Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.


h0lf_footer.jpg



 
آخرین ویرایش:
خب بخش داستانی بازی رو بلاخره تموم کردم و یک سرچی هم در تاریخ زدیم!
جالبه بدونید در تاریخ، مدجای ها گروهی بودند به عنوان شبیه نظامی هایی که از مناطق مورد اهمیت فراعنه محافظت میکردند،اما در گذشته به عنوان مزدور خارجی(کلا مصری نبودند) تحت امر ارتش مصر قرار داشتند.(جای دیگه هم نوشته بود قومی بودند در "صحرای شرق" نزدیک "نوبیای پایین" که بعدا به دلیل رفت و امد با مصری ها نام مدجای رو اتخاذ میکنند) به هرروی کلا بنظر میرسه مدجای ها به عنوان یک قومی خارجی ای بودند که ارام ارام در مصر پیشرفت میکنند و بعدا بعنوان نیروهای ویژه فعالیت میکنند. تو بازی به عنوان اخرین مدجای حضور پیدا میکنیم. در تاریخ مشخص نیست چه به سر مدجاهای اومده اما تو بازی تو یکی از مراحل فرعیش یادمه جوونکی ماجراجویی بود که به بایاک گفت پتلومی (بطلمیوس) مگه همه مجاهای رو نکشته که بایاک برمیگرده میگه یکیشون رو فراموش کردن! اخرشم که مشخص میشه بایاک به عنوان اخرین مدجای، پدر و همسر، تمام گذشته اش رو پشت سر میذاره و راه اساسینی رو انتخاب میکنه. درنتیجه میفهمیم که مدجای ها بعد از کش و قوس های فراوان درتاریخ مصر پایه گذار فرقه ی اساسین هستند!
نکته ی دیگه که نظرمو جلب کرد کلوپادرا بود، دختر جوان و باهوش که به زیبایی و دلفریبی معروفه:D .جالبه تو بازی میشنویم زنها دارن میگن که اونقدر که فکر میکردیم کلوپادرا زیبا نیست ولی جواهراتش خیلی خوشگله:D کلا بعد از دنیا گشایی اسکندر و پایین کشیدن سلطنت هخامنشیان ، مصر به عنوان یکی مستعمران یونان بعد از مرگ اسکندر میفته دست خاندان بطالسه (Ptolemy). بعد از مرگ بطلمیوس 12 ام ، کلوپادرا و برادر 10 سالش میشنن بر تخت پادشاهی چون برادره که میرسه به سن نوجوانی ، کلوپادرا رو تبعید میکنه و تاج و تخت رو برای خودش نگه میداره.کلوپادرا که نمیخواد دست از پادشاهی برداره سعی میکنه که برای خودش متحد پیدا کنه و اینجا همون موقع است که در نقش aya در دریا میریم که با پومپی بیعت کنیم. از طرفی پومپی و سزار باهم سر جنگ داشتند و بعدا پومپی شکست میخوره و به اسکندریه پناه میبره. برادر نوجوان و خیرسر کلوپادرا هم میاد دستور میده سر پومپی رو بزنن و ببرن بدن به سزار، سزار ولی اصلا از این حرکت برادر کلوپادرا خوشش نمیاد. خبر میرسه به کلوپادرا که سزار اومده اسکندریه و حسابی هم دستش از دست برادرت خورده. کلوپادرا هم از موقعیت استفاده میکنه و حالا که پومپی حذف شده بود سعی میکنه با سزار متحد بشه درنتیجه هرطور شده میره اسکندریه. وقتی به جلو قصر میرسن با سربازها مواجه میشن. به همین دلیل همینطور که تو بازی دیدیم سعی میکنن مخفیانه وارد شن. شخصا فکر نمیکردم واقعا کلوپادرا رو توی فرش پیچیده باشن:D ولی مثل اینکه واقعا اپولودوروس توی فرش پیچیدش و بردتش پیش سزار! بعد هم که با کمک سزار کلوپادرا فرعون مصر میشه. برادرش هم تو بازی نشون میده تمساح ها میخورنش ولی کلا دلیل مرگش مشخص نیست. بعد از به سلطنت رسیدن، کلوپادرا ایا رو میذاره کنار که از همین جهت بد دشمنی برای خودش میسازه. ایا که این همه مدت به کلوپادرا امید داشت ، امیدش رو از دست میده و همراه بایاک به این نتیجه میرسن خودشون عدالت رو برقرار کنن. درنتیجه محفلی رو تشکیل میدن که مخفیانه هم گروه the order رو نابود کنند و هم اونهایی که مانع ازادی مردم هستند رو از بین ببرند.درنتیجه ایا همراه با جمع hidden ones که یکی از اعضاش براتوس از نزدیکان سزار هست دست به توطعه میزنن تا سزار رو بکشن.
در تاریخ سزار در نهایت به دست سناتورها (براتوس و بقیه ) همینطور که تو بازی دیدیم بر اثر دسیسه ای از پیش تعیین شده به قتل میرسه ولی چیزی که تاریخ نمیدونه اینه که aya پشت تمام این قضایا بوده و اولین خنجر رو ایشون فرو میکنن:D. البته اون لحظه ی قتل سزار روایات گوناگونی از نوع به قتل رسیدنش شده اما کلیتش همون شکلی بود که تو بازی دیدم.
نکته ی جالب دیگه شخصیت aya است که اخر بازی خودش رو Amunet معرفی میکنه. Amunet یکی از هفت اساسین های افسانه ای بود که مجسمه اش با ماری بر دستانش توی تالار مجسمه اساسین ها توی خونه ی اتزیو قرار داشت. نکته ی جالبتر قضیه ای اینه که گفته شده Amunet کلوپادرا رو با مار کبری میکشه. تاریخ هم میگه که کلوپادرا بر اثر گزش مار کبری کشته میشه. نتیجه اینکه اخر بازی بعد از اینکه ایا، کلوپادرا رو تهدید میکنه بنظر میرسه دوباره برمیگرده و اونو میکشه.
کلا داستان بازی و ارجاعات تاریخی خوب بود و راضی بودم. هرچند میتونست خیلی بهتر باشه و اینهمه به مسعله ی انتقام بایاک و چپ و راست رو کردن هدف هایی که تو قتل پسر بایاک دست داشتن نباشه و داستان فرازو نشیب بیشتری داشت. نکته ی دیگه احساساتی بود که بایاک به بچه ها تو بازی داشت.علاقه ای که بایاک به بچه ها تو بازی نمایش دادن یکی از معدود نکات خیلی خوب و قابل لمس قسمت داستانی و شخصیت پردازی بازی برای من بود.
وقتی بازی رو شروع کردم به قول معروف first impression بازی برام اصلا جذاب نبود واحتمال میدادم نصفو نیمه رهاش کنم ولی با پیشروی بیشتر ، محیط وسیع و جذاب دوران مصر باستان همینطور جون گرفتن بخش داستان بازی انگیزه ام برای ادامه دادن بازی بیشتر شد و حالا که بازی رو تموم کردم میتونم بگم اریجینز یکی از بازی های خوب این نسله که نزدیک به 32 ساعت سرگرمم کرد و تازه میخوام برم جاهای کشف نشده بازی رو بگردم و بنظرم هنوز خیلی از بازی مونده که باید تجربش کرد.
این AYA بس واقعیت داشته؟
 
لباس آگیلار از امروز از Ubisoft Club قابل دریافته. <:-P

من هم گرفتم واقعن عالیه، از معدود لباس هایی هست توی این بازی که ترجیح میدم با کلاهش بپوشم
من صد در صد مطمينم نسخه بعد تو ایران جریان داره
مخصوصا داستان کمبوجیه وبردیا عالیه میشه
و ظهور داریوش برای باز‍‍‍‍‍‍بسگیری تاج و تخت


latest

اگرچه ایران باستان (و یا جلوتر مثلن زمان حسن صباح و...) واقعن موضوع جالبیه به اساسین هم میخوره ولی شانس ایران صفر هست
به احتمال قوی همون ژاپن که حرفش از یکی دو ماه پیش بود هست، چون اوریجینز هم همین طور شد اولش یکسری حدس و شایعه بود که بازی میخواد بره مصر باستان و همون طور شد
خیر! ایا شخصیت فرضی یه اما بعضی از حوادث واقعی تاریخی که تو بازی میبینیم برای جذاب تر شدن به این شخصیت نسبت داده میشه.

مثل همه ی اساسین های قبلی

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: stanley
لباس آگیلار از امروز از Ubisoft Club قابل دریافته. <:-P
به نظرم بکی از لباس هاییه که عجیب به حال و هوای این بازی میاد:D
الان هم لباس اصلیش خوبه و هم این!:D با جفتشون بازی کردم امروز:D
فقط فکر میکنم خیلی کوتاهه...چیزی ازش نمونده دیگه:-"

---
یه چندتا لباس دیگه هم کلا به بازی اضافه شده، غیر از اون لباس ایرانی که سفیده(ترکیب رنگش که عالیه تو عکس...ولی نخریدمش هنوز:-") ، یه لباس آبی هم هست که روی شالش فروهر داره:-"

نصف لباسای بازی ایرانین :)) بعید میدونم کلا برن ایزان دیگه:-" در راه خدا بیان لباس POPها رو هم بدن اینا که انقدر ایران ددست دارن:-"
 
خیر! ایا شخصیت فرضی یه اما بعضی از حوادث واقعی تاریخی که تو بازی میبینیم برای جذاب تر شدن به این شخصیت نسبت داده میشه.

توضیحات تاریخی که توی اسپویل نوشتی جالب بود.
این بازی حوادث واقعی که در تاریخ رخ داده رو به تصویر کشیده(با کمی دستکاری)
اما اینکه محل شکل گیری فرقه اساسینز رو به ۲۰۰۰ سال پیش و مصر ربط بدن اصلا از نظر تاریخی درست نیست

کل فرنچایز الهام گرفته شده از رمان خداوندگار الموت نوشته پل آمیر هست که به دلیل نقص در ارجاعات تاریخی نقدهای زیادی بهش وارده.

اما توی همین کتابم اشاره شده که بنیان گذار حشاشیون خود حسن صباح بوده.
البته حسن صباح مدتی به مصر تبعید میشه
زمانی که اعلام شد بازی در مصر جریان داره فکر میکردم قراره زندگی صباح رو روایت کنن

در کل نباید زیاد سخت گرفت و من به همین پایبندی نصف و نیمه هم راضیم;)
البتع نباید فراموش کرد تاریخی که این سری بازی به ما یاد داد خیلی ارزشمنده

از ایتالیای رنسانس و خاندان مدیچی و ماکیاولی بگیر تا انقلاب آمریکا و انقلاب فرانسه و بریتانیای ویکتوریایی و اخریش هم مصر باستان

خودش یه لیسانس تاریخه!
 
آخرین ویرایش:
البتع نباید فراموش کرد تاریخی که این سری بازی به ما یاد داد خیلی ارزشمنده

از ایتالیای رنسانس و خاندان مدیچی و ماکیاولی بگیر تا انقلاب آمریکا و انقلاب فرانسه و بریتانیای ویکتوریایی و اخریش هم مصر باستان

خودش یه لیسانس تاریخه!
واقعاً درسته قطعاً نه تنها سری AC خیلی بازی های دیگه ام هست که هر کدوم از یه نظر یه کلاس درس مفید بودن واسه ما،به شخصه حسرت می خورم برای کسایی که مثل ما نتونستن ایتالیا قرن 15،فرانسه قرن 18،لندن قرن 19 و مصر قبل از میلاد ببینن و اتمسفرش رو تجربه کنن :D من به جرأت میگم چیز های که توو 24 سال زندگیم از گیم یاد گرفتم توو جنبه اجتماعی،فرهنگی،علمی و زبان که به دردم بخوره از سیستم آموزشی مون یاد نگرفتم به جز ریاضیات :D و وقتی به این که چرا من هنوز بازی می کنم فکر می کنم مخصوصاً سنم که بالاتر میره جالبه می بینیم که دلیل های بیشتری پیدا می کنم برای بازی کردن :D اگر دغدغه ای که توو زندگی داشته باشی یه بازی خوب آنچنان درگیرت می کنه که اصلاً مشکلات یادت میره اون لحظه و با فکر باز تر بر میگردی سراغ بدبختیت :D
 
توضیحات تاریخی که توی اسپویل نوشتی جالب بود.
این بازی حوادث واقعی که در تاریخ رخ داده رو به تصویر کشیده(با کمی دستکاری)
اما اینکه محل شکل گیری فرقه اساسینز رو به ۲۰۰۰ سال پیش و مصر ربط بدن اصلا از نظر تاریخی درست نیست

کل فرنچایز الهام گرفته شده از رمان خداوندگار الموت نوشته پل آمیر هست که به دلیل نقص در ارجاعات تاریخی نقدهای زیادی بهش وارده.

اما توی همین کتابم اشاره شده که بنیان گذار حشاشیون خود حسن صباح بوده.
البته حسن صباح مدتی به مصر تبعید میشه
زمانی که اعلام شد بازی در مصر جریان داره فکر میکردم قراره زندگی صباح رو روایت کنن

در کل نباید زیاد سخت گرفت و من به همین پایبندی نصف و نیمه هم راضیم;)
البتع نباید فراموش کرد تاریخی که این سری بازی به ما یاد داد خیلی ارزشمنده

از ایتالیای رنسانس و خاندان مدیچی و ماکیاولی بگیر تا انقلاب آمریکا و انقلاب فرانسه و بریتانیای ویکتوریایی و اخریش هم مصر باستان

خودش یه لیسانس تاریخه!
البته بهتره بگیم این بازی از حوادث واقعی تاریخی کمک میگیره تا داستان فانتزی خودش رو روایت کنه. بهمین خاطر کلیت ماجرا یک داستان کاملا فرضی یه و اصلا واقعی نیست که بخوایم ایراد تاریخی بهش وارد کنیم. اتفاقا برای من همینش جذاب اینکه تخیل و تاریخ باهم امیخته شدن:D
 
  • Like
Reactions: mgh2225 and Ps42014
من DLC رو گرفتم هنوز بازی نکردم . اصلا اونقدری طول میکشه که لول از 40 به 45 برسه؟
هر ماموریتش حدود 15هزار xp میده!:-" کلا اونقدر طولانی نیست،ولی xp زیادی میده:دی

توضیحات تاریخی که توی اسپویل نوشتی جالب بود.
این بازی حوادث واقعی که در تاریخ رخ داده رو به تصویر کشیده(با کمی دستکاری)
اما اینکه محل شکل گیری فرقه اساسینز رو به ۲۰۰۰ سال پیش و مصر ربط بدن اصلا از نظر تاریخی درست نیست

کل فرنچایز الهام گرفته شده از رمان خداوندگار الموت نوشته پل آمیر هست که به دلیل نقص در ارجاعات تاریخی نقدهای زیادی بهش وارده.

اما توی همین کتابم اشاره شده که بنیان گذار حشاشیون خود حسن صباح بوده.
البته حسن صباح مدتی به مصر تبعید میشه
زمانی که اعلام شد بازی در مصر جریان داره فکر میکردم قراره زندگی صباح رو روایت کنن

در کل نباید زیاد سخت گرفت و من به همین پایبندی نصف و نیمه هم راضیم;)
البتع نباید فراموش کرد تاریخی که این سری بازی به ما یاد داد خیلی ارزشمنده

از ایتالیای رنسانس و خاندان مدیچی و ماکیاولی بگیر تا انقلاب آمریکا و انقلاب فرانسه و بریتانیای ویکتوریایی و اخریش هم مصر باستان

خودش یه لیسانس تاریخه!
البته خیلی وقته که فرقه ی اساسین ها مشخص شده که قبل از اساسین های1 هم حضور داشتن...از همون شماره دوم :-"(فایل های شماره اول رو آشنایی ندارم باهاشون،نمیدونم به قبل از زمان جنگ های صلیبی هم اشاره کرده به اساسین ها یا نه)
حشاشیون و اینا،صرفا یک بخشی از اساسین ها بودن! مثل توی همین مصر که یک گروه مصر دارن و یک گروم روم! ، یا اتزیو که ایتالیا بودن،ترکیه بودن،چین بودن و ...!
کلا خیلی وقته که گسترده تر از این حرفا هستن این جماعت:دی

صرفا حسن صباح و دوستان،یک ایده ی اولیه هست که برای خلق سری ازشون گرفته شده! وگرنه هسته ی مرکزی سری نیستن به هیچ وجه! :دی

---

امروز DLC رو تموم کردم ، اگر هنوز سیزن پس رو نگرفتید به نظرم عجله نکنید!
DLC چیز خاص یا سورپرایزی نداره! کاملا سیستم همون بازی اصلی رو داره(حتی کالکتیبل ها و ...ـش:دی ) ، یعنی مثل Dead Kingsـه یونیتی یا Jack the Ripperـه سیندیکیت نیست که تغیراتی توی گیم پلی ایجاد شده باشه،یا محیط با جو خاص و متفاوتی داشته باشه! یا حتی سلاح های جدید و ...!(منظورم یک کلاس سلاح جدیده :دی )
به طور کلی هم میشه گفت کوتاهه:-"
به نظرم ایندفعه برعکس سیندیکیت، DLC اصلیه بازی دومیه هست! اونجا هم فکر کنم دشمن های جدید ببینیم(افسانه ای؟:-" ) ، هم محیط هاش خاص تر باشه! طولانی ترم هست احتمالا!(این LVL CAP پنج تا رفت روش،ولی DLCبعدی قراره 10تا بره:-" )
البته به نسبت DLC دوم سیندیکیت، ده سر و گردن بالاتره ها!:دی اونجا صرفا ده تا مرحله بود(که باگ هم داشت و کلا قابل پیشروی نبود و نتوستم دو مرحله آخر رو برم:| ) توی همون مپ اصلیه بازی و ... ، ولی اینجا کلا مپ جدید و این حرفا! روش کار شده به هر حال! :دی

آها البته یه سورپرایز داشت، ماموریت Shadow of Scarab :-"

---
از نکات مثبتش لباس اصلیش بود>:) ، چندتا آپگرید دیگه برای بند و بساط لباسش، یک اسب و شتر لجندری که حالا به اینا بالاخره میشه گفت لجندری! :دی

در کل ولی من فکر میکنم به جای بایک،بریم سراغ آمونت بهتر باشه!:)) اونجا نسبت به مصر به نظرم خیلی جذاب تره:))
 
هر ماموریتش حدود 15هزار xp میده!:-" کلا اونقدر طولانی نیست،ولی xp زیادی میده:D


البته خیلی وقته که فرقه ی اساسین ها مشخص شده که قبل از اساسین های1 هم حضور داشتن...از همون شماره دوم :-"(فایل های شماره اول رو آشنایی ندارم باهاشون،نمیدونم به قبل از زمان جنگ های صلیبی هم اشاره کرده به اساسین ها یا نه)
حشاشیون و اینا،صرفا یک بخشی از اساسین ها بودن! مثل توی همین مصر که یک گروه مصر دارن و یک گروم روم! ، یا اتزیو که ایتالیا بودن،ترکیه بودن،چین بودن و ...!
کلا خیلی وقته که گسترده تر از این حرفا هستن این جماعت:D

صرفا حسن صباح و دوستان،یک ایده ی اولیه هست که برای خلق سری ازشون گرفته شده! وگرنه هسته ی مرکزی سری نیستن به هیچ وجه! :D

---

امروز DLC رو تموم کردم ، اگر هنوز سیزن پس رو نگرفتید به نظرم عجله نکنید!
DLC چیز خاص یا سورپرایزی نداره! کاملا سیستم همون بازی اصلی رو داره(حتی کالکتیبل ها و ...ـش:D ) ، یعنی مثل Dead Kingsـه یونیتی یا Jack the Ripperـه سیندیکیت نیست که تغیراتی توی گیم پلی ایجاد شده باشه،یا محیط با جو خاص و متفاوتی داشته باشه! یا حتی سلاح های جدید و ...!(منظورم یک کلاس سلاح جدیده :D )
به طور کلی هم میشه گفت کوتاهه:-"
به نظرم ایندفعه برعکس سیندیکیت، DLC اصلیه بازی دومیه هست! اونجا هم فکر کنم دشمن های جدید ببینیم(افسانه ای؟:-" ) ، هم محیط هاش خاص تر باشه! طولانی ترم هست احتمالا!(این LVL CAP پنج تا رفت روش،ولی DLCبعدی قراره 10تا بره:-" )
البته به نسبت DLC دوم سیندیکیت، ده سر و گردن بالاتره ها!:D اونجا صرفا ده تا مرحله بود(که باگ هم داشت و کلا قابل پیشروی نبود و نتوستم دو مرحله آخر رو برم:| ) توی همون مپ اصلیه بازی و ... ، ولی اینجا کلا مپ جدید و این حرفا! روش کار شده به هر حال! :D

آها البته یه سورپرایز داشت، ماموریت Shadow of Scarab :-"

---
از نکات مثبتش لباس اصلیش بود>:) ، چندتا آپگرید دیگه برای بند و بساط لباسش، یک اسب و شتر لجندری که حالا به اینا بالاخره میشه گفت لجندری! :D

در کل ولی من فکر میکنم به جای بایک،بریم سراغ آمونت بهتر باشه!:)) اونجا نسبت به مصر به نظرم خیلی جذاب تره:))
به طور کلی موافقم منم، سطح DLC دسته کمی از بازی اصلی نداره، ولی چیز خیلی جدید هم نداره، خوب به نسبت کوتاه هم هست، برای کامل کردن نقشه و همه ماموریت هاش تقریبا 15 ساعت زمان میبره، فقط آخر حرفا رو متوجه نشدم من، چرا بجای بایک بریم سراغ آمونت؟ اتفاقا خیلی شخصیت بایک بهتر از آمونت هست، خیلی دلنشین تره، همه کارا و بدبختیا مال بایک بود، آخر همه چی به اسم اون یکی تموم میشه، اصلا لیاقت مردی به این خوبی رو نداره، (البته یک مشکل کلی بازی هم به نظرم خیلی خوب بودن کارکتر اصلی هست، قشنگ یک حالت hero مانند داره، من بیشتر دوست داشتم کمی بازی میشد توش خاکستری باشی مثل witcher) ولی در کل بین بایک و آمونت 100 درصد بایک رو من بیشتر دوست دارم و ترجیح میدم کارکتر من بایک باشه، اصلا آمونت به دلم نمیشینه، مخصوصا سره پایان بازی اصلی!!!
***آمونت همون آیا هست*** (من والا بلد نبودم حرفام رو ببرم تو اسپویلر یک بخش هایش هست که نیاز به اسپویلر داره کمی تا قسمتی)
 
آخرین ویرایش:
به طور کلی موافقم منم، سطح DLC دسته کمی از بازی اصلی نداره، ولی چیز خیلی جدید هم نداره، خوب به نسبت کوتاه هم هست، برای کامل کردن نقشه و همه ماموریت هاش تقریبا 15 ساعت زمان میبره، فقط آخر حرفا رو متوجه نشدم من، چرا بجای بایک بریم سراغ آمونت؟ اتفاقا خیلی شخصیت بایک بهتر از آمونت هست، خیلی دلنشین تره، همه کارا و بدبختیا مال بایک بود، آخر همه چی به اسم اون یکی تموم میشه، اصلا لیاقت مردی به این خوبی رو نداره، (البته یک مشکل کلی بازی هم به نظرم خیلی خوب بودن کارکتر اصلی هست، قشنگ یک حالت hero مانند داره، من بیشتر دوست داشتم کمی بازی میشد توش خاکستری باشی مثل witcher) ولی در کل بین بایک و آمونت 100 درصد بایک رو من بیشتر دوست دارم و ترجیح میدم کارکتر من بایک باشه، اصلا آمونت به دلم نمیشینه، مخصوصا سره پایان بازی اصلی!!!
***آمونت همون آیا هست*** (من والا بلد نبودم حرفام رو ببرم تو اسپویلر یک بخش هایش هست که نیاز به اسپویلر داره کمی تا قسمتی)
من مشکلی با کاراکتر بایک ندارم:دی اتفاقا بچه خوبی هم هست و با حرفات موافقم:-"
فقط با مپ مصر حال نمیکنم! من دلم شهر و ساختمون درست حسابی میخواد که از روی پشت بوم خونه ها توی شهر بچرخم و جا به جا بشم، نه این حالت دهکده دهکده، که یا سوار اسبیم یا هم روی زمین، چون جای خاصی برای بالا رفتن نیست اصلا!
کلا یکی از جذابیت های AC بخش پارکورش بوده همیشه برام:x ولی الان پارکور تقریبا به درد نمیخوره، صرفا یک مسیری رو نمیخوای دور بزنی و از کوه بری بالا...

+روم فکر کنم خیلی جذاب تر باشه طراحیش از شهرها و روستاهای مصر:-"
 
دقیقا ، الان به من فقط SunSlayer رو داد، اینو دیگه نداد ، انشالله با Challenge بعدی اینو میده ، Reward اون موکول میشه به Challenge بعدیش!!!
هیچ فرقیم از نظر ظاهری نداره با Was Scepter ، فقط گوشاشو طلایی کردن!!!
همون طور که پیش بینی شد ، این دفعه The Jackal رو داد (:| shield of aaru رو نداد!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or