Dreadlord
کاربر سایت
نورپردازی بیشتر به سازنده ربط داره. مثلا Killzone 2 هم نورپردازی فوق العاده ای داشت.این طور که من قبلا در مورد کنسول X360 خوندم GPU X360 در نور پردازی خیلی بهتر از RSX عمل میکنه و ماکروسافتم خیلی رو این مسئله تاکیید داشت حتی Halo 3 نور پردازی فوق العادشو مدیونه GPU X360 .
فکر کنم Alan Wake هم یجورایی از همین تکنولوژی استفاده میکنه . البته اگه دوستان اطلاعات کاملتری در این زمینه دارن توضیح بدن خیلی بهتره![]()
ولی GPU 360، در AA خیلی عالی عمل میکنه. اکثر عناوین مالتی پلتفرم در 360 2xaa دارند، در صورتی که ممکن است در PS3 اصلا نداشته باشند!
به همین دلیل هم هست که AW از معدود عناوینی است که از 4xaa استفاده میکنه.
HD نبودن بازی به خاطر موتور قدیمی بازی بود که بانجی نورپردازی رو بهانه کرد!حتی HD نبودن Halo 3 به خاطر نورپردازی فوق الهاده ی بازی بود ! ( این طور که سازنده هاش میگفتن )
بهتره بحث Halo 3 رو تو این تاپیک بیخیال بشیم!