Multi Platform Alan Wake II

سازنده
Remedy
تاریخ انتشار
27 October
ناشر
Epic Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

Alan Wake II

FGNa5MZXwAErZAM.png
This story is a monster. And monsters wear many faces.

پس از 11 سال انتظار سرانجام Remedy Entertainment در طی مراسم The Game Awards 2021 با انتشار تریلر سینماتیک از Alan Wake 2 رونمایی کرد.
بعد از نمایش تریلر Alan Wake 2 سم لیک خالق و نویسنده بازی اعلام کرد که Alan Wake 2 اولین عنوان در سبک وحشت و بقای استودیو Remedy خواهد بود. Sam Lake در ادامه بیان کرد که در حین توسعه قسمت اول همزمان بر روی Alan Wake 2 هم کار میشده، و در طول این سالیان بارها ایده ها و کانسپت دنیای Alan Wake 2 تغیر کرده که هر بار بهتر از ایده قبلی در مسیر مثبتی تغیر کرده. Sam Lake در ادامه افزود، در طی 10 سال گذشته Remedy Entertainment بر روی هر پروژه ای که کار کرده اند همیشه مشتاقانه با یک تیم اصلی کوچک در حال توسعه Alan Wake 2 بوده. از آنجایی Control 2019 و Alan Wake در یک جهان جریان دارند بسته الحاقی AWE دنیای Alan Wake و Control را به هم متصل کرد و اشاره هایی به Alan Wake 2 شد. Sam Lake همچنین اعلام کرد برای لذت بردن از Alan Wake 2 نیازی به تجربه عناوین قبلی (Control و Alan Wake) نیست، ولی کسانی که مشتاق باشند با تجربه عناوین قبلی با پس زمینه Alan Wake 2 بیشتر آشنا خواهد شد. در حالیکه قسمت اول Alan Wake المان های "ترس" داشت ولی یک بازی اکشن ماجراجویی بود، Alan Wake 2 اولین ساخته survival horror ( وحشت و بقا) Remedy Entertainment خواهد بود به گفته Sam Lake عنوان Alan Wake 2 برداشت آنها از ژانر وحشت بقا است که نوید یک تجربه خاص و محصر به فرد را میدهد.
Sam Lake در نهایت اعلام کرد که در تابستان سال 2022 اطلاعات بیشتری از بازی به اشتراک گذاشته خواهد شد.
Alan Wake 2 در سال 2023 برای کنسول های نسل 9( PlayStation 5, Xbox Seris X/S) و PC منتشر خواهد شد.

تاپیک آپدیت خواهد شد...
 
آخرین ویرایش:
دیروز رفتم پیش رفیقم داشت تیکه مترو رو بازی می کرد نشستم کنارش
عجب چیز مریضیه این بازی :D
و خوشحالم که بالاخره اینا تونستن اون حالت هیبرید بین In-engine و Live-Action رو تو ارائه بازی شون دربیارن. خیلی تمیز شده این جا
ما رو ستینگ Low داشتیم بازی می کردیم ولی حتی رو همون ستینگ هم افکت های گرافیکی بازی خیلی مریض و خوبن
من خیلی بدبین بودم به این لایو اکشن قبل عرضه ولی خیلی خوب دراومده. اتمسفر بازی خیلی خوبه. کلا یه چیزی ساختن نظیرش رو تو هیچ بازی نمیشه دید. امیدوارم فروش خوبی هم داشته باشه و تو فصل جوایز هم به حقش برسه.
 
بازی با ۳۲ ساعت پلی تایم، پلات شد. واقعا لذت بردم. یه اثر سینمایی بی نظیر.
همه چیز سر جای خودش بود.
داستان بازی حالا حالا ها کار داره تا مشخص بشه که چی به چیه. نشون میده که remedy حالا حالا ها برا بازی و dlc هاش برنامه داره.
 
اینایی که میگن بازی ترسناک نیست جدی مشخصه شب با هدفون و صدای زیاد بازی نمیکنن

من رسما سکته کردم توی این 2 ساعت بازی
به نظرم تو پارتی بازی میکنن:)) یکی از بچه ها میگه ترسناک نیست بعد همیشه داره تو پارتی ۳ نفره گیم استوری میره.
 
  • Smile
Reactions: just_p30
سردرگمی تو بازیهای رمدی برای من آزار دهنده شده بازی Control هم مجبور شدم نصفه نیمه رها کنم اگه کاملا خطی بود بهتر میشد این سبک بازی برای کسی که وقت زیاد داره مشکلی نیست اما کسی که یکی دو ساعت وقت پیدا کرده بازی کنه خسته کننده میشه. داستان هم تا اینجا اصالت خودش رو حفظ کرده اما برای من جذاب نبوده این سبک قصه گویی مثل نسخه اولش.
 
اندگیم بازی عالی بود، یکسری گره افکنی ها رو به خوبی گره گشایی کرد،به نظرم بعد از پایان بازی ما تقریبا میدونیم با چه طرف هستیم it's not a loop, it's a spiral شخصیت ها رو به این باور میرسونه یک نقطه شروع وجود داره و رو به جلو حالا میخواد به سوی نابودی باشه یا صعود و با یک چرخه بی انتها و بی فایده و پوچ طرف نیستیم، بازی همزمان با زمان خطی و مارپیچی بسیار جذاب هست. نقطه اوج میتونه نسخه بعدی باشه
 
بازی کلا تاره
تو pc هم با آخرین رزولوشن هم همینطوره
بازی روی pc اینقدر شارپ میشه که چشماتو میزنه

کافیه بری این مسیر : %LOCALAPPDATA%\Remedy\AlanWake2

فایل renderer.ini رو باز کنی

این تغییرات رو اعمال کن :
  • m_bVignette: set this to "false" to disable vignetting
  • m_bDepthOfField: set this to "false" to disable depth of field
  • m_bLensDistortion: set this to "false" to disable lens distortion
و در اخر m_fSSAASharpening رو بزار روی 0.2 هر چی بیشتر بزاری شارپ تر میشه اما همین 0.2 هم خیلی راپش میکنه چشاتو میزنه : دی
 
بازی روی pc اینقدر شارپ میشه که چشماتو میزنه

کافیه بری این مسیر : %LOCALAPPDATA%\Remedy\AlanWake2

فایل renderer.ini رو باز کنی

این تغییرات رو اعمال کن :
  • m_bVignette: set this to "false" to disable vignetting
  • m_bDepthOfField: set this to "false" to disable depth of field
  • m_bLensDistortion: set this to "false" to disable lens distortion
و در اخر m_fSSAASharpening رو بزار روی 0.2 هر چی بیشتر بزاری شارپ تر میشه اما همین 0.2 هم خیلی راپش میکنه چشاتو میزنه : دی
به نظرم disable کردن این افکت ها تاثیر اتمسفر و وهم آلود بودنش رو از بین میبره. مخصوصا depth of field که تو صحنه های مختلف عامدانه و هدفمند تغییر میکنه
 
سردرگمی تو بازیهای رمدی برای من آزار دهنده شده بازی Control هم مجبور شدم نصفه نیمه رها کنم اگه کاملا خطی بود بهتر میشد این سبک بازی برای کسی که وقت زیاد داره مشکلی نیست اما کسی که یکی دو ساعت وقت پیدا کرده بازی کنه خسته کننده میشه. داستان هم تا اینجا اصالت خودش رو حفظ کرده اما برای من جذاب نبوده این سبک قصه گویی مثل نسخه اولش.
در مورد کنترل میتونی از روی تابلو ها راحت مسیر یابی کنی
 
  • Like
Reactions: all4u
عجیبه تا الان به ذهنم نرسیده بود، داستان بازی چقدر Twin Peaks عه :D قشنگ یه اقتباس و خیلی جا ها کپی پیست از اثر واقعا فاخر لینچ
و اینکه خدا وکیلی چیش ترسناکه همتون سکته ناقص میزنید ؟ با هدفون مانیتورینگ DT990 دارم بازی میکنم من :D تنها جاییکه من ترسیدم همون جامپ اسکیر اولش بود بعدش خیلی نرمال بود برام با اینکه کلا ژانر Horror بدم میاد
بازی ژانرش بیشتر Psychological Horror عه مثل فیلم Shining یا تا حدودی همون Twin Peaks (که ترسناک نبود ولی خیلی رو مخ بود) تا سبک ترسناک کامل
 
آخرین ویرایش:
we sing یکی از خلاقانه‌ترین چیزایی بود که تو عمر گیمریم دیدم جمعه شب بهش رسیدم هنوز تو شوکم از ایده بی نظیرش و مچ شدنش تو داستان بازی...
این قسمت بازی فوق العاده بود و چقدر اجرای

David Harewood عالیه تو سینماتیک های این بازی
 
نبود Photo Mode تو این بازی باید بره تو لیست جنایات علیه بشریت :-" :D

لعنتی با Path tracing به قدری خوبه که قید رزولوشن رو زدم (حداقل واسه قسمتای Alan wake که تاریکه) DLSS رو چسبوندم به پایین ترین اینپوت ممکن، الان 720 رو داره آپسکیل میکنه به 4k، اما بازم رو تلویزیون تو این فاصله ای که من هستم شارپنس قابل تحملی داره به لطف DLSS، البته تو روز به خوبی شب نیست و برمیگردم به حالت بدون RT.

ولی خب نبود Frame Generation توی کارتای قدیمی تر بشدت حس میشه، رسما باید 4080/4090 داشته باشی تا بتونی هم از RT Path Tracing استفاده کنی هم از رزولوشن بالا، در غیر این صورت جفتش با هم امکان پذیر نیست کلا و میاد زیر 40-50 فریم.

AlanWake2_2023_11_06_01_47_10_390.jpg AlanWake2_2023_11_06_01_44_24_526.jpg AlanWake2_2023_11_06_01_07_46_950.jpg AlanWake2_2023_11_06_00_55_31_560.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or