Battlefield 4 | PC

خوب ignهم اولین تصاویر به همراه ویدیو کوتاهی از باز ی را به نمایش در اورد تاریخ عرضه بازی هم فعلا 2014 اعلام شده
پست اول ابدیت خواهد شد


Published by: Electronic Arts
Genre: First-Person Shooter​
Release Date:
United States: TBA 2014​
UK: TBA 2014​
Australia: TBA 2014​
Japan: TBA​


Battlefield 4 Reveal Trailer

برای مشاهده تصویر اصلی (938x528) روی این نوار کلیک کنید.
vbjr04gl3y2xg2uyfntb.jpg





18 مورد دانستنی که از نمایش BF4 مشخص شد:

1-بیشتر قسمت Singlepalyer در چین جریان داره اما Demo که با عنوان
Fishing in baku نمایش داده شد در باکو، پایتخت اذربایجان جریان داشت. تیم US در باکو به دنبال یک قطعه ارزشمند Intel است که با ممانعت روس ها مواجه می شوند.

2- هدف دوم تیم US در بازی نجات دادن چند شخص مهم در شانگهای است. در داستان بازی ظاهرا تنش های بین روسیه،امریکا و چین شدت می گیرد، بطوریه که باعث کشمکش های جهانی می شود.

3-DICE می داند که مردم از کاراکتر های BF3 راضی نبودند، بنابر این یکی از اهداف اولیه انها توسعه شخصیت های بازی است. باوجود کشمکش های سیاسی که در داستان بازی وجود دارد، داستان بازی در واقع ارتباط شخصیت ها با یکدیگر است که گرفتار وضعیت اشفته ای شده اند.

4-بازیکنان نقش سربازی به نام Recker را به عهده دارند. دیگر سرباز ها در Sqaud به نام های sgt.dunn،Irish،Pac و Ruger هستند. صداپیشه Irish را
Michael K Williams به عهده دارد. بازیگری که نقش Omar Little را در The Wire بازی کرده است.

5-در پایان Demo، یک شخصیت زن چینی نشان داده می شود.( نام این زن ظاهرا Hanna است.) هنوز مشخص نیست که این زن با تیم US همکاری می کند یا در دیگر جبهه کشمش ها قرار دارد.

6- برای اینکه کاراکتر ها واقعی تر به نظر برسن، DICE از انیمیشن های صورت و بدن کاملا در بازی بهره زیادی برده است.

7-از بررسی Demo متوجه می شوید که DICE از عناصر قسمت Multiplayerدر قسمت Singleplayer استفاده کرده است.مانند Leaderboard و Stat Tracking

8- مانند Autolog در Need For Speed، رقابت هایی بین افراد در قسمت Campaign وجود خواهد داشت. این مورد می تواند بصورت بیشترین Dog Tag که در یک مرحله می توان بدست اورد یا سریعتر تمام کردن یک سکانس یا مرحله نسبت به دیگر دوستانتون و افراد دنیا باشد. این موضوع می تواند به ارزش تکرار مراحل بازی کمک کند.

9- قسمت داستانی BF3 بخاطر خطی بودن مورد انتقاد قرار گرفته بود و DICE هم به یکی از نقاط قوتشان تکیه می کند و به معرفی یک
Open Micro Sandbox که وسایل نقلیه در ان نقش دارد می پردازد که به بازیکنان اجازه می دهد که دشمنان را با روش های مختلف نابود کنند. شما می توانید با یک Jeep به منطقه تعیین شده بروید یا با احتیاط از یک سنگر به سنگر دیگر حرکت کنید. همچنین می توانید دشمنان را خودتان از بین ببرید یا از پشتیبانی هوایی( هلی کوپتر) کمک بگیرید. همچنین می توانید دشمنان را با Sniper از بین ببرید و یا به انها نزدیک شوید و از Shotgun استفاده کنید. این لحظات اکشن اغلب با یک صحنه سینمایی به پایان می رسد.

10- شما کنترل کاملی بر روی اعضای Squad خود ندارید اما می توانید به انها دستور بدهید که دشمنان را از بین ببرند و یا به انها فرمان
suppressing fire بدهید که به شما اجازه می دهد که از کنار به دشمنان حمله کنید.

11- ظاهرا DICE برای BF4 قسمت CO-OP نمی سازد و فقط بر روی قسمت داستانی و Multiplayer تمرکز دارد.

