شایعه AT&T به دنبال فروش بخش گیمینگ Warner Bros

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355

reza11

پنج انگشت مثل هم نیستند. به سلایق هم احترام بزاریم
کاربر سایت
Jun 6, 2013
814
نام
رضا
reza11 نظر شخصیت محترم ولی بذار اینجوری بهت بگم اگه اینسامنیاک همترازه راکستدی باشه؛ یوبی سافتم هم تراز راکستار یا سی دی پراجکت هست
داداش شما اینسومنیاک رو خیلی مثل اینکه دست کم گرفتی. من هیچ وقت فن بوی نبودم و نیستم همیشه هم دو کنسول رو میگرفتم هم عاشق گیرز و هالو هستم هم عاشق لست و گاد و انچارتد. ولی یک چیزی رو بدون فن بوی بودن بگم واقعا اینسامنیاک و راک استیدی هر دو استودیوهای توانا هستن و واقعا اختلاف زیادی هم با هم ندارن. همونطور که گفتم من بیشتر منظورم این بود مایکرو هم میتونه مثل سونی استودیویی داشته باش که بازیهای ابر قهرمانی بسازه. دیگه بهتره بحث تموم بشه
 

Madridista

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,880
نام
حسين
سریز اس عزیز من.
همون هم یا دلار ۲۰ تومنی موقع ورود میشه:
۳۰۰ ضربدر ۲۰= ۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان. که می‌فروشند ۸میلیون

ایرانه ها. اسم کنسول روی قیمت تاثیر مستقیم داره. نینتندو سوویچ الان هم قیمت پروعه :D کنسولای مایکروسافت هم کمتر میخورن روش چون مشتری چندانی نداره اینجا :D
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM

Guzu

کاربر سایت
Dec 22, 2019
569
نام
Gurzukahn
ایرانه ها. اسم کنسول روی قیمت تاثیر مستقیم داره. نینتندو سوویچ الان هم قیمت پروعه :D کنسولای مایکروسافت هم کمتر میخورن روش چون مشتری چندانی نداره اینجا :D
به دلیل شرایط الان ایران بله به طرز عجیبی وان اکس ارزون تر از پرو ولی آیا همیشه وضع همین منوال؟
کنسول نسل جدید در هر حال همین نسل جدید کم کم ۳م اسمش خرج یرمیداره.
 

DFSHINNOK7

کاربر سایت
Dec 20, 2018
1,624
این THQ Nordic رو انگار بعضی دوستان نمیدونن اون THQ سابق نیست (میدونم که میدونید :D). درسته "توانایی" خرید داره، ولی ما داریم از Warner Bros. Interactive Entertainment صحبت میکنیم، چیز کوچیکی نیست که هر کمپانی‌ای بتونه از پس مدیریتش بر بیاد.

به نظر من در نهایت NRS کلا جدا میشه و توسط یه کمپانی دیگه خریداری میشه (زنیمکس یا مایکروسافت).
Rocksteady منحل میشه و تیمش میرن یه استودیو مستقل میزنن.
بقیه استودیوها هم یا Take-Two میگیره یا Acitivision
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,235
ولی خب واقعاً راک‌استدی تو یه کلاس دیگه‌ست الان.
من نمیخوام این دوتا استودیو رو با هم مقایسه کنم ولی راک استدی سر آرکام نایت کم گند نزد:D الانم که خیلی وقته خبری ازشون نیست معلوم نیست چه غلطی دارن میکنن بعد این همه سال.
 

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
عجب گیری کردیم! :| حالا باید بریم نذر کنیم که مایکروسافت اینا رو نخره و کلی IP خفن از Batman و Mortal Kombat تا پروژه Rocksteady انحصاری نشن! خوشبختانه تا الآن اکثر استودیوهایی که مایکروسافت سراغشون رفته برای من زیاد مهم نبودن که غصه بخورم، ولی این یکی وضعش خیلی فرق می‌کنه و کلی چیز خفن داره که عاشق‌شون هستم و انحصاری شدن‌شون برای من یعنی فاجعه! :| سر اون شایعه سگا هم دعا می‌کردم به حقیقت تبدیل بشه که مایکروسافت یه پول عظیمی بده و یه مدت بی‌خیال بقیه استودیوها بشه، ولی گویا نشد! :D
بدبختی اینجاست که از اون طرف هم EA و Activision اگه سراغ اینا برن، بدجوری گند می‌زنن بهشون. همون Take-Two به نظرم بهترین گزینه هست.
حالا خرید کل وارنر که توهمیه! :D ولی یه صدایی تو گوشم میگه مایکرو راکستدی رو میخره !:D تو هم یه XSX بخر به راه راست هدایت شو! :D
 
  • Like
Reactions: Dinosaur

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
اینسامنیاک یه استودیو نهایتا خوبه! حالا سونی اگر نمی خریدش می تونستیم با دید بهتری در موردش بحث کنیم ولی تو بهترین حالت یه استودیو خوبه نه بیشتر!

راکستدی یه استودیو جریان سازه، کاری که با AA با سبک اکشن ماجراجویی کرد، تاثیرش هنوز تو این سبک مشهوده! AC که سال 2011 عرضه کرد کامل ترین اکشن ماجراجویی ای هست که ساخته شده، یه بازی بی نقص و تکرار نشدنی!

اینسامنیاک نهایتا یه استودیو خوبه، بنا رو بزاریم رو کیفیت، کاری که راکستدی با سبک اکشن ماجراجویی کرد رو میشه بهش حکم تعریف دوباره این سبک داد و این نباید با یه استودیو نهایتا خوب مقایسه بشه!


پ.ن: انقدر عدد و متاکریتیک اینجا نزارید حالمون سبز شد :-&

اما اصل موضوع، با همه وجود امیدوارم راکستدی بتونه بدون دغدغه به کارش ادامه بده، بدون تعارف فرقی برام نداره کجا، مطمئننا این اتفاق زیر نظر EA اکتیویژن یا T2 ممکن نیست پس چه بهتر که بره زیر نظر مایکروسافت یا شده سونی، انقدر اسم بزرگی هستند که هر کدوم این دو ناشر بهشون به اندازه کافی میدون و اعتبار بدن!
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
عجب گیری کردیم! :| حالا باید بریم نذر کنیم که مایکروسافت اینا رو نخره و کلی IP خفن از Batman و Mortal Kombat تا پروژه Rocksteady انحصاری نشن! خوشبختانه تا الآن اکثر استودیوهایی که مایکروسافت سراغشون رفته برای من زیاد مهم نبودن که غصه بخورم، ولی این یکی وضعش خیلی فرق می‌کنه و کلی چیز خفن داره که عاشق‌شون هستم و انحصاری شدن‌شون برای من یعنی فاجعه! :| سر اون شایعه سگا هم دعا می‌کردم به حقیقت تبدیل بشه که مایکروسافت یه پول عظیمی بده و یه مدت بی‌خیال بقیه استودیوها بشه، ولی گویا نشد! :D
بدبختی اینجاست که از اون طرف هم EA و Activision اگه سراغ اینا برن، بدجوری گند می‌زنن بهشون. همون Take-Two به نظرم بهترین گزینه هست.
ماکروسافت بخره رو PC هم می‌ده فلذا دوشواری نیست جز این که بیچاره شدیم کی پول بستن سیستم داره.:D
در مورد Take-Two هم، اونا هم یه آشغالین مثل اکتیویژن و EA. ناشر پدر مادردار بعید می‌دونم وجود داشته باشه الان.:D Square هم که این نسل گند زد به خودش و البته بی‌پول‌تر از این حرفاس.:D دیزنی شاید اینا رو بخره و بخش گیمینگ خودشو مستقل راه بندازه. بعید نیست اصلاً.:D

من نمیخوام این دوتا استودیو رو با هم مقایسه کنم ولی راک استدی سر آرکام نایت کم گند نزد:D الانم که خیلی وقته خبری ازشون نیست معلوم نیست چه غلطی دارن میکنن بعد این همه سال.

ببین راک‌استدی با Arkham Asylum ژانر beat'em up رو باز تعریف کرد قشنگ. درست سال قبلش Spider-Man: Web of Shadows و Wolverine Origins اومدن که هر دو بازی‌های خوبی بودن ولی با اومدن Arkham Asylum جوری همه چیز تغییر کرد که بعد اون هر بازی سوپرهیرویی/beat em up تقریباً رویه‌ی AA رو دنبال کرد. Arkham Knight هم با وجود این که ضعیف‌ترین بازی بتمنشون بود ولی تقریباً تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای بود جز بت‌موبیلش که نقص پررنگی بود.



قدیمیای اینجا منو می‌شناسن که چقد طرفدار اسپایدرمنم.:D و اینسامنیاک بهترین بازی اسپایدرمن تاریخ رو داد واقعاً (شاید فقط SM PS1 از این بهتر بود) ولی واقعیت اینه که بدون AA این اسپایدرمنی که الان داشتیم رو هرگز نمی‌داشتیم. این سیستم مبارزه‌ی خیلی خوب رو. تنها نقص سیستم مبارزه‌ی مدل سری آرکهام اینه که توی باس‌فایت‌ها طراح‌ها یه خرده آچمز می‌شن و اکثر این بازیا ضعیف‌ترین جاهاشون طراحی باس‌فایت‌هاس ولی خب نقص کوچیکیه به نظرم.
 
آخرین ویرایش:

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,159
نام
سبحان
حالا چطور شد بحث به سونی و متا و اینسومنیک و اسپایدر من رسید؟ :-?آقا اسپایدر من خیلی بازی خوبیه ولی جای بحثش اینجا نیست
فعلا بحث سر اینه که بخش گیمینگ وانر رو کی میخره
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
قدیمیای اینجا منو می‌شناسن که چقد طرفدار اسپایدرمنم.:D و اینسامنیاک بهترین بازی اسپایدرمن تاریخ رو داد واقعاً (شاید فقط SM PS1 از این بهتر بود) ولی واقعیت اینه که بدون AA این اسپایدرمنی که الان داشتیم رو هرگز نمی‌داشتیم. این سیستم مبارزه‌ی خیلی خوب رو. تنها نقص سیستم مبارزه‌ی مدل سری آرکهام اینه که توی باس‌فایت‌ها طراح‌ها یه خرده آچمز می‌شن و اکثر این بازیا ضعیف‌ترین جاهاشون طراحی باس‌فایت‌هاس ولی خب نقص کوچیکیه به نظرم.
حالا بحث کلا منحرف میشه نمی دونم درسته این بحث یا نه ولی چجور میگی طراحی ضعیف باس ها؟

حالا من منظورت رو متوجه نشدم دقیقا خود ساخته های راکستدی رو گفتی یا بازی استودیوهایی که از سیستم مبارزه بتمن آرکام و کلا این سری بازی پیروی کردن ولی، آرکام سیتی رو شاید تا حدی قبول کنم ولی آرکام آسایلم باس هاش ضعف داشت؟ باس های AA خیلی فراتر از سیستم مبارزه بودن... ولی خوب اگه بخوایم رو باس هایی بحث کنیم که باهاشون مبارزه تن به تن کردیم، من نقصی ندیدم واقعا. به نظرم AA یکی از بهترین های بازی های تاریخ از نظر طراحی و تنوع و مبارزه با باس ها بود.

به نظرم تنها برتری AA نسبت به AC همین باس فایت ها بودن.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
ارکام نایت حداقل متایی که حق ش بود 90 بود! (با استانداردهای نسل هشت)

چه عیبی به بازی میتونید وارد کنید؟ بتموبیل ش هم جزئه بهترین بخش های بازی بود و اتفاقا اینکه یک تیم اکشن ادونچر ساز همچین سیستم هندلینگ و کمبتی در اوردند نشان از قدرت راک استدی داره!
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,159
نام
سبحان
ارکام نایت حداقل متایی که حق ش بود 90 بود! (با استانداردهای نسل هشت)

چه عیبی به بازی میتونید وارد کنید؟ بتموبیل ش هم جزئه بهترین بخش های بازی بود و اتفاقا اینکه یک تیم اکشن ادونچر ساز همچین سیستم هندلینگ و کمبتی در اوردند نشان از قدرت راک استدی داره!
به نظر من این بازی ۱۰ از ۱۰ بود
۳بار تموم کردم با جزییات و همه ماموریتای جانبی
واقعا هیچ مشکلی نداشت
به نظر من آرکام نایت بهترین توی کل سری بود و شاهکاری تکرار نشدنی
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
از این جو تاکسیک بگذریم

موردی که باعث شده معامله خیلی سخت بشه حق ip هایی که هست که استدیو های وارنر باهاشون مشغول ساخت بازی هستند که متعلق به خوده بخش گیمینگ وارنر بروس نیست

حق استفاده هری پاتر باشه پای جی کی رولینگ هم میاد وسط
حق استفاده از بتمن باشه پای DC هم میاد وسط
و همینطور ارباب حلقه ها و لگو و ...

و اینکه Take two علیرقم اینکه اسم ش مطرح شده حدود 1.5 میلیارد پول نقد داره
اکتیویژن و Ea هم توانایی خرید دارن و هرکدوم 5 6 میلیاردی پول نقد دارند
مایکروسافت هم با اینکه خبرش امده در حال بررسی ولی klob احتمال کمتر از کم! به این قضیه داده
تا الان پیشنهاد مطرح شده 2 میلیارد دلار بوده که برای استدیو های وارنر رقم منطقی تری هست
دنیل احمد هم گفته بازیهای بتمن و هری پاتر و ... در حال ساخت هستند و زیاد به این موضوع مرتبط نیستند

یک نکته فان فکت اشاره کنم وارنر بروس استدیو ندررلم و ip مرتال کمبت رو 33میلیون دلار خریده و الان جدا از درامدی که از نسخه های مختلف داشته، میتونه از فروشش حدود ده برابر بیشتر پس بگیره!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر