Xbox Avowed

سازنده
Obsidian
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
156502

Developer:Obsidian Entertainment
Genre:First-Person RPG
خالقین عناوینی همچون Fallout: New Vegas و The Outer Worlds بازی جدید خود را با نام Avowed معرفی کردند. به گفته سازندگان، این بازی نقش آفرینی فانتزی از پایه بر روی کنسول Xbox Series X توسعه می‌یابد. پس از The Outer Worlds و Grounded، این بازی سومین عناوین استودیو Obsidian به‌شمار می‌رود که پس از خریده شدن توسط مایکروسافت در حال ساخت است.

بازی در جهان فانتزی Eora جریان دارد، جهانی که ابتدا در سال 2015 و با یکی از آثار گذشته Obsidian یعنی بازی Pillars of Eternity به ما معرفی شده بود. البته بر خلاف Pillars of Eternity، بازی Avowed با زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود و به‌نظر می‌رسد جادو و اسپل‌ها نیز نقش مهمی را در این عنوان ایفا می‌کنند. با اینکه تریلر منتشر شده جزئیات زیادی را از گیمپلی مشخص نمی‌کند، اما نمایش کوتاه بازی جلوه‌های بصری چشم‌نواز و اتمسفر حاکم بر بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

متن خبر @
Cpt. price

عکس هایی از بازی :
RWoMExI.jpg FSOH0cF.jpg

تاپیک بازی به مرور بروز میشه .
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
من بیشتر مشکلم با نمایش دیشب این بود که چرا یه جوری نشون دادن انگار Open World Action Adventure ـه.
یعنی فک نکنم یه نفر رو کره زمین باشه که بگه The Outer Worlds ـو واسه شوتینگ و گیمپلیش بازی کرده :D چون واقعا تو اون زمینه ها حرفی واسه گفتن نداشت اما در عوض داستان و دیالوگ/انتخاب های خوبی داشت و شخصیتای به یاد موندنیی هم داشت.
از اینم بیشتر همون انتظارو دارم تا اینکه بخواد کامبت خیلی خفنی ارائه بده.

امیدوارم تو Extended کامل بخش RPG ـش رو توضیح بدن (اگه البته نیان فقط یه تیزر ازش نشون بدن بگن قول دادیم نمایش داشته باشه اینم نمایش :D)
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
خوب پس اون شایعاتی که سر ساخت بازی به مشکل خورده بودن درست بوده . با همه این حال امیدوارم حداقل تو این چیزی که میخوان اراعه بدن بهترین محصول ممکنه رو منتشر کنن هرچند با اسکوپ کوچیکتر
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,357
نام
مــاکــان
منم مشکلی با گرافیک ساده و.... ندارم اگه داستان با لور قوی سری pillars رو بیارن به بازی.
من فقط دوست داشتم کمی تم بازی رو جدی تر میکردن که به طبع طراحیهای شخصیتها و دشمن ها هم به همون نسبت جدی تر میشد.

با اسکیل بازی و... مشکلی ندارم چون اینها رویای خیس خودمون بود که میتونه رقیب TES باشه.
وجدانا همچین بازی باید تنها پروژه استودیو باشه با بودجه خفن و بالای 6-5 سال زمان برای توسعه.

اما خب سابقشون و کنترادی کار کردن آبسیدین گولمون زد ، گرچه اونموقع ها هم از انجین و ابزارهای آماده بتسدا استفاده کردن.
 

Wolff

کاربر سایت
May 24, 2023
634
نكته اي كه دوستان اشاره ميكنن درسته
بايد گيم پلي رو ببينيم اگه يه گيم پلي روون هم براي ميلي كامبت و هم استفاده از پيشتول داشته باشه براي من ميره تو ويش ليست
چون اصلا با گيم پلي اوتر ورلدز حال نكردم و خيلي اوتديتت بود
گيم پلي بهتر باشه
خيلي بعيده از نظر داستاني بازي مشكل داشته باشه
 

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
1,495
نام
عرفان
Screenshot_20230618_213532_Chrome.jpg

یکی از دولوپر های آبسیدین گفته که بازی هنوز وارد فاز آلفا نشده و آرت و نورپردازی بازی تغییرات خواهند داشت و در ادامه هم گفته که این بازی طولانی ترین بازی آبسیدین از نظر بازه زمانی در آلفا و بتا خواهد بود.
 

Philip Marlowe

کاربر سایت
Jan 2, 2022
914
اینکه از نظر اندازه در حد The Outer Worlds هست برای بنده مهم نیست ولی اینکه دنیای بازی یکپارچه نیست تا حدی ناامیدکننده هست.هر چند از اتمسفر و طراحی هنری بازی خیلی خوشم آمده است.
 

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,735
View attachment 297794

یکی از دولوپر های آبسیدین گفته که بازی هنوز وارد فاز آلفا نشده و آرت و نورپردازی بازی تغییرات خواهند داشت و در ادامه هم گفته که این بازی طولانی ترین بازی آبسیدین از نظر بازه زمانی در آلفا و بتا خواهد بود.
پس احتمالا رفت آخر 24

جزو نمایشهای خوب مراسم بود به نظرم
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,357
نام
مــاکــان
View attachment 297794

یکی از دولوپر های آبسیدین گفته که بازی هنوز وارد فاز آلفا نشده و آرت و نورپردازی بازی تغییرات خواهند داشت و در ادامه هم گفته که این بازی طولانی ترین بازی آبسیدین از نظر بازه زمانی در آلفا و بتا خواهد بود.
خب این واقعا جای امیدواری داره .
یعنی جدای اینکه وسعت بازی با Outer worlds مقایسه میشه ولی از همون مراحل ابتدایی به لحاظ مالی ساپورت مایکرو پشتش بوده.
پس به احتمال زیاد مشکلات/کم و کاستی های مایوس کننده ای که تو هسته گیم پلی اون بازی بوده(بدلیل بودجه پایین) در Avowed وجود نخواهد داشت.
چون داستان/شخصیتها که چشم بسته تضمینه.

من ترجیه میدم بعد این دور از بازیهای آبسیدین (Avowed/OW 2) خود استودیو جرات بیشتری پیدا کنه و اسکیل بازیهاش رو بزگتر کنه و برن برای رقابت درون تیمی با بتسدا.
اینها واقعا شایستگیش رو دارن.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
خب این واقعا جای امیدواری داره .
یعنی جدای اینکه وسعت بازی با Outer worlds مقایسه میشه ولی از همون مراحل ابتدایی به لحاظ مالی ساپورت مایکرو پشتش بوده.
پس به احتمال زیاد مشکلات/کم و کاستی های مایوس کننده ای که تو هسته گیم پلی اون بازی بوده(بدلیل بودجه پایین) در Avowed وجود نخواهد داشت.
چون داستان/شخصیتها که چشم بسته تضمینه.

من ترجیه میدم بعد این دور از بازیهای آبسیدین (Avowed/OW 2) خود استودیو جرات بیشتری پیدا کنه و اسکیل بازیهاش رو بزگتر کنه و برن برای رقابت درون تیمی با بتسدا.
اینها واقعا شایستگیش رو دارن.
راسیاتش با این خبرایی که داره از بازی میاد و اینی که هنوز بازی بعد سه سال تو فاز الفا نرفته + شایعاتی که قبلا شنیده بودیم بعیده اینا بتونن همچین چیزی رو هندل کنن . Chris Avellone بار ها و بار ها از مدیریت استدیو گله کرده سر همین بازی هم چند بار اومد گفت این عوض شدن کارگردانا طبیعی نیست و چند باری که از وضعیت استدیو خبر گرفته اصلا جالب نبوده !!

==================
رفتم صفحات اول تاپیک چشم خورد به کامنت خودم :

6c50b240-2840-4f3e-b720-ac587846d30c.png

مو به موش درست بود . تو مصاحبه اخیر دقیقا اومدن گفتن واسه اینکه بتونیم بازی رو جمع کنیم اومدیم به این سمت LOL با وجود چند تیمه بودن آبسیدین و چند تا لید داشتن اصلا نمیشه روی پروژه های بزرگ در حد بتزدا حساب باز کرد متاسفانه . همون OW 2 رو هم منتظر باشید دقیقا با همین اسکوپ ببینید .

پ.ن : واسه دوستانی که شاید ندونن آبسیدین در وحله اول یـ استدیو RPG ساز ـه . چند وقت پیش که رگناروک منتشر شده بود یـ بحث حول محور بازیای اکشن شکل گرفت بعد Josh Sawyer اومد گفت اینی که فک کنید ما یـ ذره به سمت اکشن ساختن حرکت کنیم رو از سرتون بیرون کنید ! خلاصه واسشون این بخش RPG خیلی مهم ـه
 
آخرین ویرایش:

John-117

کاربر سایت
May 16, 2020
1,718
راسیاتش با این خبرایی که داره از بازی میاد و اینی که هنوز بازی بعد سه سال تو فاز الفا نرفته + شایعاتی که قبلا شنیده بودیم بعیده اینا بتونن همچین چیزی رو هندل کنن . Chris Avellone بار ها و بار ها از مدیریت استدیو گله کرده سر همین بازی هم چند بار اومد گفت این عوض شدن کارگردانا طبیعی نیست و چند باری که از وضعیت استدیو خبر گرفته اصلا جالب نبوده !!

==================
رفتم صفحات اول تاپیک چشم خورد به کامنت خودم :

View attachment 297810

مو به موش درست بود . تو مصاحبه اخیر دقیقا اومدن گفتن واسه اینکه بتونیم بازی رو جمع کنیم اومدیم به این سمت LOL با وجود چند تیمه بودن آبسیدین و چند تا لید داشتن اصلا نمیشه روی پروژه های بزرگ در حد بتزدا حساب باز کرد متاسفانه . همون OW 2 رو هم منتظر باشید دقیقا با همین اسکوپ ببینید .

پ.ن : واسه دوستانی که شاید ندونن آبسیدین در وحله اول یـ استدیو RPG ساز ـه . چند وقت پیش که رگناروک منتشر شده بود یـ بحث حول محور بازیای اکشن شکل گرفت بعد Josh Sawyer اومد گفت اینی که فک کنید ما یـ ذره به سمت اکشن ساختن حرکت کنیم رو از سرتون بیرون کنید ! خلاصه واسشون این بخش RPG خیلی مهم ـه
البته این دوستمون در ادامه حرفاش گفته که بازی بزرگ و جهان باز هست و مقایسش با TOW بی انصافیه و مدیر ابسیدین احتمالا میخواسته انتظارات رو پایین نگه داره

همچنین گفته که استودیویی که تریلر شوکیس رو ساخته توی رنگ ها و ویژوال بازی دستکاری کرده! و بسیاری از ابعاد بازی مخفی نگه داشته شده و در کل بازی رو یک اثر ابسیدینی دونسته که تعداد زیادی مکانیک گیم پلی، کرکتر، داستان، ماموریت و مکالمات داره

در آخر هم گفته که مایکروسافت بهشون آزادی عمل خیلی خوبی داده
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
راسیاتش با این خبرایی که داره از بازی میاد و اینی که هنوز بازی بعد سه سال تو فاز الفا نرفته + شایعاتی که قبلا شنیده بودیم بعیده اینا بتونن همچین چیزی رو هندل کنن . Chris Avellone بار ها و بار ها از مدیریت استدیو گله کرده سر همین بازی هم چند بار اومد گفت این عوض شدن کارگردانا طبیعی نیست و چند باری که از وضعیت استدیو خبر گرفته اصلا جالب نبوده !!

==================
رفتم صفحات اول تاپیک چشم خورد به کامنت خودم :

View attachment 297810

مو به موش درست بود . تو مصاحبه اخیر دقیقا اومدن گفتن واسه اینکه بتونیم بازی رو جمع کنیم اومدیم به این سمت LOL با وجود چند تیمه بودن آبسیدین و چند تا لید داشتن اصلا نمیشه روی پروژه های بزرگ در حد بتزدا حساب باز کرد متاسفانه . همون OW 2 رو هم منتظر باشید دقیقا با همین اسکوپ ببینید .

پ.ن : واسه دوستانی که شاید ندونن آبسیدین در وحله اول یـ استدیو RPG ساز ـه . چند وقت پیش که رگناروک منتشر شده بود یـ بحث حول محور بازیای اکشن شکل گرفت بعد Josh Sawyer اومد گفت اینی که فک کنید ما یـ ذره به سمت اکشن ساختن حرکت کنیم رو از سرتون بیرون کنید ! خلاصه واسشون این بخش RPG خیلی مهم ـه
فک نکنم کسی از فنبیس ابسیدین دنبال این باشه دوز ار پی جی رو کم‌ کنن و به سمت اکشن برن.
ولی خب نمایش اخیر فارغ از بحث ها درباره اسکوپ و استایل بازی، کلا ناامید کننده بود برام.

از نیو وگاس به اینور،
ینی خود نیو وگاس،
۲ تا پیلارز،
اوتر ورلدز
پنتیمنت و حتی ساوث پارک، همیشه عاشق بازی هاشون بودم.‌نیو وگاس بهترین فالوت و یکی از بهترین بازی های عمرمه. ولی خب مسخره است با افتخار بگی اسکوپ بازی ۲۰۲۴ ای ات مثل بازی ۲۰۱۹ اته. پیشرفت ینی کشک؟
ابسیدین جزو تاپ۳ استودیو های من شاید باشه ولی نمیفهمم این بی حس و حالی و نبود جاه طلبی رو. اینا حتی انتقال به ساختمون بزرگتر رو هم رد کردن. مایکرو هر کی رو خرید، اومدن به استودیو های بیشتر و ساختمون های بزرگتر منتقل شدن ولی اینا گفتن همون جا که هستیم راحتیم.

مهم نیست برام اپن ورلد کامل باشه یا هاب بیس(از اول مشخص بود قرار نیست الدر کیلر بسازن) ولی خب با این روند هیچوقت نمیتونن لگسی نیو وگاس خودشون رو top کنن. حالا تا اینجای کار مهم نیست، خیلی ها هستن که نقطه اوجشون تو گذشته شون قرار داره ولی مشکل اینه که اینا انگار تلاشی هم ندارن تاثیر گذاری و سر و صدای بازیشون از یه حدی بیشتر شه.


خلاصه اواود برا من تا قبل شوکیس به راحتی بعد استارفیلد مورد انتظار ترین بازی اکس باکس بود برام ولی به شدت از نمایشش ناامید شدم. ظاهر، اسکوپ، ارت استایل و حتی کامبت اینا( تیکه هایی که نشون دادن) همه هنوز انگار توسط یه استودیو مستقل با بودجه بخور نمیر ساخته شده.

هیچ شکی تو نرتیو یا دیالوگ ها و عمق ار پی جی بازی ندارم ولی فک میکنم وقتشه ابسیدین یه سری چیزای دیگه رو هم جدی بگیره. دیگه ۱۰ سال پیش نیست که مجبور باشن با سیلی صورت خودشون رو سرخ نگه دارن و با کیک استارتر و ... بضاعت کم بازی بدن بیرون.
 

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,735
البته این دوستمون در ادامه حرفاش گفته که بازی بزرگ و جهان باز هست و مقایسش با TOW بی انصافیه و مدیر ابسیدین احتمالا میخواسته انتظارات رو پایین نگه داره

همچنین گفته که استودیویی که تریلر شوکیس رو ساخته توی رنگ ها و ویژوال بازی دستکاری کرده! و بسیاری از ابعاد بازی مخفی نگه داشته شده و در کل بازی رو یک اثر ابسیدینی دونسته که تعداد زیادی مکانیک گیم پلی، کرکتر، داستان، ماموریت و مکالمات داره

در آخر هم گفته که مایکروسافت بهشون آزادی عمل خیلی خوبی داده
لینک فرومی که توسعه دهنده اواد در مورد بازی صحبت کرده

پ.ن :فکر کنم تغییر کیفت بر اثر فشرده سازی ترجمه دقیقتری باشه ، تو نسخه 4k که از گیم ساید میشه گرفت در کل گرافیک بهتره ، اما مدلها تو ذوق میزنه که احتمال اینکه تازمان انتشار بهتر بشن هست.


Web capture_19-6-2023_164940_rpgcodex.net.jpeg


Eternity - Avowed - Obsidian's first person action-RPG in the Pillars of Eternity setting - coming 2024

یادداشت جز کوردون در همین مورد


Obsidian responds to 'concerns' about Avowed's Xbox and PC visuals and scope
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر