Bioshock Infinite | PC [پست اول خوانده شود]

تذکر : تمام مسائل مربوط به داستان ، اتفاقات و مراحل بازی حتماً داخل تگ اسپویلر قرار داده شود. در غیر اینصورت برخورد خواهد شد

bioshock-infinite.jpg


Developer : Irational Games
Publisher : 2K Games
Gener : Sci-Fi FPS


کن لیواین شما را یاد چه چیزی می اندازد؟

اسلحه های عجیب وگیم پلی سریع Tribes: Vengeance ؟ یا خاطرات خوش وبدیعی که از Thief دارید؟

یا حتی دنیای مخوف و هوش مصنوعی مرموز System Shock ?

ویا مهمتر از همه اندرو رایان وافکار جاهطلبانه اش ؟ یا صدای سنگین گام های Big daddy ها؟

همه ی این ها گوشه ای از نبوغ این بازمانده از دوران طلایی بازیسازی است!

شاید Looking Glass نابود شده باشد یا حتی در بر مقطعی Irational میرفت تا در غولی به نام 2K حل شود اما

تفاوت KEN با بازیسازان Black Isle و Interply در اینجاست که Levine هیچ وقت تسلیم هیچ کس نشد.

نه تصمیم ناشران سودجو و نه حتی تسلیم Gamer هایی که مزاجشان دیگر نوآوری را هضم نمیکرد!

او BioShock را در جواب همه ی نامهربانی های این صنعت ساخت و باز هم موفق شد !

موفق شد تا سلیقه ی ساده شده ی ما را پس از سال ها دوری از دوران درخشان Looking glass ها تغییر دهد.

Icarus وعده داده شده ی Levine اینجاست!

Infinite نهایت Levine خواهد بود...



----------------------------

Infinite راوی انحطاط بشر از زاویه ای دیگر است.
آسمان های 1900 بستر وقوع همه چیز است.
بار دیگر لجام گسیختگی همیشگی انسان او را به ورطه ی نابودی خواهد کشاند.
و در این آسمان های منحط شمایید که برای نجات عشق خود منجر به تعیین همه چیز میشوید...
 
Last edited by a moderator:
مجید جان شما داخل یک بازی که بیشتر المانهای gameplay براساس تخیل درست شده دنبال حس real میگردی؟ اگر اینجور که به کل قدرتهایی (vigor) که داخل بازی همراهته هم میشه گیر داد:d
نه من دنبال Real کردنش نیستم:دی
الان یک چیزی بین Real و تخیلیه این قسمتش:دی

کلا بیخیال
ولی بنظر من اگه از بلندی هم میوفتاد کاریش نمیشد بازی اکشنش بهتر میشد و همینطور اگه Air Assassinate هم میکرد از بلندی که دیگه نور الا نور:دی
در کل زیاد مسئله مهمی نیست:دی همینجوری گفتم تا ببینم دلیل خاصی داره یا نه:دی
 
منم تمومش کردم
مرحله آخرشو 4 ، 5 بار تکرار کردم تا تونستم رد کم
بازی قشنگ و تکان دهنده ای بود:-o

---------- نوشته در 11:07 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:06 PM ارسال شده بود ----------

دوستان فیلم بعد از Credit آخر بازی رو دیدید؟

آره این نشون داد که همه چیز به خوبی و خوشی تموم شده و دیگه خبری از کامستاک و لوتس ها نیست
 
درسته بازی بسیار خوبی بود ولی بعضی مجیکهاش انصافا بدرد لای جرز دیوار میخورد-مثلا اون مجیک هشت پا، بیخودترین مجیکش بود.قبول دارین؟
 
مثلا اون مجیک هشت پا، بیخودترین مجیکش بود.قبول دارین؟
نه ..... :d
بسته به بازی کردن طرف داره خوب.یکی اسنایپر بر نمی داره در عوض شات گان میگیره دستش طرف رو هم با هشت پا میکشه از فاصله دور جلوی لوله تفنگ!
ویگورها کاملا سلیقه ای هستش و من از همشون یکسان استفاده نمی کردم.همه چیز کاملا بستگی سبک بازی طرف داره که این مورد جز ویژگی های طلایی بایوشاک همیشه محسوب میشه

---------- نوشته در 11:42 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:39 PM ارسال شده بود ----------

آره این نشون داد که همه چیز به خوبی و خوشی تموم شده و دیگه خبری از کامستاک و لوتس ها نیست

اشتباه کردی!کامستاک رفت اما لوتس ها هنوز هستند.بچه دوویت هم بسته به برداشت هر گیمر داره که بگه مثل روز اول نوزاد دختر به پدرش بازگشت،یا اینکه الیزابت برای همیشه نابود شد و دوویت هم برگشت به گذشته دوباره شد یک آدم تنها و داغون
 
نه ..... :d
بسته به بازی کردن طرف داره خوب.یکی اسنایپر بر نمی داره در عوض شات گان میگیره دستش طرف رو هم با هشت پا میکشه از فاصله دور جلوی لوله تفنگ!
ویگورها کاملا سلیقه ای هستش و من از همشون یکسان استفاده نمی کردم.همه چیز کاملا بستگی سبک بازی طرف داره که این مورد جز ویژگی های طلایی بایوشاک همیشه محسوب میشه

---------- نوشته در 11:42 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:39 PM ارسال شده بود ----------



اشتباه کردی!کامستاک رفت اما لوتس ها هنوز هستند.بچه دوویت هم بسته به برداشت هر گیمر داره که بگه مثل روز اول نوزاد دختر به پدرش بازگشت،یا اینکه الیزابت برای همیشه نابود شد و دوویت هم برگشت به گذشته دوباره شد یک آدم تنها و داغون
در مورد لوتسها منظورم این بود که به بوکر دیگه کاری ندارن . آنا ( الیزابت ) هم بخوای منطقی ببینی میرسه دست بوکر ( قبل از وقایع بازی ) . دیگه نابود شدنش چیه ؟
 
در مورد لوتسها منظورم این بود که به بوکر دیگه کاری ندارن . آنا ( الیزابت ) هم بخوای منطقی ببینی میرسه دست بوکر ( قبل از وقایع بازی ) . دیگه نابود شدنش چیه ؟
آخه عده دیگر از علما (شوخی) می گند موقعی که الیزابت ها ناپدید می شند آخرشم یک بار دیگه دکمه پیانو زده میشه یعنی آنا هم میره.لوتس هم اره دست گفتی به بوکر دیگه کاری ندارند!
 
آخه عده دیگر از علما (شوخی) می گند موقعی که الیزابت ها ناپدید می شند آخرشم یک بار دیگه دکمه پیانو زده میشه یعنی آنا هم میره.لوتس هم اره دست گفتی به بوکر دیگه کاری ندارند!
چمیدونم والا . من که پایان خوش رو در نظر میگیرم
امیدوارم نسخه دیگه ای هم در کار باشه و بازم اِلی رو ببینیم:x
 
چمیدونم والا . من که پایان خوش رو در نظر میگیرم
امیدوارم نسخه دیگه ای هم در کار باشه و بازم اِلی رو ببینیم:x

پایان خوش؟ اون تیکه آخر بازی تنها چیزی که نشون می‌داد این بود که بوکر برگشت به همون آدمی که دخترشو برای پول می‌فروشه و فقط دیگه کام‌استاک نمی‌شه!
اگه می‌گید نه دیگه بوکر آدم شده اشتباه می‌کنید، چون دلیل آدم شدنش که کام‌استاک باشه رو نابود کردن.
تازه، نابود کردن کام‌‌استاک بیخود ترین تصمیمی بود که می‌شد برای داستان نوشت و نویسنده‌ها فقط می‌خواستن بازی رو یکم تا حدودی غمناک تمومش کنن بره! وگرنه کشتن راه حل نیست! صورت مثله پاک کردنه! الان فک می‌کنید تو دانیاهایی که بوکر رو خفه کردن، بچه‌اش چی کار داره می‌کنه؟
خلاصه داستان فقط یه اول داشت و یه آخر، مابین این دو از داستان پرت بود و بعضی جاها چرت!
گیم پلی بازی هم زیاد روان نبود. (اون طور که آدم انتظار داره)
در کل بازی قشنگ و به یاد ماندنی بود و من ازش خیلی خوشم اومد. برای PC داغون من هم خیلی سنگین نبود. حدود 40 تا 27 فریم داشتم. (که تو قسمت‌های قبلی حدود 12 تا 27 فریم بود) و جالب بود که تنظیمات ultra و low اش برای من در فریم‌ام تاثیر نداشت!! 0o
 
پایان خوش؟ اون تیکه آخر بازی تنها چیزی که نشون می‌داد این بود که بوکر برگشت به همون آدمی که دخترشو برای پول می‌فروشه و فقط دیگه کام‌استاک نمی‌شه!
اگه می‌گید نه دیگه بوکر آدم شده اشتباه می‌کنید، چون دلیل آدم شدنش که کام‌استاک باشه رو نابود کردن.
تازه، نابود کردن کام‌‌استاک بیخود ترین تصمیمی بود که می‌شد برای داستان نوشت و نویسنده‌ها فقط می‌خواستن بازی رو یکم تا حدودی غمناک تمومش کنن بره! وگرنه کشتن راه حل نیست! صورت مثله پاک کردنه! الان فک می‌کنید تو دانیاهایی که بوکر رو خفه کردن، بچه‌اش چی کار داره می‌کنه؟
خلاصه داستان فقط یه اول داشت و یه آخر، مابین این دو از داستان پرت بود و بعضی جاها چرت!
گیم پلی بازی هم زیاد روان نبود. (اون طور که آدم انتظار داره)
در کل بازی قشنگ و به یاد ماندنی بود و من ازش خیلی خوشم اومد. برای PC داغون من هم خیلی سنگین نبود. حدود 40 تا 27 فریم داشتم. (که تو قسمت‌های قبلی حدود 12 تا 27 فریم بود) و جالب بود که تنظیمات ultra و low اش برای من در فریم‌ام تاثیر نداشت!! 0o

از همه نظر واقعا مهشر بود ! ولی خوب با شما موافقم داستان بازی فقط شامل اول و آخر بازی میشد .

وقتی بازی رو نصب کردم خیلی روون نبود و روی تنظیمات بالا نتونستم اجراش کنم . اما وقتی این اپدیت رونصب کردم روی اخرین تنظیمات بدون لگ خیلی رووون بازی کردم .

Nvidia_GeForce_314.07-notebook-win8-win7-winvista-64bit-international-whql
البته توی توضیحاتش نوشته بود حدود 20% هم توی tomb raider تاثیر داره .
 
درسته بازی بسیار خوبی بود ولی بعضی مجیکهاش انصافا بدرد لای جرز دیوار میخورد-مثلا اون مجیک هشت پا، بیخودترین مجیکش بود.قبول دارین؟
انصافا اون ويگورش كه دشمنارو ميشست يكي از بهترين وخلاقانه ترين ويگورهاش بود چون ميشد دشمنان رو از سمت دور به سمت خودت بكشي وبا يه شاتگان يا hand gun canonهلاكشون كني.
از يه چندتا gear هم اين وسط استفاده ميكردي باعث ميشدبا شليك شاتگان جريان اكتريسيته توليد بشه و درجا 3 تا دشمني رو كه به طرف خودت كشوندي رو برق بگيره.
توصيه ميكنم بازي رو در درجه 1999 بازي كنيد چون اون موقع قدرت واقعي ويگورها كاملا محسوس هست وهر ويگور جايگاه خاص خودش رو داره.
ا
شتباه کردی!کامستاک رفت اما لوتس ها هنوز هستند.بچه دوویت هم بسته به برداشت هر گیمر داره که بگه مثل روز اول نوزاد دختر به پدرش بازگشت،یا اینکه الیزابت برای همیشه نابود شد و دوویت هم برگشت به گذشته دوباره شد یک آدم تنها و داغون
نه ديگه وقتي كامستاك نباشه ديگه لوتس ها هم باهم نيستن چون رابرت لوتس در دنيايه بوكر حضور داشته و روزاليند و رابرت همديگر رو بوسيله دستگاه سايفون در دنياهايه موازي پيدا كردن حتي آنا دويت بوسيله رابرت به روزاليند وكامستاك از طريق tear(شكاف هايه هوايي) داده شد.
دستگاه سايفون هم يك اختراع عجيب بود كه روزاليند لوتس كه يك دانشمند و فيزيك دان بود اختراعش كرده بود برايه اينكه با ايجاد شكاف ها در دنياهايه موازي كامستاك بتونه آينده رو ببينه و نبوت كنه.
بعد از اينكه رابرت و روزاليند حقيقت رو در مورد كامستاك فهميدن كه چه نقشه اي در سر داره وخواستن جلويه كارش رو بگيرن كامستاك به فينك دستور داد كه اين دو رو بكشه ودستگاه سايفون رو دستكاري كنه و به خاطر خرابكاري فينك لوتس ها در همه دنياهايه موازي پخش شدن.
روزاليند در يكي از واكس فن ها ميگه كه پراكنده شدن ما در دنياهايه موازي آخر تموم ميشه چون با ازبين رفتن كامستاك لوتس ها هم ديگه در تمام دنياهايه موازي وجود ندارن به غير از رابرت لوتس كه در دنيايه بوكر دويت وجود داره.
وقتي كامستاك و روزاليند لوتسي نباشه در نتيجه رابرت لوتس هم هيچوقت آنا دويت رو از بوكر در قبال پرداخت بدهي ها نميگيره ودر نتيجه آنا دويت هيچوقت بوسيله بوكر به كامستاك فروخته نميشه چون همه اين قضايا سر وجود كامستاك بود.
 
آخرین ویرایش:
انصافا اون ويگورش كه دشمنارو ميشست يكي از بهترين وخلاقانه ترين ويگورهاش بود چون ميشد دشمنان رو از سمت دور به سمت خودت بكشي وبا يه شاتگان يا hand gun canonهلاكشون كني.
از يه چندتا gear هم اين وسط استفاده ميكردي باعث ميشدبا شليك شاتگان جريان اكتريسيته توليد بشه و درجا 3 تا دشمني رو كه به طرف خودت كشوندي رو برق بگيره.
توصيه ميكنم بازي رو در درجه 1999 بازي كنيد چون اون موقع قدرت واقعي ويگورها كاملا محسوس هست وهر ويگور جايگاه خاص خودش رو داره.
ا
نه ديگه وقتي كامستاك نباشه ديگه لوتس ها هم باهم نيستن چون رابرت لوتس در دنيايه بوكر حضور داشته و روزاليند و رابرت همديگر رو بوسيله دستگاه سايفون در دنياهايه موازي پيدا كردن حتي آنا دويت بوسيله رابرت به روزاليند وكامستاك از طريق tear(شكاف هايه هوايي) داده شد.
دستگاه سايفون هم يك اختراع عجيب بود كه روزاليند لوتس كه يك دانشمند و فيزيك دان بود اختراعش كرده بود برايه اينكه با ايجاد شكاف ها در دنياهايه موازي كامستاك بتونه آينده رو ببينه و نبوت كنه.
بعد از اينكه رابرت و روزاليند حقيقت رو در مورد كامستاك فهميدن كه چه نقشه اي در سر داره وخواستن جلويه كارش رو بگيرن كامستاك به فينك دستور داد كه اين دو رو بكشه ودستگاه سايفون رو دستكاري كنه و به خاطر خرابكاري فينك لوتس ها در همه دنياهايه موازي پخش شدن.
روزاليند در يكي از واكس فن ها ميگه كه پراكنده شدن ما در دنياهايه موازي آخر تموم ميشه چون با ازبين رفتن كامستاك لوتس ها هم ديگه در تمام دنياهايه موازي وجود ندارن به غير از رابرت لوتس كه در دنيايه بوكر دويت وجود داره.
وقتي كامستاك و روزاليند لوتسي نباشه در نتيجه رابرت لوتس هم هيچوقت آنا دويت رو از بوكر در قبال پرداخت بدهي ها نميگيره ودر نتيجه آنا دويت هيچوقت بوسيله بوكر به كامستاك فروخته نميشه چون همه اين قضايا سر وجود كامستاك بود.
کلا همه Vigor ها سلیغه ای ان!
مثلا من 90 درصد فقط از همون Vigor برقی استفاده میکردم
یک دونه روی زمین مینداختم هر کی میرفت روش برقش میگرفت منم با Hand gun داغونشون میکردم! از اون Vigor ـی که به سمت دشمن با سرعت حرکت میکنه هم استفاده میکردم ولی بقیه رو زیاد دوست نداشتم!
 
کلا همه Vigor ها سلیغه ای ان!
مثلا من 90 درصد فقط از همون Vigor برقی استفاده میکردم
یک دونه روی زمین مینداختم هر کی میرفت روش برقش میگرفت منم با Hand gun داغونشون میکردم! از اون Vigor ـی که به سمت دشمن با سرعت حرکت میکنه هم استفاده میکردم ولی بقیه رو زیاد دوست نداشتم!

من خودم بیشتر از کلاغ و جادویی که دشمن رو به یا تبدیل میکنه .
کلاغه رو قشنگ آپگرید کرده بودم پوست میکندا و در همین حین تیر میزدم

---------- نوشته در 08:22 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 08:19 PM ارسال شده بود ----------

پایان خوش؟ اون تیکه آخر بازی تنها چیزی که نشون می‌داد این بود که بوکر برگشت به همون آدمی که دخترشو برای پول می‌فروشه و فقط دیگه کام‌استاک نمی‌شه!
اگه می‌گید نه دیگه بوکر آدم شده اشتباه می‌کنید، چون دلیل آدم شدنش که کام‌استاک باشه رو نابود کردن.
تازه، نابود کردن کام‌‌استاک بیخود ترین تصمیمی بود که می‌شد برای داستان نوشت و نویسنده‌ها فقط می‌خواستن بازی رو یکم تا حدودی غمناک تمومش کنن بره! وگرنه کشتن راه حل نیست! صورت مثله پاک کردنه! الان فک می‌کنید تو دانیاهایی که بوکر رو خفه کردن، بچه‌اش چی کار داره می‌کنه؟
خلاصه داستان فقط یه اول داشت و یه آخر، مابین این دو از داستان پرت بود و بعضی جاها چرت!
گیم پلی بازی هم زیاد روان نبود. (اون طور که آدم انتظار داره)
در کل بازی قشنگ و به یاد ماندنی بود و من ازش خیلی خوشم اومد. برای PC داغون من هم خیلی سنگین نبود. حدود 40 تا 27 فریم داشتم. (که تو قسمت‌های قبلی حدود 12 تا 27 فریم بود) و جالب بود که تنظیمات ultra و low اش برای من در فریم‌ام تاثیر نداشت!! 0o

اینو باید بدونید که بوکری خفه شد که بعد از جنگ قبول کرده بود غسل بشه ( یعنی در حقیقت کامستاک ) و خود بوکر که غسل رو قبول نکرده بود بعد از جنگ هیچ اتفاقی برای خودش و بچش نمیوفته
 
راجع به ویگورها همشون عالی بودن و یکی از دلایلی که به غیر از پیچیده بودن داستان ارزش تکرار بازی رو خیلی بالا میبره همین ویگورها و نحوه استفاده از اوناست ...
یعنی همشون کاربرد مخصوص به خودشون رو دارن ...
یکی از بهترین ویگورها بدون لحظه ای تردید Charge بودش .. همونی که به سرعت به طرف دشمنا میرفت و ضربه میزد!
یعنی روی ماد 1999 بهترین روش ..
شکست دادن لیدی کامستاک تو اون سه مرحله فقط و فقط همین ویگوره! من واقعا نمیدونم اونایی که از این ویگور استفاده نمی کردن چطور لیدی کامستاک رو تو ماد 1999 شکست دادن؟!
استفاده از Possession آپگرید شده هم خیلی خیلی کمکت میکنه مخصوصا نبرد نهایی بازی که وحشتناک بود!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or