Multi Platform Assassin's Creed: Valhalla

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
November 10, 2020
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
https___forum.bazicenter.com_attachments_1633365649901-png.227035_.jpg

Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Montreal
Genre: Open-World RPG
Release Date: Holiday 2020
Platforms: PS4-PS5-X1-XSX-PC-Stadia​
اطلاعات کلی
  • تیم Black Flag و Origins مسیئولیت ساخت بازی را بر عهده دارد.
  • علاوه بر استودیو مانتریال، 12 استودیوی دیگر یوبیسافت و همچنین استیودی Sperasoft در ساخت بازی همکاری دارند.
  • بازی بین نسلی بوده و برای اکثر پلتفرم های موجود منتشر میشود.
  • بازی یک نفره بوده و قابلیت Co-Op وجود ندارد.
  • همچون ادیسه، قابلیت انتخاب جنسیت کرکتر وجود دارد
  • وقایع بازی در انگلستان و نروژ اتفاق می افتد.
  • انگلستان شامل 3 شهر بزرگ می شود: London، Winchester وJórvík
  • نقشه ی بازی مقداری از ادیسه بزرگ تر است.
داستان
  • وقایع بازی در سال 873 آغاز میشود.
  • شخصیت اصلی Eivor نام دارد.
  • بازی مناطق مختلفی همچون نروژ و اسکاتلند را شامل می شود.
  • Hidden Ones و Order of the Ancients نقش بسیار مهمی در بازی دارند و از این نظر بازی با AC4 مقایسه شده است.
  • بازی در نروژ آغار میشود، Eivor به دلیل سختی های داخل کشور و به منظور یک شروع تازه به همراه افرادش راهی انگلستان میشود.
  • Eivor در مقطعی از داستان، با اساسین ها ملاقات و از آن ها هیدن بلید را دریافت میکند.
  • دلیل نصب هیدن بلید بالای مچ، ترساندن دشمنان است.
  • باور بر این است که اساسین ها ارتباطاتی با ادین دارند.
  • Eivor در ابتدا به دلیل اهداف مشترک با اساسین ها همکاری میکند اما در ادامه و با پیشرفت داستان به صورت کامل به آن ها میپیوندد.
  • فیگور های تاریخی همچنین المان های ماورایی مرتبط با اساطیر نورث در بازی وجود دارد.
  • قابلیت انتخاب دیالوگ تا حدودی در بازی وجود دارد. برخی از آن ها مرتبط با تصمیم های داستانی داخل Settlement می باشد.
  • با این حال تایید شده که Eivor یک شخصیت مشخص و پابرجا داشته و همانند یک صفحه ی سفید نبوده که توسط بازیکن پر شود.
  • از این رو سازندگان Eivor رو با Geralt نزدیک تر میدانند تا Dragonborn.
  • شخصیت داخل تریلر، شاه آلفرد، در ابتدا یکی از ویلن های بازی می باشد، اما در ادامه همه چیز ممکن است تغییر کند.
  • ساکسون ها دشمنان اصلی می باشند، با این حال برخی از وایکینگ ها ممکن است در مقابل بازیکن قرار بگیرند.
  • هر 2 حالت مذکر و مونث برای شخصیت اصلی Canon می باشد، اما چگونگی آن مشخص نیست با این حال سازندگان اطمینان داده اند که با انجام بازی این سوال رفع خواهد شد.
  • بخش مدرن بازی، ماجرای لیلا حسن را دنبال میکند. سازندگان اذعان داشته اند که ایده ای که مدت ها برای این بخش در نظر داشته اند در این نسخه انجام داده اند.
  • از لفظ "خاتمه" برای داستان بازی استفاده شده و گفته شده پلات های داستانی مهمی در این شماره به سرانجام میرسد.
گیم پلی
  • تمرکز بیشتر روی المان های RPG
  • بازگشت سپر
  • مشابه سری سولز، قابلیت Dual-Wield با هر ترکیبی از سلاح ها، حتی ۲ سپر!
  • قابلیت شخصی سازی مو، لباس، ریش، تتو و War Paint وجود دارد.
  • تمامی Gear ها منحصر به فرد هستند.
  • Gear ها قابلیت آپگرید دارند، با این حال امکان اتمام بازی با Gear های آغازین وجود دارد.
  • Ability ها برمیگردند و انواع مختلفی همچون پرتاب تبر را شامل می شود.
  • مهارت ها از Skill Tree وسیع بازی که اینبار Skill Graph نامیده میشود، قابل دریافت هستند.
  • سیستم لول بندی از بازی حذف شده و سیستمی بر مبنای قدرت جایگزین آن شده است.
  • بر خلاف لول، اینبار اسکیل و Gear راه های اصلی ارتقا و پیشرفت کرکتر هستند.
  • سیستم مبارزات بازی خشن، سنگین و پر سر وصدا توصیف شده.
  • سلاح ها با استفاده از Rune ها قابل شخصی سازی هستند. (مشابه سیستم Engraving در ادیسه)
  • سیستم قطع عضو در بازی وجود دارد.
  • تیم تمرکز ویژه ای روی تنوع و شکه کننده بودن مبارزات داشته است.
  • دشمنان جدید در سرتاسر بازی ظاهر میشنود تا از حس یکنواختی جلوگیری شود.
  • هر نوع از دشمنان دارای نقاط ضعفی هستند که با شناسایی آن ها میتوان سرنوشت مبارزه را تغییر داد.
  • دشمن سرسختی که در تریلر توسط Eivor کشته میشود یک Ring Leader است.
  • Longboat ها ابزاری برای حمل و نقل سریع می باشند، نه مبارزه.
  • همچنین Raid ها با استفاده از Longboat صورت میگیرد.
  • خدمه ی Lonboat قابل شخصی سازی هستند.
  • Eivor میتواند Raid هایی علیه سایر گروه ها همچون، تمپلارها، ساکسون ها، وایکینگ های رقیب و "یک گروه مرموز" هدایت کند.
  • علاوه بر Raid ها، Assault ها نیز وجود دارند که شامل ست-پیس های بزرگ هستند.
  • نفرات استخدام شده، در Settlement مشغول میشوند.
  • Settlement هاب بزرگ بازی میباشد که نقش حیاطی در روند داستانی خواهد داشت.
  • با پیشرفت در بازی قابلیت ساخت Tavern، انواع خانه ها و همچنین Black Smith در هاب، جهت ارتقای سلاح ها وجود دارد.
  • برخی از المان های UI جهت تشویق بیشتر به گشت گذار، حذف شده است.
  • قابلیت رومنس در بازی وجود دارد.
  • مینی گیم های مختلفی از جمله تاس بازی، ماهی گیری، رجز خوانی و مسابقات نوشیدن در بازی وجود دارد.
  • کلاغ ادین نقش عقاب در نسخه های قبلی را خواهد داشت.
  • بازگشت Social Stealth!
  • هیچ اجباری برای انجام ساید کوئست ها به منظور پیش روی در داستان وجود ندارد و بازیکن می تواند به هر ترتیبی که میخواد محتوای بازی را مصرف کند.
نسخه های مختلف


