Multi Platform Battlefield 6

5474587458).jpg

نسخه جدید Battlefield (فعلا اسمی نداره) به صورت رسمی معرفی شد .

Battlefield Labs: پروژه‌ای برای ساخت Battlefield آینده با همکاری شما!​

طرفداران Battlefield، آماده باشید! EA یه پروژه خیلی خفن رو معرفی کرده: Battlefield Labs! این پروژه یه بازی جدید نیست، بلکه یه فرصت بی‌نظیره برای شما که مستقیما تو ساخت Battlefield بعدی نقش داشته باشید.

Battlefield Labs چیه و چرا مهمه؟

Battlefield Labs یه برنامه‌ی آزمایشیه که به شما اجازه می‌ده تو مراحل اولیه‌ی ساخت بازی شرکت کنید و با بازخوردهای سازنده‌تون، به بهتر شدن بازی کمک کنید. EA می‌خواد یه Battlefield بسازه که دقیقا همونی باشه که شما می‌خواید، و این پروژه بهترین راه برای رسیدن به این هدفه.

نقش Battlefield Studios

توسعه‌ی این پروژه توسط استودیوهای مختلف EA انجام می‌شه، اما Battlefield Studios نقش مهمی به عنوان هماهنگ‌کننده‌ی این استودیوها و نظارت بر روند کلی پروژه داره. استودیو DICE که سازنده‌ی اصلی سری Battlefield هست، نقش کلیدی تو توسعه‌ی Battlefield Labs ایفا می‌کنه و با تجربه‌ی سال‌ها ساخت بازی‌های Battlefield، دانش و تخصص لازم برای هدایت این پروژه رو بر عهده داره. استودیوهای دیگه مثل Ripple Effect ،Motive و Criterion هم تو این پروژه همکاری می‌کنن.

تو Battlefield Labs چه خبره؟

  • همکاری مستقیم با سازنده‌ها: شما می‌تونید تو مراحل مختلف ساخت بازی نظر بدید و به سازنده‌ها کمک کنید.
  • تجربه‌ی نسخه‌های اولیه: قبل از انتشار بازی اصلی، نسخه‌های اولیه و ناقص بازی رو تجربه کنید و مشکلات و باگ‌ها رو گزارش بدید.
  • محتوای متنوع: Battlefield Labs شامل حالت‌های مختلف بازی، سیستم کلاس‌بندی جدید و ایده‌های خفن دیگه خواهد بود.
  • تیم توسعه‌ی قدرتمند: چهار تا از بهترین استودیوهای EA دارن روی این پروژه کار می‌کنن.
Battlefield Labs چه آینده‌ای داره؟

به نظر میاد Battlefield Labs می‌خواد یه تکونی به دنیای Battlefield بده و با برگشت به ریشه‌ها و ایده‌های جدید، یه تجربه‌ی خیلی خفن و متفاوت رو برامون رقم بزنه. حضور حالت‌های کلاسیک مثل Conquest و Breakthrough و کلی ایده جدید، نشون می‌ده که هم می‌خوان طرفدارای قدیمی رو راضی کنن، هم کلی بازیکن جدید جذب کنن.

حرف آخر

Battlefield Labs با این روش جدید و تمرکز روی همکاری با گیمرها، می‌تونه یه فصل جدید تو تاریخ Battlefield باشه. مطمئناً این پروژه با کلی بازخورد از ما و تجربه خفن سازنده‌ها، تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص می‌شه.

تاریخ انتشار:

با توجه به گزارش‌های مالی منتشر شده توسط EA، انتظار می‌رود که این بازی در سال مالی 2026 (که از آوریل 2025 تا مارس 2026 را شامل می‌شود) منتشر شود.

برای ثبت نام در برنامه Battlefield Labs به وبسایت رسمی بازی مراجعه کنید Battlefield – Electronic Arts

1738599614872.png

اولین تیزر گیم پلی :

View attachment shinobi602-1886445580232130953-01-20250203.mp4

Introducing Battlefield Labs​


 
آخرین ویرایش:
ویدیو جدید جک فرگ‌ رو ببنید
یه باگی هست که بولت دراپ رو حذف میکنه از ۵۰۰ متری ملت رو هد شات میکنی
باگ رفتن توی درون و پتک زدن رو منظورته؟ واقعاً خنده‌داره! یکی درون می‌ذاره، میری روش، همین‌جوری با پتک می‌کوبی تو سرش و می‌ری بالا. بعد از اون بالا مثل عقاب می‌شینی و ملت رو اسنایپ می‌کنی!

یک مشکل دیگه هم مربوط میشه به یه اتچمنت لیزری که تو بازی هست و خودش بر اساس فاصله، نشونه‌ی اسنایپ رو برات کالیبره می‌کنه. یعنی جایی که نشونه می‌گیری، افت گلوله رو خودش حساب می‌کنه. ملت هم اومدن یه ترفند زدن که تو تنظیمات کاری کردن که هم شلیک و هم کالیبره کردن با هم روی کلیک چپ موس باشه. این باعث میشه هر بار که شلیک می‌کنی، نشونه همزمان کالیبره می‌شه و عملاً اسنایپ‌ها نقطه‌زن می‌شن. البته هنوز باید سرعت گلوله و فاصله رو در نظر بگیری. اگه هدف در حال حرکت باشه، باید مسیرش رو پیش‌بینی کنی و جلوتر بزنی. ولی برای هدف ثابت، تقریباً صددرصد نقطه‌زن می‌شه.

حالا بدی این قضیه این هست که، این کار کل فلسفه‌ی اینکه بشینی دوربین رو دستی کالیبره کنی رو بی‌معنی کرده. احتمالاً توی یه آپدیت جلو این کار رو بگیرن، ولی فکر نکنم به اون صورت بشه باگ در نظر گرفتش، بیشتر سو استفاده از تنظیمات بازی هست.

جدا از این صحبتا، آزاد کردن اسنایپ PSR خودش یه ماجرای هفت‌خوان رستم بود! الان تو پورتال ملت مچ ساختن مخصوص آزاد کردنش، ولی من قبل اینکه این مچ های خاص آنلاین بشه کلی وقت گذاشتم براش و تو Operation firestorm آزادش کردم! به نظرم مسیر فانی بود به هر شکل و در همین مسیر هم به رکورد 773 متر هدشات رسیدم.
 
خب من بعد چندروز سر و کله زدن و سرچ کردن تونستم مشکل کرش Diretx حل کنم

. آپدیت بایوس
. کم کردن ۲۰۰ مگاهرتز فرکانس رم از طریق بایوس
.آندرولت کارت گرافیک از طریق Adrenaline
.تمامی راهکار های این لینک
Battlefield 6 DXGI Error Device Hung Fixes That Work
 
متاسفانه بازی مشکل رجیستر نشدن گلوله داره و مشخص نیست کی درست میشه ~X(B-(
IMG_6721.jpeg
به گفته طراح ارشد گیمپلی مشکل رجیستر نشدن تیر ها شناسایی شده و آپدیت فیکس به زودی(احتمالا همین امروز) منتشر خواهد شد

شاید این آپدیت به صورت سرور ساید(بدون نیاز به دانلود) باشد
 
Hitreg بازی مشکل داره هنوز حتی بعد از آپدیت server side.
اگر ساعت های خلوت تر بازی کنید، خیلی کمتر پشت دیوار می‌میرید.
مشخصاً سرور هاشون زیر فشاره.
راجع به باگ پتک هم فیکسش میکنن قطعاً توی آپدیت بعدی (شایدم هم server side)
اون اتچمنت zeroing هم توی بتا بود، ملت گفتن برش دارید، برش نداشتن و فکر هم نمیکنم برش دارن، میخواستن مثل بتل های قبلی بکنن قطعا میکردن از بتا تا الان.
 
  • Like
Reactions: Annunaki ™
View attachment 396661
به گفته طراح ارشد گیمپلی مشکل رجیستر نشدن تیر ها شناسایی شده و آپدیت فیکس به زودی(احتمالا همین امروز) منتشر خواهد شد

شاید این آپدیت به صورت سرور ساید(بدون نیاز به دانلود) باشد
خوبه که فهمیدن درستش کنن دیشب دقیقا این مشکل به اوج خودش رسیده بود مخصوصا تو مدهای کوچیکتر مثل دامینیشن خودشو نشون میده با smg طرفو میزنی دمیج نمیده بعد فکر میکنی مشکل از پینگ و گانه در حالیکه جفتشون اوکی بودن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or