Bayonetta 2 | Wii U

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
1- بازی تو غرفه نینتندو توی Comic Con قابل بازیه.
2- توی Commentry های جدید کامیا به این موضوع اشاره شده که Cereza (که خود Bayonetta ـست) در واقع تو یه بعد زمانی دیگه بوده و خط زمانی ـش کاملا از Bayo جداست. یکی از نتایجی که میشه از این حرف هاش گرفت اینه که شاید اون شخص ماسک دار تو تریلر خود Bayonetta اما از یه خط زمانی دیگه باشه!
 

Turok-71

کاربر سایت
Nov 28, 2009
508
یادمه از دوستان روی این نکته تاکید داشتن که *P روی احترام به مخاطب تاکید داره!!!

ولی بنظر من و خیلی های دیگه Bayonetta 2 مصداق بارز بی احترامی به مخاطبه!:|
نسخه ی اول روی کنسول های میاد،موفق میشه و طرفدارای زیادی رو به خودش اختصاص میده،اما نسخه دوم به *P به مخاطب بهایی نمیده و بازی رو انحصاری واسه کنسول شکست خورده ی Wii U منتشر میکنه!به یه سری دلایل "من در آوُردی" که مثلا اگه نینتندو نبود نسخه دومی هم در کار نبود!!!!!

ساخت بازی تو یه سال(MGR،که بیشترم بوده) یا انحصاری کردن نسخه دوم یه بازی مولتی پلتفرم احترام به مخاطبه:-/
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
نسخه ی اول روی کنسول های میاد،موفق میشه و طرفدارای زیادی رو به خودش اختصاص میده،اما نسخه دوم به *P به مخاطب بهایی نمیده و بازی رو انحصاری واسه کنسول شکست خورده ی Wii U منتشر میکنه
البرز از الان تعیین نمی کنن کدوم کنسول شکست خورده اون کار اخر نسله:d
بعد هم اگه سگا ناشر بازی بود الان این اتفاق ها نمی افتاد :|همین که نینتندو بازی رو نجات داده بازم خودش خوبه حالا چه انحصار زمانی باشه چه انحصاری تا اخر عمر باشه:d
p+ هم به مخاطب احترام می ذاره اگه اشتباه نکنم فروش نسخه اول جالب نبود سگا هم نمی خواست نسخه دوم رو بده بیرون:d
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
ساخت بازی تو یه سال(MGR،که بیشترم بوده) یا انحصاری کردن نسخه دوم یه بازی مولتی پلتفرم احترام به مخاطبه:-/
PG یه استودیو بازی سازیه. Developer ـه. تصمیم گرفتن در مورد زمان عرضه پلتفرم یه بازی ربطی به Developer نداره. این ناشره یه بازیه که تصمیم میگیره بازی چه زمانی عرضه بشه و روی چه پلتفرمی باشه. کونامی یه Deadline برای PG تعیین کرده بود که بر اساس اون PG باید MGR رو در اون مدت زمان میساخت و تحویل میداد. این که مدت زمان ساخت MGR کم بوده و Bayo 2 در انحصار Wii U هست ربطی به PG نداره، اینا مربوط میشه به کمپانی هایی که ناشر بازی هستن و IP ها متعلق به اونا هست. (Konami و SEGA)
دیدی که PG نسبت به بازی هاش داره متفاوته. اونا "دوست دارن" بازی بسازن و بیزینس براشون در درجه بعدیه (نمی گم اهمیت نداره براشون، داره اما اولویت اولیه براشون ساخته شدن خود بازی هست.) شما خودتو بذار جای PG و تصور کن بیان به شما بگن "یا Bayo2 ساخته نمیشه یا انحصار Wii U میشه" کدوم رو انتخاب می کردید؟ من هم موافقم که این تصمیم اشتباه بود. خیلی هم اشتباه بود. اما این اتفاق تقصیر PG نیست. تقصیر SEGA ـست.
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
شما خودتو بذار جای PG و تصور کن بیان به شما بگن "یا Bayo2 ساخته نمیشه یا انحصار Wii U میشه" کدوم رو انتخاب می کردید؟
آخه اصلا همچین چیزی نبوده!:D
بیونتا شنمو نیست که برای ساختش نیاز به یه پول قلمبه باشه و ریسکش رو کسی نکنه. تو مطمئن باش اگر اینا می رفتن پیش سونی بازیشون رو منحصرا واسه PS3 یا حتی PS4 میتونستن منتشر کنن؛ ولی تصمیم اشتباهه رو گرفتن...
نه تنها سونی، کلی ناشر دیگه هم بودن که حاظر بودن این ریسک رو کنن که بازی رو منتشر کنن.
 

Turok-71

کاربر سایت
Nov 28, 2009
508
البرز از الان تعیین نمی کنن کدوم کنسول شکست خورده اون کار اخر نسله:d
بعد هم اگه سگا ناشر بازی بود الان این اتفاق ها نمی افتاد :|همین که نینتندو بازی رو نجات داده بازم خودش خوبه حالا چه انحصار زمانی باشه چه انحصاری تا اخر عمر باشه:d
p+ هم به مخاطب احترام می ذاره اگه اشتباه نکنم فروش نسخه اول جالب نبود سگا هم نمی خواست نسخه دوم رو بده بیرون:d

Wii U 1 شکست بوده بنیامین،چیزی که توی اخباره اینو میگه،اقلا فعلا،هرچند بعدا هم تغییری نمیکنه:D

2 ببین بنیامین من بعنوان کسی که 360 یا PS3 داره حرف میزنم،انحصاری کردن یه بازی خوب تو نسخه دوم رو بهش نمیگم نجات دادن،بهش میگم پول پرستی.مثه کاری که $M با سری GeOW کرد.یه بازی با متای 90 و اونهمه واکنش مثبت با پلتفرم X360 بوده،حالا بیای نسخه دومو برای این کنسول ارایه ندی؟نمیدونم اسمشو چی بزارم:D

3 حالا فرقی نداره اینکار از طرف چ شرکتی باشه ولی کار پسندیده ای نیست،واسه *P هم متاسفم.

4 فروش بازیهای HnS کلا اومده پایین و کسی هم انتظاری نداشت که یه HnS تو اولین نسخش بتونه آمار خیره کننده ای بجا بزاره.860 هزار نسخه آمار بدی واسه بازی نیست،با توجه به اینکه DmC هم نتونست فروش خوبی داشته باشه.
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
Wii U 1 شکست بوده بنیامین،چیزی که توی اخباره اینو میگه،اقلا فعلا،هرچند بعدا هم تغییری نمیکنه:D

2 ببین بنیامین من بعنوان کسی که 360 یا PS3 داره حرف میزنم،انحصاری کردن یه بازی خوب تو نسخه دوم رو بهش نمیگم نجات دادن،بهش میگم پول پرستی.مثه کاری که $M با سری GeOW کرد.یه بازی با متای 90 و اونهمه واکنش مثبت با پلتفرم X360 بوده،حالا بیای نسخه دومو برای این کنسول ارایه ندی؟نمیدونم اسمشو چی بزارم:D

3 حالا فرقی نداره اینکار از طرف چ شرکتی باشه ولی کار پسندیده ای نیست،واسه *P هم متاسفم.

4 فروش بازیهای HnS کلا اومده پایین و کسی هم انتظاری نداشت که یه HnS تو اولین نسخش بتونه آمار خیره کننده ای بجا بزاره.860 هزار نسخه آمار بدی واسه بازی نیست،با توجه به اینکه DmC هم نتونست فروش خوبی داشته باشه.
1-وضعیت 3ds هم مشابه بود ولی درست شده wii u مشکلش این بود که بازی نداشت که اون هم حل شد.
2-هر شرکتی پولش براش مهم هست به خاطر همین بعضی موقع ها دوست ندارن پولشون رو الکی هدر بدن
3-p+ که انتخاب نکرده برای کدوم پلتفرم ها بیاد چند صفحه قبل هم اشاره شد که بازی اصلا برای wii u نبوده
4-به هر حال بعضی شرکت ها دیگه ریسک نمی کنن که فروش پایین بازی نصیبشون بشه
 

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,397
نام
مهدی یوسفی اصیل
Wii U 1 شکست بوده بنیامین،چیزی که توی اخباره اینو میگه،اقلا فعلا،هرچند بعدا هم تغییری نمیکنه:D

2 ببین بنیامین من بعنوان کسی که 360 یا PS3 داره حرف میزنم،انحصاری کردن یه بازی خوب تو نسخه دوم رو بهش نمیگم نجات دادن،بهش میگم پول پرستی.مثه کاری که $M با سری GeOW کرد.یه بازی با متای 90 و اونهمه واکنش مثبت با پلتفرم X360 بوده،حالا بیای نسخه دومو برای این کنسول ارایه ندی؟نمیدونم اسمشو چی بزارم:D

3 حالا فرقی نداره اینکار از طرف چ شرکتی باشه ولی کار پسندیده ای نیست،واسه *P هم متاسفم.

4 فروش بازیهای HnS کلا اومده پایین و کسی هم انتظاری نداشت که یه HnS تو اولین نسخش بتونه آمار خیره کننده ای بجا بزاره.860 هزار نسخه آمار بدی واسه بازی نیست،با توجه به اینکه DmC هم نتونست فروش خوبی داشته باشه.

ببینم اون اوایل هم PS3 فروشش بد بود آیا PS3 شکست خورد در زمینه ی فروش ؟ آیا الان یک کنسول شکست خورده هست ؟
البته در شکست خوردن ps3 در این نسل شکی نیستا چون بازار 150 میلیونی رو از دست داد به خاطر سیاست های اشتباه ولی بازم تونست فروشش رو از 360 رد کنه
این کنسولم الان 8 ماهه اومده و دلیلش فقط و فقط نبود انحصاری هاش هست صبر کن بعد از عرضه ی Super mario 3D World و Mario kart 8 فروشش رو ببین

در مورد بایونتا هم نینتندو خودش اومده روش سرمایه گذاری کرده و P+ نیومده دنبال ناشر حتی اونا قصد ساختنش رو هم نداشتن
نینتندو اومده این آی پی رو از فراموشی در آورده حالا بد کاری کرده یا خوب کاری کرده به خودش مربوطه
هر کسی هم میخواد بازیش کنه بره Wiiu بخره
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
آخه اصلا همچین چیزی نبوده!:D
بیونتا شنمو نیست که برای ساختش نیاز به یه پول قلمبه باشه و ریسکش رو کسی نکنه. تو مطمئن باش اگر اینا می رفتن پیش سونی بازیشون رو منحصرا واسه PS3 یا حتی PS4 میتونستن منتشر کنن؛ ولی تصمیم اشتباهه رو گرفتن...
نه تنها سونی، کلی ناشر دیگه هم بودن که حاظر بودن این ریسک رو کنن که بازی رو منتشر کنن.
نمی دونم کیوان! :D یعنی سگا اینقدر دیوانه ست که بازی ای که برای PS3/360 در حال ساخت بوده رو همینطوری منتقل کنه به کنسول نینتندو؟!
واقعا حسرت می خورم (و قطعا سگا هم بعد از دیدن آمار فروش Bayo2 حسرت میخوره!) که چرا بازی رو پیش یه ناشر دیگه نبردن. این همه ناشر تو ژاپن وجود داره که بدترین بازی ها با بدترین پس زمینه اقتصادی رو منتشر می کنن. بازی ی که این همه موفق بوده چه از نظر کیفیتی و چه از نظر فروش رو میذاشتن رو چشمشون!

4 فروش بازیهای HnS کلا اومده پایین و کسی هم انتظاری نداشت که یه HnS تو اولین نسخش بتونه آمار خیره کننده ای بجا بزاره.860 هزار نسخه آمار بدی واسه بازی نیست،با توجه به اینکه DmC هم نتونست فروش خوبی داشته باشه.

اگه منظورت فروش Bayonetta ـست که بازی حدود 1.5 میلیون نسخه فروش داشته. تو سه ماه اول هم 1.35 میلیون نسخه فروخت:
The game has sold 1.35 million units worldwide by March 31, 2010

در مورد بایونتا هم نینتندو خودش اومده روش سرمایه گذاری کرده و P+ نیومده دنبال ناشر حتی اونا قصد ساختنش رو هم نداشتن
نینتندو اومده این آی پی رو از فراموشی در آورده حالا بد کاری کرده یا خوب کاری کرده به خودش مربوطه
هر کسی هم میخواد بازیش کنه بره Wiiu بخره

کاملا و از پایه و بیخ و بن اشتباهه. این اطلاعات غلط رو کی پخش می کنه واقعا؟ همین چند صفحه پیش مدرک آوردم که سگا پیشنهاد همکاری با نینتندو رو داده و این سگا بوده که به سمت نینتندو رفته!
so we have continued to consult with Sega, the previous game's publisher, on how we can make sure this takes place. Our answer was a new partnership with Nintendo.

Bayonetta 2 Developers Don't Want to “Alienate” You
 

Turok-71

کاربر سایت
Nov 28, 2009
508
PG یه استودیو بازی سازیه. Developer ـه. تصمیم گرفتن در مورد زمان عرضه پلتفرم یه بازی ربطی به Developer نداره. این ناشره یه بازیه که تصمیم میگیره بازی چه زمانی عرضه بشه و روی چه پلتفرمی باشه. کونامی یه Deadline برای PG تعیین کرده بود که بر اساس اون PG باید MGR رو در اون مدت زمان میساخت و تحویل میداد. این که مدت زمان ساخت MGR کم بوده و Bayo 2 در انحصار Wii U هست ربطی به PG نداره، اینا مربوط میشه به کمپانی هایی که ناشر بازی هستن و IP ها متعلق به اونا هست. (Konami و SEGA)
دیدی که PG نسبت به بازی هاش داره متفاوته. اونا "دوست دارن" بازی بسازن و بیزینس براشون در درجه بعدیه (نمی گم اهمیت نداره براشون، داره اما اولویت اولیه براشون ساخته شدن خود بازی هست.) شما خودتو بذار جای PG و تصور کن بیان به شما بگن "یا Bayo2 ساخته نمیشه یا انحصار Wii U میشه" کدوم رو انتخاب می کردید؟ من هم موافقم که این تصمیم اشتباه بود. خیلی هم اشتباه بود. اما این اتفاق تقصیر PG نیست. تقصیر SEGA ـست.
میدونم سازندس:D

ببین *P بیشتر تو نقش یه فرمانبُردار ظاهر میشه و هرچی ناشرش میگه گوش میکنه،بیشتر شبیه به پاچه خواری:D
والا استدیوهای بازی سازی قوی فقط از پول ناشر استفاده میکنن،دیگه اجازه ی دخالت بیشتر رو نمیدن،نمونشم فتو فراوونه.

*P وقتی میبینه ناشر داره حرف خلاف اصول حرفه ای میزنه میتونه نپذیره،ولی چون شرکت نوپاییه بیشتر دنبال راضی کردن ناشراس،مثلا همین MGR،خب کونامی بگه یک سال،منی که سازندم وقتی میدونم توی دوسال میتونم یه بازی به مراتب قوی تر بدم بیرون چرا روی دوسال پافشاری نکنم؟ دلیل: پول،پول و پول

پاراگراف دوم نقض پاراگراف اوله،از یه طرف PG تحت فرمان تام ناشرهاست از طرف دیگه PG بدنبال بازی ساختنه،نه بیزنس!!!!

خب منم همینو میگم که تصمیم PG اشتباه بوده،نسخه اول نزدیک به 900هزار فروش روی 360 و PS3 داشته،حالا اینا چ گناهی کردن؟
+
اگه منظورت فروش Bayonetta ـست که بازی حدود 1.5 میلیون نسخه فروش داشته. تو سه ماه اول هم 1.35 میلیون نسخه فروخت:
توی آخرین آمار VGcharts هشتصدوشصت هزار نسخه ثبت شده!!آره پس بالای یه میلیون بوده،جالبه PG مصاحبه کرده و از این فروش هم ناراضی بوده.عجیبه!!!
آخه اصلا همچین چیزی نبوده!:biggrin1:
بیونتا شنمو نیست که برای ساختش نیاز به یه پول قلمبه باشه و ریسکش رو کسی نکنه. تو مطمئن باش اگر اینا می رفتن پیش سونی بازیشون رو منحصرا واسه PS3 یا حتی PS4 میتونستن منتشر کنن؛ ولی تصمیم اشتباهه رو گرفتن...
نه تنها سونی، کلی ناشر دیگه هم بودن که حاظر بودن این ریسک رو کنن که بازی رو منتشر کنن.

دقیقا:D
*P میتونست یه مقدار دندون رو جیگر بزاره و یه ناشر خوب مثل سونی برای این IP دستو پا کنه،یا حتا EA و UBI.
حالا چ اجباری هست حتما B2 با هرشرایطی بیرون بیاد؟نمیدونم واقعا!!
یه بازی مثل DOOM هشت سال از انتشار نسخه قبلش میگذره با این همه طرفدار که داره!B2 نمیخواست هشت سال صبر کنه،دوسال دیگه صبر میکرد یه ناشر خوب پیدا میکرد بالاخره.

یا اصلا اگه اینقد دلشون تنگ شده بود واسه ساخت بایونتا یه spin off میدادن که هزینش به مراتب کمتر باشه!
1-وضعیت 3ds هم مشابه بود ولی درست شده wii u مشکلش این بود که بازی نداشت که اون هم حل شد.
2-هر شرکتی پولش براش مهم هست به خاطر همین بعضی موقع ها دوست ندارن پولشون رو الکی هدر بدن
3-p+ که انتخاب نکرده برای کدوم پلتفرم ها بیاد چند صفحه قبل هم اشاره شد که بازی اصلا برای wii u نبوده
4-به هر حال بعضی شرکت ها دیگه ریسک نمی کنن که فروش پایین بازی نصیبشون بشه

چیزی متوجه نشدم از حرفات.ولی حق باتوئه:D

+
@ Ortegoli
ببینم اون اوایل هم PS3 فروشش بد بود آیا PS3 شکست خورد در زمینه ی فروش ؟ آیا الان یک کنسول شکست خورده هست ؟
خب چ ربطی داره PS3 به Wii U؟؟
سیاست های سونی با نینتندو از زمین تا آسمون فرق داره دوست عزیز!!!!!
نمیشه که بگیم چون PS3 اینجور شد پس Wii U هم اینجور میشه ک!!!!

این کنسولم الان 8 ماهه اومده و دلیلش فقط و فقط نبود انحصاری هاش هست
پس قبول داری که ضعیف بوده حالا به هر دلیلی.
بودن انحصاری هم دلیل فروش نمیتونه باشه، ZOMBI U رو هنوز یادمون نرفته!!

هر کسی هم میخواد بازیش کنه بره Wiiu بخره
با وجود PS4 یا XB1 برم Wii U بخرم؟؟:D:D
 
آخرین ویرایش:

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,397
نام
مهدی یوسفی اصیل
نمی دونم کیوان! :D یعنی سگا اینقدر دیوانه ست که بازی ای که برای PS3/360 در حال ساخت بوده رو همینطوری منتقل کنه به کنسول نینتندو؟!
واقعا حسرت می خورم (و قطعا سگا هم بعد از دیدن آمار فروش Bayo2 حسرت میخوره!) که چرا بازی رو پیش یه ناشر دیگه نبردن. این همه ناشر تو ژاپن وجود داره که بدترین بازی ها با بدترین پس زمینه اقتصادی رو منتشر می کنن. بازی ی که این همه موفق بوده چه از نظر کیفیتی و چه از نظر فروش رو میذاشتن رو چشمشون!



اگه منظورت فروش Bayonetta ـست که بازی حدود 1.5 میلیون نسخه فروش داشته. تو سه ماه اول هم 1.35 میلیون نسخه فروخت:




کاملا و از پایه و بیخ و بن اشتباهه. این اطلاعات غلط رو کی پخش می کنه واقعا؟ همین چند صفحه پیش مدرک آوردم که سگا پیشنهاد همکاری با نینتندو رو داده و این سگا بوده که به سمت نینتندو رفته!


Bayonetta 2 Developers Don***39;t Want to ***8220;Alienate***8221; You

حالا این چیزی که شما میگی درست باشه شگا هم میره پیش کسی که روابط خوبی باهاش داره
گزینه ی اولش نینتندو هستش اگر نگاه کنی سگا چندین انحصاری دیگه هم برای این کنسول داره مثل sonic lost world
اتفاقا این بازی هم میتونه یک system seller باشه هم فروش خوب روی کنسول کنه اگر کیفیت بازی خوب باشه مطمئناً فروش 2 میلیونی به بالا خواهد کرد بستگی داره کیفیت کار چی در بیاد تا الان بق تریلر ها که خیلی خوب بوده
و طرفداران نینتندو هم راضی هستند بازی هم 2014 میاد یعنی بعد از بازی هایی که فروش Wiiu رو بردن بالا پس نگرانی خاصی از بابت بیس کار نیست

پس قبول داری که ضعیف بوده حالا به هر دلیلی.
بودن انحصاری هم دلیل فروش نمیتونه باشه، ZOMBI U رو هنوز یادمون نرفته!!
بله قبول دارم ضعیف بود لانچ خوبی داشت اما فروشش بعد از اون ضعیف بود
ببینم شما بازی چرت و آشغالی مثل zombie u رو با mario kart یکی میکنی ؟
میدونی ماریو کارت روی Wiiu حدود 29 میلیون فروش کرد ؟
در ضمن من کاری به سیاست های متفاوت ندارم من میگم اگر یک کنسولی در اوایل فروشش بد بود نمیشه گفت شکست خورده
کنسول رو در یک بازه ی زمانی 5 ساله و 10 ساله بررسی میکنن

با وجود PS4 یا XB1 برم Wii U بخرم؟؟
مگه بایونتا و Dk و Smash bros روی اونا میاد ؟
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر