Xbox Avowed

  • Thread starter Thread starter Refill
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Obsidian
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
156502

Developer:Obsidian Entertainment
Genre:First-Person RPG
خالقین عناوینی همچون Fallout: New Vegas و The Outer Worlds بازی جدید خود را با نام Avowed معرفی کردند. به گفته سازندگان، این بازی نقش آفرینی فانتزی از پایه بر روی کنسول Xbox Series X توسعه می‌یابد. پس از The Outer Worlds و Grounded، این بازی سومین عناوین استودیو Obsidian به‌شمار می‌رود که پس از خریده شدن توسط مایکروسافت در حال ساخت است.

بازی در جهان فانتزی Eora جریان دارد، جهانی که ابتدا در سال 2015 و با یکی از آثار گذشته Obsidian یعنی بازی Pillars of Eternity به ما معرفی شده بود. البته بر خلاف Pillars of Eternity، بازی Avowed با زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود و به‌نظر می‌رسد جادو و اسپل‌ها نیز نقش مهمی را در این عنوان ایفا می‌کنند. با اینکه تریلر منتشر شده جزئیات زیادی را از گیمپلی مشخص نمی‌کند، اما نمایش کوتاه بازی جلوه‌های بصری چشم‌نواز و اتمسفر حاکم بر بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

متن خبر @
Cpt. price

عکس هایی از بازی :
RWoMExI.jpg FSOH0cF.jpg

تاپیک بازی به مرور بروز میشه .
 
شایعه: احتمالا با ue5 ساخته مبشه

View attachment 253925
شایعه نیست دقیقا اونجا آگهی زدن :D بعدم این قضیه فلان استدیو داره با UE5 کار می‌کنه یکم دیگه زیادی داره خز میشه موتور به ورژن جدید تر اپدیت شده اصولا وقتی ی نرم افزار به ورژن بالاتر آپدیت میشه ملت دیگه نمیان برن با ورژن قدیمی نرم‌افزار کار کنن ! کلا اپیک اینو انداخته تو دهن ملت واسه مارکتینگ موتورش وگرنه الان تک تک کسایی که با موتور UE کار میکردن سویچ کردن به ورژن 5 و دارن ازش استفاده میکنن خلاصه نیاز نیست هی یکی بیاد بگه فلان تیم داره از ورژن 5 استفاده میکنه
 
آخرین ویرایش:
شایعه نیست دقیقا اونجا آگهی زدن :D بعدم این قضیه فلان استدیو داره با UE5 کار می‌کنه یکم دیگه زیادی داره خز میشه موتور به ورژن جدید تر اپدیت شده اصولا وقتی ی نرم افزار به ورژن بالاتر آپدیت میشه ملت دیگه نمیان برن با ورژن قدیمی نرم‌افزار کار کنن ! کلا اپیک اینو انداخته تو دهن ملت واسه مارکتینگ موتورش وگرنه الان تک تک کسایی که با موتور UE کار میکردن سویچ کردن به ورژن 5 و دارن ازش استفاده میکنن
کلا استفاده از ue دیگه داره خز میشه همه از استدیو ایندی چند نفره تا شرکت تریلیون دلاری چند هزار نفره دارن با ue بازی میسازن. انگار انجین مناسبتر در هیچ زمینه ای وجود خارجی نداره.
 
کلا استفاده از ue دیگه داره خز میشه همه از استدیو ایندی چند نفره تا شرکت تریلیون دلاری چند هزار نفره دارن با ue بازی میسازن. انگار انجین مناسبتر در هیچ زمینه ای وجود خارجی نداره.
این تقصیر رقباست (یونیتی) اپیک ی اکو سیستم یک پارچه درسته کرده که ی عالمه سازنده میتونن با هم تعامل پیدا کنن و برا هم دیگه ابزار آماده کنن و هوای همدیگه رو داشته باشن (سوای خدماتی که خود اپیک داره به صورت رایگان و غیر رایگان ارائه میده) خوب معلومه همه میرن سمت UE . خلاصه ماجرا اینکه استدیو های کوچیک اندازه‌ توانشون از موتور کار میکشن استدیو های AAA هم همچنان اگه بخوان میتونن کامل موتور رو لایسنس کنن و عملا تو سورس کدهاش دست ببرن (طبق نیازشون) در کل ی معامله برد برد ـه از نظر من
 
Avowed: Obsidian’s Upcoming RPG To Include Guns

Jez Corden طی پادکست اخیرش فاش کرده که توی Pre-Alpha Footage ای که سال قبل دیده اسلحه Musket رو هم دیده
Musket ها ورژن بروز شده Arquebuse هستند که خود تفنگ‌هایی هستند که به آرامی شارژ می‌شن و متعلق به قرن هفدهم هستند Pillars Of Eternity Musket.jpg
Avowed در جهان بازی Pillars of Eternity یعنی Eora جریان داره و این بازی‌ها نیز دارای اسلحه‌ بودند. ولی قبلا شایعه شده بود که دوره زمانی Avowed قبل از وقایع دو بازی Pillars of Eternity اتفاق می‌افته و تو Lore بازی ، قبل از وقایع سری POE ، اسلحه وجود نداره ولی با وجود اسلحه Musket در Avowed شاید این بدان معنی باشه که بازی در دوره زمانی POE اتفاق می افته ، نه قرن ها قبل
شدیدااااا خوشحال میشم اگه تو بازی اسلحه وجود داشته باشه ، تا وجه تمایزی هم با سری Elder Scrolls داشته باشه
این شایعه خودش احتمال اینکه شخصیت ها و نژادهای محبوب از POE رو تو بازی ببینیم رو هم افزایش میده
 
آخرین ویرایش:
استودیو Blacksteinn دومین استودیو همکاری هست که داره رو Avowed کار میکنه

استودیو قزاقستانی که در ساخت انیمیشن و تکسچر و… رو عناوین بزرگی مثل Cyberpunk، Atomic Heart، Control و… کار کرده
از بعد هیلو اینفینیت هربار میشنوم مایکروسافت برون سپاری کرده پنیک میزنم
 
از بعد هیلو اینفینیت هربار میشنوم مایکروسافت برون سپاری کرده پنیک میزنم
دقیقا من هم بعد از هیلو اینفینیت یه جورایی حساسیت گرفتم به بحث outsourcing و استودیوهای پشتیبان. ولی حقیقت اینه که در حال حاضر این موضوع برای تمام بازی‌های بزرگ و AAA وجود داره (حتی بازی‌های سونی). ساخت بازی‌های بزرگ به قدری پیچیده شده که یک استودیو نمی‌تونه در زمان مقرر شده همه مراحل توسعه رو به تنهایی جلو ببره. مهم اینه که کدوم استودیو نقش Creative Lead رو داره که مشخصا استودیوهای اصلی (در این مورد آبسیدین) این کارو برعهده دارن.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یک نکته هم بگم که اطلاعات این چنینی معمولا به طور رسمی از طرف مایکروسافت و استودیوها منتشر نمی‌شه (درواقع دلیلی نمی‌بینن که اسامی استودیوهای پشتیبان رو منتشر کنن). کاربری به اسم GlobeGamer تو ResetEra میره داخل لینکدین، آرت استیشن و وب‌سایت‌های استودیوها کند و کاو می‌کنه و اطلاعات این‌چنینی رو منتشر می‌کنه. یا مثلا کمک Eidos به Playground در Fable هم طی یک گزارش منتشر شد. بازی رو حداقل 4 سال زودتر معرفی کنی، هیچ اطلاعاتی هم تا چند سال ندی (حتی یه آرت رسمی) نتیجه‌اش می‌شه همین. ملت به زور می‌رن اطلاعات این‌چنینی می‌کشن بیرون از بازی~X(
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or