Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.


h0lf_footer.jpg



 
آخرین ویرایش:
منظورم آساسین ژاپن نبود، بلکه میگم کلا از اون دوره تاریخی ژاپن بازی زیاد ساختن یا میسازن: اونیموشا، تنچو، همین بازی ساکرپانچ و موارد بسیار دیگه. زیاد از ژاپن قدیمی بازی داشتیم.
انتقادت به مورد 1 وارد نیست :D. بابل روستاش کجا بود. شهر بسیار عظیمی بوده با جمعیت خیلی زیاد و کلی آسمان خراش. بابل پر از فرقه های جادویی و مذهبی مخفی بوده. اصولا بابل اولین متروپولیس تاریخ محسوب میشه و معروف بوده به شهر هزار ملت. حالا تصور کنید آساسینو در چنین محیطی.

مورد روسیه هم 2D حساب نیست :D آساسین به انقلاب امریکا و فرانسه رفته، انقلاب روسیه چیزی از اون دو تا کم نداره، بلکه پتانسیل بیشتری برای انطباق با دنیای جادویی آساسینها داره.

اسمان خراش؟ در واقعیت این نبوده...ته تهش اهرام مصر بوده که اونم جزو عجایبه... اگه بود همین ایران خودمون بعد از اون زمان یه چیزی شبیهشو داشت دیگه ، از ما شاخ تر هم مگه بود؟! :D
 
اسمان خراش؟ در واقعیت این نبوده...ته تهش اهرام مصر بوده که اونم جزو عجایبه... اگه بود همین ایران خودمون بعد از اون زمان یه چیزی شبیهشو داشت دیگه ، از ما شاخ تر هم مگه بود؟! :D
دوران اوج تمدن بابل حدود 700 800 سال پیش از روی کار اومدن هخامنشیان بوده. بابل اتفاقا ساختمان بلند و آسمان خراش (در استانداردهای اون دوران) زیاد داشته. تمدنشون هم خیلی از ایران زمان هخامنشیان جلوتر و پیشرفته بوده. یکم در موردش بخونید دستتون میاد. بسیار هم جالبه.
 
توی متن خبر نوشته ژاپن هم از گزینه های محتمل میتونه باشه.
کد بازی "dynasty" به معنای خاندان و سلسله هستش.
استدیویی که اسمش ذکر شده سابقه کار با یوبی رو داشته.
و منبعی که خبر رو لیک کرده در حال حاضر توی اون استدیو کار نمیکنه برای همین توی خبر از عبارت"در حال کار" برای استدیو استفاده نکردن که میتونه معنیش این باشه بازی در مراحل پایانی ساخت باشه و احتمالا امسال لانچ میشه.



تا حالا هر خبری از یوبی لیک شده درست از آب دراومده.
برای اوریجینز هم اول یه اسم کد لیک شد به اسم امپایر بعدهم گفته شد بازی توی مصر جریان داره.

این دوستمون درست میگه یوبی خیال داره تمام لجندری اساسینزها که مجسمشون توی ASC:II بود رو حسابی شیر دوش کنه پس بعید نیست یه نسخه از ایران هم ببینیم:D
فک کن اخرین نسخه از سری اساسین به ایران مربوط باشه
اینطور ک سیاست یوبیسافت رو میبینم فک کنم به شاهزاده ایرانی مرتبط بشه:|
 
دوران اوج تمدن بابل حدود 700 800 سال پیش از روی کار اومدن هخامنشیان بوده. بابل اتفاقا ساختمان بلند و آسمان خراش (در استانداردهای اون دوران) زیاد داشته. تمدنشون هم خیلی از ایران زمان هخامنشیان جلوتر و پیشرفته بوده. یکم در موردش بخونید دستتون میاد. بسیار هم جالبه.

بله مطالعه داشتم و ایران که فقط هخامنشیان نیست...قبل از ورود اریایی ها هم وجود داشته
شما گفتید اسمون خراش من یاد برجای الان افتادم ...
اره در حد استاندارد های اون زمان خیلی خوبه !
امیدوارم بجای اومدن به زمان های حال و انقلاب روسیه که دوستان گفتن به گذشته بره و تاریخ پره از اتفاقای بزرگ توو سرتاسر دنیا...تجربه هم نشون داده هرموقع AC رفته سمته زمان های جدیدتر ،موفق نبوده... AC3 و unity و syndicate اصلا موفق نبودن
 
دوستان با توجه به کـــرک شدن بازی توسط CPY لطفا تست کنید ببینید که بازی با کــرک پرفورمنس ـش چجوری هست و اینکه استفاده از CPU چقدر هست ممنون میشم
 
اصلا الان دیگه بودن یا نبودن قفل مهم نیست بازی اجرا شده برید لذتش رو ببرید ،
حالا یا قفل از بین رفته یا دورش زدن به هر حال بازی به این عظمت و نقشه این پرفورمنس طبیعیه و می تونم بگم حتی عالیه !
 
  • Like
Reactions: -Poormaz- and A-L-I
اصلا الان دیگه بودن یا نبودن قفل مهم نیست بازی اجرا شده برید لذتش رو ببرید ،
حالا یا قفل از بین رفته یا دورش زدن به هر حال بازی به این عظمت و نقشه این پرفورمنس طبیعیه و می تونم بگم حتی عالیه !
اتفاقا بر عکس، وقتی بازی کرک میشه نیازی به این همه دنگ و فنگ نیست. برعکس یوبی سافت، بودن شرکت هایی که قفل رو از بازیشون حذف کردند. همین VMprotect رو برداره کافیه. به نظرم Ghost recon که نقشه ی بزرگی هم داشت پرفومانس اش خیلی بهتر بود.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy
این یوبیسافت چرا اینطوریه ؟ یه بازی با طراحی محیط و npc خارق العاده ولی توخالی واقعا حیف این محیط حیف.... لول دیزاین و گیم پلی افتضاحه عناصر نقش آفرینی رو هم استفاده نمیکرد سنگین تربود چون خیلی خیلی ناقصه فقط ability ها خوبن که اون هم چیز جدیدی نیست تو واچ داگز هم دیده بودیم در کل توقعم خیلی بیشتر بود فکر کردم یوبی سر عقل اومده ولی همون فرمول سابق رو با رنگ و لعاب بیشتر به اسم بازگشت به ریشه ها داده بیرون
 
این یوبیسافت چرا اینطوریه ؟ یه بازی با طراحی محیط و npc خارق العاده ولی توخالی واقعا حیف این محیط حیف.... لول دیزاین و گیم پلی افتضاحه عناصر نقش آفرینی رو هم استفاده نمیکرد سنگین تربود چون خیلی خیلی ناقصه فقط ability ها خوبن که اون هم چیز جدیدی نیست تو واچ داگز هم دیده بودیم در کل توقعم خیلی بیشتر بود فکر کردم یوبی سر عقل اومده ولی همون فرمول سابق رو با رنگ و لعاب بیشتر به اسم بازگشت به ریشه ها داده بیرون
داداش نظرت محترم هست، ولی دیگه بازی انقدر هم که شما میگی توخالی و بی محتوا نیست، این همه چیز های مختلف برای پیدا کردن وجود داره، این همه ماموریت های فرعی داریم تو بازی، حالا شاید کیفیت اونها در حد ویچر نباشه همیشه، ولی در کل همشون دنبال نخود سیاه نمیفرستن شما رو. بعضی هاش اتفاقا جذاب هم هست، بد دیگه مقبره ها هستن، سرباز خونه ها، مسابقه های ارابه رانی، رقابت های گلادیاتور ها و .....
به نظرم شما دارین کمی، کم لطفی میکنین، بیشتر به بازی فرصت بدین احتمالا جذب کنه شمارو، . در کل نمیدونم در مقایسه با چه بازی میگین که این بازی انقدر ضعیف هستش، مثلا لول دیزاین این بازی و یا گیم پلی بازی چطور شده که افتضاح بخواد حساب بشه. من که Gold edition رو گرفتم، خیلی هم لذت بردم.....
 
این یوبیسافت چرا اینطوریه ؟ یه بازی با طراحی محیط و npc خارق العاده ولی توخالی واقعا حیف این محیط حیف.... لول دیزاین و گیم پلی افتضاحه عناصر نقش آفرینی رو هم استفاده نمیکرد سنگین تربود چون خیلی خیلی ناقصه فقط ability ها خوبن که اون هم چیز جدیدی نیست تو واچ داگز هم دیده بودیم در کل توقعم خیلی بیشتر بود فکر کردم یوبی سر عقل اومده ولی همون فرمول سابق رو با رنگ و لعاب بیشتر به اسم بازگشت به ریشه ها داده بیرون

باز بازیه مفتکیو کرک شده و نظرات کوبیدن تو سر بازی
باید به بازی 200 هزار پول بدی قدر بازیو بدونی وگرنه هر چی مفته آدم دلش میخاد از همه جاش ایراد بگیره
 
باز بازیه مفتکیو کرک شده و نظرات کوبیدن تو سر بازی
باید به بازی 200 هزار پول بدی قدر بازیو بدونی وگرنه هر چی مفته آدم دلش میخاد از همه جاش ایراد بگیره

پس هر بازی ای مفتی بود, باید بگیم به به و چه چه؟!

الان که تو به همه ی بازی هات 200 تومن دادی, قدرِ همشونو میدونی دیگه؟!
یعنی اینکه فقط پولدارا قدر بازی هاشونو میدونن. بسیار عالی. :-q
 
داداش نظرت محترم هست، ولی دیگه بازی انقدر هم که شما میگی توخالی و بی محتوا نیست، این همه چیز های مختلف برای پیدا کردن وجود داره، این همه ماموریت های فرعی داریم تو بازی، حالا شاید کیفیت اونها در حد ویچر نباشه همیشه، ولی در کل همشون دنبال نخود سیاه نمیفرستن شما رو. بعضی هاش اتفاقا جذاب هم هست، بد دیگه مقبره ها هستن، سرباز خونه ها، مسابقه های ارابه رانی، رقابت های گلادیاتور ها و .....
به نظرم شما دارین کمی، کم لطفی میکنین، بیشتر به بازی فرصت بدین احتمالا جذب کنه شمارو، . در کل نمیدونم در مقایسه با چه بازی میگین که این بازی انقدر ضعیف هستش، مثلا لول دیزاین این بازی و یا گیم پلی بازی چطور شده که افتضاح بخواد حساب بشه. من که Gold edition رو گرفتم، خیلی هم لذت بردم.....
نمیدونم شما هم متوجه میشید یا نه ولی این بازی همون سیستم اسسینز های قبلی رو پیاده کرده منتهی تو یه مپ بزرگ اساسینز اوریجینز مثل یه غذای بدمزه س که با ادویه خوش طعم شده این بازی هنوز هم خیلی ناقصه لطفا تحت تاثیر هایپ های یوبیسافت قرار نگیرید
کاش از عناصر نقش آفرینی هم استفاده نمیکرد که این بلا رو سر نقش آفرینی بیاره
هوش مصنوعی بازی رو فراموش کردم افتضاح تمام عیاره
سیستم مبارزات بازی هم داغون
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or