقدر تاثیرگذار بشه...

من یکی که تا عمر دارم Oh, father…dear father گفتن دختر Siegmeyer تو Ash Lake رو نمیتونم فراموش کنم :(
سری سولز بخصوص شماره اول Dark Souls پر از این صحنه‌هاست که واقعاً آدمو روانی میکنه

7y85gsaqc1uhryzmh37f.jpg

Best Buddy Ever
:(

اگه اینطور که تو میگی باشه،خب پس من اشتباه میکنم...آخه یکی از دلایل من این بود که تو تاپیک کامیونیتی دارک‌سولز یک در میون فقط من و علی سیفتی پست میزاشتیم :دی هیشکی پر نمیزد اونجا
اتفاقا منم اصلا با روایت بازی های دیگه مشکلی ندارم،نمونه ش متال گیر که جزو بهترین های عمرمه اما پره از کات‌سین...
اما تو وقتی میری آنور لوندو،ست هاول رو به همراه یک Occult Club (ک برای مبارزه با خدایان استفاده میشده) تو یه صندوق پیدا میکنی،بعد از اونجا میفهمی که هاول پس علیه خدایان قیام کرده،خب معلومه میگرخی دیگه،معلومه تاثیرش خیلی بیشتر از اینه که همچین چیزی رو تو کات‌سین نشون بده...یا دنیای نقاشی شده اریامیس و داستان ولکا...

بلادبورن هم میازاکی گفته حتی از سولز عظیم تر و پر پیچ و خم تره،حالا ما میگیم استغفرالله دروغ گفته،همون در حد سولز هم باشه یعنی اینکه لبم بر لب نِه ای ساقی و بستان جان شیرینم :دی
فقط مشکل برای من اینجاس که من فولکلورهای ولزی رو خیلی بیشتر از اروپای شرقی دوست دارم،واسه همین احساس میکنم بلادبورن شاید اون حال سولز رو به من نده،امیدوارم پس از اومدن بازی احساس کنم میازاکی داره بهم یه شصت نشون میده و میگه: بـیـــــــا :دی
 
شما بودید بین این بازی و اردر برای پیش خرید کدوم رو انتخاب میکردید؟ البته می دونم سبکشون ربطی به همین نداره ولی کلی دوست داشتم کمکم کنید.
 
دوستان این بازی درجه سختی داره یا مثلdark souls بیخیالش بشم؟
درجه نداره حاجي :| سخت نيست بايد دستت عادت كنه به گيم پلي مگه ميشه بهترين بازي 4 رو از دست بدي بازي كن حاجي بازي;)

- - -ویرایش - - -

7y85gsaqc1uhryzmh37f.jpg

Best Buddy Ever
:(
يعني با اين عكس كل خاطرات منو زنده كردي:( خدايا يعني به شدت اميد وارم بازي لور ي مثل شماره قبل رو داشته باشه دلم تنگ شده :-s :(
 
“That’s not to say I don’t want to create a product for the masses, but I want something that will be appreciated by the core,” he says, referring to the most die-hard of gamers
Crafting a cinema-like experience or a tightly wound linear story isn’t Miyazaki’s goal.
I think it’s safe to say that, for all the games I work on, the core common denominator of the DNA hasn’t changed. What I want is for our core users to really get the sense of accomplishment and achievement that comes with overcoming the hardest challenges a game can present. That level of challenge will vary depending on who you’re talking to, but it’s that exhilaration moment. ‘You did it! You overcome a hurdle!’ If they can feel that, I’m happy.

Hidetaka Miyazaki
***8216;Bloodborne***8217; designer wants to challenge, not coddle, players | Hero Complex ***8211; movies, comics, pop culture ***8211; Los Angeles Times
 
یا صاحب وحشت !:d

0l6x1hydz5plfhlrrpbc.gif

قابل توجه دوستان كه تا حالا بازي نكردن سولز هارو اين بازي اصلا ترسناك نيست منم اول فكر كردم ترسناكه ولي نه والا چه را دروغ من آدم ترسويي هستم از بازي ها ولي اين بازي اصلا ترسناك نيست حتي استرس هم نميده ولي كاش ترسناك بود تورو تا دم مرگ ميبره مياره من يكي از دسته هاي ايكس باكسم سر اين خراب شد:d محكم زدمش تو ديوار از عصاب داغون بودنم:d
 
دلایل تاخیر بازی چی بوده
ایا گرافیک سطح پایین این بازی یکی ازدلایل بوده ؟ تا زمان داشته باشن پولیش کننش؟
گیم پلی بازی که مشکلی نداشت فقط امیدوارم این بازی مثل dsها بعد چند ساعت خسته کننده نشه
 
دلایل تاخیر بازی چی بوده
ایا گرافیک سطح پایین این بازی یکی ازدلایل بوده ؟ تا زمان داشته باشن پولیش کننش؟
گیم پلی بازی که مشکلی نداشت فقط امیدوارم این بازی مثل dsها بعد چند ساعت خسته کننده نشه
همین یک مورد باعث میشه اصلا این کامنت جوابی نداشته باشه ! انجام اینجور بازی های فقط برای افرادی که به دنبال "بکش برو جلو " هستند خسته کننده هستش و اصولا برای بقیه بسیار چالش برانگیزه !
جوابتون رو گرفتید ؟;))
یک نصیحت برادرانه ! حد اقل اگه میخواین ترول کنین از راهکار های روز استفاده کنین این نوع ترول کردنا از سال 2012 به اینور از مد افتاد !:))
 
دلایل تاخیر بازی چی بوده
ایا گرافیک سطح پایین این بازی یکی ازدلایل بوده ؟ تا زمان داشته باشن پولیش کننش؟
گیم پلی بازی که مشکلی نداشت فقط امیدوارم این بازی مثل dsها بعد چند ساعت خسته کننده نشه
دلایل تاخیر بازی همه موارد بود :bighug:
اعم از گرافیک سطح پایین ( در حد PS1 ) خدا بیامرز . گیمپلی خسته کننده :d
همچنین اتمسفر نابود و داستان بسیار سطحی . کلا بازیو منتشر نکنن سنگین ترن :d
( ببین کارمون به کجا کشیده که ناب ترین بازی سال 2015 اینطوری ترول میشه! )
 
REZA TAEL and his crew are coming :d

کلا در مواجهه با این بازی سه دسته آدم داریم :

1-کسایی که چون انحصاری رقیبه همینجوری دیفالت ازش متنفرن
2-کسایی که چون انحصاری خودشونه همینجوری دیفالت عاشقشن
3-کسایی که بازی رو به خاطر خود وجودیتش میخوان

دسته دوم به نظرم حتی از دسته اول بدتره،این دوستمون که گفت DS بعد چند ساعت خسته کننده میشه جزو دسته اوله.در مورد هر سه دسته بزرگان ادبیات فارسی ابیاتی سروده اند که برای دسته اول از این بیت استفاده میکنیم:

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولنگه توست...عرض خود میبری و زحمت ما میداری

:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or