Battlefield 4 | PC

خوب ignهم اولین تصاویر به همراه ویدیو کوتاهی از باز ی را به نمایش در اورد تاریخ عرضه بازی هم فعلا 2014 اعلام شده
پست اول ابدیت خواهد شد


Published by: Electronic Arts
Genre: First-Person Shooter​
Release Date:
United States: TBA 2014​
UK: TBA 2014​
Australia: TBA 2014​
Japan: TBA​


Battlefield 4 Reveal Trailer

برای مشاهده تصویر اصلی (938x528) روی این نوار کلیک کنید.
vbjr04gl3y2xg2uyfntb.jpg





18 مورد دانستنی که از نمایش BF4 مشخص شد:

1-بیشتر قسمت Singlepalyer در چین جریان داره اما Demo که با عنوان
Fishing in baku نمایش داده شد در باکو، پایتخت اذربایجان جریان داشت. تیم US در باکو به دنبال یک قطعه ارزشمند Intel است که با ممانعت روس ها مواجه می شوند.

2- هدف دوم تیم US در بازی نجات دادن چند شخص مهم در شانگهای است. در داستان بازی ظاهرا تنش های بین روسیه،امریکا و چین شدت می گیرد، بطوریه که باعث کشمکش های جهانی می شود.

3-DICE می داند که مردم از کاراکتر های BF3 راضی نبودند، بنابر این یکی از اهداف اولیه انها توسعه شخصیت های بازی است. باوجود کشمکش های سیاسی که در داستان بازی وجود دارد، داستان بازی در واقع ارتباط شخصیت ها با یکدیگر است که گرفتار وضعیت اشفته ای شده اند.

4-بازیکنان نقش سربازی به نام Recker را به عهده دارند. دیگر سرباز ها در Sqaud به نام های sgt.dunn،Irish،Pac و Ruger هستند. صداپیشه Irish را
Michael K Williams به عهده دارد. بازیگری که نقش Omar Little را در The Wire بازی کرده است.

5-در پایان Demo، یک شخصیت زن چینی نشان داده می شود.( نام این زن ظاهرا Hanna است.) هنوز مشخص نیست که این زن با تیم US همکاری می کند یا در دیگر جبهه کشمش ها قرار دارد.

6- برای اینکه کاراکتر ها واقعی تر به نظر برسن، DICE از انیمیشن های صورت و بدن کاملا در بازی بهره زیادی برده است.

7-از بررسی Demo متوجه می شوید که DICE از عناصر قسمت Multiplayerدر قسمت Singleplayer استفاده کرده است.مانند Leaderboard و Stat Tracking

8- مانند Autolog در Need For Speed، رقابت هایی بین افراد در قسمت Campaign وجود خواهد داشت. این مورد می تواند بصورت بیشترین Dog Tag که در یک مرحله می توان بدست اورد یا سریعتر تمام کردن یک سکانس یا مرحله نسبت به دیگر دوستانتون و افراد دنیا باشد. این موضوع می تواند به ارزش تکرار مراحل بازی کمک کند.

9- قسمت داستانی BF3 بخاطر خطی بودن مورد انتقاد قرار گرفته بود و DICE هم به یکی از نقاط قوتشان تکیه می کند و به معرفی یک
Open Micro Sandbox که وسایل نقلیه در ان نقش دارد می پردازد که به بازیکنان اجازه می دهد که دشمنان را با روش های مختلف نابود کنند. شما می توانید با یک Jeep به منطقه تعیین شده بروید یا با احتیاط از یک سنگر به سنگر دیگر حرکت کنید. همچنین می توانید دشمنان را خودتان از بین ببرید یا از پشتیبانی هوایی( هلی کوپتر) کمک بگیرید. همچنین می توانید دشمنان را با Sniper از بین ببرید و یا به انها نزدیک شوید و از Shotgun استفاده کنید. این لحظات اکشن اغلب با یک صحنه سینمایی به پایان می رسد.

10- شما کنترل کاملی بر روی اعضای Squad خود ندارید اما می توانید به انها دستور بدهید که دشمنان را از بین ببرند و یا به انها فرمان
suppressing fire بدهید که به شما اجازه می دهد که از کنار به دشمنان حمله کنید.

11- ظاهرا DICE برای BF4 قسمت CO-OP نمی سازد و فقط بر روی قسمت داستانی و Multiplayer تمرکز دارد.

12- BF4 با نسل سوم موتور گرافیکی Frostbite در حال ساخت می باشد و بازی با 60 فریم بر ثانیه اجرا می شود.(حداقل روی PC). از دیگر ویژگی های Frostbite 3 می توان به افکت ذرات،صحنه های سینمایی، سطح های بازتابنده و تکنولوژی موثر اب که به سازنده اجازه می دهد که امواج خروشان دریای های ازاد را به تصویر بکشد.

13-پلتفرم های BF4 در حال حاضر PS3،XBOX360 و PC است اما با قدرتی که Frostbite 3 دارد به نظر می رسد که بازی برای PS4 و کنسول نسل بعد مایکروسافت عرضه شود. هر چند EA هنوز انتشار BF4 بر روی کنسول های نسل بعد را تایید نکرده است.

14- نسخه جدید Battelog تعامل بهتری با کنسول ها دارد. DICE می گوید که Battelog باید در کنسول ها هم مانند PC خوب باشد.

15- اشتراک Premium هم برای BF4 وجود دارد. EA می گوید که بعدا جزئیات بیشتری درباره Premium منتشر خواهد کرد. برای افرادی که بازی را پیش خرید می کنن یک بسته الحاقی Premium مانند Back to karkand تعلق می گیرد.

16- تخریب پذیری بازی به حالت اصلی خود بر می گردد. Micro-destruction که در بسته الحاقی Close Quarter بازی BF3 معرفی شد، در BF4 هم وجود خواهد داشت. تخریب پذیری در مقیاس های بزرگتر مانند فروپاشی درونی یک ساختمان در بازی وجود خواهد داشت. در طی Demo، شخصیت Recker از Shotgun برای شکستن دیوار چوبی استفاده می کند. همچنین از نارنجک انداز استفاده می کند برای ریختن دیوار بتونی به منظور نفوذ به دشمنان از کنار. در یک سکانس تعقیب و گریز، یک هلی کوپتر دیوار های بتونی و پنجره ها را نابود می کند.

17-برخلاف نسخه های پیشین BF، محیط دارای پویایی و تعامل بیشتری است. اگر شما به یک ماشین پارک شده نزدیک شوید، ممکن است دزدگیر ماشین به کار بیفتد و دشمنان از حضور شما اگاه شوند یا اگر در جنگل به سرعت حرکت کنید، دسته ای از پرنده ها فرار می کنند و دشمنان وادار به بررسی محیط می شوند.

18- در اخر Demo، صحنه ای نشان داده می شود که به نظر می رسد BF4 دارای نبرد های دریایی همراه با کشتی های بزرگ و قایق های کوچکتر PT خواهد بود.

DICE اطلاعات بخش Multiplayer را برای تاریخ دیگری نگه داشته است. در E3 امسال باید شاهد انتشار اطلاعات جدید باشیم.



06835383682417405798.png


HD H.264 MP4: 352.3MB Download
Hi-Res H.264 MP4: 372.0MB Download
Lo-Res IPOD / PSP: 95.4MB Download
 
آخرین ویرایش:
منم با حجم 677 MB دان کردم، غوغاست، نمیدونم دیگه چی انتظار دارید، من که خودم همیشه COD رو ترجیح میدادم با دیدن گیم پلی 17 دقیقه ای دهنم باز موند:d. تنها مورد که خیلی تو ذوق میزنه AI هست که بچه ها هم اشاره کردن بهش، که اونم خیلی از بازیا مشکل دارن سر جمع توی نسل گذشته F.E.A.R و توی این نسل RAGE بودن که توی این مقوله بی نظیر بودن. در کل خیلی عالی بود به نظر من.
 
