Battlefield : Bad Company 2 | PS3

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین

EA Games
EA DICE
Modern First-Person
Release: Mar 2, 2010
ESRB: Mature
r6jtu2q4l10o4kxof53b.bmp


Battlefield Bad Company 2 (به اختصار BFBC2) اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی Electronic Arts طی E3 2009 معرفی شد.بار دیگر در نمایشگاه Gamecom تاریخ انتشار این بازی بطور رسمی 2 مارچ 2010 اعلام شد.همانطور که میدانید BFBC2 ادامه ای بر نسخه ی قبلی Bad Company میباشد و سازندگان بازی ، خود را رقیبی برای بازیهای Uncharted 2 (در گرافیک بصری) و COD:Modern Warfare 2 (در گیم پلی و داستان) میدانند!
همانطور که اشاره شد داستان بازی به وقایع بعد از Battlefield Bad Company اشاره میکند و اتفاقات کلیدی بازی در مرزهای کوهستانی روسیه صورت میگیرد.از لوکیشن های دیگر بازی میتوان به جنگل های انبوه و کویرهای شنی اشاره کرد که از جزئیات بسیار خوبی برخوردارند و حس یک جنگ واقعی را بخوبی به بازیباز القا میکنند.

sc88lsulmihi7z6o9y2.jpg


نکته ی مورد بحث دیگر قابلیت تخریب پذیری فوق العاده در بازیست.در BFBC2 تقریبا همه چیز تخریب پذیر است و این حالت باعث طبیعی تر شدن هرچه بیشتر گیم پلی کلی و انتقال حس حضور در جنگ واقعی به جای کاراکتر بازی ، میشود!شما میتوانید در طول چند ثانیه یک ساختمان چند طبقه را با یک RPG به خاک تبدیل کنید و از دیدن تخریب فوق العاده آن لذت ببرید!در بازی گیاهان نیز تخریب پذیر هستند.Troedsson در این باره میگوید:"تخریب پوشش های گیاهی در BFBC2 کاملا طبیعی صورت گرفته و ما در این زمینه رقیبانمان را مغلوب کردیم.وجود بیش از 10.000 درخت در هر مرحله که قابلیت تخریب پذیری فوق العاده ای دارند ما را به این پیروزی رسانده است.ما کیفیت را در کمیت به شما نشان میدهیم!"

3dcjoltxlhiwmcsluxqy.jpg


جالب است بدانید در سری Battlefield بازی BFBC2 دومین نسخه ایست که دارای افکت خون میباشد و با وجود سابقه ی طولانی این سری تنها در نسخه ی Battlefield Vietnam این حالت وجود داشته است.جزئیات وسایل نقلیه در بازی در حد مطلوبی قرار دارد و همانطور که اشاره شد،تخریب آنها کاملا طبیعی خواهد بود.نورپردازی در BFBC2 حالت زیبائی دارد و در انتقال حس جنگ به بازیباز نقش مهمی را ایفا میکند.در کل بخش گرافیک و نورپردازی بازی طوری طراحی شده است که ضمن نزدیکی بیش از حد به واقعیت و زیبائی های هنری ،حس حضور در جنگ را به بهترین نحو ممکن به بازیباز القا میکند.

q6rc4zbl742tyjkqz50s.jpg


گیم پلی بازی BFBC2 شباهت زیادی به نسخه ی قبلی (BFBC1) دارد و در کنار طراحی زیبا و ساده ی HUD ،شما را یاد MW2 می اندازد!مراحل گوناگون بازی در حالت Single Player میتواند مدت زیادی شما را سرگرم کند و وجود لوکیشن های مختلف و زیاد باعث جذابیت بازی و تشویق کاراکتر به ادامه ی داستان آن میشود.ممکن است هوش مصنوعی نه چندان جالب دشمنانتان در BFBC1 برایتان آزار دهنده بوده باشد،ولی خوشبختانه سازندگان بازی نوید هوش مصنوعی بسیار بالا و طبیعی دشمنان را در BFBC2 داده اند.Troedsson در این باره میگوید:"تغییر اساسی در هوش مصنوعی BFBC2 حرکت دشمنان در اطراف شماست.آنها تاکتیکها مختلفی برای حمله ی ناگهانی و غافلگیر کردن شما در بازی میبرند که شاید برایتان کمی عجیب باشد!حرکت بخش بزرگی از تغییر کلی در هوش مصنوعی بازی نسبت به BFBC1 میباشد.هوش مصنوعی دوستانتان به مراتب از گذشته بیشتر شده است و در حملات ناگهانی و عملکرد بهتری از خود نشان میدهند.آنها کاورگیری میکنند و بطور کاملا هوشمندانه به مبارزه با دشمن میپردازند."در درجه ی سختی های نورمال و رو به بالا در بازی دشمنانتان کاملا هوشمند عمل میکنند.مثلا ممکن است شما برای پنهان شدن به قسمتی از دیوار بروید.اگر دشمن از کنارتان رد شود با شنیدن صدای نفس شما شک میکند!!پس بهتر است تا حد ممکن خود را از دشمنانتان دور نگه دارید.

ftkzismhxdpn0i35n1u.jpg


مود مولتی پلیر بازی با وجود مپ های وسیع و قابلیت های فوق العاده بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهد بود.در این حالت شما باید قبل از شروع بازی کیت سلاح خود را انتخاب کنید.این کیت ها شامل 5 حالت Assault ، Engineer ، Recon ، Medic و Specialist(که ترکیبی از Recon و Engineer میباشد) میشود.امکان انتخاب کردن اسلحه های دیگر و Custom کردن آنها هم برای بازیباز وجود دارد(چیزی مانند Battlefield 2 و Battlefield 2142).امکان انتخاب اسلحه های ویژه مانند نارنجک پرتاب کن(Grenade Launcher) هم قبل از Respawn وجود خواهد داشت.بعد از انجام هر بازی آنلاین و کشتن هر نفر یا انجام ماموریت گروهی، Experience Point بدست می آورید و در صورت کشته شدن یا عدم همکاری در کارهای گروهی EP از دست میدهید.سیستم امتیاز دهی به بازیباز مانند نسخه ی قبلی Bad Company میباشد.سیستم جمع آوری Dog Tag هم در BFBC2 وجود خواهد داشت.در این سیستم شما با کشتن هر دشمن بصورت تن به تن(Melee Attack) و جمع کردن Dog Tag او، EP بدست می آورید.
شما در بازی قابلیت کنترل وسایل نقلیه را در هر دو مود Single Player و Multiplayer وجود خواهید داشت.از وسایل نقلیه ی جدید موجود در بازی میتوان به UH-60 Black Hawk (اطلاعات بیشتر در اینجا)،موتور سیکلت مخصوص،قایق های دو نفره،تانک های عظیم و هلیکوپتر های قابل کنترل با UAV اشاره کرد.

ncg0zhjihx2dh2zddjy.jpg


صداگذاری در بازی BFBC2 عالی کار شده است.صدای وسایل نقلیه،نارنجک،تیر اسلحه ها شما را به درون جنگ میبرد!
در تاریخ 19 اکتبر DICE در جواب به Infinity Ward -که در روز 17 اکتبر از عدم وجود سرورهای اختصاصی برای MW2 خبر داد-وجود سرورهای اختصاصی برای مود مولتی پلیر BFBC2 را تائید کرد.
در تاریخ 5 نوامبر 2009 ، DICE انتشار نسخه ی بتای بازی را تائید کرد و پس از انتشار کد های مخصوص، حالت بتای نسخه ی PS3 در روی 19 نوامبر شروع شد.
در کل میتوان BFBC2 را یک بازی کامل دانست طوری که شما را به جنگ خیالی درون بازی میبرد و با حال و هوای یک جنگ واقعی آشنا میسازد.ولی آیا این بازی توانائی رقبت با MW2 را دارد؟!

امیدوارم از این پیش نمایش لذت برده باشید...

 
آخرین ویرایش:

dani8gb

کاربر سایت
Jan 15, 2009
2,142
نام
دانیال
وااااااااااااااااااااااای.
شدیدا منتظر این بازی هستیم.
-----------------------------------------
-----------------------------------------
کل بازی مولتی پلیره یا اینکه سینگل هم داره؟؟؟؟
 

Astiak

کاربر سایت
May 27, 2007
4,017
نام
آرش
درود
دوست عزیز ، راهنمای استفاده از بخش PlayStation 3 اصلا یه چیز دکوری نیست ، کلی وقت و زحمت براش کشیده شده . طبق اون قوانین شما باید این نکته ها رو رعایت کنید .
اینو گفتم چون نیما اینجا رو ببینه تاپیک رو پاک میکنه ، اگر دوست نداری تاپیکت پاک بشه ، قوانین زیر رو رعایت کن .

  • بازی های مولتی پلتفرم که برای سایر کنسول ها و PC منتشر می شوند ، باید با نام کامل و رعایت قوانین نوشتاری به صورت Game Name | PS3 ایجاد شوند . به طور مثال : ( Call of Duty : Modern Warfare 2 | PS3 ) .
  • ایجاد کننده تاپیک یک بازی موظف است تا توضیحی هر چند مختصر راجع به بازی در پست اول تاپیک منشر کند . این اطلاعات می تواند از برگرفته از بخش اخبار انجمن یا خود شخص باشد .

ممنون بابت همکاری :smile:
 

dani8gb

کاربر سایت
Jan 15, 2009
2,142
نام
دانیال
سلام
دوستان من امروز دموی این بازی رو دان کردم
نظراتمم اینه:(من نه فن COD هستم و نه ... )
گرافیک خوبه
وسایل جانبی خیلی توپه و حال میده مخصوصا موتور 4چرخ
خیلی شلوغه(کلا نتونستم صدای بازی رو تحمل کنم و صدای TV رو کم کردم)
خرتو خره در صورتی که هیچ کس رو نمی بینی و نمی فهمی از کجا زدنت
سلاح ها خیلی خوبه
اما نمی دونم چرا اون حال و هوای COD و یا مثلا MAG اصلا توش نیست.من همش دلم می خواست سری تر بازی تموم.
موفق باشید
 

Mahdi Co

کاربر سایت
Nov 3, 2006
681
نام
مهدی
من هم دمو رو دانلود کردم!
در کل باید بگم که حق با دوستمونه...همچین جو خوبی نمیده:)
البته این دمو هستش شاید بهتر بشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر