Multi Platform Battlefield 6

5474587458).jpg

نسخه جدید Battlefield (فعلا اسمی نداره) به صورت رسمی معرفی شد .

Battlefield Labs: پروژه‌ای برای ساخت Battlefield آینده با همکاری شما!​

طرفداران Battlefield، آماده باشید! EA یه پروژه خیلی خفن رو معرفی کرده: Battlefield Labs! این پروژه یه بازی جدید نیست، بلکه یه فرصت بی‌نظیره برای شما که مستقیما تو ساخت Battlefield بعدی نقش داشته باشید.

Battlefield Labs چیه و چرا مهمه؟

Battlefield Labs یه برنامه‌ی آزمایشیه که به شما اجازه می‌ده تو مراحل اولیه‌ی ساخت بازی شرکت کنید و با بازخوردهای سازنده‌تون، به بهتر شدن بازی کمک کنید. EA می‌خواد یه Battlefield بسازه که دقیقا همونی باشه که شما می‌خواید، و این پروژه بهترین راه برای رسیدن به این هدفه.

نقش Battlefield Studios

توسعه‌ی این پروژه توسط استودیوهای مختلف EA انجام می‌شه، اما Battlefield Studios نقش مهمی به عنوان هماهنگ‌کننده‌ی این استودیوها و نظارت بر روند کلی پروژه داره. استودیو DICE که سازنده‌ی اصلی سری Battlefield هست، نقش کلیدی تو توسعه‌ی Battlefield Labs ایفا می‌کنه و با تجربه‌ی سال‌ها ساخت بازی‌های Battlefield، دانش و تخصص لازم برای هدایت این پروژه رو بر عهده داره. استودیوهای دیگه مثل Ripple Effect ،Motive و Criterion هم تو این پروژه همکاری می‌کنن.

تو Battlefield Labs چه خبره؟

  • همکاری مستقیم با سازنده‌ها: شما می‌تونید تو مراحل مختلف ساخت بازی نظر بدید و به سازنده‌ها کمک کنید.
  • تجربه‌ی نسخه‌های اولیه: قبل از انتشار بازی اصلی، نسخه‌های اولیه و ناقص بازی رو تجربه کنید و مشکلات و باگ‌ها رو گزارش بدید.
  • محتوای متنوع: Battlefield Labs شامل حالت‌های مختلف بازی، سیستم کلاس‌بندی جدید و ایده‌های خفن دیگه خواهد بود.
  • تیم توسعه‌ی قدرتمند: چهار تا از بهترین استودیوهای EA دارن روی این پروژه کار می‌کنن.
Battlefield Labs چه آینده‌ای داره؟

به نظر میاد Battlefield Labs می‌خواد یه تکونی به دنیای Battlefield بده و با برگشت به ریشه‌ها و ایده‌های جدید، یه تجربه‌ی خیلی خفن و متفاوت رو برامون رقم بزنه. حضور حالت‌های کلاسیک مثل Conquest و Breakthrough و کلی ایده جدید، نشون می‌ده که هم می‌خوان طرفدارای قدیمی رو راضی کنن، هم کلی بازیکن جدید جذب کنن.

حرف آخر

Battlefield Labs با این روش جدید و تمرکز روی همکاری با گیمرها، می‌تونه یه فصل جدید تو تاریخ Battlefield باشه. مطمئناً این پروژه با کلی بازخورد از ما و تجربه خفن سازنده‌ها، تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص می‌شه.

تاریخ انتشار:

با توجه به گزارش‌های مالی منتشر شده توسط EA، انتظار می‌رود که این بازی در سال مالی 2026 (که از آوریل 2025 تا مارس 2026 را شامل می‌شود) منتشر شود.

برای ثبت نام در برنامه Battlefield Labs به وبسایت رسمی بازی مراجعه کنید Battlefield – Electronic Arts

1738599614872.png

اولین تیزر گیم پلی :

View attachment shinobi602-1886445580232130953-01-20250203.mp4

Introducing Battlefield Labs​


 
آخرین ویرایش:
مپ های بازی تا اینجا 4.0/10 :-q
والا جرات نیست از بازی انتقاد کرد!
ولی واقعا طراحی مپ ها مخصوصا از لحاظ نحوه ی چینش اشیا کوچیک و بزرگ واسه کاور گیری ، موقعیت های نه چندان جالب ابجکتیو های مُد های آبجکتیو محور مثل ورودی و خروجی ها و دسترسی بهشون و غیره ، بازی رو از حالت حرکات تاکتیکی خارج کرده .
هر بازی اینطوریه که یه هرج و مرجی اون وسط برقراره، هر تیمی توی این هرج و مرج و با تجربه ای بی فکر از مچ ، بیشترین تلفات رو از دشمن بگیره و تیکت های تیم رقیب رو بسوزونه برنده‌س!
این شد خلاصه اکثر مچ ها.
 
من از همه مپا راضیم و واقعا جزئیات فوق‌العاده دارن درسته کوچیکتر شدن. حالا تا بقیه مپا ببینیم
مپ امپایر برای کانکوئست فاجعس یعنی منکه اصلا خوشم نیومد بیش از حد کوچیکه
 
  • Like
Reactions: AmirPh78
مپ فاجعه یعنی مترو ، یعنی لاکر.
یعنی کل مپ های لانچ ۲۰۴۲.
متوجه هستم چرا دوست ندارید، یک سری المان های CQB‌ رو دوست ندارید، اما خیلی ها سر ۲۰۴۲ میگفتن دایس قدیم مرده یه مپ خوب infantry نمیتونه بزنه.
مپ های بزرگش هم اینه.
بعدشم بتاست عزیزان،یک سری از المان ها،‌کاور ها و سکتور ها می‌تونه جا به جا بشه.
همه مپ ، تاکید میکنم همه مپ ها توی conquest تقریباً مشکلی نداره (جز یکی دو مورد توی Iberian offensive و liberation peak).
 
والا جرات نیست از بازی انتقاد کرد!
ولی واقعا طراحی مپ ها مخصوصا از لحاظ نحوه ی چینش اشیا کوچیک و بزرگ واسه کاور گیری ، موقعیت های نه چندان جالب ابجکتیو های مُد های آبجکتیو محور مثل ورودی و خروجی ها و دسترسی بهشون و غیره ، بازی رو از حالت حرکات تاکتیکی خارج کرده .
هر بازی اینطوریه که یه هرج و مرجی اون وسط برقراره، هر تیمی توی این هرج و مرج و با تجربه ای بی فکر از مچ ، بیشترین تلفات رو از دشمن بگیره و تیکت های تیم رقیب رو بسوزونه برنده‌س!
این شد خلاصه اکثر مچ ها.
حرکات تاکتیکی تو لاکر باز بود یا گلمود ریلوی ؟ بگزریم
-
manhattan
saints quarter
sobek city
3 تا مپ عرضه نشده اینا هم پیاده نظام محور هستن با وسایل نقلیه محدود
2 تا مپ بزرگ داره فقط firestorm و mirak valley
مشخصه فلسفه طراحی مپ به سمت زدو خورد بالا و ارجحیت پیاده نظام هست, bf4 اکثر مپا شاید همه مپا پیاده نظام خوراکی وسیله ها بود با اینکه خودم یکی ازون وسیله ها بودم فعلا که با فلسفه ارجحیت پیاده نظام دارم حال میکنم, با اومدن سیزن پس های متعدد مپ های با وسعت بالا طبیعتا بیشتر اظاف میشه
واقعا در بهترین حالت ۴ !
یعنی همون operation firestorm که قراره لانچ مپ باشه, یه آبجکتیو Bش هر ۴ تا مپ فعلی رو جمع میکنه..
نظرت راجب سیج اف شانگهای چیه ؟
 
نظرت راجب سیج اف شانگهای چیه ؟
خب قطعا جزو درخشانترین لحظات BF4 نبود.. و تقریبا همه چیزش زیر سایه اون ریزش حماسی و معروفش قرار داشت!
سلطه بلامنازع هلیکوپترها, کمپ بی پایان اسنایپرها تو برج وسط مپ و تکرار مکررات.
ولی حداقل متنوع بود. درگیری ادوات سنگین زمینی/هوایی, CQB, حتی به شکل مینیاتوری و کم اثر هم که شده درگیری واترکرفتها.
کلا تجربه فانی بود. (لااقل برای یه مدت!‌)
 
واقعا راش باید ۲۴ نفره در کل کل کل باشه :|
این بود ارمان های ما؟ یعنی از نسل هفت اومدیم رسیدم به نه پس از ۱۰-۱۶ سال که ۱۲ به ۱۲ راش بازی کنیم؟؟؟

بعد من هم با دوستان موافقم
مپ ها دیگه خیلی کوچک و اکشن شده
این مدرن وارفریزه شدن بتل رو میرسونه، بازی خوش ساخت و خوب هست ولی واقعا چرا از نه تا مپ دوتا مپ بزرگ باید باشه که یکیش هم ریمیک بتل ۳ است
Bandar desert کجا!!! ( نمیگم مپ خوبی بود یا نه) اینا کجا

حتی همون نوشهر هم اینارو میخوره
برای زد و خورد بالا مپ های خوبی اند اما هیچ استراتژی خاصی در کار نیست
 
خب قطعا جزو درخشانترین لحظات BF4 نبود.. و تقریبا همه چیزش زیر سایه اون ریزش حماسی و معروفش قرار داشت!
سلطه بلامنازع هلیکوپترها, کمپ بی پایان اسنایپرها تو برج وسط مپ و تکرار مکررات.
ولی حداقل متنوع بود. درگیری ادوات سنگین زمینی/هوایی, CQB, حتی به شکل مینیاتوری و کم اثر هم که شده درگیری واترکرفتها.
کلا تجربه فانی بود. (لااقل برای یه مدت!‌)
منم همین نظرو دارم.
تاجیکستان bf6 رو که باید انداخت زباله دونی, یا حداقل 30% از چپو راست منو بزرگ کنن اون موقع شاید خوب شه, کایرو و امپایر استیت رو دوست دارم مپای خوبین برای پیاده نظام راهای زیادی هست به نبرد, iberian offensive بدک نیست شاخم نیست
bf1 3 شاید بهترین های سری بودن از نظر مپایی که داشتن, 2042 بدترین در لانچ, مپای dlcش خوب بود

واقعا راش باید ۲۴ نفره در کل کل کل باشه :|
این بود ارمان های ما؟ یعنی از نسل هفت اومدیم رسیدم به نه پس از ۱۰-۱۶ سال که ۱۲ به ۱۲ راش بازی کنیم؟؟؟

بعد من هم با دوستان موافقم
مپ ها دیگه خیلی کوچک و اکشن شده
این مدرن وارفریزه شدن بتل رو میرسونه، بازی خوش ساخت و خوب هست ولی واقعا چرا از نه تا مپ دوتا مپ بزرگ باید باشه که یکیش هم ریمیک بتل ۳ است
Bandar desert کجا!!! ( نمیگم مپ خوبی بود یا نه) اینا کجا

حتی همون نوشهر هم اینارو میخوره
برای زد و خورد بالا مپ های خوبی اند اما هیچ استراتژی خاصی در کار نیست
راش رو بد پیاده کردن, بریک ترو رو کپی کردن 24 نفرش کردن گفتن بفرما اینم راش
 
راش رو گفتم واقعا ، باید برگردن از اول طراحی کنن.
بده، خیلی هم بده، از چینش mcom تا اسپاون بدون دیلی و خود layout مپ برای این مد.

اینم میزارم اینجا به عنوان یادآوری که مپ های لانچ ۳ اینا بودن.
گرند بازار، مترو، سین کراسینگ و تهران های وی مپ های کوچیک‌ بازی بودن (بدون هلیکوپتر و جت)
یدونه متوسط داریم که چی بود دماوند پیک.(فقط لیتل برد داشت)
نوشهر و فایر استورم، کاسپین و خارک هم که همه چی داشتن.
اینجا هم تقسیمات تقریباً همینه ، توی بتا یه مپ بزرگ(رو به متوسط)
۲ تا مپ کوچیک.
یکی هم کاملا بدون هیچی و اینفنتری.
وقت بدین.
خیلی از مپ های خیلی به یاد موندنی همین ۳ توی دی ال سی ها بودن.
دی ال سی اولش که همه میگن باز برگردونید ، ریمیک بتل ۲ بودن.
صبر کنید اینا نشون بدن و اثبات کنن که به اون ویژن بتل پلیر ها وفادارن(که هستن واقعاً ، توی همین بتا مپ های کوچیک‌ بسیار با کیفیتی دادن، بله تکراری هست اما صبر دو ماه دیگه )
++ من نظرم اینه برای بتا دو تا مپ کافی بود.
یکی بزرگ ، یکی کوچیک.
ملت ۴ تا مپ کوچیک دیدن پنیک کردن، علاوه بر اون داستان سرور براوزر هم هست.
حق هم دارن، دایس اینقدر گندکاری کرده آدم چشمم می‌ترسه ، میبینه عه گیم پلی خوبه نکنه مپ ها رو تر زده باشن، تا الانم بزرگا رو نشون ندادن ، نکنه فلان.
باید عین بتل ۳ ، برای بتا یه کاسپین طور میدادن ، یکی هم مترو (مثلاً همین empire state که اتفاقاً دوستانی که میگفتن بازی elevation نداره تحویل بگیرن، می‌بینید که چقدر اوکی طراحی شده)


IMG_20250815_011021.jpg
 
تو این مپ های کنونی اتکر بودن تو Breakthrough و تا حد کمتری Rush واقعا شبیه ساز چرخ گوشته.

مخصوصا راش تو این مپ جدیده. یه جوری دیفندر ها تو پله ها و راهرو ها خط میگیرن انگار دارن R6S بازی میکنن. :|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or