Battlefield 4 | PS3

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
فک کنم منظورم رو خوب نرسوندم ببینید من نمیگم که این دمو با سخت افزار کنسول رندر نشده منظورم اینه که هر چیزی که شما توی این دمو میبینید قرار نیست با همین جزئیات توی بازیهای نسل بعد هم ببینید دقیقا مثل دموهایی که توی بازیهای همین نسل هم دیدیم ولی بعد که دمو تموم شد و وارد بازی شدیم تفاوت رو میشد با دموی پخش شده بوضوح دید مثلا ویدیوهایی که توی بازی TLOU پخش میشد رو اگه دقت کرده باشید از لحاظ گرافیک و جزئیات با اون چیزی که توی بازی شاهدش بودیم یک سر و گردن بالاتر بود.دموی Unreal Engine هم همین وضعیت رو نسبت به بازیهای نسل بعد داره امیدوارم این دفعه منظورم رو خوب متوجه شده باشید
منم امیدوارم که در آینده شاهد بازیهایی باشیم که از لحاظ جزئیات گرافیکی از فیلم آواتار هم بهتر باشن البته با در نظر گرفتن قدرت سخت افزاری که واسه اینکار احتیاج هست:)
منظور شما دوست عزیز رو کاملا گرفتم ولی من میگم این قضیه بر عکس حرف شماست یعنی دمو مثل یه ویدئو بین سکانس های گیمپلی پخش نمیشه(مثل tlou یا بازی های دیگه )که شاهد تغییرات زیادی بعد از پخش دمو نسبت به بازی هستیم )این دمو به صورت کاملا REAL TIME رندر میشه و تا نهایت گرافیک ساختش از سخت افزار میکشه.و حتی نرخ فریم ،میزان مصرف CPU GPU در رندر کاملا مشخص و قابل اندازه گیری هستش.امیدوارم شما هم منظور من رو فهمیده باشین:)
 
منظور شما دوست عزیز رو کاملا گرفتم ولی من میگم این قضیه بر عکس حرف شماست یعنی دمو مثل یه ویدئو بین سکانس های گیمپلی پخش نمیشه(مثل tlou یا بازی های دیگه )که شاهد تغییرات زیادی بعد از پخش دمو نسبت به بازی هستیم )این دمو به صورت کاملا REAL TIME رندر میشه و تا نهایت گرافیک ساختش از سخت افزار میکشه.و حتی نرخ فریم ،میزان مصرف CPU GPU در رندر کاملا مشخص و قابل اندازه گیری هستش.امیدوارم شما هم منظور من رو فهمیده باشین:)
حرف شما کاملا صحیح ولی بزارید حرف کلی رو اینجوری بگم که اگه قرار بر این میبود که کنسولهای نسل بعد گرافیکی در حد آواتار داشته باشن اینکار باید الان روی پلتفورم PC انجام میشد که همین حالا هم سخت افزاری به مراتب قویتر از کنسولهای نسل بعد داره وقتی که اینکار تا الان انجام نشده یعنی اینکه روی کنسولهای نسل بعد هم با توجه به محدودیت و ضعیف بودن سخت افزار نسبت به PCهای حال حاضر اینکار شدنی نیست شاید با توجه به پیشرفت تکنولوژی در آینده بشه روی PC و کنسولهای نسل بعد از این نسل جدید(دو نسل بعد) شاهد همچین چیزی باشیم
 
حرف شما کاملا صحیح ولی بزارید حرف کلی رو اینجوری بگم که اگه قرار بر این میبود که کنسولهای نسل بعد گرافیکی در حد آواتار داشته باشن اینکار باید الان روی پلتفورم PC انجام میشد که همین حالا هم سخت افزاری به مراتب قویتر از کنسولهای نسل بعد داره وقتی که اینکار تا الان انجام نشده یعنی اینکه روی کنسولهای نسل بعد هم با توجه به محدودیت و ضعیف بودن سخت افزار نسبت به PCهای حال حاضر اینکار شدنی نیست شاید با توجه به پیشرفت تکنولوژی در آینده بشه روی PC و کنسولهای نسل بعد از این نسل جدید(دو نسل بعد) شاهد همچین چیزی باشیم
کاملا صحیح
ولی به نظر من همین الانشم سونی و مایکروسافت میتونن چنان کنسولی رو با چنان سخت افزاری طراحی کنن که آواتار در برابرش هیچه.ولی فایده نداره چون هزینه خود کنسول اینقدر زیاد میشه که طرفدار های خودش رو از دست میده و شاید فقط تجار بتونن اونو تهیه کنن.همین الانش مایکروسافت به خاطر طراحی و جایگذاری DDR3 به جای DDR5 (در رم کنسول)کلی مصرف برق رو آورده پایین تا طرفدار های اقتصادی رو هم به خودش جذب کنه(این نکته کوچیکشه)
 
آخرین ویرایش:
کاملا صحیح
ولی به نظر من همین الانشم سونی و مایکروسافت میتونن چنان کنسولی رو با چنان سخت افزاری طراحی کنن که آواتار در برابرش هیچه.ولی فایده نداره چون هزینه خود کنسول اینقدر زیاد میشه که طرفدار های خودش رو از دست میده و شاید فقط تجار بتونن اونو تهیه کنن.همین الانش مایکروسافت به خاطر طراحی و جایگذاری DDR3 به جای DDR5 (در رم کنسول)کلی مصرف برق رو آورده پایین تا طرف دارهای اقتصادی رو هم به خودش جذب کنه(این نکته کوچیکشه)
بزارید این بحث رو هیمنجا تموم کنیم چون ربطی به موضوع تاپیک نداره:d
واسه آخر کار باید بگم که کنسول با ارزون و به صرفه بودنش تونسته طیف وسیعی از گیمرها رو به خودش جذب کنه البته قدرت انحصاریها رو نمیشه نادیده گرفت که واقعا بعضیهاشون در نوع خودشون شاهکار محسوب میشن مثل ساخته های ND که من دنیای گیم رو بدون اونا نمیتونم تصور کنم خدائیش تصور بازی ND با سخت افزار PS4 مو رو به تن هر گیمری سیخ میکنه:d
 
بزارید این بحث رو هیمنجا تموم کنیم چون ربطی به موضوع تاپیک نداره:d
واسه آخر کار باید بگم که کنسول با ارزون و به صرفه بودنش تونسته طیف وسیعی از گیمرها رو به خودش جذب کنه البته قدرت انحصاریها رو نمیشه نادیده گرفت که واقعا بعضیهاشون در نوع خودشون شاهکار محسوب میشن مثل ساخته های ND که من دنیای گیم رو بدون اونا نمیتونم تصور کنم خدائیش تصور بازی ND با سخت افزار PS4 مو رو به تن هر گیمری سیخ میکنه:d
قربون دهنت، گل گفتی آی گل گفتی:d
بر میگردیم سر خونه ی اول :d Xbox 720, PS4 Graphics Could Get Close To Avatar's Quality, Says Geomerics
البته خبر بر میگرده به زمان بربری:dکه اسم ایکس باکس رو فکر میکردن قراره 720 باشه نه وان
 
آخرین ویرایش:
خوب امروز براي اخرين بار بتا رو بازي كردم !

3 تا نكته
به نظرم اين جريان از بين رفتن گلوله هاي داخل خشابي كه در حال تعويض يه باگه ! شاتگان رو برداريد تا متوجه شيد ! فكر هم نمي كردم اين DICE بخواد بياد بازي رو هارد كور كنه !

با اين كنترل هلي اصلا" نتونستم كنار بيام :| همون كنترل سخت BF3 رو ميخوام :|:d


يه دست هم TEAM DEATHMATCH زديم :|:d چه جوري ؟؟؟
خيلي ساده ! اين بمب ابليرتريشن باگ شده بود و كسي نمي تونست برش داره ! همه ملت جمع شده بودن دور اين بمب و به صورت TDM بازي مي كردن :|



اميدوارم بازي رو درست كنند و گرنه 60 دلار شايد تو پاچه مون نره ولي اندازه BF3 ازش ادم لذت نمي بره :|
 
  • Like
Reactions: Destro
يه دست هم TEAM DEATHMATCH زديم
:|:d
چه جوري ؟؟؟
خيلي ساده ! اين بمب ابليرتريشن باگ شده بود و كسي نمي تونست برش داره ! همه ملت جمع شده بودن دور اين بمب و به صورت TDM بازي مي كردن
:|
خب شما نوب بودین:d
اون بمب وقتی ساختمون خراب میشه و میوفته اون بالا باید با یه هلی بری بالاش و بپری پایین و با چتر بگیریش!
هم تیمی های حرفه ای من این ابتکار رو انجام دادند یه بار:d
 
خب شما نوب بودین:d
اون بمب وقتی ساختمون خراب میشه و میوفته اون بالا باید با یه هلی بری بالاش و بپری پایین و با چتر بگیریش!
هم تیمی های حرفه ای من این ابتکار رو انجام دادند یه بار:d


جناب مَمَد پُرو :|:d
مگر من گفتم توي ساختمون بود :| يه جايي بود سمت بيس US ! دقيقا" رو به روي همون پاركينگ دو طبقه ماشين ها ! رو به روش توي چمن ها افتاده بود و به هيچ صراطي هم مستقيم نميشد كه بشه برش داشت :|

اينم بتل ريپورت اش كه بالاخره ملت رضايت دادن از توش كشيدن بيرون و در نهايت TIE شده :))
جالبيش اين كه ركورد رفتن و اومدن ملت رو درون يه سرور فكر كنم اين داشته باشه ! دست كم 500-600 نفر !
Battlelog / Log in


ويرايش :
فكر كنم امار نفرات سرور به بيش از 800 نفر بكشه :|اينقدر زياد اند كه بتل لاگ در نشون دادن همه امار و افراد كم اورد :|:d
 
Low frame rate/stuttering

PC players may have experienced trouble in the Beta getting the game running at a good frame rate. Rest assured that we’re using the information we received to optimize the performance for the launch of the game. We also released three game client updates and a number of game server updates during the Beta to address some of these issues and to gather more information to ensure a smoother launch.

Stuck on loading screen

We have identified some of the reasons why players, mainly on PC, were getting stuck on the loading screen and are currently working around the clock to decrease the rate at which this occurs. The latest PC patch for the Beta helped for some players and we are confident we will be able to minimize this issue for launch.

High CPU usage during the Beta

CPU usage could sometimes skyrocket for dual, quad and six-core processors. We identified some of the reasons and released three patches with fixes that went live during the Beta, to address the problems. This was a true Beta, and as such all the crash reports that were generated during this period will actually help us make a better game.

Controller layouts (X360/PS3)

We’ve increased the available controller options in Battlefield 4, including the new controller layout and multiple alternatives that we hope will make you feel right at home. If you’re more comfortable with the controls from Battlefield 3, we’ve got you covered. Just by bringing up the options menu, you can choose the “Legacy” layout, which is similar to that in Battlefield 3.

Empty server listings (X360/PS3)

While in the Server Browser you may have seen lists of empty servers. By changing the ****** options, you’ll be able to find populated servers that you can join. You can also use the “Quick Match” function to quickly get into the action.

The elevator catapult (All platforms)

Although an interesting concept, elevators were never designed to act as a catapult or teleporter. The bug where the elevator button would catapult you up into the air is fixed for the final game. But we did enjoy all the crazy videos you’ve posted. Thanks!

Gameplay balancing

We are still balancing gameplay, and in true DICE fashion will continue to do so well after the release of Battlefield 4. Below are just some of the gameplay changes based on your feedback that we’re making in time for the launch of the game.

Infantry Changes

-Fixed how the player only receives a single local damage sound effect if he or she was the victim of a quick, clean kill. The sound and camera impact effect had too long a cool down between hits. This should improve the responsiveness of being killed and taking damage.

-Reduced the fire rate of the AK12 in burst from 1000rpm to 750rpm. The rate of fire was too high when combined with the low recoil of the weapon, making it more powerful than intended in burst mode.

-Tweaked the compensator and muzzle brake so they’re properly less accurate in sustained automatic fire.

-Reduced and rebalanced full auto accuracy based on rate of fire for all automatic weapons to balance low ROF weapons. Low ROF weapons were remaining accurate long enough to get easy kills outside of their intended optimal range.

-Increased the default throw distance of the portable ammo and med packs. This makes it easier to throw these packs to teammates.

-Portable ammo packs now reload 2 magazines of bullets instantly and up a total of 4 magazines per pack over time. The player must stay on top of the ammo pack in order to benefit from all of the ammo reloading. Grenades, RPG’s, and other explosive launchers do not benefit from the instant reload function of the Ammo Pack.

-Increased the muzzle flash of the 25mm and 40mm launchers to make their threat position more visible.

-Fixed an issue where the knife stab didn’t align with the kill event.

-The revive time has been increased from 7s to 10s.

Vehicle Changes

-Fixed some descriptions of weapons for vehicles that incorrectly described the function of the weapon.

-Increased the damage of the Stinger and IGLA to 3 hits to kill attack choppers (was 25%, now 35%).

-Increased the speed of all TOW guided missiles to 75m/s from 50m/s so they can catch-up to fast vehicles like the Quad bike.

-Increased the sustained fire accuracy of the Coaxial LMG on armored vehicles because it was underpowered.

-Reduced the damage the 40mm and 25mm infantry weapons do to armored vehicles to highlight their anti-infantry role.

-Reduced the damage main gun on the IFVs against other armor to highlight their primarily anti-infantry role.

-Fixed an issue where the tank main gun did not correctly hit the center of the crosshair at all times.

-Multiple options are now available for controlling how your vehicles steer with a joystick on all platforms, as well as improved the responsiveness of steering while accelerating.

Locking Weapon Changes

-RPG7 and SMAW can no longer lock on to Laser Designated Targets. It was inauthentic and not balanced.

-Fixed some projectiles not warning vehicles when they were fired on a Laser Designated target. Reduced the lock on distance for RPGs, SMAW, and MBT LAW missiles to 350m from 500m. This gives the IGLA the clear long range AA role for soldiers, and keeps the team play element of Laser Designation.

-All Laser Designated missiles now do a maximum of 90% damage to Attack and Scout helicopters (down from 100%). This was done to give helicopters a chance to use their Fire Extinguisher countermeasure even against Laser Designated weapons.

General Changes

-The kill string in the score log now appears sooner, making the UI more responsive to a kill event.

-The aim assist on X360/PS3 has been tweaked to be more consistent at all ranges. The assist was over powerful at close range, and not powerful enough at medium range. Players should now find that close combat requires much more player input and the snap to a target is far less forgiving. At medium range the player should experience a bit more assistance tracking targets, but generally still reduced aim assist effectiveness.

PC Specific Changes

-Fixed a string in On Foot PC key bindings that should have read “CROUCH (TOGGLE) / PRONE (HOLD)”.

-Removed an unused “Underslung” key binding on PC, the “Select Gadget 1″ key binding now controls both of these actions as expected
Dice واقعا به حرف پلير هاش گوش ميكنه:d دستش درد نكنه:d
 
Last edited by a moderator:
یک حرکت خیلی خفن!!b-) (Anti-Air Jet Ski)

MediaFire 720p
Download
Watch

لینک یــوتــوب
watch?v=C4qWed56G5A
اینو چند روز پیش توی پیج فیس دوغ بتل دیده بودم لامصبا نشونه گیریشون عالیه فقط این وسط دلم واسه خلبان چاپر میسوزه نفهمید از کجا خورد:d
تقریبا نمونه همین حرکت رو توی BF3 ما با جیپ انجام میدادیم یعنی زیر جیپ مین و C4 میزاشتیم بعد یکی از دوستان که توی جیپ نبود میزد همه رو میترکوند اینجوری جیپ مثل موشک قاره پیما میرفت آسمون ولی اکثر اوقات میوفتاد اونور کوه همگی لت و پار میشدیم:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or