چه جالب نميدونستم واسه همين اينقدر خوب كار شده....:cheesygriبد نیست بدونین سازنده یBlazBlue همون شرکت سازنده ی Guilty Gear هست.
ببین همونطور که گفتم برد و باخت خیلی تاثیر داره ! مثلا داستان نوئل :شخصیتهای این بازیو چطوری باید 100 در 100 کنیم هیچ کدوم 100 درصد نمیشه ممنون میشم جواب بدید
البته از نظر سبک ، 2 تا سبک گیم پلی کاملا متفاوت دارن . عجیبه ولی من توی این خیلی راحت تر کمبو میزنم ! ولی توی SFIV یه چند روز طول کشید تا کمبو هاش اومد دستم .بازی فوق العاده ی ! گرافیکش که محشره و واقعا آم رو میبره توی دنیا انیمه ! گیمپلی هم خیلی سخت ولی محشر و بدون نقص ! اما در کل من از SF IV بیشتر خوشم اومد !:biggrin1:
البته خیلی هم بازی با Hakumen راحت نیست ! همون قدر که قوی هست ، بازی باهاشم سخت هست ! بخصوص اینکه اصل ضرباتش روی اون تگ پایین هست ! اما خب اون Astral Finish ـه که چیزی مثل Counter attackـه واقعا نابود کنندس !تعداد کاراکترای بازی کمه ولی چیزی که واقعا جالب کرده اینه که هر کاراکتر یه جور منحصر به فرد می جنگه. مثلا کارل یجوری می شه گفت بصورت Tag (همراه نیروانا) می جنگه.Shishigami Bang نینجاـه و فن نینجایی می زنه Taokaka اساس قدرتش سرعتشه و ....
تنها اشکال کاراکترا بنظرم نامتعادل بودن قدرت Hakumenـه نسبت به بقیه.درسته خیلی قوی بوده ولی بهرحال v-13 هم تو داستان خیلی قوی معرفی می شه ولی تو آرکید که اکثرا با این دوتا پشت سر هم می جنگیم قدرت V-13 نسبت به هاکومن خیــلی کمتره!
البته یه ضربه های خاصی هم اگر بزنی اون تگت خالی میشه اما خب دمیج بیشتری میخوره طرف . ولی اگر مثلا تگت پر باشه و اون شبه Counter Attack ـه رو بزنی جدا تمومه ! کار داره تا آدم با هاکومن راه بیوفته اما اگر بیوفته واقعا شکست ناپذیر میشه !اون تگشم نامردی بود آخه.همه باید ضربه می زدن پر شه ،مال این خودش پر می شد حالا ضربه می زد سریعترم می شد!یه فنی هم که مثلا 3 تا از 8 تا Magmataی پرشدش رو می گرفت ، دمیجش خیلی بود!(جون طرف نصف می شد)
کنترل هیشکی اندازه راشل برای من سخت نبود!یه سری کمبوی محدود که باید کلی وقت صرف کنی بتونی بیشترین استفاده رو ازشون کنی.