Spider-Mαn
کاربر سایت
البرز از الان تعیین نمی کنن کدوم کنسول شکست خورده اون کار اخر نسله:dنسخه ی اول روی کنسول های میاد،موفق میشه و طرفدارای زیادی رو به خودش اختصاص میده،اما نسخه دوم به *P به مخاطب بهایی نمیده و بازی رو انحصاری واسه کنسول شکست خورده ی Wii U منتشر میکنه
PG یه استودیو بازی سازیه. Developer ـه. تصمیم گرفتن در مورد زمان عرضه پلتفرم یه بازی ربطی به Developer نداره. این ناشره یه بازیه که تصمیم میگیره بازی چه زمانی عرضه بشه و روی چه پلتفرمی باشه. کونامی یه Deadline برای PG تعیین کرده بود که بر اساس اون PG باید MGR رو در اون مدت زمان میساخت و تحویل میداد. این که مدت زمان ساخت MGR کم بوده و Bayo 2 در انحصار Wii U هست ربطی به PG نداره، اینا مربوط میشه به کمپانی هایی که ناشر بازی هستن و IP ها متعلق به اونا هست. (Konami و SEGA)ساخت بازی تو یه سال(MGR،که بیشترم بوده) یا انحصاری کردن نسخه دوم یه بازی مولتی پلتفرم احترام به مخاطبه![]()
آخه اصلا همچین چیزی نبوده!شما خودتو بذار جای PG و تصور کن بیان به شما بگن "یا Bayo2 ساخته نمیشه یا انحصار Wii U میشه" کدوم رو انتخاب می کردید؟
البرز از الان تعیین نمی کنن کدوم کنسول شکست خورده اون کار اخر نسله:d
بعد هم اگه سگا ناشر بازی بود الان این اتفاق ها نمی افتادهمین که نینتندو بازی رو نجات داده بازم خودش خوبه حالا چه انحصار زمانی باشه چه انحصاری تا اخر عمر باشه:d
p+ هم به مخاطب احترام می ذاره اگه اشتباه نکنم فروش نسخه اول جالب نبود سگا هم نمی خواست نسخه دوم رو بده بیرون:d
1-وضعیت 3ds هم مشابه بود ولی درست شده wii u مشکلش این بود که بازی نداشت که اون هم حل شد.Wii U 1 شکست بوده بنیامین،چیزی که توی اخباره اینو میگه،اقلا فعلا،هرچند بعدا هم تغییری نمیکنه
2 ببین بنیامین من بعنوان کسی که 360 یا PS3 داره حرف میزنم،انحصاری کردن یه بازی خوب تو نسخه دوم رو بهش نمیگم نجات دادن،بهش میگم پول پرستی.مثه کاری که $M با سری GeOW کرد.یه بازی با متای 90 و اونهمه واکنش مثبت با پلتفرم X360 بوده،حالا بیای نسخه دومو برای این کنسول ارایه ندی؟نمیدونم اسمشو چی بزارم
3 حالا فرقی نداره اینکار از طرف چ شرکتی باشه ولی کار پسندیده ای نیست،واسه *P هم متاسفم.
4 فروش بازیهای HnS کلا اومده پایین و کسی هم انتظاری نداشت که یه HnS تو اولین نسخش بتونه آمار خیره کننده ای بجا بزاره.860 هزار نسخه آمار بدی واسه بازی نیست،با توجه به اینکه DmC هم نتونست فروش خوبی داشته باشه.
Wii U 1 شکست بوده بنیامین،چیزی که توی اخباره اینو میگه،اقلا فعلا،هرچند بعدا هم تغییری نمیکنه
2 ببین بنیامین من بعنوان کسی که 360 یا PS3 داره حرف میزنم،انحصاری کردن یه بازی خوب تو نسخه دوم رو بهش نمیگم نجات دادن،بهش میگم پول پرستی.مثه کاری که $M با سری GeOW کرد.یه بازی با متای 90 و اونهمه واکنش مثبت با پلتفرم X360 بوده،حالا بیای نسخه دومو برای این کنسول ارایه ندی؟نمیدونم اسمشو چی بزارم
3 حالا فرقی نداره اینکار از طرف چ شرکتی باشه ولی کار پسندیده ای نیست،واسه *P هم متاسفم.
4 فروش بازیهای HnS کلا اومده پایین و کسی هم انتظاری نداشت که یه HnS تو اولین نسخش بتونه آمار خیره کننده ای بجا بزاره.860 هزار نسخه آمار بدی واسه بازی نیست،با توجه به اینکه DmC هم نتونست فروش خوبی داشته باشه.
نمی دونم کیوان!آخه اصلا همچین چیزی نبوده!![]()
بیونتا شنمو نیست که برای ساختش نیاز به یه پول قلمبه باشه و ریسکش رو کسی نکنه. تو مطمئن باش اگر اینا می رفتن پیش سونی بازیشون رو منحصرا واسه PS3 یا حتی PS4 میتونستن منتشر کنن؛ ولی تصمیم اشتباهه رو گرفتن...
نه تنها سونی، کلی ناشر دیگه هم بودن که حاظر بودن این ریسک رو کنن که بازی رو منتشر کنن.
4 فروش بازیهای HnS کلا اومده پایین و کسی هم انتظاری نداشت که یه HnS تو اولین نسخش بتونه آمار خیره کننده ای بجا بزاره.860 هزار نسخه آمار بدی واسه بازی نیست،با توجه به اینکه DmC هم نتونست فروش خوبی داشته باشه.
The game has sold 1.35 million units worldwide by March 31, 2010
در مورد بایونتا هم نینتندو خودش اومده روش سرمایه گذاری کرده و P+ نیومده دنبال ناشر حتی اونا قصد ساختنش رو هم نداشتن
نینتندو اومده این آی پی رو از فراموشی در آورده حالا بد کاری کرده یا خوب کاری کرده به خودش مربوطه
هر کسی هم میخواد بازیش کنه بره Wiiu بخره
so we have continued to consult with Sega, the previous game's publisher, on how we can make sure this takes place. Our answer was a new partnership with Nintendo.
میدونم سازندسPG یه استودیو بازی سازیه. Developer ـه. تصمیم گرفتن در مورد زمان عرضه پلتفرم یه بازی ربطی به Developer نداره. این ناشره یه بازیه که تصمیم میگیره بازی چه زمانی عرضه بشه و روی چه پلتفرمی باشه. کونامی یه Deadline برای PG تعیین کرده بود که بر اساس اون PG باید MGR رو در اون مدت زمان میساخت و تحویل میداد. این که مدت زمان ساخت MGR کم بوده و Bayo 2 در انحصار Wii U هست ربطی به PG نداره، اینا مربوط میشه به کمپانی هایی که ناشر بازی هستن و IP ها متعلق به اونا هست. (Konami و SEGA)
دیدی که PG نسبت به بازی هاش داره متفاوته. اونا "دوست دارن" بازی بسازن و بیزینس براشون در درجه بعدیه (نمی گم اهمیت نداره براشون، داره اما اولویت اولیه براشون ساخته شدن خود بازی هست.) شما خودتو بذار جای PG و تصور کن بیان به شما بگن "یا Bayo2 ساخته نمیشه یا انحصار Wii U میشه" کدوم رو انتخاب می کردید؟ من هم موافقم که این تصمیم اشتباه بود. خیلی هم اشتباه بود. اما این اتفاق تقصیر PG نیست. تقصیر SEGA ـست.
توی آخرین آمار VGcharts هشتصدوشصت هزار نسخه ثبت شده!!آره پس بالای یه میلیون بوده،جالبه PG مصاحبه کرده و از این فروش هم ناراضی بوده.عجیبه!!!اگه منظورت فروش Bayonetta ـست که بازی حدود 1.5 میلیون نسخه فروش داشته. تو سه ماه اول هم 1.35 میلیون نسخه فروخت:
آخه اصلا همچین چیزی نبوده!:biggrin1:
بیونتا شنمو نیست که برای ساختش نیاز به یه پول قلمبه باشه و ریسکش رو کسی نکنه. تو مطمئن باش اگر اینا می رفتن پیش سونی بازیشون رو منحصرا واسه PS3 یا حتی PS4 میتونستن منتشر کنن؛ ولی تصمیم اشتباهه رو گرفتن...
نه تنها سونی، کلی ناشر دیگه هم بودن که حاظر بودن این ریسک رو کنن که بازی رو منتشر کنن.
1-وضعیت 3ds هم مشابه بود ولی درست شده wii u مشکلش این بود که بازی نداشت که اون هم حل شد.
2-هر شرکتی پولش براش مهم هست به خاطر همین بعضی موقع ها دوست ندارن پولشون رو الکی هدر بدن
3-p+ که انتخاب نکرده برای کدوم پلتفرم ها بیاد چند صفحه قبل هم اشاره شد که بازی اصلا برای wii u نبوده
4-به هر حال بعضی شرکت ها دیگه ریسک نمی کنن که فروش پایین بازی نصیبشون بشه
خب چ ربطی داره PS3 به Wii U؟؟ببینم اون اوایل هم PS3 فروشش بد بود آیا PS3 شکست خورد در زمینه ی فروش ؟ آیا الان یک کنسول شکست خورده هست ؟
پس قبول داری که ضعیف بوده حالا به هر دلیلی.این کنسولم الان 8 ماهه اومده و دلیلش فقط و فقط نبود انحصاری هاش هست
با وجود PS4 یا XB1 برم Wii U بخرم؟؟هر کسی هم میخواد بازیش کنه بره Wiiu بخره
نمی دونم کیوان!یعنی سگا اینقدر دیوانه ست که بازی ای که برای PS3/360 در حال ساخت بوده رو همینطوری منتقل کنه به کنسول نینتندو؟!
واقعا حسرت می خورم (و قطعا سگا هم بعد از دیدن آمار فروش Bayo2 حسرت میخوره!) که چرا بازی رو پیش یه ناشر دیگه نبردن. این همه ناشر تو ژاپن وجود داره که بدترین بازی ها با بدترین پس زمینه اقتصادی رو منتشر می کنن. بازی ی که این همه موفق بوده چه از نظر کیفیتی و چه از نظر فروش رو میذاشتن رو چشمشون!
اگه منظورت فروش Bayonetta ـست که بازی حدود 1.5 میلیون نسخه فروش داشته. تو سه ماه اول هم 1.35 میلیون نسخه فروخت:
کاملا و از پایه و بیخ و بن اشتباهه. این اطلاعات غلط رو کی پخش می کنه واقعا؟ همین چند صفحه پیش مدرک آوردم که سگا پیشنهاد همکاری با نینتندو رو داده و این سگا بوده که به سمت نینتندو رفته!
Bayonetta 2 Developers Don***39;t Want to ***8220;Alienate***8221; You
بله قبول دارم ضعیف بود لانچ خوبی داشت اما فروشش بعد از اون ضعیف بودپس قبول داری که ضعیف بوده حالا به هر دلیلی.
بودن انحصاری هم دلیل فروش نمیتونه باشه، ZOMBI U رو هنوز یادمون نرفته!!
مگه بایونتا و Dk و Smash bros روی اونا میاد ؟با وجود PS4 یا XB1 برم Wii U بخرم؟؟