Assassin's Creed: Rogue | Xbox 360

am3

کاربر سایت
Jan 11, 2013
205
نام
amir
e2d5d50a943a.jpg



به تازگی Assassin’s Creed: Rogue رسما به عنوان Assassin's Creed نسل هفتمی که یوبی سافت قولش را داده بود معرفی شد. Assassin’s Creed: Rogue در 11 نوامبر امسال برای کنسول های نسل هفتم یعنی PS3 و X360 منتشر خواهد شد.
تریلری از این عنوان نیز به بیرون راه یافته است که می توان از دیدن آن نتیجه گرفت که در این قسمت نیز همانند Black Flag با کشتی و کشتی رانی سر و کار داریم. همین طور قطب جنوب نیز به عنوان یکی از لوکیشین های بازی در این تریلر به تصویر کشیده شد. تریلر را می توانید در لینک منبع مشاهده کنید. گفته شده است Rogue همانند Black Flag پس از انتشار همراه با DLC خواهد بود. همین طور شخصیت اصلی این عنوان یک تمپلار می باشد! نام او Shay Patrick Cormac می باشد در ابتدا او در طرف Assassin ها بوده است اما طی اتفاقاتی به خیانت می شود و Shay تبدیل به یک تمپلار اساسین کش تبدیل می شود. داستان Shay با خانواده Kanway و داستان Unity در ارتباط می باشد. Assassin's Creed Rouge بر خلاف تمامی قسمت های سری از Multiplayer چه به صورت رقابتی و چه co-op بهره نمی برد و بازی بر روی Single-Player متمرکز شده است.
به نظر می آید که در گیمزکام می بایست منتظر اطلاعات بیشتری از این عنوان باشیم.
تریلر منتشر شده از این عنوان را می توانید از لینک با دو کیفیت 1080p و 720p دانلود فرمایید.
تصاویری که تا کنون از Assassin's Creed Rouge منتشر شده است را در ادامه مشاهد کنید.






تصویری از Assassin's Creed Rouge Collector's Edition و محتویات آن منتشر شده است که می توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

 
آخرین ویرایش:

saman98

کاربر سایت
Nov 21, 2013
299
نام
saman
من که میگم بازی جالبی از اب در نمیاد
به شدت تکراری میشه
فقط unity بزرگb-)
البته برا ما xbox دارا غنیمته بزرگیه:|

به نظرم تجربه اش خالي از لطف نيست !!
كشتيراني هم كه داره .....

Sent from my Haier HW-W910 using Tapatalk
 

genesis007

کاربر سایت
May 16, 2010
1,294
نام
shahab
خدا کنه مثل شماره3 نباشه....کم کم دارم نگران این سری می شم...خدا کنه بهترین بازی هامون رو که هی دارن با این سرعت ازش شماره میدن بیرون له نکنند:)
 

cpt mc t4vish

کاربر سایت
Feb 27, 2013
535
نام
محمد صادق
اصلا هیچ فرقی گیم پلی بازیش با شما 4 نداره البته قابل درک هست چون سازنده بازی نسل بعد رو بیشتر ترجیح میده ولی هم اینکه به فکر نسل قبلی ها هم بودن قابل ستایشه کارشون:d
 

Saee xbox 360

کاربر سایت
Aug 20, 2014
390
نام
ساعي
به نظرم اين هم عالي از أب در مياد

- - -ویرایش - - -


  1. داستان : آماده حماسه آفرینی در جنگ ۷ ساله شوید

    داستان بازی بین سالهای ۱۷۵۲-۱۷۶۱ و در دوران جنگ هفت ساله جریان دارد .
    بازی پایان سه گانه Kenway را نمایش می دهد و در این زمان تقریبا گروه “اساسین ها” رو به نابودی رفته است . از نظر داستانی اتفاقات Rogue ارتباط نزدیکی به داستان Unity و وقایع کشور فرانسه دارد .
    حضور Haytham Kenway که نقش مهمی را در روند داستانی بازی دارد ، تایید شده است . شما بازی را در نقش Shay Patrick Cormac که عضو گروه Assassinها است آغاز می کنید و در طول روند بازی این شخصیت به شکارچی اساسین ها تبدیل خواهد شد .
    Shay Patrick Cormac در ابتدا یک جوان تندخو و بی پروا است که در گروه اساسین ها حضور دارد . خروج او از گروه بدلیل عدم اعتقاد به کلیت گروه و عدم توانایی نیست بلکه تصمیمات او چندان عاقلانه نیست .
    در بازی شما یک اساسین هستید تا زمانی که Shay طی یک اتفاقاتی کاملا تغییر مسیر می دهد و به یک شخصیت دیگر تبدیل می شود .
    بر طبق اطلاعات Game Informer اوج داستان بازی در سال ۱۷۵۴ است .





    تمام چیزهایی که باید در مورد نبردهای دریایی بدانید

    نام کشتی شما در بازی Morrigan است .
    از نظر اندازه این کشتی از Jackdaw کوچکتر است به همین دلیل بهتر می توانید با آن مانور دهید و از مناطق صعب العبور و باریک عبور کنید . مشخصا این ویژگی در زمان عبور از کوه های یخی و یخچال ها کاربرد دارد .
    بدلیل پشتیبانی مالی Templarها کشتی Morrigan بسیار مجهز و قوی است به طوری که به وسیله برخی سلاح ها شما می توانید در چند ثانیه کشتی دشمن را منهدم کنید .
    خدمه کشتی در صورت دستور شما می توانند موادی آتش زا را پشت کشتی بر روی آب بریزند و با آتش زدن آنها مانع تعقیب کشتی توسط دشمنان شوند.





    کوه های یخی : چالشی که برای اولین بار در سری Assassins Creed تجربه خواهید کرد

    کوه های یخی درون دریا می توانند به کشتی شما آسیب برسانند . در زمان کشتیرانی باید بشدت مراقب برخورد نکردن به آنها باشید .
    از کوه های یخی می توانید به عنوان مانعی برای جلوگیری از اصابت توپ ها و آتش دشمن به خود استفاده کنید . پشت کوه ها محل بسیار خوبی برای پنهان شدن کشتی شما است .
    در صورت شکستن و منهدم شدن کوه های یخی ، موج های بزرگی در دریا ایجاد می شود که ممکن است برای شما مشکل ساز شود .
    به مانند Black Flag آدمکش ها و دشمنان در صورت اشتباهات شما می توانند وارد کشتی شما شوند و برای شما مشکل ایجاد کنند .
    ماموریت های تجاری و “Kenways Fleet” به بازی بازخواهند گشت .
    در صورتی که کشتی خود را آپگرید و ارتقا دهید می توانید از مسیر های باریک تر نیز عبور کنید و این کار زمینه ای برای دسترسی به مناطق مخفی است.





    ویژگی های کلی گیم پلی بازی و امکانات جانبی

    Eagle vision بازی تقویت شده است و از سوی دیگر توسط یک قطب نما می توانید محیط های پیرامون را زیر نظر بگیرید . بخش های قرمز نشان دهنده تهدید های جدی هستند .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر