نمایشگاه/رویداد Bethesda E3 2017 Press Conference

بهترین نمایش کنفرانس از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    84

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
سلام به تمام کاربران بازیسنتر... به BETHESDALAND خوش آمدید :D

bethesda-e3-2017.jpg
کمتر از یک ماه به سومین کنفرانس شرکت Bethesda در نمایشگاه E3 باقی مانده است و حالا زمان آن رسیده است تا با نگاهی به اخبار، شایعات و احتمالاتی که کم‌ کم با نزدیک شدن به E3 شدت می‌گیرند، خود را برای نمایشی هیجان‌انگیز و احتمالا پر از سوپرایز،‌ آماده کنیم.

====================
تاریخ و زمان شروع کنفرانس:
8:30 صبح دوشنبه 22 خرداد 1396
====================

چندی پیش شرکت Bethesda دعوتنامه‌ای را برای شرکت در این مراسم منتشر کرده است که تصویری جذاب و مرموز را شامل می‌شود و با توجه به دو محلی که با عبارت و نماد "در دست ساخت" در تصویر مشخص شده‌اند، می‌توان معرفی دو عنوان جدید را در کنفرانس انتظار داشت:

C_WefUqU0AA8Ws4.jpg
البته انتشار این تصویر به این معنی نیست که امسال فقط شاهد معرفی دو عنوان خواهیم بود و ممکن است شاهد نمایش‌هایی از عناوین معرفی شده + معرفی DLCهایی برای عناوین منتشر شده + معرفی و نمایش عناوین موبایل و VR + سوپرایزها و اشاره‌های احتمالی به عناوینی که سال بعد به طور کامل معرفی خواهند شد، نیز باشیم. به همین منظور تصمیم گرفته‌ایم تا امسال به سراغ تک‌ تک استدیوهای بااستعداد و محبوبِ شرکت Bethesda رفته و تمام نمایش‌ها و پروژه‌های احتمالی آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

maxresdefault.jpg
Bethesda Game Studios
1. IP جدید :
Bethesda Game Studios طی سالهای اخیر بسیار گسترده‌تر شده و کارکنان بیشتری را جذب خود کرده است و بارها از Todd Howard شنیده‌ایم که این استدیو چندین پروژه‌ی بزرگ را در دست توسعه دارد که در آینده در مورد آنها خواهیم شنید. یکی از شایعاتی که برای سالها (حدود 4 سال!) مرتبا به گوش می‌رسد پروژه‌ای به نام Starfield می‌باشد که کمپانی مادر Bethesda یعنی ZeniMax از چند سال پیش به دفعات متعدد نشان تجاری آن را ثبت کرده است. با توجه به نام این نشان تجاری و همینطور شایعاتی که از منابع مختلف به گوش رسیده است، این عنوانِ بزرگ بعدی BGS خواهد بود که زمینه‌ای علمی‌تخیلی خواهد داشت.
توجه داشته باشید که اطلاعات این عنوان تنها بر اساس شایعات به دست آمده است و ممکن است، این نشان تجاری به عنوانی دیگر اشاره داشته باشد و با عنوان جدید این استدیو بسیار متفاوت باشد.
همینطور با توجه به بی‌میلی Todd Howard برای معرفی زودهنگام بازی و فاصله‌ی بسیار از معرفی تا عرضه عناوین، احتمال اینکه پس از معرفی عنوان مذکور، شاهد عرضه‌ی آن در سال جاری باشیم نیز وجود دارد.

2. Fallout VR :
در کنفرانس سال گذشته شاهد معرفی این محتوای اضافه بودیم و انتظار می‌رود که امسال از تاریخ عرضه‌ی آن رونمایی شود.

3. عنوان جدیدی برای گوشی‌های هوشمند :
BGS با عنوان Fallout Shelter موفقیتی بسیار کسب کرده است و حالا با توجه به پروژه‌های متعدد این استدیو انتظار می‌رود، عنوان دیگری نیز برای این پلتفرم‌ها معرفی شود.

4. عناوین بیشتر برای کنسول Nintendo Switch :
پس از مدت‌ها شرکت Bethesda روابطی را با شرکت Nintendo برقرار کرده است و اولین نشانه‌ی آن را می‌توانیم عرضه‌ی Skyrim برای Nintendo Switch بدانیم. در کنفرانس امسال ممکن است از تاریخ عرضه‌ی دقیق این عنوان رونمایی شود و همینطور خبری از پروژه‌های دیگری که ممکن است بر روی این کنسول عرضه شود، بدست بیاوریم.

5. The Elder Scrolls VI :
تا چندین سال آینده، شاهد معرفی‌ TES 6 نخواهیم بود! این به دفعات بسیار زیادی توسط Bethesda اعلام شده است... (ببخشید ولی برای جلوگیری از ایجاد هایپ بی‌دلیل و ناامیدی بعد از کنفرانس، باید یادآوری می‌کردم :D)


wolfenstein-hero-image.0.jpg
MachineGames

1. معرفی رسمی از Wolfenstein: The New Colossus :
از 2 سال گذشته شایعاتی مبنی بر در دست ساخت بودن نسخه‌ی جدیدی از سری Wolfenstein به گوش می‌رسید اما در کنفرانس سال گذشته‌ی Bethesda بالاخره نشانه‌ای از آن را مشاهده کردیم که به نام Wolfenstein: The New Colossus اشاره می‌کرد. یکی از محتمل‌ترین عناوینی که امسال شاهد معرفی آن خواهیم بود نسخه‌ی جدید Wolfenstein است که توسط استدیوی بسیار بااستعداد MachineGames در دست ساخت می‌باشد. MachineGames با عناوین The New Order و The Old Blood دو عدد از بهترین تجربه‌های چند سال اخیر را به وجود آورده است که انتظار برای نسخه‌ی بعد را بسیار سخت کرده است.


Quake Champions 1.jpg
id Software

1. Quake Champions :
این عنوان سال گذشته یکی از سوپرایزهای مهم Bethesda بود و در ابتدای کنفرانس معرفی شد. انتظار می‌رود شاهد نمایشی جدید + تاریخ عرضه‌ی نهایی آن باشیم.
2. DLC جدید برای DOOM :
استدیوی id Software پس از عرضه‌ی DOOM به خوبی با محتویات جدیدی از آن حمایت کرده است. یکی از خواسته‌های اساسی طرفداران، محتوایی اضافه برای بخش تک‌نفره‌ی این عنوان می‌باشد که امیدواریم امسال شاهد معرفی آن باشیم.
3. DOOM VR :
سال گذشته در کنار Fallout VR شاهد DOOM VR نیز بودیم. در حال حاضر اطلاعات کمی از این محتوا وجود دارد و ممکن است امسال شاهد اطلاعات بیشتری از آن باشیم.


dishonored-2-prey.jpg
Arkane Studios

1. DLC برای Prey :
عنوان Prey به تازگی عرضه شده است و توانسته بازخورد عموما مثبتی را دریافت کند. ممکن است Arkane Studios با خود محتویات جدیدی را برای طرفداران این عنوان به E3 بیاورد.
2. DLC برای Dishonored II :
نسخه‌ی اول Dishonored، محتویات اضافه‌ی فوق‌العاده‌ای را دریافت کرد که باعث تحسین بسیاری از منتقدان و طرفداران شد. پس از عرضه‌ی نسخه‌ی دوم حمایت بسیاری از این عنوان توسط Arkane Studios ندیده‌ایم و ممکن است بالاخره شاهد معرفی DLC هایی برای این عنوان خوش‌ساخت باشیم.

2443256-the+evil+within+screenshot+(2)_1383569085.png
Tango Gameworks

1. معرفی عنوان The Evil Within 2 :
استدیوی Tango Gameworks یکی از بهترین تجربه‌های چند سال گذشته در سبک ترس و بقا را با The Evil Within برایمان فراهم کرده است و مدتی است که شایعات و اخبار فراوانی به توسعه‌ی نسخه‌ی دوم آن اشاره دارند. آیا وقت آن رسیده است که دوباره وارد دنیای هولناک The Evil Within شویم؟

Volcano-open-graph-image.jpg
ZeniMax Online Studios

1. معرفی محتوای جدید برای The Elder Scrolls Online :
استدیوی ZeniMax Online حمایت فوق‌العاده‌ای را از TES Online پس از عرضه‌ی آن صورت داده است و در چند سال گذشته با محتویات سوپرایزکننده‌ای طرفداران را به وجد آورده است. به تازگی شاهد معرفی محتوای اضافه‌ی Morrowind بوده‌ایم که ماموریت‌های بسیاری را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد. ممکن است در E3 امسال نیز شاهد گسترش هر چه بیشتر این عنوان با محتویات بیشتر باشیم.

battlecry-art.jpg
BattleCry Studios

1. بازگشت BattleCry :
عنوان BettleCry روند توسعه‌ی خوبی را طی نکرده است و برای مدتی طولانی است که از آن چیزی نشنیده‌ایم. شایعات قوی بسیاری نیز به کنسل شدن این عنوان اشاره دارند اما Bethesda هرگز از کنسل شدن قطعی آن خبر نداده است و ممکن است امسال شاهد بازگشت آن باشیم.
2. معرفی عنوان جدید :
سال گذشته Bethesda اعلام کرد که برای ارزشیابی و اعمال تغییرات احتمالی، توسعه‌ی عنوان BattleCry را فعلا متوقف ساخته است تا به پروژه‌های دیگر استدیو پرداخته شود. ممکن است BattleCry Studios عنوان بهتری نزد خود داشته باشد که توسعه‌ی آن را به BattleCry ترجیح داده است.
=======================================

امضای مشترک امسال :

8647149477841526071_h0tz_sig.jpg

با تشکر از @Destruction و @Fenris Wolf :D
 
آخرین ویرایش:

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
از اين كنفرانس انتظاراتم خيلي بيشتر بود .
فقط دوتا بازي جديد كلا معرفي شد
نمايش ها هم آنقدري كه من ميخواستم دلنشين نبودن . البته راجب كيفيت بازي حرفي نميزنم چون قطعا شاهكار خواهند بود . ولي خب نمايش هاي بتزدا رو كلا دو حالت داره :
١- انتظاراتم رو بيارم پايين و به اين بگم خوب و مفيد بود .
٢- انتظاراتم بالا بيارم و اين كنفرانس خيلي دلنشين نباشه واسم .
 

prometheus

کاربر سایت
Jun 26, 2012
622
نام
امیرحسین
ولفنشتاين كه عالي بود مثل نسخه قبل، چه خشونتی :x ، اميدوارم اين دفعه بيشتر مورد توجه قرار بگيره
با اويل هم خيلي حال كردم ولي دوست داشتم بیشتر گيم پلي نشون بدن ولي اين بيشتر فاز سينماتيك داشت
از همه مهمتر هم dlc ديس آنرد بود كه خيلي خوف ميزد ، چقدر خوبه این arkane:D
در كل كنفرانس مختصر مفيد خوبي بود ولي اون starfield كه شايعه شده بود رو دوست داشتم معرفي كنن.
 
آخرین ویرایش:

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
کلا با کنفرانس حال نکردم به چز اون اواخر کنفرانس که رفت توی اوج و اویل 2 و ولف 2 و دیس رو نشون داد :D کارگردانی کنفرانس خیلی میتونست بهتر باشه و هایپ برانگیز تر. از اول کنفرانس شروع کردن یه مشت چرندیات واقعیت مجازی و اسلحه و مود و کارت بازی نشون دادن که میشد وسط کنفرانس نشون بدن :| کلا کنفرانس خوبی نبود و من یکی ازش راضی نبودم. انتظار بازیهای عجیب و غریب نداشتم ولی نمایش اصلا جالب نبود.
نمایشهایی که برام من فوق العاده بودن نمایش ولف 2 و اویل 2 بودن :D عالی بودن این دو تا و بعد دیدنشون دیوونه شدم. نمایش دیس و کوئیک خوب بود. بقیه کنفرانس به درد نمیخورد
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
واسه نظرسنجی به نظر من همش که عالی بود بر میگرده به سلیقه
اویل با اون جو مریض و روانی خودش یا ولفنشتاین با اون تریلر فان؛اکشن و جذابه پر از سلاح های متنوعش
صد البته قطعا زمانی که بیان همشو باید بازی کرد(البته رای من اویل بود)

پ.ن:شما فکر کن از اویل یا ولفنشتاین بگذری اصلا جرمه میگیرنت:D
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
اویل ۲ اون پیشرفت گرافیکی خوب به نطر من نداشت واسه یک بازی خطی زیادم گرافیکش هیجان انگیز نبود اصلا خداکنه میکانی حداقل هدفش ۶۰ فریم باشه که پیشرفت بزرگی هست
 

artour-2198

کاربر سایت
Mar 18, 2013
405
نام
علیرضا
اویل ۲ اون پیشرفت گرافیکی خوب به نطر من نداشت واسه یک بازی خطی زیادم گرافیکش هیجان انگیز نبود اصلا خداکنه میکانی حداقل هدفش ۶۰ فریم باشه که پیشرفت بزرگی هست
همون 30 فریم ثابت هم بدن ما راضیم 60 پیشکش نسخه اول به قدری افت فریم داشت که آدم سر درد میگرفت .
 

Arios 22

کاربر سایت
May 6, 2014
611
نام
Ali
خوب به نظر میاد دلیل نداشتن یک چشم و یک دست مگان فوستر همین مبارزه با اوتسایدر و داستان این قسمت از دیس آنرد باشه
خیلی از اینکه یک قسمت دیگه از این بازی میاد و کنترل شخصیت مگان داریم خوش حالم البته هیچکسی کورو اتتانو افسانه ای نمیشه
به نظرم خیلی بازی خاص و خوبیه این سری
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر