Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Assassins-creed-red.jpeg
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
حالا مگه بازی تاخیر بخوره، قراره ماهیت بازی عوض بشه؟!
این تاخیر منو یاد SS راکستدی انداخت! مشکل بازی که پرفورمنس اینا نیست، اینا دیگه عادی شده برا عناوین یوبی! مشکل بازی چیزی هست که درست بشو نیست

پشت این تاخیر هیچ هدفی نیست! جز اینکه این بازی منتشر میشد با این وضع سهام یوبی، برای گیلموت ها اتفاقات عجیب غریبی میوفتاد!(همین الانش سهام دارا به شدت ازشون ناراحتن و دنبال اینن کمپانی رو ازشون بگیرن)
اینا صرفا زمان خریدن، ببینن تو این پنج شش ماه چیکار می تونن برای بقای خودشون داشته باشن!
که من از الان میگم هیچ اتفاقی نمیوفته! جز اینکه از این سیاست زدگی رها بشن!
 
امسال قبل از انتشار shadow of erdtree حدود ۲۰ ساعتی سنت شکنی کردم و وقت صرف والهالا کردم. بعد از dlc الدن رینگ، به قدری از عناصر rpg مدنظرم اشباع شده بودم که والهالا عملا غیرقابل تحمل شد واسم و پاکش کردم و مطمئنم چیز خاصی از دست ندادم.


یوبیسافت، از جمله بی بخارترین و بی خاصیت ترین شرکت های روز جهان در گیمینگه. مایی که از بچگی با بازیاش خاطره داریم، میدونیم چه پتانسیلی پشت حماقت سران این شرکت به فنا رفته.

یک سگانه شاهکار به اسم شاهزاده ایرانی داره. حتی نسخه ی انیمیشن‌واری که ۲۰۰۸ منتشر کردن و با کارکتر فرح همراه میشدیم هم عنوان محترم و چشم نوازی بود. نوجوان بودیم. یادمه هی میگشتیم بلکه توی تاریخ ایران معادلی برای شهرها و کارکترها پیدا کنیم. چقدر به عشق تریلر warrior within فاز پرنس بودن میگرفتیم...

سری Rayman یکی از بهترین پلتفرمرهای زمان بود.

از یک طرف، سم فیشر و جهان اسپلینتر سل، یکی از پرابهت ترین و خاص ترین کارکترهای جهان stealth بود. حدود هفت هشت بار نسخه بلک لیست رو با تمام ایراداتش رفته بودم. چقدر با conviction خاطره دارم و بابت دفاع ازش با بقیه بحثم میشد. اون غربت و خفقان سم فیشر در double agent یادم میاد هنوزم نوستالژی و بغض قدیمیم رو تازه میکنه. سکانس هایی داشت اون بازی که هنوزم کسی بخواد بره سراغش باید خیلی از اعصاب و احساسش خرج کنه ولی می ارزه، مخصوصا اگر سیر تکامل سم رو از ابتدا دنبال کرده باشه.

چقدر توی واچ داگز یک، پیاده قدم زدن برامون لذت بخش بود و نم بارونِ دانگرید شده رو با تمام مشکلات و بدقولی های یوبیسافت دوست داشتیم. حتی واچ داگز ۲ رو هم بشدت دوست داشتم.

برسیم به Assassin's creed. عنوانی که یک زمان برامون قصه میگفت. هنوزم یادمه اتزیو وقتی تو نسخه دوم داشت به دنیا میومد و سکانس زایمان مادرش وقتی میرسید یه دستم روی دکمه مونیتورم بود که کسی نیاد داخل اتاق با اون صحنه مواجه شه. چه ایامی داشتیم. چه قصه هایی برامون میگفت. چقدر با unity خاطره داریم.


الان چیزی که از یوبیسافت رخت بر بسته، همین عنصر عشق و دوست داشته شدن توسط مخاطبینش هست. اون حس sympathy و empathy یعنی همراهی قلبی و فکری از جهان یوبیسافت از بین رفته. یعنی اگر sands of time رو میبستیم، فکرمون میموند پیش بازی که برگردیم پیشش.

هرکسی کو دور ماند از اصل خویش
باز جوید روزگار وصل خویش

یوبیسافت دچار سقوط آزاده. این shadows چه فرمول و پالیشینگ خاص و جدیدی داره که تاخیر لازمش باشه؟ شرکتی که کافیه اراده کنه با یک مدیریت درست برگرده به ساخت بازیای خاطره انگیز و درست.

تف و لعن و نفرین به نظام سلطه که برای پیشبرد اهدافش مجبوری تن به ترندهای روز بدی وگرنه حذف میشی. یوبیسافت مظلوم. حتی بابت mirage هم بهش فرصت دادم ولی اونم با اینکه پلات کردم، هیچ چیز شایسته ای جز گرافیک و معرفی اجنه به جهان Ac ارائه نداد... .
 
اصلا کاری به دوران طلایی یوبی ندارم همون نسل ۸ هم عملکردشون به مراتب از الان بهتر بود
واچ داگز ۱ و ۲ اساسین اوریجینز ایمورتال فارکرای ۴ و ۵ رو به شخصه خیلی دوست داشتم
مخصوصا اوریجینز که جزء بهترین های نسل بود برام
ولی الان چی ؟ ۴ سال از نسل گذشته و فقط یه پرنس لاست کراون خوب بود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or