Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.


h0lf_footer.jpg



 
آخرین ویرایش:
آره همونه..
ولی این بازی ریجن ALLش هم کم شده به شدت، و در نتیجه بی دلیل گرون
یه کار دیگه میشه کرد یه گیفت پوندی بخرم دوباره با اکانت انگلیس دانلود کنم دی ال سی رو فکر کنم ارزونتر از خرید ریجن آل باشه بلاخره هر تجربه ای هزینه داره ،، مگه دوباره نشه که دیگه خنده دار میشه
 
  • Like
Reactions: Imaginative
یه کار دیگه میشه کرد یه گیفت پوندی بخرم دوباره با اکانت انگلیس دانلود کنم دی ال سی رو فکر کنم ارزونتر از خرید ریجن آل باشه بلاخره هر تجربه ای هزینه داره ،، مگه دوباره نشه که دیگه خنده دار میشه

واقعا با حرفت موافقم. هر تجربه ای هزینه ای داره..
آره والا. هزینش خیلی بیشتر نمیشه. ضمن اینکه دردسرای تعویض دیسک و گیر آوردن ریجن آل..
اگر اکانتت انگلیسه که مشکلی نخواهد بود دیگه با پوند.
الان 8 پونده hidden ones. گیفت 10 پوندی حدودا 65 درمیاد برات.نسبت به 10 دلار (47 تومن) ریجن آمریکا تفاوت به چشم میاد. اما خب، دقیقا بخاطر همینه که ریجن ALL گرونتر فروخته میشه اینجا
 
آخرین ویرایش:
واقعا با حرفت موافقم. هر تجربه ای هزینه ای داره..
آره والا. هزینش خیلی بیشتر نمیشه. ضمن اینکه دردسرای تعویض دیسک و گیر آوردن ریجن آل..
اگر اکانتت انگلیسه که مشکلی نخواهد بود دیگه با پوند.
الان 8 پونده hidden ones. گیفت 10 پوندی حدودا 65 درمیاد برات.نسبت به 10 دلار (47 تومن) ریجن آمریکا تفاوت به چشم میاد. اما خب، دقیقا بخاطر همینه که ریجن ALL گرونتر فروخته میشه اینجا
آقا من شانسی یه ریجن آل پیدا کردم با سی تومن سر گرفتم الان دی ال سی رو میشناسه جالبه سیوهای بازیم هم سرجاشه (: (:
 
لیست تغییرات آپدیت جدید:

Patch Size:
  • Xbox One: 2.6GB
  • PS4: 2.5GB
  • Uplay PC: 3GB | With The Hidden Ones DLC : 7GB
  • Steam: 0.6GB | With The Hidden Ones DLC: 3GB
Patch Highlight:
Horde Mode: Following your feedback about the progression in the Horde mode, we decided to adjust the progression system. Players will now be able to progress further than wave 16.

The Hidden Ones
  • Improved Gamilat’s behaviour in the quest “The Setting Sun” when the playable character is being stealthy
  • Fixed unreactive soldiers sometimes appear in the quest “Sic Semper Tyrannis”
  • Fixed an issue with the “Good Things Come” papyrus losing its name after solving it
  • Fixed Hidden Ones Bureau icons that could move on the World Map when marking them
Main Game
Quest

  • Fixed an issue preventing an objective marker to be displayed during the quest “When Night Falls”
  • Fixed various issues where quest objectives would not properly update
  • Fixed an issue causing Mered’s character model to change during the quest “The Hyena”
  • Fixed an issue preventing the playable character to interact with Damastes during the quest “Egypt’s Medjay”
  • Fixed an issue preventing the vault door from opening during the quest ‘’The Final Weighing’’
  • Fixed an issue preventing the last cinematic of the second Present Day quest to trigger
  • Fixed an issue preventing the playable character to interact with the Animus in the Present Day
Activities
  • Scaled down the enemies level progression in Horde Mode, so players are able to progress post-wave 16
  • Fixed an issue with Khensa’s health bar and level staying visible in the Arena lobby after beating her
Gameplay
  • Improved various playable character animations
  • Fixed the caravan animals not following the playable character after being tamed
  • Fixed an issue preventing animals from being tamed when in deep water
  • Fixed an issue with Predator attacks not granting XP when it was completed using animal taming
  • Fixed an issue where the Unicamel could not be called by playable character
  • Fixed an issue preventing berserked enemies from attacking tamed animals
  • Fixed animals falling through world when using the Enhanced Predator Bow skill
  • Fixed an issue with NPCs trying to mount a chariot being driven by the playable character
  • Fixed an issue that allowed Herwennefer, the War Elephant, to regain health during combat
  • Fixed an issue with NPCs that could appear to swim on land
  • Fixed various stuck issues for the playable character and NPCs
User Interface
  • Added missing ‘Drop Object/Body’ action to the ‘Heavy Attack’ button on the alternate control scheme
  • Fixed an issue with the Quest Log that could appear in Photo Mode
  • Fixed Ubisoft Club items not appearing as OWNED when returning to the Store after acquiring them
  • Fixed an update issue in the Gear menu when using the Hide button
  • Fixed the label overflow on the Hide button in the Gear menu in some languages
World
  • Fixed various issues with flying boats
  • Fixed various NPC spawning issues
  • Fixed various spots where player could go through collisions
Graphics & Audio
  • Fixed various visual issues occurring in HDR
System
  • [PC] Added Save Results button on Benchmark Results page
  • Improve overall stability of the game application
  • [PC] Fixed an issue when the game remains in the background processes of Task Manager after closing it using Alt+F4
 
  • Like
Reactions: orbis and H^D^
توی متن خبر نوشته ژاپن هم از گزینه های محتمل میتونه باشه.
کد بازی "dynasty" به معنای خاندان و سلسله هستش.
استدیویی که اسمش ذکر شده سابقه کار با یوبی رو داشته.
و منبعی که خبر رو لیک کرده در حال حاضر توی اون استدیو کار نمیکنه برای همین توی خبر از عبارت"در حال کار" برای استدیو استفاده نکردن که میتونه معنیش این باشه بازی در مراحل پایانی ساخت باشه و احتمالا امسال لانچ میشه.



تا حالا هر خبری از یوبی لیک شده درست از آب دراومده.
برای اوریجینز هم اول یه اسم کد لیک شد به اسم امپایر بعدهم گفته شد بازی توی مصر جریان داره.

این دوستمون درست میگه یوبی خیال داره تمام لجندری اساسینزها که مجسمشون توی ASC:II بود رو حسابی شیر دوش کنه پس بعید نیست یه نسخه از ایران هم ببینیم:D
 
  • Like
Reactions: ps4 only
یعنی برن چین و ژاپن نرن!:| :| :| فلان فلانشون:|

به امید اینکه چون Kotaku منبع اصلی خبر نبوده، خبر اشتباه باشه:-"
آخه چقدر ژاپن و چین میخواین؟! دیگه تکراری شده. من امیدوارم (امید واهی :D) یکی از این 2 سناریو محقق بشه:
1. تمدن بابل و بین النهرین 3000 سال قبل. البته یه شمه ای از این فضا رو در PoP 3 تجربه کردیم، ولی تصور کنید ساختمانهای بلند بابل، دنیای عجیب و غریب ماورایی و جادویی اون دوره بین النهرین، و گرافیک نسل هشتم چه غوغایی میشه.
2. انقلاب اکتبر 1917 روسیه. ترکیب زمستان و برف روسیه، ایدئولوژی مارکسیسم، جنگ داخلی بلشویکها و منشویکها و شکل گیری ارتش سرخ. اگه با کیفیت از آب دربیاد چقدر رویایی میشه. تجربه سفری به روسیه انقلابی و دنیای پر رمز و راز اوایل قرن بیستم.
 
آخه چقدر ژاپن و چین میخواین؟! دیگه تکراری شده. من امیدوارم (امید واهی :D) یکی از این 2 سناریو محقق بشه:
1. تمدن بابل و بین النهرین 3000 سال قبل. البته یه شمه ای از این فضا رو در PoP 3 تجربه کردیم، ولی تصور کنید ساختمانهای بلند بابل، دنیای عجیب و غریب ماورایی و جادویی اون دوره بین النهرین، و گرافیک نسل هشتم چه غوغایی میشه.
2. انقلاب اکتبر 1917 روسیه. ترکیب زمستان و برف روسیه، ایدئولوژی مارکسیسم، جنگ داخلی بلشویکها و منشویکها و شکل گیری ارتش سرخ. اگه با کیفیت از آب دربیاد چقدر رویایی میشه. تجربه سفری به روسیه انقلابی و دنیای پر رمز و راز اوایل قرن بیستم.
کو ژاپن؟ ما که نمیبینیم:-"
بعد اصلا تصور ترکیب نینجا و اساسین ها بس چیز خفنیه! :x ،اینو میندازی تو دوران سنگوکو دیگه واویلا>:)
هی ما رو تا لب چشمه میبرن و برمیگردونند:| شایعه میاد،اشاره میاد،نظرسنجی میاد...:| بعد میبینم رفتن جای دیگه:|

در مورد گزینه 1 ، من کلا دیگه اونقدر قدیمی نمیخوام:-" همش روستا روستا باشه،دوست نمیدارم:|
گزینه 2... ایده ای ندارم،ولی کلا از نقش زیاد توپ و تفنگ هم حمایت نمیکنم! زمانش زیادی جلو میباشد:-" ، البته اگر یک شهر خوجگل داشته باشه موافقت میکنم:)) ولی بازم نه به عنوان گزینه ی اول:دی
ولی اساسین روسیه داشتیما... همون 2Dـه:-" زمان و داستانشم همون دور و برا نیست احیانا؟ :-" (کمیک هم داشته اون بخش:دی ) یه کمی ایده حروم کردن شاید با این چیزا:-"
البته داستان ژاپن اون زمانم گویا تو یکی از بازی های موبایل گفتن:| :| :|

همچنان من حالیم نیست،اساسین ژاپن میخوام...تا وقتی هم نیاد راضی نمیشم و هر سال میگم اساسین ژاپن میخوام:دی (گرچه با این سیستم مبارزه اگر بخوان بدن،احتمالا آرنو بهتر بلد خواهد بود از کاتانا استفاده کنه تا این اساسین ژاپنه:| )
 
  • Like
Reactions: Morgoth Bauglir
کو ژاپن؟ ما که نمیبینیم:-"
بعد اصلا تصور ترکیب نینجا و اساسین ها بس چیز خفنیه! :x ،اینو میندازی تو دوران سنگوکو دیگه واویلا>:)
هی ما رو تا لب چشمه میبرن و برمیگردونند:| شایعه میاد،اشاره میاد،نظرسنجی میاد...:| بعد میبینم رفتن جای دیگه:|

در مورد گزینه 1 ، من کلا دیگه اونقدر قدیمی نمیخوام:-" همش روستا روستا باشه،دوست نمیدارم:|
گزینه 2... ایده ای ندارم،ولی کلا از نقش زیاد توپ و تفنگ هم حمایت نمیکنم! زمانش زیادی جلو میباشد:-" ، البته اگر یک شهر خوجگل داشته باشه موافقت میکنم:)) ولی بازم نه به عنوان گزینه ی اول:D
ولی اساسین روسیه داشتیما... همون 2Dـه:-" زمان و داستانشم همون دور و برا نیست احیانا؟ :-" (کمیک هم داشته اون بخش:D ) یه کمی ایده حروم کردن شاید با این چیزا:-"
البته داستان ژاپن اون زمانم گویا تو یکی از بازی های موبایل گفتن:| :| :|

همچنان من حالیم نیست،اساسین ژاپن میخوام...تا وقتی هم نیاد راضی نمیشم و هر سال میگم اساسین ژاپن میخوام:D (گرچه با این سیستم مبارزه اگر بخوان بدن،احتمالا آرنو بهتر بلد خواهد بود از کاتانا استفاده کنه تا این اساسین ژاپنه:| )
منظورم آساسین ژاپن نبود، بلکه میگم کلا از اون دوره تاریخی ژاپن بازی زیاد ساختن یا میسازن: اونیموشا، تنچو، همین بازی ساکرپانچ و موارد بسیار دیگه. زیاد از ژاپن قدیمی بازی داشتیم.
انتقادت به مورد 1 وارد نیست :D. بابل روستاش کجا بود. شهر بسیار عظیمی بوده با جمعیت خیلی زیاد و کلی آسمان خراش. بابل پر از فرقه های جادویی و مذهبی مخفی بوده. اصولا بابل اولین متروپولیس تاریخ محسوب میشه و معروف بوده به شهر هزار ملت. حالا تصور کنید آساسینو در چنین محیطی.

مورد روسیه هم 2D حساب نیست :D آساسین به انقلاب امریکا و فرانسه رفته، انقلاب روسیه چیزی از اون دو تا کم نداره، بلکه پتانسیل بیشتری برای انطباق با دنیای جادویی آساسینها داره.
 
  • Like
Reactions: Milad_HW
منظورم آساسین ژاپن نبود، بلکه میگم کلا از اون دوره تاریخی ژاپن بازی زیاد ساختن یا میسازن: اونیموشا، تنچو، همین بازی ساکرپانچ و موارد بسیار دیگه. زیاد از ژاپن قدیمی بازی داشتیم.
انتقادت به مورد 1 وارد نیست :D. بابل روستاش کجا بود. شهر بسیار عظیمی بوده با جمعیت خیلی زیاد و کلی آسمان خراش. بابل پر از فرقه های جادویی و مذهبی مخفی بوده. اصولا بابل اولین متروپولیس تاریخ محسوب میشه و معروف بوده به شهر هزار ملت. حالا تصور کنید آساسینو در چنین محیطی.

مورد روسیه هم 2D حساب نیست :D آساسین به انقلاب امریکا و فرانسه رفته، انقلاب روسیه چیزی از اون دو تا کم نداره، بلکه پتانسیل بیشتری برای انطباق با دنیای جادویی آساسینها داره.
با این حرکتی که سر مصر زدن و زمان قدیم، من دیگه واقعا خیلی دور و گذشته نمیخوام! از اونطرف بعید میدونم دوباره تک شهر بدن! حداقل فعلا و حتی با نظرسنجی اخیرشون که خیلی رو زمان قدیم تاکید داشتن، فکر کنم با همین دست فرمون چند سالی پیش برن:دی

انتقاد به اساسین ژاپنم وارد نیست، اون بازی ها اساسین نیستن:p من اساسین میخوام:)) خدایی از 2009 که فهمیدیم اینا میخوان دنیا گردی کنند، گیر دادیم ژاپن، بی وجدان ها نمیدن:| ، اگر برن چین هم دیگه مطمئن میشم عمرا ژاپن نمیدن!:( البته چین هم 2D دادن! غلط کردن باز برن چین:دی

روسیه هم تو نظرسنجیه بود؟ احتمالا هنوز تو فکرش هستن:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or