منم با حجم 677 MB دان کردم، غوغاست، نمیدونم دیگه چی انتظار دارید، من که خودم همیشه COD رو ترجیح میدادم با دیدن گیم پلی 17 دقیقه ای دهنم باز موند:d. تنها مورد که خیلی تو ذوق میزنه AI هست که بچه ها هم اشاره کردن بهش، که اونم خیلی از بازیا مشکل دارن سر جمع توی نسل گذشته F.E.A.R و توی این نسل RAGE بودن که توی این مقوله بی نظیر بودن. در کل خیلی عالی بود به نظر من.
شما که تریلر HD بازی رو دانلود کردیت یک تست کوچولو با TV بزن همین تریلر رو اگه LEDباشه TV که چه بهتر ! واقعا انگار دارید فیلم میبینید!(مخصوصا صحنه اول بازی) یک تست بزنید بدک نیست!
 
شما که تریلر HD بازی رو دانلود کردیت یک تست کوچولو با TV بزن همین تریلر رو اگه LEDباشه TV که چه بهتر ! واقعا انگار دارید فیلم میبینید!(مخصوصا صحنه اول بازی) یک تست بزنید بدک نیست!

همینطوری هم با فیلم فرقی نداره:d ولی حتما امتحان میکنم روی TV ;).
 
من الان دیدمش همه چیزش به نظر عالی میاد گیم پلیش که حرف نداره تخریب پذیری هم بی نقص امیدوارم DX11 هم بهش اضافه شده باشه
 
من الان دیدمش همه چیزش به نظر عالی میاد گیم پلیش که حرف نداره تخریب پذیری هم بی نقص امیدوارم DX11 هم بهش اضافه شده باشه

نوژن واقعاً با این چیزی که دیدی فکـر می‌کنی افکت‌های DX11 بهش اضافه نشده بود؟ :d
تکسچرهای بازی (به جز تکسچرهای بعضی از ماشین‌‌ها)، بهترین تکسچرهایی بودن که تا حالا توی یه گیم دیدم.
 
نوژن واقعاً با این چیزی که دیدی فکـر می‌کنی افکت‌های DX11 بهش اضافه نشده بود؟ :d
تکسچرهای بازی (به جز تکسچرهای بعضی از ماشین‌‌ها)، بهترین تکسچرهایی بودن که تا حالا توی یه گیم دیدم.

نسخه ی قبلیش هم افکت هاش عالی بود اما dx11 نداشت کلا frostbite 2 که dx11 نداره مگه به خاطر نسل بعد بهش اضافه کنن حقیقتش من نتونستم افکت خاصی از dx11 درش پیدا کنم. تکسچرهای bf با کرایسیس همیشه بهترین بودن کرایسیس هنری تره bf اما real تره عین فیلم می مونه
 
مقایسه هر کدوم با نسخه مشابه خودش باید انجام بشه
نباید مثلا c3 رو با bf3 مقایسه کرد
یا nfs رو با bf چون هردو با فراست بایت اومدن
قرار نیست شما روی کیفیت تصویر 3k بازی کنید یا 16Q AA داشته باشید . این تبلیغات AMD ، 7970 همش برای فروش بیشتره
باز هم تا بتا نیاد چیزی نمیشه گفت ولی وقتی کلمه " بهینه " استفاده میشه به دو منظور میاد یکی گند زدن کلی و دوم افزایش پرفورمنس روی بیشتر سیستمها با کانفیگ متوسط .
باز هم بخش SP نسبت به MP بسیار سبک تر خواهد بود این رو از تجربه SPو MP بتل 3 میگم در کل برای بازکردن تاپیک دوستان کمی عجله کردن

با حرفات موافقم، EA خیلی زیادی گنده کرده کاراشو. و همینطور AMD ... ولی دور از واقعیت هم نیست، دیگه نسل بعد ما چیز های عجیبی میبینیم که در C3 جزئیاتی از اون ها بود. دیدید که خود Cevet هم گفت که
چیز عادی هست اگر اول نسل بعد C3 رو توی بازی های دیگه ببینیم...

قرض از مقایسم بررسی موتور بازی بود نه ....
 
منم تریلر 17 دقیقه رو دیدم

گرافیک خیلی خوب بود ولی بیشتر انتظار داشتم با اینکه انجین جدید بود
گیم پلی عالی بود
افکت ها و تخریب پذیری که محشر بود
جزئیات خیلی زیاد بود
مراحل بازی هم خیلی خوب ساخته شده بود
کلا به شدت به سینگلش امیداورم و امیدوارم مثل BF3 گند نزنه به سینگل بازی

کلا حدس میزنم فراستبایت 3 فقط واسه بهینه شدن فراستبایت 2 ساخته شده
چون خداییش فراستبایت 2 برای اجرا به یک کارت خیلی خوب نیاز داشت که این اواخر خیلی بهینه شد روی MoH
و فراستبایت 3 هم احتمالا فقط ورژن آپدیت شده FB2 هست که خیلی بهینه شده
من اینطوری حدس میزنم
 
بنظرم دمو روی easy بازی کردن که هوش اینطوریه روی هارد بزاریم مشکل حل میشه مثلا اون قسمت که از پشت دیوار حرکت میکنه و اون جیپ رو دور میزنه و به کسی که پشت جیپ هست شلیک میکنه درسته که اولش متوجه نمیشه ( در یه میدون جنگ طبیعی هست ) ولی سریع نفر بعدی کاور میده و به سمتش شلیک میکنه بنظرم هوش خیلی هم بد نیست
 
بازی از نظر گرافیکی واقعا کم کسری نداره ولی اگه باز سینگل درست حسابی نداشته باشه و بچسبن به مولتی بازی و نقطه قوت بازی خطابش کنن و دوباره شروع کنن به هایپ کردن الکی دو تا تانک نشون بدن یه جت یه Face خفن باز بلای BF3 سرش میاد...
 
درود
Magnus Troedsson مدیر عامل شرکت DICE رسما بیان کرد که Battlefield 4 بیشتر بر پایه تجربه های انسانی که در جنگ روی داد هست ساخته شده .Magnus Troedsson می گوید هدف تیم سازنده این هست که داستان درباره جنگ بزرک و سیاست های جغرافیای منطقه بیان کنند و به نوعی بگویند در دنیای اطراف ما چه می گذرد .
برای نخستین بار Battlefield 4 ازعناصر اجتماعی کمک می گیرد که سبب می شود ارزش بیش از ی بار بازی کردن را به باز ی بدهد
عناصر ارتباطی باعث می شود بخش single-player بازی به یک تجربه ناب برای شما تبدیل شود در حالی که بخش با این که حال Co Op در بازی وجود ندارد ولی گونه ای طراحی شده هست که باعث می شود که شما فکر می کنید به باز ی متصل هستید و به کمک دوستانو ی و یارانتان آن را ادامه می دهید
 
من هم تریلر رو دیدم ارزش 300 مگ دانلود که چه عرض کنم ارزش 2 گیگ رو هم داشت
دو تا مشکل داشت(البته از نظر خودم)
یکی اینکه نورپردازی اشباع شده بود و زیادی نور حجیم شده بود
و اینکه آب غیر طبیعی بود و حرکاتش اغراق شده بود
یه سوال با توجه به اینکه فراستبایت 3 بهینه شده برای AMD هست ایا انتظار وجود tress fx رو باید داشته باشیم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or