12- BF4 با نسل سوم موتور گرافیکی Frostbite در حال ساخت می باشد و بازی با 60 فریم بر ثانیه اجرا می شود.(حداقل روی PC). از دیگر ویژگی های Frostbite 3 می توان به افکت ذرات،صحنه های سینمایی، سطح های بازتابنده و تکنولوژی موثر اب که به سازنده اجازه می دهد که امواج خروشان دریای های ازاد را به تصویر بکشد.

13-پلتفرم های BF4 در حال حاضر PS3،XBOX360 و PC است اما با قدرتی که Frostbite 3 دارد به نظر می رسد که بازی برای PS4 و کنسول نسل بعد مایکروسافت عرضه شود. هر چند EA هنوز انتشار BF4 بر روی کنسول های نسل بعد را تایید نکرده است.

14- نسخه جدید Battelog تعامل بهتری با کنسول ها دارد. DICE می گوید که Battelog باید در کنسول ها هم مانند PC خوب باشد.

15- اشتراک Premium هم برای BF4 وجود دارد. EA می گوید که بعدا جزئیات بیشتری درباره Premium منتشر خواهد کرد. برای افرادی که بازی را پیش خرید می کنن یک بسته الحاقی Premium مانند Back to karkand تعلق می گیرد.

16- تخریب پذیری بازی به حالت اصلی خود بر می گردد. Micro-destruction که در بسته الحاقی Close Quarter بازی BF3 معرفی شد، در BF4 هم وجود خواهد داشت. تخریب پذیری در مقیاس های بزرگتر مانند فروپاشی درونی یک ساختمان در بازی وجود خواهد داشت. در طی Demo، شخصیت Recker از Shotgun برای شکستن دیوار چوبی استفاده می کند. همچنین از نارنجک انداز استفاده می کند برای ریختن دیوار بتونی به منظور نفوذ به دشمنان از کنار. در یک سکانس تعقیب و گریز، یک هلی کوپتر دیوار های بتونی و پنجره ها را نابود می کند.

17-برخلاف نسخه های پیشین BF، محیط دارای پویایی و تعامل بیشتری است. اگر شما به یک ماشین پارک شده نزدیک شوید، ممکن است دزدگیر ماشین به کار بیفتد و دشمنان از حضور شما اگاه شوند یا اگر در جنگل به سرعت حرکت کنید، دسته ای از پرنده ها فرار می کنند و دشمنان وادار به بررسی محیط می شوند.

18- در اخر Demo، صحنه ای نشان داده می شود که به نظر می رسد BF4 دارای نبرد های دریایی همراه با کشتی های بزرگ و قایق های کوچکتر PT خواهد بود.

DICE اطلاعات بخش Multiplayer را برای تاریخ دیگری نگه داشته است. در E3 امسال باید شاهد انتشار اطلاعات جدید باشیم.



06835383682417405798.png


HD H.264 MP4: 352.3MB Download
Hi-Res H.264 MP4: 372.0MB Download
Lo-Res IPOD / PSP: 95.4MB Download
 
آخرین ویرایش:
احیانا پست ها رو که میخونی؟ چون کسی اینجا حرف از مقایسه و درنهایت حرف از COD نزد.
قبل از اینکه دکمه نقل و قول رو فشار بدین، 28 ثانیه وقت بذارین و یه پست رو با دقت بخونین.
کسی حرف از مقایسه و COD زد تو این تاپیک، سریعا گزارش تخلف پر کنید.
میدونم بحث الان سر CoD نیست
الان بحث سر شناخته شدن ایشون هست
خوب این که مربوط به تاپیک نمیشه
سرریشه همه این پستا بالاخره میرسه به آشغال اکتیویژن که ایشون توی پستشون نوشتن
منم کلی نقل قول کردم چون اگه ایشون حرفی از آشغال اکتیویژن نمیبردن که این بحث اینقدر طولانی نمیشد
چون هنوز بحث CoD میاد پشت سرش بحث گرافیک هم میاد

من اشتباهیی نقل قول کردم باید از پست اون دوستمون نقل قول میکردم
 
با عرض معذرت از تمامی طرفین دعوا ... از اونجایی که نظرات و دیدگاه دیگران برای من اصلا مهم نیست و چی راجع به من میگن! اینو باید بگم که من نظرمو میگم،حالا هرکی خوشش بیاد لایک میکنه و هیتر ها هم ...!
 
من پستها رو میخونم ! هی سکوت میکنم ببینم خودتون چه طوری تموم میکنید اما دیدم فایده نداره عین تاپیک بایوشک !

چند نکته

1- بازی رو زیادی حساس نکنید تا مثل نسخه ی 3 کلا تاپیک و بازی رو توی خفا انجام بدیم
2- بازی رو با 30یا30 ت قاطی نکنید و اصلا نیازی به بحث و احتمال در مورد اینکه بازی توی کجای ایران اتفاق میافته بحث نکنید
3- بازی اصلا با هیچ بازی مقایسه نکنید نذارید تاپیک بهم بریزه و نظمش خراب شه


با تشکر
 
چطـــور می‌گید گرافیک بازی مثل BF3 بود؟ تکسچرها قشنگ یه نســل جلوتر بودن از BF3. نورپردازی هم خیلی بهتر شده بود.
اجزای موجود در محیط هم خیلی بیشتر از BF3 بود. تخریب‌پذیری هم بهتر شده بود (این یکی توی BF3 هم خیلی خوب بود روی PC).
مشکل این تریلر انیمیشن‌ها و البته هوش مصنوعی بود. یعنی اصلاً پیشرفتی نسبت به بازی‌های نسل قبل نداشت. که امیدوارم این دو مورد درست بشن. ولی از نظر گرافیکی خیلی بهتر از BF3 بود.
اینو هم در نظر بگیرید که شما همین الان هم روی PC عنواینی مثل BF3 و Crysis 3 رو تجربه کردید که تقریباً بازی‌های نسل بعدی بودن، نباید انتظار داشته باشید که بازی‌های نسل بعد خــــیلی با اون‌ها تفاوت داشته باشن. با این حال این تریلر از BF3، اونم نسخه‌ی PCـش، خیلی بهتر بود. در مـورد نسخه‌ی کنسولی هم که دیگه لازم نیست حرفی بزنم.
 
آخرین ویرایش:
من نمیدونم این هوش مصنوعی چیه که هیچکس نمیتونه یک چیز بالانس درش بیاره ؟؟؟
بابا monolith سال 2005 با fear چکار کرد که هنوز بعداز 8 سال کسی نتونسته بکنه ؟؟؟
هوش بتل با توجه به سایر پیشرفت های تکنیکی بازی فقط درجا زده، به همون ضعیفی بتل 3 هست متاسفانه، تنها نقطه ضعفشه #-o
 
من نمیدونم این هوش مصنوعی چیه که هیچکس نمیتونه یک چیز بالانس درش بیاره ؟؟؟
بابا monolith سال 2005 با fear چکار کرد که هنوز بعداز 8 سال کسی نتونسته بکنه ؟؟؟
هوش بتل با توجه به سایر پیشرفت های تکنیکی بازی فقط درجا زده، به همون ضعیفی بتل 3 هست متاسفانه، تنها نقطه ضعفشه #-o

حالا اینا کُلاً بخش سینگل واسشون مهم نیست و زیاد بهش توجه نمی‌کنن. ولی خیلی از بازی‌های دیگه که تمرکزشون رو بخش سینگل هست هم دچار همین نقیضه هستن. علتش هم اینه که Lazy هستن. هیچ دلیل دیگه‌ای نداره.
 
حالا اینا کُلاً بخش سینگل واسشون مهم نیست و زیاد بهش توجه نمی‌کنن. ولی خیلی از بازی‌های دیگه که تمرکزشون رو بخش سینگل هست هم دچار همین نقیضه هستن. علتش هم اینه که Lazy هستن. هیچ دلیل دیگه‌ای نداره.
به قول شما مهم نیست، ولی اصلا رفع هم نمیشه
البته هرچی جلوتر میره تمرکز بازیا و گیمینگ به سمت مولتی پلیر میره
و این قضیه هوش مصنوعی به کل خط میخوره دیگه
 
من انتظارم از گرافیکش خیلی بیشتر از این حرف ها هست داخل عکس ها که خیلی برتری خاصی نسبت به 3 نداره تا تریلرش رو ببینم نظر بدم
 
هنوز برای اعلام سیستم پیشنهادی خیلی زوده .
با هر سیستمی که بتل 3 رو اجرا کردید اینم اجرا خواهد شد با 2 - 3 فریم کم و زیاد .
 
هنوز برای اعلام سیستم پیشنهادی خیلی زوده .
با هر سیستمی که بتل 3 رو اجرا کردید اینم اجرا خواهد شد با 2 - 3 فریم کم و زیاد .
آخه بتل 3 همش برام افت فریم بود
کلا پایین ترین حالت با بالاترین حالت یک فریم میداد ولی باز MoH رو که نصبیدم با اینکه انجین اونم فراستبایت 2 بود خیلی خوب برام فریم میداد
شنیدم فراستبایت 3 بهینه شده ی ورژن 2 هست برا همین میخواستم ببینم سیستم چطوریه
 
هنوز برای اعلام سیستم پیشنهادی خیلی زوده .
با هر سیستمی که بتل 3 رو اجرا کردید اینم اجرا خواهد شد با 2 - 3 فریم کم و زیاد .

What ?? داداش دو سه فریم بود که این قدر پز گرافیکی نداشت بازی :d سیستم Crysis 3 رو ببینید، mediumـش، خوبه BF4 خواهد بود :d

با توجه به گرافیک C3 عرض کردم :d

---------- نوشته در 01:19 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 01:18 PM ارسال شده بود ----------

مجید Frostibite با کارت های AMD سازگار تر هست، من نه توی MOH و نه توی BF3 افت فریم نداشتم اما چرا توی Need For Speed MW امسال داشتم :| که اونم همه داشتند :d :|
 
مقایسه هر کدوم با نسخه مشابه خودش باید انجام بشه
نباید مثلا c3 رو با bf3 مقایسه کرد
یا nfs رو با bf چون هردو با فراست بایت اومدن
قرار نیست شما روی کیفیت تصویر 3k بازی کنید یا 16Q AA داشته باشید . این تبلیغات AMD ، 7970 همش برای فروش بیشتره
باز هم تا بتا نیاد چیزی نمیشه گفت ولی وقتی کلمه " بهینه " استفاده میشه به دو منظور میاد یکی گند زدن کلی و دوم افزایش پرفورمنس روی بیشتر سیستمها با کانفیگ متوسط .
باز هم بخش SP نسبت به MP بسیار سبک تر خواهد بود این رو از تجربه SPو MP بتل 3 میگم در کل برای بازکردن تاپیک دوستان کمی عجله کردن
 
What ?? داداش دو سه فریم بود که این قدر پز گرافیکی نداشت بازی :d سیستم Crysis 3 رو ببینید، mediumـش، خوبه BF4 خواهد بود :d

با توجه به گرافیک C3 عرض کردم :d

---------- نوشته در 01:19 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 01:18 PM ارسال شده بود ----------

مجید Frostibite با کارت های AMD سازگار تر هست، من نه توی MOH و نه توی BF3 افت فریم نداشتم اما چرا توی Need For Speed MW امسال داشتم :| که اونم همه داشتند :d :|
NFS MW با فراستبایت 2 نبود
خیلی وقته این بازی اومده هنوز بعضیا میگن با فراستبایت 2:|
بازی با انجین اختصاصی Creterion game یعنی Chameleon engine ساخته شده بود
اون The run بود که با فراستبایت 2 ساخته شده بود

انجین فراستبایت 2 روی MoH خیلی بهینه تر بود نسبت به BF3
فریم دهی MoH خیلی بهتر از BF3 بود
کلا امیدوارم این انجین جدید خوب بهینه شده باشه
 
آقا حالا بحث انجین رو بیخیالش دمو رو دیدم نسبت به شماره قبل احتمالا تخریب پذیری بهتر شده البته یادم نرفته دمو های شماره قبل هم تخریب پذیری خفنی رو نشونمون دادن ولی همش در حد دمو باقی موند گرافیک بافتها بهتر شده نورپردازی بهتر شده موشن کپچر که اصلا حرفشو نزن ناراحت میشم از همه بازی ها سر تر امیدوارم که بازی خطی نباشه ظاهرا که بازی فضای بزرگتری برای مبارزه داشت باید دید. صحبت رو کوتاه میکنم میکروفن رو به دست دوستان مسپارم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or