Multi Platform Assassin's Creed: Valhalla

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
November 10, 2020
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
https___forum.bazicenter.com_attachments_1633365649901-png.227035_.jpg

Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Montreal
Genre: Open-World RPG
Release Date: Holiday 2020
Platforms: PS4-PS5-X1-XSX-PC-Stadia​
اطلاعات کلی
  • تیم Black Flag و Origins مسیئولیت ساخت بازی را بر عهده دارد.
  • علاوه بر استودیو مانتریال، 12 استودیوی دیگر یوبیسافت و همچنین استیودی Sperasoft در ساخت بازی همکاری دارند.
  • بازی بین نسلی بوده و برای اکثر پلتفرم های موجود منتشر میشود.
  • بازی یک نفره بوده و قابلیت Co-Op وجود ندارد.
  • همچون ادیسه، قابلیت انتخاب جنسیت کرکتر وجود دارد
  • وقایع بازی در انگلستان و نروژ اتفاق می افتد.
  • انگلستان شامل 3 شهر بزرگ می شود: London، Winchester وJórvík
  • نقشه ی بازی مقداری از ادیسه بزرگ تر است.
داستان
  • وقایع بازی در سال 873 آغاز میشود.
  • شخصیت اصلی Eivor نام دارد.
  • بازی مناطق مختلفی همچون نروژ و اسکاتلند را شامل می شود.
  • Hidden Ones و Order of the Ancients نقش بسیار مهمی در بازی دارند و از این نظر بازی با AC4 مقایسه شده است.
  • بازی در نروژ آغار میشود، Eivor به دلیل سختی های داخل کشور و به منظور یک شروع تازه به همراه افرادش راهی انگلستان میشود.
  • Eivor در مقطعی از داستان، با اساسین ها ملاقات و از آن ها هیدن بلید را دریافت میکند.
  • دلیل نصب هیدن بلید بالای مچ، ترساندن دشمنان است.
  • باور بر این است که اساسین ها ارتباطاتی با ادین دارند.
  • Eivor در ابتدا به دلیل اهداف مشترک با اساسین ها همکاری میکند اما در ادامه و با پیشرفت داستان به صورت کامل به آن ها میپیوندد.
  • فیگور های تاریخی همچنین المان های ماورایی مرتبط با اساطیر نورث در بازی وجود دارد.
  • قابلیت انتخاب دیالوگ تا حدودی در بازی وجود دارد. برخی از آن ها مرتبط با تصمیم های داستانی داخل Settlement می باشد.
  • با این حال تایید شده که Eivor یک شخصیت مشخص و پابرجا داشته و همانند یک صفحه ی سفید نبوده که توسط بازیکن پر شود.
  • از این رو سازندگان Eivor رو با Geralt نزدیک تر میدانند تا Dragonborn.
  • شخصیت داخل تریلر، شاه آلفرد، در ابتدا یکی از ویلن های بازی می باشد، اما در ادامه همه چیز ممکن است تغییر کند.
  • ساکسون ها دشمنان اصلی می باشند، با این حال برخی از وایکینگ ها ممکن است در مقابل بازیکن قرار بگیرند.
  • هر 2 حالت مذکر و مونث برای شخصیت اصلی Canon می باشد، اما چگونگی آن مشخص نیست با این حال سازندگان اطمینان داده اند که با انجام بازی این سوال رفع خواهد شد.
  • بخش مدرن بازی، ماجرای لیلا حسن را دنبال میکند. سازندگان اذعان داشته اند که ایده ای که مدت ها برای این بخش در نظر داشته اند در این نسخه انجام داده اند.
  • از لفظ "خاتمه" برای داستان بازی استفاده شده و گفته شده پلات های داستانی مهمی در این شماره به سرانجام میرسد.
گیم پلی
  • تمرکز بیشتر روی المان های RPG
  • بازگشت سپر
  • مشابه سری سولز، قابلیت Dual-Wield با هر ترکیبی از سلاح ها، حتی ۲ سپر!
  • قابلیت شخصی سازی مو، لباس، ریش، تتو و War Paint وجود دارد.
  • تمامی Gear ها منحصر به فرد هستند.
  • Gear ها قابلیت آپگرید دارند، با این حال امکان اتمام بازی با Gear های آغازین وجود دارد.
  • Ability ها برمیگردند و انواع مختلفی همچون پرتاب تبر را شامل می شود.
  • مهارت ها از Skill Tree وسیع بازی که اینبار Skill Graph نامیده میشود، قابل دریافت هستند.
  • سیستم لول بندی از بازی حذف شده و سیستمی بر مبنای قدرت جایگزین آن شده است.
  • بر خلاف لول، اینبار اسکیل و Gear راه های اصلی ارتقا و پیشرفت کرکتر هستند.
  • سیستم مبارزات بازی خشن، سنگین و پر سر وصدا توصیف شده.
  • سلاح ها با استفاده از Rune ها قابل شخصی سازی هستند. (مشابه سیستم Engraving در ادیسه)
  • سیستم قطع عضو در بازی وجود دارد.
  • تیم تمرکز ویژه ای روی تنوع و شکه کننده بودن مبارزات داشته است.
  • دشمنان جدید در سرتاسر بازی ظاهر میشنود تا از حس یکنواختی جلوگیری شود.
  • هر نوع از دشمنان دارای نقاط ضعفی هستند که با شناسایی آن ها میتوان سرنوشت مبارزه را تغییر داد.
  • دشمن سرسختی که در تریلر توسط Eivor کشته میشود یک Ring Leader است.
  • Longboat ها ابزاری برای حمل و نقل سریع می باشند، نه مبارزه.
  • همچنین Raid ها با استفاده از Longboat صورت میگیرد.
  • خدمه ی Lonboat قابل شخصی سازی هستند.
  • Eivor میتواند Raid هایی علیه سایر گروه ها همچون، تمپلارها، ساکسون ها، وایکینگ های رقیب و "یک گروه مرموز" هدایت کند.
  • علاوه بر Raid ها، Assault ها نیز وجود دارند که شامل ست-پیس های بزرگ هستند.
  • نفرات استخدام شده، در Settlement مشغول میشوند.
  • Settlement هاب بزرگ بازی میباشد که نقش حیاطی در روند داستانی خواهد داشت.
  • با پیشرفت در بازی قابلیت ساخت Tavern، انواع خانه ها و همچنین Black Smith در هاب، جهت ارتقای سلاح ها وجود دارد.
  • برخی از المان های UI جهت تشویق بیشتر به گشت گذار، حذف شده است.
  • قابلیت رومنس در بازی وجود دارد.
  • مینی گیم های مختلفی از جمله تاس بازی، ماهی گیری، رجز خوانی و مسابقات نوشیدن در بازی وجود دارد.
  • کلاغ ادین نقش عقاب در نسخه های قبلی را خواهد داشت.
  • بازگشت Social Stealth!
  • هیچ اجباری برای انجام ساید کوئست ها به منظور پیش روی در داستان وجود ندارد و بازیکن می تواند به هر ترتیبی که میخواد محتوای بازی را مصرف کند.
نسخه های مختلف


 
Last edited by a moderator:

SHAM

کاربر سایت
Nov 22, 2008
306
به نظر من بهترین نسخه های بازی همین origin , odyssey هستن این هنوز بازی نکردم با این گیم پلی هایی دیدم از اینم خوشم میاد
اصلا از نسخه های قبلی بازی خوشم نیامد با اینکه بعضی هاشونم تموم کردم
توی نسخه های جدید از اون مخفی کاری بازی اومد بیرون جنگ های تن به تن خیلی بهتر شدن
 
  • Like
Reactions: saeedonly

navid+267

عضو جدید
Apr 23, 2019
1
به نظر من بهترین نسخه های بازی همین origin , odyssey هستن این هنوز بازی نکردم با این گیم پلی هایی دیدم از اینم خوشم میاد
اصلا از نسخه های قبلی بازی خوشم نیامد با اینکه بعضی هاشونم تموم کردم
توی نسخه های جدید از اون مخفی کاری بازی اومد بیرون جنگ های تن به تن خیلی بهتر شدن
برادر من یکی از مهمترین فاکتورای سری Assassin's Creed همین مخفی کاری بود.
اینی که شما ازش خوشت اومده اساسینز نیست
 

navid-25

کاربر سایت
Aug 7, 2020
298
نام
نوید
من نسخه های قدیمی رو خیلی بیشتر دوست داشتم حتی یونیتی با اون لانچ افتضاح که تقریبا یه باگ بود تا بازی ولی نسخه های جدید به خصوص origin واقعا خوب بودن ولی این چیزی که هی میگید اینا اساسین نیست خدایی دیگه گندش درامده
من از رولیشن یادمه طرفداری بازی میگن بازی کپی نسخه قبل، بلک فلگ که خیلی ها اون اویل میگفتن اساسین نیست تا انتقاد های شدیدی که به یونیتی و سندیکت شد که باعث تعغیر رویه سری شد
کلا یه سری فقط دنبال اینن یه چی از یوبیسافت پیدا کنن هی تکرار کنن الان هم کلیک کردن رو اینا اساسین نیست
 

Beorn

کاربر سایت
Sep 15, 2020
549
چیزی که مشخصه اینه یوبیسافت(جدای بحث فنی بازیاش) هرجوری بسازه AC هارو میزنن تو سرش!
انصافا هم بخوایم به بازی نگاه کنیم جدای مسایل فنی بازی خوبیه!رگه هایی هم از کل اساسین ها داره تو خودش.
راهیم هست که یوبیسافت پیش گرفته چه خوشمون بیاد چه نیاد!تا هست پس لذت ببریم :D
من خودم با اینکه تموم نسخه هارو حداقل ۲ ۳بار رفتم بهترین اساسین نسل برام یونیتی بود اما خب حداقل فعلا خبری از اون سبک و سیاق نیست.والهالا هم اساسین بدی نیست بجای اینکه همش با منفی بودن تجربه یه بازیو خوبو از خودمون بگیریم بشینیم بازی کنیم و لذت ببریم!
با تحریم کردن من و شما اتقاقی تو این سری اگه قرار بود رخ بده ۳نسخه اخیر نباید منتشر میشدن کلا.
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
کلا سلیقه ها متفاوته
اولین نسخه های اساسینز واقعا یک بازی مخفی کاری کامل بودن که حالا بعضا چلنج و درگیری هم توش بود
اما خب این سه نسخه اخیر یکم فرق میکنن
اوریجین و اودیسه که انقدر عنصر RPG توشون زیاد شده بود که تو خیلی مراحل انقدری هیدن بلیدتون قوی نبود یک دشمن گردن کلف رو بتونید در لحظه بکشید همین باعث میشد به ناچار بازی از حالت مخفی کاری در بیاد و یجورایی یک اکشن آر پی جی شاهد باشیم
اما حالا والهالا اومده با حفظ عنصر های آر پی جی، قدرت هیدن بلید هم به شکل محسوسی زیاد کرده تا اگر بخواید بخش زیادی از بازی رو هم به صورت مخفی کاری طی کنید ممکن باشه

برای من به شخصه که همه اساسینز ها لذت خودشون رو داشتن و تقریبا تمامی نسخه ها خوب بودن
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
وسط یکی از ماموریت ها داشتم تو یکی از مناطق میگشتم همینطوری واسه خودم یکی رو زدم کشتم شانسی شانسی از اعضا Order بود :))
فکر نمیکردم سیستمش به نوعی باشه که این افراد رو بشه همینطوری رندوم در سطح نقشه پیدا کرد تصورم این بود که در زمان خاصی اسپان میشن
 
  • Like
Reactions: kamyy

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
وسط یکی از ماموریت ها داشتم تو یکی از مناطق میگشتم همینطوری واسه خودم یکی رو زدم کشتم شانسی شانسی از اعضا Order بود :))
فکر نمیکردم سیستمش به نوعی باشه که این افراد رو بشه همینطوری رندوم در سطح نقشه پیدا کرد تصورم این بود که در زمان خاصی اسپان میشن
این نسخه هم order داره پس؟ ایده دیگه ای ندارن اینا واسه بازی سازی؟
 

Beorn

کاربر سایت
Sep 15, 2020
549
این نسخه هم order داره پس؟ ایده دیگه ای ندارن اینا واسه بازی سازی؟
یه Order پروپیمونی هم داره :Dالبته بهش شاخ و برگ دادن و متنوع بنظر میاد!
اینطورم که تو اینترنت خوندم زدن همشون Reward های خیلی خوبی داره.
اما اره این ایده دیگه گندش دراومده!اودیسه که DLC اوله یه صفحه جدید دوباره اضافه میکرد امیدوارم این دیگه همین یدونه Order بمونه!
 
  • Like
Reactions: kamyy

Sampler

کاربر سایت
Nov 30, 2008
1,656
نام
محمد
وسط یکی از ماموریت ها داشتم تو یکی از مناطق میگشتم همینطوری واسه خودم یکی رو زدم کشتم شانسی شانسی از اعضا Order بود :))
فکر نمیکردم سیستمش به نوعی باشه که این افراد رو بشه همینطوری رندوم در سطح نقشه پیدا کرد تصورم این بود که در زمان خاصی اسپان میشن
شما بازیو اورجینال گرفتین یا اشتراکی؟
مشکل سیو نشدن در آفلاین مود ندارین؟

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
این نسخه هم order داره پس؟ ایده دیگه ای ندارن اینا واسه بازی سازی؟

بله داره
به نظرم اگر خوب قرار بگیره تو دل بازی چیز بدی نیست که حذفش کنن


شما بازیو اورجینال گرفتین یا اشتراکی؟
مشکل سیو نشدن در آفلاین مود ندارین؟

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk

من اورجینال گرفتم مشکل سیو هم نه تا الان مشکلی نبوده
 
  • Like
Reactions: kamyy

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
اگه فقط یوبیسافت Assassin's creed ـو از اول Origin حذف میکرد تا الان صد بار آی پی ـش اندازه AC محبوب شده بود، اینقدم سر AC نبودن فحش نمیخورد :D
چندتا مسئله راجع به همین هم هست.

اول اینکه سری AC سری flagshipای بود. بعد شماره ۲ جایگاهی برای خودش درست کرد که جزو بازی‌های تاپ هر سال باشه؛ با عرضه سالانه‌ای که پیش گرفتن جایگاهش رو از دست داد و خب ما هم توقعمون رو تنظیم کردیم که قرار نیست دیگه شاهکار ببینیم. متای بالای ۹۰ برادرهود و ۲ رفت و جاش رو داد به ۷۵-۸۵ هر سال. ولی دقیقا قرار شد بعد یونیتی این رویه عوض بشه ولی باز هم برگشتن به همون وضع ? دوباره عرضه سالانه داریم، دوباره باگ و مشکل فنی داریم و…

با مورد اول که کنار بیایم، هر سری‌ای که میخواد ادامه‌دار باشه باید «انسجامش» رو حفظ کنه، اون المان‌ها، ستون‌ها، تاریخچه‌ای که برای خودش درست کرده رو احترام بذاره. Origins «به نسبت» خوب بود چون هنوز حس AC بودن می‌داد، همه چی انگار به بازی‌های قبل خودش وصل بود و یک تکاملی رو شاهد بودیم ولی الان Odyssey و Valhalla اون حس رو نمیدن.

در واقع مشکل ۲تاست برای من، اون فرمول و ساختار اولیه خاص و بی‌نظیر بود، هنوز هم بی‌نظیره. همه میدونن که این سه‌گانه جدید چقدر از ویچر و RPGهای دیگه داره الهام می‌گیره

ثانیا این تغییر که دادن اولا تو مشکلاتی که داره دوباره برگشته به همون مشکلات قبل و اینکه حس AC نمی‌ده. من اگر اون پیشوند AC رو از این‌ها حذف می‌کردن هیچ مشکلی نداشتم، ولی کاملا مشخصه که تنها دلیل حضور اسم AC فروش بیشتره
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,253
نام
امیر حسین
اگه فقط یوبیسافت Assassin's creed ـو از اول Origin حذف میکرد تا الان صد بار آی پی ـش اندازه AC محبوب شده بود، اینقدم سر AC نبودن فحش نمیخورد :D
این کار رو بکنند ممنون میشم و من خودم اصلا میام از بازی و یوبی حمایت میکنم:p

بابا...مگه نمیگن خود AC تو اوج محبوبیت POP از دل اون به عنوان یه New IP در اومد؟
خو نامردا باز این حرکت رو بزنید:D

حدافل اینجوری الانم دیگه AC نسازن، حداقل مثل فن های POP ، سال ها بعد با خودمون میگیم: امسال دیگه AC جدید با حال و هوای قدیم معرفی میشه! بالاخره بعد از Xسال AC میبینیم و ...:-"
اما با این وضعیت هیچ امیدی نیست، مگر اینکه فروش افت کنه... که فعلا بلدن چیکار کنند بازی بفروشه:| و بدبختی اینه اگر افت کنه هم بدون شک میرن سراغ ژاپن با همین استایل، و هم آرزوی من دود میشه میره هوا، هم دوباره بازی بوست میشه برای چند سال:-"

فرومر=/=گيمر

حرفهاي تكراري و بعضيهاشون بي سر وته از بازي كه بيشتر از طرف دوستان متا باز و يوتيوب باز شنيده ميشه ...
هممم... الان یعنی من که غر میزنم در مورد مسیر سری، فرومر هستم و گیمر نیستم...آره؟
همیشه که پای ثابت بازی ها بودم، از AC2 که تروفی دار شدن تا اوریجینز همه (غیر از برادرهود به خاطر تروفی آنلاین ، از اونطرف حتی Rouge و AC III L )رو پلات کردم و ...
ولی گیمر شناخته نمیشیم:-" دیگه چجوری جزو دسته ی گیمرها باید حساب بشیم نمیدونم:D
قبلا هم گفتم، آدم از هر سری یک سری انتظارات داره ... مثلا از فیفا انتظار نداری NBA تحویل بگیری ، از RE انتظار بازی ترسناک داری نه اون CO OP چهارنفره آخر نسل قبلشون ، از MGS انتظار MG Survive رو نداری مشخصا و ...
درد من ... و 4نفر مثل من اینه:-"

حالا این دوستمون هم چیز جالبی گفت، بعد از تغییر رویه AC قرار بود دیگه شاهد عرضه سالانه، پوسته عوض شدن، مشکلات تکنیکی و ... نباشیم...
اما باز همین وضع هست، فقط تو سبک جدید!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر