Bioshock Infinite | PC [پست اول خوانده شود]

تذکر : تمام مسائل مربوط به داستان ، اتفاقات و مراحل بازی حتماً داخل تگ اسپویلر قرار داده شود. در غیر اینصورت برخورد خواهد شد

bioshock-infinite.jpg


Developer : Irational Games
Publisher : 2K Games
Gener : Sci-Fi FPS


کن لیواین شما را یاد چه چیزی می اندازد؟

اسلحه های عجیب وگیم پلی سریع Tribes: Vengeance ؟ یا خاطرات خوش وبدیعی که از Thief دارید؟

یا حتی دنیای مخوف و هوش مصنوعی مرموز System Shock ?

ویا مهمتر از همه اندرو رایان وافکار جاهطلبانه اش ؟ یا صدای سنگین گام های Big daddy ها؟

همه ی این ها گوشه ای از نبوغ این بازمانده از دوران طلایی بازیسازی است!

شاید Looking Glass نابود شده باشد یا حتی در بر مقطعی Irational میرفت تا در غولی به نام 2K حل شود اما

تفاوت KEN با بازیسازان Black Isle و Interply در اینجاست که Levine هیچ وقت تسلیم هیچ کس نشد.

نه تصمیم ناشران سودجو و نه حتی تسلیم Gamer هایی که مزاجشان دیگر نوآوری را هضم نمیکرد!

او BioShock را در جواب همه ی نامهربانی های این صنعت ساخت و باز هم موفق شد !

موفق شد تا سلیقه ی ساده شده ی ما را پس از سال ها دوری از دوران درخشان Looking glass ها تغییر دهد.

Icarus وعده داده شده ی Levine اینجاست!

Infinite نهایت Levine خواهد بود...



----------------------------

Infinite راوی انحطاط بشر از زاویه ای دیگر است.
آسمان های 1900 بستر وقوع همه چیز است.
بار دیگر لجام گسیختگی همیشگی انسان او را به ورطه ی نابودی خواهد کشاند.
و در این آسمان های منحط شمایید که برای نجات عشق خود منجر به تعیین همه چیز میشوید...
 
Last edited by a moderator:
انصافا اون ويگورش كه دشمنارو ميشست يكي از بهترين وخلاقانه ترين ويگورهاش بود چون ميشد دشمنان رو از سمت دور به سمت خودت بكشي وبا يه شاتگان يا hand gun canonهلاكشون كني.
از يه چندتا gear هم اين وسط استفاده ميكردي باعث ميشدبا شليك شاتگان جريان اكتريسيته توليد بشه و درجا 3 تا دشمني رو كه به طرف خودت كشوندي رو برق بگيره.
توصيه ميكنم بازي رو در درجه 1999 بازي كنيد چون اون موقع قدرت واقعي ويگورها كاملا محسوس هست وهر ويگور جايگاه خاص خودش رو داره.
ا
نه ديگه وقتي كامستاك نباشه ديگه لوتس ها هم باهم نيستن چون رابرت لوتس در دنيايه بوكر حضور داشته و روزاليند و رابرت همديگر رو بوسيله دستگاه سايفون در دنياهايه موازي پيدا كردن حتي آنا دويت بوسيله رابرت به روزاليند وكامستاك از طريق tear(شكاف هايه هوايي) داده شد.
دستگاه سايفون هم يك اختراع عجيب بود كه روزاليند لوتس كه يك دانشمند و فيزيك دان بود اختراعش كرده بود برايه اينكه با ايجاد شكاف ها در دنياهايه موازي كامستاك بتونه آينده رو ببينه و نبوت كنه.
بعد از اينكه رابرت و روزاليند حقيقت رو در مورد كامستاك فهميدن كه چه نقشه اي در سر داره وخواستن جلويه كارش رو بگيرن كامستاك به فينك دستور داد كه اين دو رو بكشه ودستگاه سايفون رو دستكاري كنه و به خاطر خرابكاري فينك لوتس ها در همه دنياهايه موازي پخش شدن.
روزاليند در يكي از واكس فن ها ميگه كه پراكنده شدن ما در دنياهايه موازي آخر تموم ميشه چون با ازبين رفتن كامستاك لوتس ها هم ديگه در تمام دنياهايه موازي وجود ندارن به غير از رابرت لوتس كه در دنيايه بوكر دويت وجود داره.
وقتي كامستاك و روزاليند لوتسي نباشه در نتيجه رابرت لوتس هم هيچوقت آنا دويت رو از بوكر در قبال پرداخت بدهي ها نميگيره ودر نتيجه آنا دويت هيچوقت بوسيله بوكر به كامستاك فروخته نميشه چون همه اين قضايا سر وجود كامستاك بود.
ای رضا بمیری دارک سولز بس نبود حالا داری اینو روی 1999 میری:d (مردک 1999 برای ادمهای مثل من و امثاله منه که هنوز دارک سولز رو تموم نکردن:d)
 
آخرین ویرایش:
ای زضا بمیری دارک سولز بس نبود حالا داری اینو روی 1999 میری:d (مردک 1999 برای ادمهای مثل من و امثاله منه که هنوز دارک سولز رو تموم نکردن:d)
اتفاقا درجه 1999 بازي هم اونقدرا كه فكر ميكردم سخت نبود مخصوا نبرد پاياني بازي به نظرم آسون بود وتونستم همون بار اول بدون مردن همه رو به خاك وخون بكشم.:d
داشتن استراتژي و عكس العمل سريع در مبارزات سختترين لحظات بازي رو هم آسون ميكنه.
گيم پلي بازي بهترين گيم پلي اي بود كه تا حالا تو تاريخ بازي هايه fps ديدم.
 
کسی میدونه :
جریان خون دماغ شدن بوکر چیه؟؟

فکر می کنم به این دلیل بوده که وقتی بوکر وارد یه جهان موازی می شه که به اون دنیا تعلق نداره و خاطراتی از دنیای خودش رو به ذهن میاره یا سعی می کنه که به وقایع دنیای خودش فکر کنه. خون دماغ می شه. البته اگه اشباه نگفته باشم.
 
سلام بچه ها کاش یکی داستان بازیو از اول تا اخر تو یه اسپیول تو چهار پنج خط بنویسه
کاش تو 4-5 خط جا بگیره!
الان این لینکی که این دوستمون داد شونصد خطه کلشو صد بار خوندم هنوز یک جاهاییش برام سواله:دی

خداییش عجب شاهکاری ساختن!
 
من هم به تازگی شروع کردم به بازی کردن (2 هفته بود خریده بودم اما به دلیل کمبود جا داشت خاک میخورد)

حالا با گرافیک هنری و دیزاین شهر و دیالوگ ها و اینا کاری ندارم. چیزی که منو واقعا به تعجب انداخته AI ی هست که Elizabeth داره.
واقعا یکی از بهترین AI هستش که دیدم، همچین AI عظیمی شاید بشه گفت 5 تا باگ هم نداره.
به نکات بسیار ریز هم خیلی دقت کردند، بر خلاف کمپانی های امروزی.

ولی خب داستانش موقع شروع خیلی Confusing و گیج کننده بود و توی ذهن گیمر کلی سوال پیش میاد.
 
دوستان بازی چند پایان داره؟
اون انتخابایی که توی بازی میکنی تاثیر خاصی کلا روی بازی نمیزاره!
مثلا همون اول بازی که میگه میخوای توپو به اون زوج بزنی یا بزنی به اون یکی!؟ تو هرکدومو انتخاب کنی آخر سر میگیرنت و مجبور میشی سربازاشونو بکشی!!
در نتیجه روی پایان بازی تاثیری نداره!

من دوبار تموم کردم
کل انتخابامم برعکس دفعه اول کردم ولی فرقی احساس نکردم!! فقط یک چیزا وسط مرحله یکم فرق میکنه که زیاد اهمیتیم نداره!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or