Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Assassins-creed-red.jpeg
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
مروری بر گیم پلی بازی + مزخرفات همیشگی سازنده ها که از روی کاغذ میخونن.

================


کلا اوبی بعد از یونیتی هرچی کد نوشتن و انجین گرافیکی ، انمیشنها و نورپردازی رو توسعه دادن رو ریخت تو یه استنبولی بنایی ، کبریت زد و دود هوا کرد.
واقعا عجیبه چرا دیگه نمیبینیم اونها رو تو هیچ نسخه دیگه ای از بازی؟
یکی این وسط هارد رو زده زیر بغلش در رفته.
گزینه دیگه ای امکان نداره.
دقیقا میگفتن کارگردان AC Unity بعدش رفته تو کار ساختمون سازی و اینا:-"

باور کن همون هارد رو زده زیر بغلش و تو همون استنبولی که گفتی سر پروژه آتیش زده:-"
 
مروری بر گیم پلی بازی + مزخرفات همیشگی سازنده ها که از روی کاغذ میخونن.

================


کلا اوبی بعد از یونیتی هرچی کد نوشتن و انجین گرافیکی ، انمیشنها و نورپردازی رو توسعه دادن رو ریخت تو یه استنبولی بنایی ، کبریت زد و دود هوا کرد.
واقعا عجیبه چرا دیگه نمیبینیم اونها رو تو هیچ نسخه دیگه ای از بازی؟
یکی این وسط هارد رو زده زیر بغلش در رفته.
گزینه دیگه ای امکان نداره.
۵ دقیقه سردرد خالص بود تا آخر دیدم که بهانه ای برای Rیدن به این بازی نداشته باشم.
واقعا زباله خالص.
گرافیک که کاملا نسل قبلی.
انیمیشن ها، کامبت و ضربات خیلی خشک و بی روح، طراحی صورت کرکترها حتی در برابر بسیاری از عناوین نسل قبل حرفی برای گفتن نداره.
داستان که همینطوریش مورد هیت هست .
همون فرمول قبلی ، همون رویه اساسین های اخیر رو پیاده کردن بدون ذره ای خلاقیت و نوآوری. این بلایی که DEI سر یه بازی میاره.

IMG_20240820_212158_386.jpg
 
تنها چیزیش که خوشم اومده استایل گرافیکشه که یه جورایی شبیه نقاشیای ژاپنی یه حس فلت طور میده به آدم.

یه مسئله ای هم هست که نمیدونم چطور توضیح بدم ولی شدیدا احساس میکنم موشن کپچر نائویی توسط مرد انجام شده. تک تک انیمیشن حرکاتش بیشتر شبیه به یه مرد لاغر اندامه تا زن. یاسوکه هم که انگار اورکه بیشتر تا انسان :D
 
یه مسئله ای هم هست که نمیدونم چطور توضیح بدم ولی شدیدا احساس میکنم موشن کپچر نائویی توسط مرد انجام شده. تک تک انیمیشن حرکاتش بیشتر شبیه به یه مرد لاغر اندامه تا زن. یاسوکه هم که انگار اورکه بیشتر تا انسان :D
این نائویی کلا مشکوکه. صداش که خیلی مردونس . بعید نیست اینم نان باینری معرفیش کنن تو بازی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or