Alan Wake | PC

EC.png


Remedy بالاخره رسما تایید کرد Alan Wake در Q1 2012 برای PC نیز عرضه خواهد شد ، این پک علاوه بر دارا بودن نسخه ی اصلی 2 DLC عرضه شده برای XBLA به نام های The Signal و The Writer را نیز دارا خواهد بود .

اولین تصاویر منتشر شده از نسخه ی PC
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy and fifa13
دلت را خوش نکن به نمره و این چیا خود بازی ببین چی ازش درمیاد

عزیز من خودم قبلا بازی را یک بار تموم کردم رو ایکس باکس و می دوننم چه شاهکاری هست خوبیش این هست که حالا همون تجربه را می تونم با جززیات بالاتر رو pc تجربه کنم

 
خوتونو کنترل کنید باو . هنوز هیچی ملوم نیس:d یکی ی نمره گذاشته اصا باید به اونم شک کرد:d باید به چشم دیدش
بازی قبلا برای XBOX آومده و امتیازات خوبی هم گرفته !!!! جدید که نیست حول شیم بگیم ملوم نیست چیه !!! من قبلا رو Xbox کلا 2 بار رفتم ... واقعا برای طرفداران بازی های تاریک و ترسناک خیلی بازی باحلیه !
من گذاشتم تو دانلود ... تا 3 ساعت دیگه تمومه ... امیدوارم با SLI مشکلی نداشته باشه !
 
بازی قبلا برای XBOX آومده و امتیازات خوبی هم گرفته !!!! جدید که نیست حول شیم بگیم ملوم نیست چیه !!! من قبلا رو Xbox کلا 2 بار رفتم ... واقعا برای طرفداران بازی های تاریک و ترسناک خیلی بازی باحلیه !
من گذاشتم تو دانلود ... تا 3 ساعت دیگه تمومه ... امیدوارم با SLI مشکلی نداشته باشه !

من اون زمان ایکس باکس نداشتم ولی فکرشو می کردم شاید ی روز بیاد رو کامپیوتر خوشبختانه اومد این یعنی شاید بقیه بازیها هم بیاد و تبدیل بشه برای کامپیوتر های شخصی خیلی خوشحالم که اون موقع نرفتم ایکس باکس بخرم برای این بازی و الان می تونم بازیش کنم هرکی بازیش کرد بگه رو چه سیستمی بازیش کرده ما که زیاد ردیف نیست سیستم خانگیمون
 
تو یکی از مراحل بازی این کد QR رو میبینید:
tmfx5.jpg

که وقتی اسکنش میکنید, نتیجه اش این میشه:
Huh. Turns out this isn't too bad even if you're not sitting on a couch when you play it. Who knew!
=))

البته عکس مال من نیست. :d
 
دوستان بازی از کنترلر x360 هم ساپورت میکنه؟؟


بله ، ساپورت میکنه .
interface ـه بازی هم کاملا برای PC بهینه شده و به خوبی از ماوس و کیبور پشتیبانی میکنه
فقط یه فرق بین گیم پد و ماوس و کیبورد هست ، اونم اینه که با ماوس و کیبورد نمیشه مثه دسته ی 360 با نگه داشتن تریگر بصورت نصفه ، چراغ قوه رو بدون استفاده از باتری Aim کرد.
 
آخرین ویرایش:
اینم فرقه نسخه 360 با نسخه pc به زبان خود بازیسازها ! ماشالا کمم نیست :دی مخصوصا اون قسمتی که درشت کردم را نگاه کنید 360 با اون تنظیمات low نورپردازی تا این لحظه بهترین نورپردازی نسله بماند حالا pc :دی نکته دوم اینکه awan اشاره شده از fxaa استفاده میکنه .

How these were on the Xbox360 build:

Resolution - mix of 960x544 and 1280x720, and some things like fog particles were rendered in half resolution that are rendered in full on PC.

Vsync - Xbox had "smart vsync" i.e. Vsync on if frame rate above 30, and off if below 30. PC doesn't support a mode like this. American Nightmare Xbox360 btw has a selectable Vsync (on, off, smart).

Antialiasing and FXAA - We had 4xAA on Xbox. FXAA was added to American Nightmare.

Anisotropic ******ing - Some textures where it was important had Aniso on Xbox (like the road texture with the yellow line), most were trilinear ******ed only.

Shadow Quality - Xbox360 is somewhere around the medium setting. The rendering differs a bit so no exact comparisons can be made.

SSAO Quality - Xbox360 build had something like the Low setting - maybe with a bit less noise.

Backdrop Quality - Xbox360 Alan Wake used Medium.

GodRay Quality - Xbox360 build had this turned to off except for some specific scenes where we had the performance to turn it on and had most visual impact. The quality was less than "High".

Volumetric Light Quality - Xbox used the "Low" setting.

Draw Distance - Xbox build had this at Full - it was mainly added as an optimization. Draw calls are way more expensive on the PC than they are on the Xbox360, and this reduces draw calls.

LOD Distance - Xbox build had this around the middle mark.

FOV - Middle / default is the one Xbox360 version used too
.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or