Bethesda و SONY هنوز نتوانسته اند، مشکلات Dawnguard در PS3 را رفع کنند .. احتمال لغو

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

.:N!MA:.

کاربر سایت
Sep 1, 2009
1,502
نام
نیما
درود ...

dyovtmjoukbfk6pe2ue.jpg


خبری که در Bethesda Softworks Forums منتشر شده حاکی از اینست که تیم سازنده ی بازی بر سر رفع مشکلات بسته ی الحاقی Dawnguard برای
The Elder Scrolls V: Skyrim در کنسول PS3 به سختی با مشکل مواجه شده و با وجود همکاری سونی با این تیم ، هنوز هم عرضه ی این DLC در
ابهام کامل قرار دارد و شاید به کلی کنسل شود ...

متن این بیانیه سعی شده به صورت روان و خلاصه باشد ...
بسته ی الحاقی Dawnguard برای PS3 در اوایل ماه اوت سال 2012 برای PS3 فراهم و آماده شده بود و چند هفته ای گذشته و ما خواستیم
که مطمعن شوید که ما در حال کار بروی آن ( Dawnguard ) هستیم ... Skyrim یک بازی عظیم و پویاست که نیازمند منابع گوناگون فراوانی است و وقتی
صحبت از بسته ی الحاقی بزرگی مثل Dawnguard به میان میاید مشکلات دو چندان میشود ... ما کارهای زیادی رو انجام دادیم ، ولی هیچ یک نتوانست
باعث شود به آنچیزیکه برای PS3 میخواستیم ، برسیم ... Playstation 3 یک سیستم قدرتمند است و ما سخت در حال تلاش هستیم تا این مشکلات را حل
کرده و این بسته ی الحاقی را برای شما عرضه کنیم ... واضح است که Dawnguard تنها بسته ای نیست که ما بروی آن کار میکنیم ، بنابراین مسائل مربوط
به محتوا بر مشکلات ما می افزاید ... این یک مشکل ( مشکل بزرگ ) نیست و میتوانیم آن را حل کنیم و به همین خاطر با سونی در حال همکاری هستیم تا
مشکلات را حل کرده و این بسته را برای شما به ارمغان بیاوریم ...

در حال حاضر نمیتوان پاسخ قاطعی برای انتشار این DLC برای PS3 داد ... ما این سرخوردگی و ناامیدی شما ( گیمران PS3 ) رو وقتی که میبینید محتوای
بازی شما با دیگر پلتفرمها یکسان نیست رو درک میکنیم ... به محض خبری در این باره ما مطمعنا شما را در جریان خواهیم گذاشت ... ما عمیقا قدردان
تمامی زمانهای سپری شده و حمایتهایی که شما از ما کردید هستیم ...

به نظر شما آیا این DLC عرضه میشود و آیا اصلا ارزش این همه صبر کردن را دارد ؟؟؟

منبع
موفق باشید ...
 
آخرین ویرایش:

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
یعنی سوالی میپرسی که جوابش از جواب 2+2 هم ساده تره!

چرا رو دو تا پلتفرم دیگه مشکل نداشته؟ اولا که داشته، ولی کمتر. نه اینکه اصلا نداشته باشه. دوما خب جوابش مشخصه، چون نتونستن با PS3 سازگارش کنن. توانش رو نداشتن. از نظر تکنیکی تیمشون ضعیف بوده که نتونسته این کار رو بکنه.
در ضمن لطف کنید انقدر بحث خطی و غیر خطی رو نکشید وسط! هر بازی زحمت های خاص خودش رو داره. اگه اسکایریم محیط بزرگ داره همون بازی خطی که تو ذهنتونه هر مرحلش از کل سرزمین اسکایریم بیشتر تکسچر داره. این زحمت نداره؟ فقط کپی پیست کردن محیط زحمت داره؟
اگه اسکایریم n تا شخصیت داره فلان بازی خطی هم n تا تکنیک گرافیکی داره که یدونش تو اسکایریم نیست. این زحمت نداره؟ اَجی مَجی میخونن اینا ظاهر میشه؟
اگر اسکایریم فلان قدر سیاه چال داره فلان بازی خطی هم فلان قدر کلاس و مپ مولتی پلیر و اسلحه و... داره که همشون باید بالانس بشن و زحمتش اگه از زحمت اسکایریم بیشتر نباشه کمتر نیست.
پس بیخیال شید.
انجین اسکایریم هم تقریبا همون انجین Fallout 3 هست که آپدیت شده.

ویرایش: ظاهرا اینطور که مهدی گفت فقط محدود به Fallout 3 هم نمیشده و Gamebryo اسم قبلیش بوده که bethesda حقوق موتور رو خرید و اسمش شد این. در The Elder Scrolls IV: Oblivion و bully هم استفاده شده بود.
با تشکر از مهدی.
من Fallout 3 رو رو PS3 بازی نکردم ولی خبرش بود که ظاهرا اون هم مشکلاتی مشابه Skyrim داشته. (مثل مشکل سیو و بعضی فریز ها) البته فکر نمیکنم در این حد حاد بوده باشه.
ولی با بقیه ی حرفهات کاملا موافقم.

عزیز من مگه من میگم بازیای دیگه کار ندارن؟اسکایریم تکسچر نداره؟اسکاریم افکت نداره؟اب و هوای داینامیک به نظر شما چیزه خاصی نیست؟ترن10 نتونست توی فورتزا این سیستم رو بزاره چون دید ایکس باکس کشش نداره پس یعنی همین اب و هوا خودش خیلی از سیستم میکشه.بازی خطی اینو نداره به جاش چندتا افکت دیگه رو داره.(مثل اینکه عشق به پی اس3 بدجور کورتون کرده که حاضر نیستین بعضی واقیعیت هارو قبول کنین)
تیم ضعیف بوده که تونسته بهترین بازی سال رو بسازه واقعا خودتون فکر میکنید چی دارید میگید.چون همه ی فکرتون اینه که سل خداست و همه چی با سل حل میشه.(سل خودشو توی بازیایی مثل و انچارتد و گاد اف وار ثابت کرده قصد منم تخریب سل نیست بد برداشت نکنین)ولی مشکل اصلی پی اس3 همین جریان رمش هست که خود سونی هم گفته بود وگرنه کدوم شرکت میاد بهترین برتریش یعنی لینوکس که باعث شده بود یه سروگردن از بقیه کنسولا بالاتر باشه رو حذف کنه؟اینو دیگه خود سونی گفته بود که به خاطر رم اینکار رو کرده.
بازیای دیگه هم میگین مثلا جی تی ای دو نسخه رو مقایسه کنید میبینید که نسخه پی اس3 خیلی تاریک تر و تار تر هست شاید این زیاد به رم ربط نداشته باشه ولی رد دد علفا و کاکتوساش کمتره دقیقا چیزایی که رم پر میکنن مافیا2 پارکاش چمن نداشتن چون رم پر میکردن.شرکتای دیگه اومدن محتویات رو کمتر کردن که به مشکل نخورن اونا ضعیف نیستن ولی بتسدا که اینقدر برای پی اس3 دارا احترام قائله که حاضر خودشو به زحمت بندازه ولی از محتوا کم نکنه تا نسخه ی پی اس3 چیزی از بقیه کم نداشته باشه شده بد و ضعیف.
بتسدا هم دیوانست که به خاطر کسایی خودشو به زحمت میندازه که یه ذره هم ارزش براش قائل نیستن.(حالا شما اینقدر سنگ بازیای انحصاری رو به سینه میزنین از کجا میدونین اگر همینا روی پلتفورمای دیگه میومدن نتیجه بازم بهتر از این نمیشد؟جوابتون غیر از اینه که سونی گفته؟)
حالا هم میخواید بگید فن ایکس باکسم بگید برام مهم نیست من ایکس باکس رو فقط برای الن ویک خریدم تعصبی هم نسبت به ایکس باکس ندارم.ایکس باکس و وی و پی اس3 هر کدوم عیب هایی دارن که نمیشه انکارشون کرد.
این اخرین پستم درباره این موضوع بود.
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
^^^
خودمون رو کشتیم که به یه عده بفهمونیم اینکه تیم سازنده از نظر تکنیکی ضعف داره دلیل بر بد بودن بازی نیست. اما نشد که نشد.
آقا جان اسکایریم بهترین داستان، بهترین گیم پلی، بهترین RPG، بهترین و عظیم ترین شخصیت پردازی و... خب؟ اما از نظر تکنیکی ضعف داشت. آسمون برید، زمین بیاید از نظر تکنیکی ضعف داشت.
تیمشون از نظر تکنیکی ضعیف بوده که نتونستن از سخت افزار بهترین استفاده ی ممکن رو بکنن.
به قول دوستمون یا باید بازی رو تاخیر میزدن و ایراد هاش رو درست میکردن و میدادن بیرون یا اگه در توانشون نبود اصلا PS3 رو جزو پلتفرم هاش نمیذاشتن. نه اینکه با این وضع داغون بدن بیرون. این هم تقصیر تیم سازندست.
من اسم این رو لطف و اهمیت دادن و احترام نمی ذارم. اینکه بعد از 100 ساعت که وقتت رو پای بازی گذاشتی سیوت مشکل پیدا کنه و تو حسرت ادامه بازی بمونی دقیقا ظلمه، نه لطف! به شخصه ترجیح میدم کلا عنوانی رو تجربه نکنم تا اینکه بخوام تو حسرت ادامش بمونم. یا اینکه مجبور بشم 100 ساعت رو دوباره از اول برم.
به شخصه ترجیح میدم بازی 4 تا بوته و علف کمتر داشته باشه تا اینکه به همچین مشکلی بر بخورم.

اون لینوکس هم دقیقا به خاطر مسائل امنیتی و جلوگیری از هک، از PS3 حذف شد. سونی هم الکی گفته دلیلش رم بوده که صدای کاربرا در نیاد. وگرنه همین الان رو کنسول هک شده لینوکس میریزن مثل آب خوردن بدون اینکه کوچکترین مشکلی ایجاد کنه.
یکم در این مورد اگر اطلاعات داشتی همچین حرفی نمیزدی.
===
این همه به ما انگ فن بودن و این چیزا زدید یه چیزی هم من بگم براتون:

دلیل اینکه یه سری از دوستان 360 فن میان میگن نه بازی هیچ مشکلی نداشته و اصلا باگ ها هم مشکلی ایجاد نکرده و... میتونه این باشه که شاید اصلا اونقدری بازی نکردن که بخوان به باگی چیزی برسن!
بالاخره اینکه هر هفته بری با 10 تومن بازار رو جارو کنی بیای یه عواقبی هم داره دیگه. یکیش میتونه این باشه که هر کدوم رو نیم ساعت، یه ساعت بازی کنی و بعد هم پرت کنی یه گوشه. همین که آخر سال بتونی تعداد گاتی هاش رو تو سر PS فن ها بزنی کفایت میکنه. دیگه لازم به بازی کردنش نیست ;)
ما هم شما عزیزان رو به GOTY میسپاریم.
 
آخرین ویرایش:

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
^^^
خودمون رو کشتیم که به یه عده بفهمونیم اینکه تیم سازنده از نظر تکنیکی ضعف داره دلیل بر بد بودن بازی نیست. اما نشد که نشد.
آقا جان اسکایریم بهترین داستان، بهترین گیم پلی، بهترین RPG، بهترین و عظیم ترین شخصیت پردازی و... خب؟ اما از نظر تکنیکی ضعف داشت. آسمون برید، زمین بیاید از نظر تکنیکی ضعف داشت.
تیمشون از نظر تکنیکی ضعیف بوده که نتونستن از سخت افزار بهترین استفاده ی ممکن رو بکنن.
به قول دوستمون یا باید بازی رو تاخیر میزدن و ایراد هاش رو درست میکردن و میدادن بیرون یا اگه در توانشون نبود اصلا PS3 رو جزو پلتفرم هاش نمیذاشتن. نه اینکه با این وضع داغون بدن بیرون. این هم تقصیر تیم سازندست.
من اسم این رو لطف و اهمیت دادن و احترام نمی ذارم. اینکه بعد از 100 ساعت که وقتت رو پای بازی گذاشتی سیوت مشکل پیدا کنه و تو حسرت ادامه بازی بمونی دقیقا ظلمه، نه لطف! به شخصه ترجیح میدم کلا عنوانی رو تجربه نکنم تا اینکه بخوام تو حسرت ادامش بمونم. یا اینکه مجبور بشم 100 ساعت رو دوباره از اول برم.
به شخصه ترجیح میدم بازی 4 تا بوته و علف کمتر داشته باشه تا اینکه به همچین مشکلی بر بخورم.

اون لینوکس هم دقیقا به خاطر مسائل امنیتی و جلوگیری از هک، از PS3 حذف شد. سونی هم الکی گفته دلیلش رم بوده که صدای کاربرا در نیاد. وگرنه همین الان رو کنسول هک شده لینوکس میریزن مثل آب خوردن بدون اینکه کوچکترین مشکلی ایجاد کنه.
یکم در این مورد اگر اطلاعات داشتی همچین حرفی نمیزدی.

نزاشتید بیخیال بشم.
خودتونو کشتید که بگید بتسدا بلد نیست.این که تیم از لحاظ فنی ضعیفه یعنی چی؟من متوجه نمیشم.
خوب دیگه وقتی سونی مهندس میفرسته یعنی سونی اصرار داره که بازی برای پلتفورمش بیاد.شما نمی خواید خیلیا توی دنیا هستن که میخوان.وقتی 256 مگ کمه اینا دیگه چکار کنن؟به قول خودتون جمبل کنن زیاد شه؟
خوب اونا هم ادمن نمیدونستن که شما 100 ساعت بازی کنی براتون مشکل پیش میاد.فهمیدن سعی کردن که این مشکل رو حل کنن که تا اونجایی میدونم روی پی اس3 تا حدودی حل شده چون از بقیه اوضاش بدتر بود روی اون دو پلتفورم دیگه اصلا مشکل نداره بازی.خیلیا هم روی همین پی اس3 تموم کردن بازی رو.
شما که میدونین بتسدا بازی سازی بلد نیست چرا بازیاش رو میخرین؟(از تجربه فال اوت)
(سونی و دروغ؟زبونتونو گاز بگیرید)شما که اطلاعات دارین وجود سیستم عامل اصلا ربطی به رم نداره؟به نظر شما چرا برای اجرای ویندوز سون باید رم بالا یک گیگ باشه؟خوب لینوکس هم رم میگرفت تو این اوضا بی رمی.
چه ربطی به هک داره پی اس3 موقعی که لینوکس داشت هک نشد ولی بعدش...
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
نزاشتید بیخیال بشم.
خودتونو کشتید که بگید بتسدا بلد نیست.این که تیم از لحاظ فنی ضعیفه یعنی چی؟من متوجه نمیشم.
خوب دیگه وقتی سونی مهندس میفرسته یعنی سونی اصرار داره که بازی برای پلتفورمش بیاد.شما نمی خواید خیلیا توی دنیا هستن که میخوان.وقتی 256 مگ کمه اینا دیگه چکار کنن؟به قول خودتون جمبل کنن زیاد شه؟
خوب اونا هم ادمن نمیدونستن که شما 100 ساعت بازی کنی براتون مشکل پیش میاد.فهمیدن سعی کردن که این مشکل رو حل کنن که تا اونجایی میدونم روی پی اس3 تا حدودی حل شده چون از بقیه اوضاش بدتر بود روی اون دو پلتفورم دیگه اصلا مشکل نداره بازی.خیلیا هم روی همین پی اس3 تموم کردن بازی رو.
شما که میدونین بتسدا بازی سازی بلد نیست چرا بازیاش رو میخرین؟(از تجربه فال اوت)
(سونی و دروغ؟زبونتونو گاز بگیرید)شما که اطلاعات دارین وجود سیستم عامل اصلا ربطی به رم نداره؟به نظر شما چرا برای اجرای ویندوز سون باید رم بالا یک گیگ باشه؟خوب لینوکس هم رم میگرفت تو این اوضا بی رمی.
چه ربطی به هک داره پی اس3 موقعی که لینوکس داشت هک نشد ولی بعدش...
در مورد قسمت اول پستت هیچ حرفی ندارم بزنم چون نمیخوای بگیری من چی میگم.

خوبه مهدی لینکش رو هم صفحات قبل گذاشت که خود Bethseda از قبل انتشار بازی میدونست بازی روی PS3 مشکل داره اما تاخیر نزد و بازی رو داد بیرون.

همونطور که حدس میزدم در مورد سخت افزار و نرم افزار PS3 هم اطلاعاتی ندارید.
لینوکس سیستم عامل اصلی PS3 نبود که بخواد رم اشغال کنه. یه چیز جدا و اختیاری بود که میتونستی نصب و بوت کنی و میتونستی نکنی.
لینوکس هم مثل یه اپلیکیشن روی PS3 بوت میشد. و وقتی هم بوت میشد بازی ای نمیتونستی اجرا کنی که بخواد مشکل رم ایجاد کنه.
مثل بازی ای که روی کامپیوتر نصبه. نصب بودنش به خودی خود استفاده ای از رم و CPU نمیبره بلکه موقع اجرا شدن استفاده میشه.
سونی هم اگه راست میگفت نمیومد از بیخ و بن حذفش کنه. بلکه میگفت این مشکل رو ممکنه ایجاد کنه. اگه به مشکل خوردید استفاده نکنید.
 

Rav3n Heart

کاربر سایت
Oct 13, 2010
1,167
نام
پویا
خودمون رو کشتیم که به یه عده بفهمونیم اینکه تیم سازنده از نظر تکنیکی ضعف داره دلیل بر بد بودن بازی نیست. اما نشد که نشد.
بهنام جان بیخیال شو. داری راجع به یه شرکت بازیسازی ایرانی حرف نمیزنی، داری راجع به یکی از بزرگترین شرکتا حرف میزنی که هر کارمندش اندازه کله بنیاد بازیسازی رزومه دارن. زشته میگی از نظر تکنیکی ضعیفن
 

aryasoft2872

کاربر سایت
Nov 25, 2009
584
نام
M.P
نزاشتید بیخیال بشم.
خودتونو کشتید که بگید بتسدا بلد نیست.این که تیم از لحاظ فنی ضعیفه یعنی چی؟من متوجه نمیشم.
خوب دیگه وقتی سونی مهندس میفرسته یعنی سونی اصرار داره که بازی برای پلتفورمش بیاد.شما نمی خواید خیلیا توی دنیا هستن که میخوان.وقتی 256 مگ کمه اینا دیگه چکار کنن؟به قول خودتون جمبل کنن زیاد شه؟
خوب اونا هم ادمن نمیدونستن که شما 100 ساعت بازی کنی براتون مشکل پیش میاد.فهمیدن سعی کردن که این مشکل رو حل کنن که تا اونجایی میدونم روی پی اس3 تا حدودی حل شده چون از بقیه اوضاش بدتر بود روی اون دو پلتفورم دیگه اصلا مشکل نداره بازی.خیلیا هم روی همین پی اس3 تموم کردن بازی رو.
شما که میدونین بتسدا بازی سازی بلد نیست چرا بازیاش رو میخرین؟(از تجربه فال اوت)
(سونی و دروغ؟زبونتونو گاز بگیرید)شما که اطلاعات دارین وجود سیستم عامل اصلا ربطی به رم نداره؟به نظر شما چرا برای اجرای ویندوز سون باید رم بالا یک گیگ باشه؟خوب لینوکس هم رم میگرفت تو این اوضا بی رمی.
چه ربطی به هک داره پی اس3 موقعی که لینوکس داشت هک نشد ولی بعدش...

نمی فهمم چرا اینقد روی یک بحث فنی که اطلاعات کاملی ازش در دسترس نیست چرا اینقد باید جدال باشه...
بحث لینوکس هم ربطی به رم نداره چون سیستم عامل GameOS از لینوکس مستقل عمل میکنه...مثل اینه که شما بیایی ویندوز 7 و هشت رو با هم بریزی بعد نصف رمت بره مرخصی واسه سیستم عاملی که اصن لود نشده...

ماشالله ایقد خود بازی طولانی و خسته کننده هست که اگر این چند تا ماموریتو هم از دست بدید طوری نی...

در ضمن این بحث باگ هم اینقد که بزرگ می کنیدش نیست،حداقل روی ایکس باکس...تا الان 7 تا آپدیت اومده که واقعا آپدیتای کامل و تاثیر گذاری بودن توی روند بازی.
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
کلا ما نتیجه گرفتیم تمام بازیسازهای دنیا از نظر تکنیکی ضعف دارن مثلا اگه کرایتک روی یه پلتفورم خوب نباشه ضعف تکنیکی داره اگه epic خوب نباشه تیمشون ضعف تکنیکی داره اگه id خوب نباشه تیمشون ضعف داره و............ اخر سر هم Bethesda !
کلا هرچی بازسازهای تاپ دنیاست همشون ضعف تکنیک تیمشون هست .

فردا مطمئن باشید اگه خدای نکرده MGS: Ground Zeroes هم روی پلتفورم محبوب بد باشه دلیلش ضعف تکنیکی تیمشون هست ! کلا کوجیما و.....محبوب دلها و اله بله و......... به جهنم !
 
آخرین ویرایش:

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
در مورد قسمت اول پستت هیچ حرفی ندارم بزنم چون نمیخوای بگیری من چی میگم.

خوبه مهدی لینکش رو هم صفحات قبل گذاشت که خود Bethseda از قبل انتشار بازی میدونست بازی روی PS3 مشکل داره اما تاخیر نزد و بازی رو داد بیرون.

همونطور که حدس میزدم در مورد سخت افزار و نرم افزار PS3 هم اطلاعاتی ندارید.
لینوکس سیستم عامل اصلی PS3 نبود که بخواد رم اشغال کنه. یه چیز جدا و اختیاری بود که میتونستی نصب و بوت کنی و میتونستی نکنی.
لینوکس هم مثل یه اپلیکیشن روی PS3 بوت میشد. و وقتی هم بوت میشد بازی ای نمیتونستی اجرا کنی که بخواد مشکل رم ایجاد کنه.
مثل بازی ای که روی کامپیوتر نصبه. نصب بودنش به خودی خود استفاده ای از رم و CPU نمیبره بلکه موقع اجرا شدن استفاده میشه.
سونی هم اگه راست میگفت نمیومد از بیخ و بن حذفش کنه. بلکه میگفت این مشکل رو ممکنه ایجاد کنه. اگه به مشکل خوردید استفاده نکنید.

همونجور که شما فنی نمیخواین قبول کنین منم فن اسکایریمم نمیخوام قبول کنم.
عجب پس شما فکر میکنید خیلی بازی کردین؟من از موقع ای که بازی اومد تا الان دارم بازی میکنم و بازی هم خواهم کرد چون اصلا خسته کننده نیست بازیش.تویه این مدت هم فقط یک باگ دیدم اونم این بود که تیر تو کله کاراکترم گیر کرده بود و منم چون اول شخص میرم زیاد برام مهم نبود و این باگایی که شماها میگید رو اصلا ندیدم پس باید بگم شما دروغ میگید؟
باشه بتسدا داغونه بازی بلد نیست بسازه سونی هم دروغ میگه منم نفهم .بیخیال میشید؟
 

Infected Area

کاربر سایت
May 24, 2010
3,619
نام
احمد
اولاً کسی از کرایتک و اپیک و id ... حرف نزد ! موضوع اینه که بتسدا اگه تیم تکنیکی خیلی خفنی داشت حتماً باید حدس میزد که اسکایریم روی PS3 یه فاجعه از آب در میاد ! اگه اینو قبول نکنید خودتون رو گول میزنید !
اسکایریم خیلی بازیش بزرگه کسی نگفته نیست ! هزار تا جایزه بُرده کسی نگفته نبرده ! روی سخت افزار 360 بهتر جواب میده کسی نگفته جواب نمیده ! اما اینکه سازنده نتونسته روی PS3 بسازه و بندازیم گردن سخت افزار PS3 جُکی بیش نیست , بتسدا یجورایی اسکایریم رو فقط برای رفع تکلیف روی PS3 ساخته ! یعنی خودشون موقع عرضه میدونستن گند زدن اما گفتن بیخیال , الانم رسیدن به بن بست

پ.ن: MGS:GZ هم اگه Open World باشه محیطش اندازه اسکایریم بزرگ نمیشه و از لحاظ گرافیکی هم مقایسه کنیم فکر کنم PS3 یه سروگردن بالاتر میشه ! ضمناً کوجیما خوب بلده چجوری رو PS3 بازی بسازه ;)>:d
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
عزیز ترم اولی، حیفه که واقعا قابلیت پست دادن تو BC رو با همچین برنامه آسونی از دست بدی ولی اشتباه کردی دیگه...

Code:
[LTR]
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;


namespace random
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            Random rand = new Random();
            int num1 = 0, num2 = 0, num3 = 0, num4 = 0, num5 = 0, num6 = 0, num7 = 0, num8 = 0, num9 = 0, num10 = 0;
            int count = 0;
            for (int i = 0; i < 100; i++)
            {
                count = rand.Next(0, 11);
                switch (count)
                {
                    case 1:
                        num1++;
                        break;
                    case 2:
                        num2++;
                        break;
                    case 3:
                        num3++;
                        break;
                    case 4:
                        num4++;
                        break;
                    case 5:
                        num5++;
                        break;
                    case 6:
                        num6++;
                        break;
                    case 7:
                        num7++;
                        break;
                    case 8:
                        num8++;
                        break;
                    case 9:
                        num9++;
                        break;
                    case 10:
                        num10++;
                        break;
                }
            }


            Console.WriteLine("Number 1 has been repeated: " + num1 + " times");
            Console.WriteLine("Number 2 has been repeated: " + num2 + " times");
            Console.WriteLine("Number 3 has been repeated: " + num3 + " times");
            Console.WriteLine("Number 4 has been repeated: " + num4 + " times");
            Console.WriteLine("Number 5 has been repeated: " + num5 + " times");
            Console.WriteLine("Number 6 has been repeated: " + num6 + " times");
            Console.WriteLine("Number 7 has been repeated: " + num7 + " times");
            Console.WriteLine("Number 8 has been repeated: " + num8 + " times");
            Console.WriteLine("Number 9 has been repeated: " + num9 + " times");
            Console.WriteLine("Number 10 has been repeated: " + num10 + " times");
            Console.WriteLine("F*ck off");
        }
    }
}
[/LTR]
اگه یه بار دیگه پستی از شما تو BC ببینم درجا بن میشید.

برنامه ای که نوشتی غلطه و خطای منطقی داره وقتی میگم تجزیه و تحلیلت جای دیگه مثل بازیسنتر نباشه یه نصیحت دوستانه بود! برای زندگیت .
اعدادی رو که قبل از کلمه times نوشته شده جمع بزن مجمع این اعداد باید برابر با 100 باشه در حالیکه برنامه شما هیچ وقت مجموع این اعداد رو به 100 نمیرسونه ....

64540334130512865957.jpg


به صورت مسئله دقت کن نوشتم 100 عدد راندم بین 1 تا 10 ولی برنامه ای که شما نوشتی بین 0 تا 10 هست مشکلتم توی این خط کدی هست که نوشتی:

Code:
count = rand.Next(0, 11);

احتمالا یا خودت یا اونی که دادی برنامه رو برات بنویسه یا جایی که ازش کپی / پیست کردی خوب توجیه نشده البته سوای خطای منطقی که برنامت داره از نحوه نوشتنت معلومه که تازه برنامه نویس شدی که اومدی 10 تا متغیر برای برنامت تعریف کردی فکر کنم اگه گفته بودم بین 1 تا 100 حتما 100 تا متغیر مینوشتی!!!
البته به غیر از خودت تعجبم از اون 16-17 نفریه که زیر پستت تائید زدن!!! یعنی خداوکیلی اینهمه بازی سنتر دکتر مهندس داره هیچ کس نفهمیده این برنامه مشکل داره!!؟؟
البته بازی سنتره دیگه کاریش نمیشه کرد اسمش روشه "بازی"!
همون برنامه رو من یه جور دیگه واست نوشتم که از این به بعد هر وقت خواستی برنامه بنویسی یه رجوعی بهش بکنی که جای درست و حسابی رفتی همه نفهمن مبتدی هستی !! بابا به خدا لازم نیست بری 70 تا متغیر درست کنی.

Code:
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;

namespace ConsoleApplication11
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            int[] numbers = new int[100];
            Random rand = new Random();
            int[] frequency = new int[11];
            string output="";

            for (int i = 0; i < numbers.Length; i++)
            {
                int randomInteger = rand.Next(1, 11);
                numbers[i] = randomInteger;
                ++frequency[numbers[i]];
                

            }
            output += "Numbers\tFrequency\n";
            for (int rating = 1; rating < frequency.Length; rating++)
                output += rating + "\t" + frequency[rating] + "\n";

            Console.WriteLine(output);
        }
    }
}


---------- نوشته در 01:27 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 01:07 AM ارسال شده بود ----------

راستی اینم یادم رفت بنویسم که من مثل تو بی ادب نیستم که آخر برنامم فحش بدم ولی اگه خواستی برنامه رو تست کنی اینو به خط آخرش اضافه کن البته optional هست اجباری توش نیست!
Console.WriteLine(LOL);
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
مهندس عزیز من لزومی نمی بینم از پشت نت بخوام چیزی رو برای تو ثابت کنم، چون نه من از نزدیک جنابعالی رو میشناسم نه تو. اون برنامه هم برای این بود که فکر نکنی خودت علامه دهری و بقیه نفهمن.
اما برای اینکه یه کم قضیه دستت بیاد یه نگاه به اینجا بکن و اگه دوست داشتی میتونی حرکتی که تو عنوان بلاگ نوشته شده رو انجام بدی. تکرار می کنم که لازم نمی دونم چیزی رو ثابت کنم فقط برای اینه که چشمات یکم باز بشه، چون چند ماه دیگه من یه Intern مایکروسافتم و شما همچنان با فن بازیتون برای مایکروسافت یه پنی هم عایدتون نشده.

اما بریم سراغ برنامه، بله اشتباه از من بود به جای 0 باید 1 می نوشتم. باید اول اعداد رو print می کردم تا مطمئن می شدم. وگرنه مطمئن باش الان دسترسیت از فروم قطع شده بود.
و چقدر باحال که به خاطر یه 0 و 1 جا به جا نوشتن کل برنامه رو زیر سوال بردی. اگه قرار به ایراد گرفتن های الکی باشه چندتا خوشگلش رو میشه تو برنامه ـت پیدا کرد. اول اینکه یه array صدتایی تعریف کردی و اعداد رندوم رو توش ذخیره کردی. در حالی که اصلا نیازی به ذخیره کردن اعداد نیست و فقط مموری الکی هدر میده. دوم اینکه complexity برنامه ـت به خاطر استفاده از 2 تا loop شده (O(N+M...

هدر رفتن مموری: چک
complexity الکی: چک

وای وای، درس اول برنامه نویسی بهینه به باد رفت.

و اما در مورد برنامه خودم، هیچ احمقی وقتی تعداد اعداد زیاده، بر فرض 100 تا، نمیاد 100 تا variable تعریف کنه. اما وقتی برنامه کوچیکه و اعداد کم، آدم از راحت ترین و مستقیم ترین راه استفاده می کنه.

جمله آخریت هم syntax error داره در ضمن:

Console.WriteLine(LOL);

باید بشه

"Console.WriteLine("LOL);

حالا برو برای خودت بنویسش.
 

Amin 47

کاربر سایت
Jun 7, 2010
826
تیمشون از نظر تکنیکی ضعیف بوده که نتونستن از سخت افزار بهترین استفاده ی ممکن رو بکنن.

بازی مولتی پلتفورمه قرار نیست تا این حد رو یک پلتفرم تمرکز کنن.
بازم خیلی خوبه که دارن تلاش می کنن که رو ps3 هم بدن.

 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
اولاً کسی از کرایتک و اپیک و id ... حرف نزد ! موضوع اینه که بتسدا اگه تیم تکنیکی خیلی خفنی داشت حتماً باید حدس میزد که اسکایریم روی PS3 یه فاجعه از آب در میاد ! اگه اینو قبول نکنید خودتون رو گول میزنید !
اسکایریم خیلی بازیش بزرگه کسی نگفته نیست ! هزار تا جایزه بُرده کسی نگفته نبرده ! روی سخت افزار 360 بهتر جواب میده کسی نگفته جواب نمیده ! اما اینکه سازنده نتونسته روی PS3 بسازه و بندازیم گردن سخت افزار PS3 جُکی بیش نیست , بتسدا یجورایی اسکایریم رو فقط برای رفع تکلیف روی PS3 ساخته ! یعنی خودشون موقع عرضه میدونستن گند زدن اما گفتن بیخیال , الانم رسیدن به بن بست

پ.ن: MGS:GZ هم اگه Open World باشه محیطش اندازه اسکایریم بزرگ نمیشه و از لحاظ گرافیکی هم مقایسه کنیم فکر کنم PS3 یه سروگردن بالاتر میشه ! ضمناً کوجیما خوب بلده چجوری رو PS3 بازی بسازه ;)>:d

علم غیب داشتن که حدس بزنن.اومدن ساختن دیدن مموری کم میاد اینجور جاها.یه حرفایی میزنید که دیگه میمونم چی بگم.خوبه خودتون هم دیدین که اگر حجم سیو بازی از یه اندازه ای بیشتر بشه بازی مشکل پیدا میکنه که اینم تابلوئه چرا بازم تقصیرا رو بندازین گردن تیم ضعیفه بتسدا.اره میتونستن تاخیر بدن یا نسازن ولی اگر اینکار رو میکردن خوده شما نمیومدین طلبکار بتسدا بشین؟بازی سال2011 گوتی شده بعد سال 2012 برای پی اس3 بیاد.حالا هم که همزمان دادن بازم طلبکارشون هستین.
 

XENOS

کاربر سایت
Oct 22, 2005
426
واقعا حيفه كه يه شاهكار نرم افزاري نتونه بدون مشكل رو يه شاهكار سخت افزاري اجرا شه
تجربه dawnguard به عنوان يه اَبَر dlc برا من از خيلي از بازيهاي روز ارزشش بالاتر بود و من تازه تونستم قدرتي كه با گذاشتن وقت خيلي زياد و level up كردنهاي پياپي پيش از dawnguard بهش برسم تا حد خيلي زيادي به رخِ vampirism بكشم
gigglesmile.gif
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
مهندس عزیز من لزومی نمی بینم از پشت نت بخوام چیزی رو برای تو ثابت کنم، چون نه من از نزدیک جنابعالی رو میشناسم نه تو. اون برنامه هم برای این بود که فکر نکنی خودت علامه دهری و بقیه نفهمن.
اما برای اینکه یه کم قضیه دستت بیاد یه نگاه به اینجا بکن و اگه دوست داشتی میتونی حرکتی که تو عنوان بلاگ نوشته شده رو انجام بدی. تکرار می کنم که لازم نمی دونم چیزی رو ثابت کنم فقط برای اینه که چشمات یکم باز بشه، چون چند ماه دیگه من یه Intern مایکروسافتم و شما همچنان با فن بازیتون برای مایکروسافت یه پنی هم عایدتون نشده.

اما بریم سراغ برنامه، بله اشتباه از من بود به جای 0 باید 1 می نوشتم. باید اول اعداد رو print می کردم تا مطمئن می شدم. وگرنه مطمئن باش الان دسترسیت از فروم قطع شده بود.
و چقدر باحال که به خاطر یه 0 و 1 جا به جا نوشتن کل برنامه رو زیر سوال بردی. اگه قرار به ایراد گرفتن های الکی باشه چندتا خوشگلش رو میشه تو برنامه ـت پیدا کرد. اول اینکه یه array صدتایی تعریف کردی و اعداد رندوم رو توش ذخیره کردی. در حالی که اصلا نیازی به ذخیره کردن اعداد نیست و فقط مموری الکی هدر میده. دوم اینکه complexity برنامه ـت به خاطر استفاده از 2 تا loop شده (O(N+M...

هدر رفتن مموری: چک
complexity الکی: چک

وای وای، درس اول برنامه نویسی بهینه به باد رفت.

و اما در مورد برنامه خودم، هیچ احمقی وقتی تعداد اعداد زیاده، بر فرض 100 تا، نمیاد 100 تا variable تعریف کنه. اما وقتی برنامه کوچیکه و اعداد کم، آدم از راحت ترین و مستقیم ترین راه استفاده می کنه.

جمله آخریت هم syntax error داره در ضمن:

Console.WriteLine(LOL);

باید بشه

"Console.WriteLine("LOL);

حالا برو برای خودت بنویسش.
ببین من مثل شما نیستم که بیام توهین کنم به دیگران بگم برید تو شیلنگ شنا کنید چون آدم هر چقدرم که با سواد باشه ولی بهتره اول احترام به دیگران رو یاد بگیره و شخصیت خودش رو نشون بده تا تو همون نگاه اول دیگران به خاطر منش انسان گونش بهش احترام بزارن. شما هم اگه با انترن شدن مایکروسافت خیلی خوشحالی اول بهت تبریک میگم ولی باید بگم سقف آرزوهات خیلی کوتاهه من برات آرزو میکنم موفقیتهای بهتر تو زندگیت به دست بیاری.
منم دلیلی نمیبینم چیزیو برای کسی اثبات کنم... ولی یاد گرفتم اگه به هر جایی رسیدم سرم پائین باشه سعی نکنم با موفقیتهام دیگرانو cheap فرض کنم چون دست بالای دست بسیاره...

در مورد اون علامه دهر بودن و نفهم فرض کردن دیگرانم هیچی نگم بهتره قضاوت باشه با کسایی که پستهای این تاپیک رو خوندن.
اما در مورد ایراد گرفتن الکی!؟ برنامه شما خطای منطقی داره اونوقت بهش میگی ایراد الکی !!! من دیگه نمیدونم برنامه باید چه ایرادی داشته باشه تا نشه الکی حتما باید بعد از اجرا سیستم منفجر بشه و چهار نفرم بمیرن تا بشه ایراد غیر الکی! 4 تا متدو syntax رو که به بچه 10 ساله ام بگی از حفظ میکنه مهم شکست نخوردن برنامس.
برنامه من شاید فقط ram رو reserve کنه ولی از نظر من مشکل برنامه شما این هست که توش از break زیاد استفاده شده که به دلیل تغییر دادن پیوسته جریان کنترل توان cpu رو هدر میده و خیلیا هم اعتقاد دارن به دلیل ایجاد نقش ساخت یافتگی break و continue باید ازش دوری کرد , اگر به انعطاف پذیری ای که میشه با تغییرات کوچیک تو برنامه من ایجاد کرد نگاه کنی میبینی که اصلا complexity بی خودی نداره و خیلی وقتها هم بهترین راه حله.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر