Xbox Avowed

سازنده
Obsidian
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
156502

Developer:Obsidian Entertainment
Genre:First-Person RPG
خالقین عناوینی همچون Fallout: New Vegas و The Outer Worlds بازی جدید خود را با نام Avowed معرفی کردند. به گفته سازندگان، این بازی نقش آفرینی فانتزی از پایه بر روی کنسول Xbox Series X توسعه می‌یابد. پس از The Outer Worlds و Grounded، این بازی سومین عناوین استودیو Obsidian به‌شمار می‌رود که پس از خریده شدن توسط مایکروسافت در حال ساخت است.

بازی در جهان فانتزی Eora جریان دارد، جهانی که ابتدا در سال 2015 و با یکی از آثار گذشته Obsidian یعنی بازی Pillars of Eternity به ما معرفی شده بود. البته بر خلاف Pillars of Eternity، بازی Avowed با زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود و به‌نظر می‌رسد جادو و اسپل‌ها نیز نقش مهمی را در این عنوان ایفا می‌کنند. با اینکه تریلر منتشر شده جزئیات زیادی را از گیمپلی مشخص نمی‌کند، اما نمایش کوتاه بازی جلوه‌های بصری چشم‌نواز و اتمسفر حاکم بر بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

متن خبر @
Cpt. price

عکس هایی از بازی :
RWoMExI.jpg FSOH0cF.jpg

تاپیک بازی به مرور بروز میشه .
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,923
نام
محمد حسین
فکر کنم اگه این دو مصاحبه رو میخوندید، به سوالاتون پاسخ داده میشد و من تو یه تاپیک دیدم، گفتن وای ریبوت شده اوود، دیدم اینجا هم بحث شده
Exclusive: Avowed started as Obsidian's Skyrim, but evolved to focus on depth over breadth, 'where Obsidian really shines'
Exclusive: Obsidian breaks 3-year silence to spill the secrets of Avowed, its next big RPG
Early in development, when Obsidian decided to prioritize a story "more focused on depth than breadth," the first-person combat ended up benefitting, too. Patel said that it was an example of a piece of Avowed that was surprisingly fun in their first vertical slice, a time when the team has to decide on what to commit more resources to and what to scale back on. Combat became a key focus, which should be music to the ears of every Elder Scrolls player who's always found the sword-swinging a bit wimpy. "Our combat has come along really, really well, and the bones have been there since the beginning," she said.

Patel cited a lot of time spent tuning the feel of swinging a sword vs. a mace vs. an axe to make combat feel right, but the options available to players seem like the more significant element at play here. You're free to dual-wield weapons, wield both magic and melee simultaneously, and as in Pillars of Eternity, there are some old timey guns available. When I brought up how bored I am of game loot with imperceptible stat differences from one sword to another, she said that's been on their mind, too
When Avowed was first announced with a CGI trailer back in 2020, the headlines and discussions that it sparked all pointed to one specific game: Skyrim. Even though the teaser didn't give away much, the similarities were clear. First-person view; a sword in the right hand, a spell in the left. Surely this was Obsidian's take on an enormous Bethesda-style RPG?


And yes, it turns out that was the plan—at least at first. "Originally we were pitching, in essence, our Skyrim," confirms Obsidian CEO Feargus Urquhart in an exclusive interview with PC Gamer.


But that is not what Avowed, as it currently exists, is going to be. "I think over the course of time as we worked on it… Bethesda makes an awesome Skyrim. Mojang makes an awesome Minecraft, and Turn10 makes awesome racing games," says Urquhart, referencing a handful of Obsidian's sister studios at Microsoft. "What we do is we make our awesome RPGs, right?"


The feeling, then, was that Obsidian were better served not following Bethesda's example of a grand, open world, but instead staying true to what an Obsidian game should be. "That's when we backed up and said again: What are we good at? What's our lane?" That core, for Urquhart, is Obsidian's dedication to storytelling. "Outer Worlds is the greatest, latest example of that, and even Pillars. Pillars is less linear than Outer Worlds, but it's still a game that has you go through a story. And [Pillars of Eternity] 2 was even less linear, but still again you have this core story as you're going."
اگه چیزی که رخ داده رو بشه بهش ریبوت گفت، تو همون آغاز توسعه فهمیدن و بجای وسعت رفتن سراغ داستان و کمبت و ...و بهمون جیسون شرایر هم به اوایل 2021 و اواخر 2020 اشاره کرده بود که واضحه تو اوایل توسعه بودن.
______
ابعاد و سایز نمیتونه نشاندهنده پیشرفت ابسیدین باشه، ابعاد و جزییات و کمبت و اینکه تا چه حد عمق داده باشن به داستان و نقشه بازی پرجزییات باشه و کمبت بازی رو درست درآورده باشن مهمتره.
البته کمبت تو تریلر خوب نبود و باید دید چه میکنن و استودیو دیگه ساخته بود تریلرو
_____________
خود خبر یکسری اطلاعات داده بود که اینجا نزاشتین
  • You have an established role as the imperial envoy, but your "personality, appearance, and philosophy and vibe you bring to that role is up to you as a player to decide"
  • You can play as a human or an elf, but not other races
  • It's purely singleplayer—no co-op
  • The world is lightly systemic: think water and lightning interactions, but not the ol' bucket-on-the-head trick
  • You'll have two companions with you at a time, with their own combat specialties and, of course, personalities
  • There are several ability trees to progress through, and you won't be locked to a particular class or playstyle
  • You will level up, but the focus is on unlocking abilities rather than putting points into stats to grow stronger
بازی سینگله و نه کوآپ و میتونید بجای انسان یا الف بازی کنید ولی نژادهای دیگه، نه
دو تا همراه دارید که میتونید از قابلیتهاشون استفاده کنید.
و بازی چندین درخت مهارت دارد که محدودتون نمیکنه به کلاس یا شیوه بازی خاصی
میتونید لول اپ و ارتفقا پیدا کنید ، اما توجه ارتقا به افزایش قابلیتهاست تا افزایش قدرتتون
سما بعنوان فرستاده امپراور هستید ولی ساختن شخصیتتون به عهده خودتون است از لحاظ ظاهر و شخصیت و روحیه و فلسفه ای که دارید
 
آخرین ویرایش:

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,735
فکر کنم اگه این دو مصاحبه رو میخوندید، به سوالاتون پاسخ داده میشد و من تو یه تاپیک دیدم، گفتن وای ریبوت شده اوود، دیدم اینجا هم بحث شده
Exclusive: Avowed started as Obsidian's Skyrim, but evolved to focus on depth over breadth, 'where Obsidian really shines'
Exclusive: Obsidian breaks 3-year silence to spill the secrets of Avowed, its next big RPG


اگه چیزی که رخ داده رو بشه بهش ریبوت گفت، تو همون آغاز توسعه فهمیدن و بجای وسعت رفتن سراغ داستان و کمبت و ...و بهمون جیسون شرایر هم به اوایل 2021 و اواخر 2020 اشاره کرده بود که واضحه تو اوایل توسعه بودن.
______
ابعاد و سایز نمیتونه نشاندهنده پیشرفت ابسیدین باشه، ابعاد و جزییات و کمبت و اینکه تا چه حد عمق داده باشن به داستان و نقشه بازی پرجزییات باشه و کمبت بازی رو درست درآورده باشن مهمتره.
البته کمبت تو تریلر خوب نبود و باید دید چه میکنن و استودیو دیگه ساخته بود تریلرو
_____________
خود خبر یکسری اطلاعات داده بود که اینجا نزاشتین

بازی سینگله و نه کوآپ و میتونید بجای انسان یا الف بازی کنید ولی نژادهای دیگه، نه
دو تا همراه دارید که میتونید از قابلیتهاشون استفاده کنید.
و بازی چندین درخت مهارت دارد که محدودتون نمیکنه به کلاس یا شیوه بازی خاصی
میتونید لول اپ و ارتفقا پیدا کنید ، اما توجه ارتقا به افزایش قابلیتهاست تا افزایش قدرتتون
سما بعنوان فرستاده امپراور هستید ولی ساختن شخصیتتون به عهده خودتون است از لحاظ ظاهر و شخصیت و روحیه و فلسفه ای که دارید
kombat خوب بود، بد نبود انصافا، یه بار دیگه تریلر رو ببین. :-"
پ.ن : میدونم با c یه
 
آخرین ویرایش:

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,923
نام
محمد حسین
kombat خوب بود، بد نبود انصافا، یه بار تریلر رو ببین. :-"
پ.ن : میدونم با c یه
انیمیشنا ضعیفه، تفاوت و سنگینی سلاح حس نمیشه و ......
ایراد داره.منتظر گیم پلی بعدی باید موند ولی این ضعفو داره.
______
ابسیدین تو 2017 بود 170 تا، الان شده 284 تا تو لینکدین. همین الانم چند تا استخدام داره برا کانادا، بزرگ شدن به اندازه کافی.

2023-07-24_20-57-17.jpg

اینم یاد رفت، بازی بیش از 10 تا، طراح روایت داره که داستان و دیالوگ و طراحی مراحل (میدونم quest designer جداست ولی اینا به اونا هم کمک میکنن) و ... رو مینویسن
در ابعاد داستانی، فکر نکنم کم بیارن، گرافیکم اوکی میشه ولی کمبت بهتری میخوایم.انتظار تنوع مراحل و دیالوگ و ... داریم
 

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,735
1705621093143.jpeg 1705621043856.jpeg 1705621189268.jpeg

گرافیک که بهتر شده . من دوست داشتم بیشتر در مورد سیستمها ، تاثیر انتخابها، داستان صحبت میکردن، قسمتهایی که نقاط قوت آبسیدینه، اینکه صرفا بگن انتخابها تاثیر گذاره جالب نیست
میلی کامبت خشکه ولی spell ها متنوع و خوب به نظر میرسن .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر