Multi Platform Battlefield 4

سازنده
Dice
تاریخ انتشار
October 2013
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One



طی بیانیه ای از سوی DICE در پاسخ به سوالات سایت Joysiq اعلام شد که وقایع بازی بتیفیلد ۴ در دوره ی زمانی مدرن رخ خواهدداد یکی از مدیران شرکت DICE ، سازنده ی سری بازیهای Battlefield ، آقای Karl Magnus Troedsson در این رابطه توضیحاتی را بیان کرد
0813-BF4.jpg


تیم ساخت بسیاری از مسائل را با استفاده از رای گیری به عمل می رساند.نظرات مردم در روند شرکت ما تاثیرگذار است.ما با پرس وجو و نظر سنجی متوجه شدیم که بیشتر بازی باز ها برای عناوین Shoter به این دوره ی زمانی علاقه ی بیشتری دارند.البته ما هم برای ساخت این بازی دوره ی مدرن را در نظر داشتیم.
وی ادامه داد:
بازی بتیفیلد ۴ را به عنوان یک عنوان خلاقانه خواهید شناخت.من هیچ اطلاعات دیگری حول این مسائل اعلام نخواهم کرد چراکه تمام آن ، یک راز است.
وی در پایان سخنانش افزود:
ما می خواهیم سری بازیهای میدان نبرد فعلا در عصر مدرن باقی بمانند چرا که ما هم اکنون در این دوره زمانی هستیم و این بسیار هیجان انگیز است.بتیفیلد ۴ در این دوره زمانی رخ خواهد داد و بسیار موفق خواهد شد.
این بازی برای هرسه پلتفرم اصلی منتشر می شود.درمورد تاریخ انتشار هم فقط چندی پیش اعلام شده بود که این بازی بین آپریل ۲۰۱۳ تا مارس ۲۰۱۴ توسط EA به انتشار خواهد رسید.

5 days ago

5 days ago
300 × 250 - gamesradar.com


640 × 500 - whitegadget.com

2 days ago
2 days ago
850 × 467 - karmadecay.com

1 day ago
1 day ago
625 × 625 - comingsoon.net

به بزرگی خودتون ببخشید:)


 
  • Like
Reactions: B20EAST
من بازی گرفتم.خوشبختاه از همون اول باگ های بخش سینگل پلیر خودشونو نشون دادن:|
البته بیشتر برای بخش مولتی خریدم.گرافیک بازی هم خیلی خوبه و اگر روی XBOX 360 بازی کرده باشین و بعد نسخه XBOX ONE بازی کنید تفاوت کاملا احساس میشه بین دو نسخه:d
فریمش چی ؟؟60 فریمش هم نسبت به 30 فریم 360 قابل درکه؟؟:d
 
من بازی رو گرفتم اما توی جعبش هیچ کد آنلاینی نبود پیس این یعنی برای آنلاین بازی کردن کد خاصی نیاز به وارد کردن نیست و فقط کافیه دیسک رو بذاریم و وصل بشیم به psn
اونوقت باید اکانت اوریجین هم داشته باشم؟؟
ممنون

کسی پاسخی برای این سوال ما نداشت؟؟
 
من بازی گرفتم.خوشبختاه از همون اول باگ های بخش سینگل پلیر خودشونو نشون دادن:|
البته بیشتر برای بخش مولتی خریدم.گرافیک بازی هم خیلی خوبه و اگر روی XBOX 360 بازی کرده باشین و بعد نسخه XBOX ONE بازی کنید تفاوت کاملا احساس میشه بین دو نسخه:d
گرافیک بازی دقیقا مثل نسخه نهایی که سایت GAMERSYDE گزاشته بود؟
 
مقایسه Gamersyde که من ندیدم.این لینک قسمتی از مرحله اوله Battlefield 4 XBOX ONE خودت ببین مقایسه کن با اون:d
نه دوست عزیز من منظورم مقایسه XBOX360 با XBOX ONE نیست.
میخواستم بدونم شما تریلر های نسخه نهایی که یک دوست در صفحه قبل. از سایت GAMERSYDE گذاشت دیدی؟
اگر دیدی میخواستم ببینم که نسخه XBOX ONE دقیقا مثل اون تریلر های نسخه نهایی هست؟
 
نه دوست عزیز من منظورم مقایسه XBOX360 با XBOX ONE نیست.
میخواستم بدونم شما تریلر های نسخه نهایی که یک دوست در صفحه قبل. از سایت GAMERSYDE گذاشت دیدی؟
اگر دیدی میخواستم ببینم که نسخه XBOX ONE دقیقا مثل اون تریلر های نسخه نهایی هست؟
منم منظورم با XBOX 360 نیست چون 100% XBOX ONE بهتره :d
الان یکی از تریلر هارو دیدم.اره مثل همین تریلره
 
Battlefield-4-China-Rising.jpg


خب اولین DLC بازی رو یعنی china rising رو دانلود کردم.در یک کلام عالیه! چند تا مپ جدید و بسیار با کیفیت به بازی اضافه میکنه.اتومبیل و ماشین های جنگی قابل استفاده جدید هم به بازی اضافه میشه.همچنین موتور:d یعنی میتونید از موتور هم در مولتی استفاده کنید.من از صبح که DLC رو گرفتم همش دارم موتور سواری میکنم:d واقعا جلوه های ویژه اش هم زیباست:)
 
بخش سینگل پلیر تموم کردم و باید بگم واقعا نسبت به نسخه xbox360 خیلی بهتره و مراحل پایانی قابل تحمله.همین طور که قبلا گفتم هر چی تو بازی پیشروی میکنی بازی افت میکنه که در نسخه xbox one هم همین موضوع صدق میکنه و مراحل پایانی باگ های بیشتری دارن.گرافیک بازی هم بر خلاف نسخه xbox360 که تو مراحل پایانی افتضاح میشد در نسخه xbox one قابل قبوله.مشکل اصلی هم فعلا مشکل در سیو شدن بازیه برای همین منو مجبور کرد کله بخش سینگل پلیر یک سره بازی کنم و در آخر هم اچیومنت مربوط به تموم کردن بازیرو نداد و مجبور شدم مرحله آخر دوباره انجام بدم و اچیومنت داد :d
در یکی از مراحل بازی افت فریم کاملا میشد حس کرد.هوش مصنوعی هم واقعا افتضاح و مثلا روی درجه هارد هیچ سختی احساس نمیکنی.در کل به عنوان یک بازی که بیشتر تمرکزش روی بخش مولتی پلیره,بخش سینگل پلیر قابل قبول بود و مثل نسخه xbox 360 خسته کننده نیست
 
بالاخره بعد از کلی انتظار(!) منم نسخه PS4 رو تجربه کردم. تازه فهمیدم نسخه PS3 تا چه اندازه بی در و پیکر هستش!!!

*گرافیک بازی (با توجه به عظیم بودن نقشه ها) نسبت به نسخه PS3 فوق العاده بالاتر و تر تمیزتره هستش.
*موتور صدای نسخه PS4 نسبت به نسخه PS3 خیلی بهتر شده، مخصوصا روی حالت War Tapes... با هدست های 7.1 تفاوت رو میتونین خیلی بهتر حس کنید.
*انیمیشن ها روی نسخه PS4 عالی کار شده و دیگه از اون حالت مسخره و عروسک مانند نسخه PS3 خبری نیست.
*به لطف فریم ریت بالاتر، گیم پلی نسخه PS4 فوق العاده روان تر شده. بعضی از مپ ها کمی افت فریم دارند ولی در مقایسه با افت فریم نسخه PS3 ناچیزه.
*دسته DS4 خیلی بهتر تو دست جا میگیره، Trigger های L2 و R2، آنالوگ ها عالی طراحی شدند و در کل نسبت به دسته DS3 بسیار خوش دست تره.

برای منتقل کردن Stats های بازی از نسخه PS3 به نسخه PS4:
همون اول در بخش منوی بازی، از شما برای تایید دو بار سوال میکنه... وقتی که انتقال رو تایید بکنید دیگه قابل برگشت نیست و فقط برای یک بار قابل انجام هست پس خوب فکراتون رو بکنید!!


لیست آپدیت جدید BF4: (مربوط به شش روز پیش)

We’ve rolled out a new PS4 game update and will continue to make improvements based on your feedback
The update includes fixes with the aim to increase the general stability of the game, and eliminates bugs that you may have experienced

Dec 17 PS4 Game Update Notes
Reduced the probability of the “Kill trade” issue see below for details
Fixed a common crash that could occur during round transition
Fixed a crash that could happen for players that had lots of friends
Fixed a problem where the “end of round” screen was adding up scores several times in the rank bar, resulting in the rank bar showing a higher value or rank than players really had
Fix for the game mode specific ribbons being counted twice in the multiplayer progression
Fix for a graphical glitch that could appear on terrain
Fixed an engine audio dropout that could happen when driving IFV’s
Fix for a camera glitch that could occur when players were switching weapons while moving in crouched stance
Fixed an animation bug for passengers on the China Rising dirt bike to make sure that the character is pointing in the direction where the player is actually aiming
Fix for an issue where 4x the damage from a vehicle's minigun would be applied to the chest when a player had the Defense specialization equipped
Tweaked the War Tape audio setting to remove distortion
Fix for the SUAV (introduced in the China Rising expansion pack) not exploding when hitting enemy soldiers. While these indeed should be deadly, they were never designed for “roadkilling” opponents
Servers with users playing on them are now by default placed on the top in the Server Browser
Servers that friends are playing on have a higher priority in the server list
Server Browser is no longer showing empty or full servers by default
Servers that are completely empty will be shown only when the “Empty” option is checked in the Server Browser ******
Server Browser ****** will count a server as full if all “Soldier” slots are occupied, unless the “Free Commander” slot is checked
Balancing jet handling across all stealth and attack jet classes
Fixed a bug in Defuse mode where defenders could win a round by killing all the attackers without disarming the bomb. If the attackers arm the bomb, the defenders need to disarm it to win, even if they have killed all the attackers
Fix for players getting stuck in the revive screen
Fix for players getting stuck in the kill camera after being revived. Note that you might see a graphical bug on-screen after being revived when accepting a revive within 1 second. This graphical bug will be removed in the next patch
Fix for a Defuse bug where none of the teams would win a round by letting the timer run out
Fixed the instance where players suddenly would transition into Spectator Mode while playing the Defuse game mode
Fix for the death camera/screen being displayed too early
Raised the first-person camera slightly for walking in crouch to more accurately reflect the actual position of the character
Lowered IED explosion sound to not bottom out the HDR
General stability improvements

Kill trading issue
We’ve addressed the so-called “Kill trading”. This refers to when two players fire at each other and, seemingly, both die at the same time. The time window where a bullet could cause damage from an already dead player is now calculated as intended, decreasing the time frame when players with high latency could get a kill, even though they should be dead according to the server. This should reduce the probability of kill trading


 
البته الان کرش ها بنظرم بیشتر شدن و یک مشکل دیگه هم موقع revive شدن اگه در جاxرو بزنی اون نواری که acceptیاdenyکردن رو بت نشون میده دیگه میمونه رو صفحه که بعد از این پچ شروع شده
 
البته الان کرش ها بنظرم بیشتر شدن و یک مشکل دیگه هم موقع revive شدن اگه در جاxرو بزنی اون نواری که acceptیاdenyکردن رو بت نشون میده دیگه میمونه رو صفحه که بعد از این پچ شروع شده
من حدودا 10 ساعتی بازی کردم
تنها مشکلی من داشتم این بود که بعضی موقعها موقع انخاب کردنه re-spawn point نقشه رو نشون نمیده و کلا تصویر سیاه. مثلا باید مثلث بزنی بره تو Squad بعد برگردی نشون بده به غیر از نه کرش و ... هیچی نبود D:
یه موقع موقع استفاده از تیربارها صفحه یه مقدار لرزش میگیره


این DLC جدید هم عالی هست ! نمیدونم اون DLC که از نظر زمانی برای one آنحصاری هست کی میاد. نقشه های bf3 رو داره ×_×
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or