 
Last edited by a moderator:

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,144
یکم فینیشر و خون و خشونت و قطع عضو ببینید?

View attachment 182838

Wow.gif

امروز سیستم پارکور یونیتی رو میدیدم جدای همه اتفاقا واقعا چی دادیم و چی گرفتیم!
چرا قدر اون بازی دونسته نشد جدای یسری مشکلات که قابل حل بود!سیستم پارکور بازی کل نسخه ها یطرف یونیتی یطرف!
نرمی و کیفیت و مدل حرکات یه نسل از جدیدترین نسخه هام جلوتره!عجب پارکوری داشت واقعا 8-|
ای کاش یکم از وسعت بازی میزدن بجاش اون سیستمو باز پیاده کنن!خدایی سیستم پارکور اون نسخه رو میبینی بعد نسخه های الانو میبینی حالت بهم میخوره:D

فکر کنم این بیشتر مربوط به لوکیشن ها و لول دیزاین بازی هم میشه. توی یونتی یا سندیکیت یه محیط شهری با ساختمان های بلند و سر به فلک کشیده و نزدیک به هم داریم چیزی که توی نسخه های جدید خیلی کمتر یا اصلا دیده نمیشه. البته والهالا چون هنوز شخصا بازی نکردم نمیتونم درست نظر بدم. در مورد نرمی انیمیشن های پارکور هم اره یونتی خیلی جذاب و دلنشین طراحی شده بود، اما فکر کنم از سندیکیت به بعد خواستند کمی واقع گرایانه تر باشه و حس سنگین تری داشته باشه.
 
  • Like
Reactions: Beorn and voldmort

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,892
نام
نـــــــویـــــــــد
یکم فینیشر و خون و خشونت و قطع عضو ببینید?

View attachment 182838

چقدر خوبه این
اولین چیز خوبی که ازین بازی میبینم و نظرمو جلب میکنه :D
سنگینی و قدرت ضربات تو این صحنه‌ها قشنگ حس میشه
حس خوبی میدن
 
  • Like
Reactions: voldmort

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
چقدر خوبه این
اولین چیز خوبی که ازین بازی میبینم و نظرمو جلب میکنه :D
سنگینی و قدرت ضربات تو این صحنه‌ها قشنگ حس میشه
حس خوبی میدن
دقیقا صحفه ی قبلی بهش اشاره کردم، واقعا حس واقعی و خوبی داره:D
حالا من هنوز نتونستم سلاح های مختلفو گیر بیارم ،چون برخلاف بلفرض اودیسه و اورجین که عین اب خوردن شما دم دقیقه سلاح های مختلف گیرت میومد و یا اپگرید میکردی ، اینجا دیگه خبری از این خوشیا نیست:D
این خودش یکی از نکات مثبتشه که بازی رو از حالت آبکی در اورده و کاری میکنه دنبال جوییدن مپ برای به دست اوردن حداقل یه آرمور یا سلاح جدید باشین،نه اینکه تا انمی رو دیفیت کردین بیاد سباحشو برداره!
اصلا خبری از این چیزا نیست:D
خب من حالا که بحثش پیش اومد راجب تجربه ی ۱۵ الی ۲۰ ساعتیم‌ یه سری نکات جدید (منفی/مثبت) اضافه کنم
فارغ از اون باگ ها که همچنان پابر جاس(گمانم توییتشو خوندم که این هفته قراره اپدیت بیاد) یه سری نکته ی منفی رو اول میگم ، بعد میرم سراغ نکات مثبت:D

-- به مانند بلفرض RDR2 ما گاها حین گشت و گزار با یه سری وقایع رندوم روبه رو میشیم
برای اینکه اسپویل نشه فقط یک نمونه اشو مثال میزنم(به اشکال مختلف این داستان واسم پیش اومد)
بلفرض گله ی گرگی که به یه شخص حمله ور شده..
ما با نجات NPC طبیعتا منتظر یه دکلمه ی حتی 2 کلمه ایی به عنوان تشکر هستیم ، یه تنکیوی خالی هم نمیگن لعنتیا!:D
اصلا انگار نه انگار که ما جونِ خودمونو به خطر انداختیم(اقا واقعا کار سختیه یه نفره یه گله رو بترکونی/عین ویچر نیست:D) تا مردک رو نجات بدیم ، طرف راهشو میکشه میره حتی نگاهتم نمیکنه:|
طبیعتا می بایست کمکی که میکنیم یه گیفت داشته باشه ، یا حداقل یه دکلمه ی درست حسابی که حس واقعی توی اون لحظه بهمون بده که یه کار خوب کردیم
وگرنه سری بعد میزارم بگاج برن!:D

-- نکته ی منفی بعد اینکه یه جاهایی بدطور خطی طوره:D
بلفرض حین انجام یه کویست به جای اینکه مسافت خیلی طولانی رو به همراه گروهمون طی کنم، توسط فست تراول کار خودمو اسون کردم
رسیدم به مکان مورد نظر، به صورت انفرادی اومدم از پشت وارد شدم و همه رو خفت کردم و به قولی قلع و قمع کردم، تااینکه رسیدم به دروازه ی جلوی اون عمارت ، یهو رفت تو کاتسین و غیب شدم اومدم وسط گروه و انگار نه انگار که من تمامی افراد اون عمارتو قبل از کاتسین از دم تیغ گذروندم!
همه‌چی از نو استارت خورد:D
حقیقتا بد خورد تو برجکم
پیشنهاد به سازنده:
سازنده اینجا میتونه طوری کد نویسی کنه که بلفرض منِ پلیر اگر حتی از پشت وارد عمارت شدم خودکار وارد کاتسین کنه و بیاره جلو پیش بقیه که اون مسیر خطی رو انجام بدیم ، نه اینکه بزاره من نیم ساعت کار همه رو یه سره کنم و بعد بیاد تکرار مکررات راه بندازه:D
??
خب دونکته ی منفی جدید (به غیر از اونایی که صفحه ی قبل گفتم) همینا بود ، حالا بریم سراغ نکات مثبت:D
یه سری نکات خیلی جالبی رو دقت کردن که به واقعی بودن بازی کمک کرده

++حین گشت و گذار با قایق یا کشتی(یه چیزی مابینشونه اخه:D) اگر نزدیک به پل های رودگذر شید سریعا دستور کشیدن بادبان به پایین صادر میشه تا برخوردی صورت نگیره، حتی اگر یه ذره بلندتر از نوک بادبان باشه این ریسک رو نمیکنن:D

++کویست های اسیسی به یاد قدیم فراونه اقا
یعنی قشنگ باید برید اسیس کنید و اطلاعات بردارید و فرار:D
من اینو توی دو نسخه قبل یادم نمیاد اصلا!
اون مخفی شدن بین راهبه ها توی نسخه های کلاسیکو که گروهی درحال عبور بودن و خودمونو باهاشون مچ میکردیم،یا نشستن رو صندلی، یا مشغول کردن خودمون‌ مثلا به اسیاب کردن گندم و یا پریدن تو کاه و ... برای مخفی شدن از دید دشمنان، همه برگشته:D

++درخت اسکیل ها فوق العاده گسترده تر از اونیه که به فکرتون برسه!!!!!!!

پ.ن:درکل بازم انگار هیچی هنوز نرفتم. بس که عظیمه این مپ بازی، تنوع انمی ها که هر کدوم توضیحات خودشون رو دارن زیاده ، و هرکدوم اتک های خاص خودشون رو دارن، اسکیل های خودشون رو دارن و..
عهههه چقدر طولانی شد:p:-"
 

Beorn

کاربر سایت
Sep 15, 2020
549
View attachment 182955



فکر کنم این بیشتر مربوط به لوکیشن ها و لول دیزاین بازی هم میشه. توی یونتی یا سندیکیت یه محیط شهری با ساختمان های بلند و سر به فلک کشیده و نزدیک به هم داریم چیزی که توی نسخه های جدید خیلی کمتر یا اصلا دیده نمیشه. البته والهالا چون هنوز شخصا بازی نکردم نمیتونم درست نظر بدم. در مورد نرمی انیمیشن های پارکور هم اره یونتی خیلی جذاب و دلنشین طراحی شده بود، اما فکر کنم از سندیکیت به بعد خواستند کمی واقع گرایانه تر باشه و حس سنگین تری داشته باشه.
سیستم پارکور که کلا از اوریجین به بعد دست نخورده!تنها پارکور رو درختا که نسخه ۳ و BF داشت و بعد حذف شد رو تازه الان برگدونده که خسته نباشن!
یونیتی حرکاتی که بین موانع انجام میداد خیلی یونیک بود ینی مثلا برای فرود اومدن رو زمین و پرش بین ۲تا لبه هم حتی فیزیک و انیمیشن جدا تعریف کرده بودن که میشد الانم باشه اما احتمالا کار خودشونو راحت کردن!
یونیتی اولین نسخه کاملا نسل بعدی بود که اونقدر پیشرفت داشت میشه امید داشت نسخه بعدیم که احتمالا کاملا نسل ۹ی باشه تغییراتی در حد یونیتی داشته باشه مخصوصا که کارگردان این سبک فعلی هم رفته و بعد ۳نسخه احتمالا تغییرات زیادی بدن!
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,234
نام
Mohammad


جدی بشینیم با یوبیسافت صحبت کنیم ببینیم مشکلش با ما ایرانیا چیه !
حالا خوبه چه این بازی چه ریشش یعنی پرنس هر دو ریشه در ایران دارن یا اگر همین حسن صباح نبود الان اساسینزی هم وجود نداشت
 
آخرین ویرایش:

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
گشتم خبر اپدیتو پیدا کردم ، یه لیست بلند بالایی شده:D
و اینکه روی کنسول پی اس فایو 2.5 GB و برای پی اس فور 4.1 GB حجمش خواهد بود


Assassin's Creed Valhalla Is Getting A Massive Update Tomorrow For PS5 And PS4
Adding Performance Mode Options And A Lot More

Assassin’s Creed Valhalla Update 1.004.000 Patch Notes
assassins-creed-valhalla-update-1-004-000-patch-notes-adds-performance-modes-and-more-to-the-v...jpg
 

Beorn

کاربر سایت
Sep 15, 2020
549
سیستم دراپ آیتم و Gear ها و Tier بندیشون بنظرم تو کل سری بهترینه!
اول بخاطر اینکه راحت و سریع اسلحه یا آرمور نمیده کمیاب شدن اما خیلی کاربردی ترن الان و هربار یچی میگیری واقعا لذت بخشه برخلاف قبلیا که اینقدر آیتم الکی و راحت میگرفتی خسته کننده میشد!
بعدم سیستم پرک و Rune خیلی خوبی داره و اینکه هر Tier که میاریشون بالا ظاهرشونم به کل بروز میشه خیلی جذاب میکنه بازیو!
کلا والهالا نه تنها تو خود سری بلکه نسبت به بقیه بازیهای هم سبکش هم لعنتی خیلی گسترده و باجزییاته:D
و با اینکه ترسم از کاراکترش بود ولی ورژن مرد Eivor که باهاش بازی میکنم بنظرم خیلی خفن و کوله:D
 

Aarman

کاربر سایت
Nov 20, 2020
11
سلام یه سوال داشتم اگه اشتراکی بخری یک دفعه آنلاین میشی بعدش لانچر رو بلاک می کنی برا همیشه یا هر دفعه که کامپیوتر رو روشن می کنی اول آنلاین بعد بلاک منظورم اینه اگه یه دفعه لاگین بشی آنلاین بعدش لانچر و آفلاین و بلاک کنی واسه همیشه می تونی آفلاین بازی کنی
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر