Multi Platform A Plague Tale: Requiem

سازنده
Asobo Studio
تاریخ انتشار
October 14, 2022
ناشر
Focus Interactive
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
  4. Nintendo Switch
https___news.xbox.com_en-us_wp-content_uploads_sites_2_2021_06_Static-A-Plague-Tale_Requiem_Ar...jpg


Genres/[Action Adventure]
Platforms/[Nintendo Switch, Microsoft Windows, Xbox Series X and Series S, PlayStation 5]
Developer/[Asobo Studio]
Publisher/[Focus Home Interactive]
Release Date/[2022]

ادامه عنوان A Plague Tale: Innocence با عنوان A Plague Tale: Requiem در کنفرانس E3 شرکت مایکروسافت معرفی شد . دوباره قرار در این نسخه در نقش Amicia و Hugo به بازی بپردازیم . به لطف نسل بعدی بودن بازی سازنده ها بازی قول رودخانه ای بزرگ از موش های طائون زده را داده اند.
اطلاعات بیشتر به زودی ....



[تریلر]



[تصاویر]

https___pbs.twimg.com_media_E31Po90XEAEdl9h.jpg_orig.jpg https___pbs.twimg.com_media_E31Pq6mX0AQcPbg.jpg_orig.jpg https___pbs.twimg.com_media_E31PsdXXIAIAee_.jpg_orig.jpg https___pbs.twimg.com_media_E31PtNtXIAYFC7G.jpg_orig.jpg https___pbs.twimg.com_media_E32GSNFWEAYU9Ta.jpg_orig.jpg
 
آخرین ویرایش:
دقیقا ابنجور مواقع فرق یه استودیو با هم مشخص میشه تو این 20سال سابقه گیمری این دومین بازی بود که به باگ خوردم که هیچ راه حلی نداره یکی لوک خوش شانس Ps1بود یکی این بازی

60فریم که فدا کردن باگ غیر قابل حل پچ نکردن
 
  • Sad
Reactions: Taha75
باگ رو رفع کردم. کلا این قسمت باید هر کاری که بازی بخواد رو مو به مو انجام بدی یعنی یه قسمت یه جور دیگه بری به باگ. میخوری
کسی گیر کرد بهم بگه تا راهنماییش کنم
 
  • Cool
Reactions: Taha75
الکس از DF یه ویدیو جدیدا بیرون داده از بازی که توش از Optimized Setting و مقایسه Ultra PC با خروجی PS5 صحبت کرده .
البته خیلی منتظر بوده که ببینه آیا ری تریسینگ تو این پچ هست یا نه که خب متاسفانه خبری از ری نبوده!
پچ خیلی از مشکلات بازی رو حل کرده و تنظیمات بهینه بازی برای گرافیک های میانرده یا در حد PS5 به جز تکسچر و Draw Distance همگی رو حالت Medium هستن . تکسچر آلترا و درا دیستنس یه چیزی وسط مدیوم و های .
بازی رو کارت های سری 4000 انویدیا کلا مشکل داره و استاتر بیداد میکنه . برای استیبل شدن بازی فعلا باید صبر کرد تا چند تا پچ جدید بیاد .
من که نتونستم تحمل کنم و همون نسخه ریلیز بازی رو تموم کردم .:-q
 
بازی تموم شد
در یک کلام
گرافیک بازی به جز موقع صحبت کردن خوب بود
به نظرم بازی نسخه ۳ هم خواهد داشت
اما این قسمت داستان زیاد جذاب نبود
و کلا برای تموم کردن بازیش کردم
نمره شخصی خودم ۷ هست
راستی ۳۰ فریم بودنشم کم کاریه سازنده ها رو نشون میده
 
امروز بازی رو تموم کردم و پلات آسونی داره حتی نسبت به نسخه قبل، این بازی از نمونه عناوینیه که بالاترین درجه سختیش به زیباتر شدن گیم پلی و تجربه بهتر بازیکن کمک می کنه. محدودیتی در قبال منابع ندارید و می تونید به طرق مختلف مراحل رو پیش ببرید، پس از آپگرید کردن و بدست آوردن برخی آیتم های مخفی در مراحل لذت بازی روی هارد دو چندان می شه. تنها مورد دستوپاگیر بخاطر سندباکس شدن محیط ها هیوگوئه و نیاز نبود هر مسیری که تنها یک راه بازگشت داره رو مثل گوشت قربونی! دنبال خودمون راه ببریم. گرافیک فنی بازی مخصوصا پوشش گیاهی و نورپردازی خیلی خوبه، چشم انداز زیبایی هم ترسیم کردن که قابل ستایشه ولی از طرفی در بخش انیمیشن ها بازی ضعف داره. باگ هم مجموعا به یک عدد برخوردم که مجبور شدم برای خلاصی بازی رو ببندم دوباره باز کنم. داستان این نسخه در مورد مناسک و خط خونی فرقه های مخفیه که با حالو هوای اون دوره کاملا جور در میاد ولی خب نتونستن این انسجام رو تا پایان حفظ کنن و از این مورد استفاده لازم رو ببرن و اتفاقاتی که در این بین شکل می گیره کمکی به بهتر شدنش نمی کنه. نسخه قبل نیمه پایانی خیلی خوبی داشت. همه کارکترهای همراه خوب بودن جز مادر امیسیا که مثل یک تیکه مقوا بود. تجربه لذت بخشی بود بین TPــها

امتیاز من به بازی
8/10​
 
آخرین ویرایش:
برای ۱۰۰ کردن بازی مجبور شدم دوبار تموم کنم، یکبار معمولی و یکبار نیو گیم ولی متاسفانه باز هم اچیومنت مربوط به مهارت سوم پر نشد. دوستان راه حلی به ذهنی‌تون میرسه؟ واقعا اعصاب خردکن شده
 
  • Sad
Reactions: Taha75
برای ۱۰۰ کردن بازی مجبور شدم دوبار تموم کنم، یکبار معمولی و یکبار نیو گیم ولی متاسفانه باز هم اچیومنت مربوط به مهارت سوم پر نشد. دوستان راه حلی به ذهنی‌تون میرسه؟ واقعا اعصاب خردکن شده
مجبور نشدی چون برای بار اول امکان پر کردن هر 3 شاخه وجود نداره. Opportunism از 4 بخش تشکیل شده، مهارت هایی مثل Alcgemy knowledge و Nothing Lost در حین بازی برای بار اول بدست میارید. گزینه سوم متریال به ترکیب عناصر و استفاده ازشون به طرق مختلف برمی گرده، اما گزینه چهارم Pure Product به هیچکدوم اینا کار نداره و ازتون می خواد در مراحل به سراغ Workbench ها و Secret Chestـها برید و مهارت های خودتونو به بالاترین حد برسونید. چون گیمرهای حرفه ای یا تروفی هانترها بخاطر تجربشون همه جای بازی رو برای بار اول شخم می زنن، در ابتدای نیوگیم پلاس تمام آپگریدها رو دریافت می کنن و به سراغ این مواردی که ذکر کردم دیگه نمی رن چون نیازی بهش ندارن، ولی پر کردن Pure Product رابطه مستقیمی با ایشون داره و فقط باید وقتتونو روی این موارد و لوت کردن های بی خاصیت! منظورم Recycle ها بذارید و صرفا دکمه بزنید تا به حساب بیاد، نباید می ذاشتنش گزینه آخر چون کسی که به آخرین شاخه آپگرید می رسه قطعا از برخی موارد بی نیاز می شه. به عنوان مثال شما یک شاخه دارید توی درخت مهارت که با پرت کردن حواس دشمنان خط اسکیل ها پر می شه و اینکار احمقانه بنظر نمیاد! ولی این گزینه چرا
برای اینکه مطمئن بشید اون مهارت رو دریافت کردید کافیه پس از اتمام هر مرحله یا پس از کات سین اسکیل رو چک کنید که چقدر خط پر شده. اگر کم هم پر شده درسته و مثل گزینه های دیگه دستودلبازی نمی کنه. اگر پر نشده بود چپتر سلکت کنید و از ابتدای اون مرحله شروع کنید. گرفتنش هم تا لحظه آخر ممکنه طول بکشه.
ببین من کجا تروفی رو دریافت کردم
 
مجبور نشدی چون برای بار اول امکان پر کردن هر 3 شاخه وجود نداره. Opportunism از 4 بخش تشکیل شده، مهارت هایی مثل Alcgemy knowledge و Nothing Lost در حین بازی برای بار اول بدست میارید. گزینه سوم متریال به ترکیب عناصر و استفاده ازشون به طرق مختلف برمی گرده، اما گزینه چهارم Pure Product به هیچکدوم اینا کار نداره و ازتون می خواد در مراحل به سراغ Workbench ها و Secret Chestـها برید و مهارت های خودتونو به بالاترین حد برسونید. چون گیمرهای حرفه ای یا تروفی هانترها بخاطر تجربشون همه جای بازی رو برای بار اول شخم می زنن، در ابتدای نیوگیم پلاس تمام آپگریدها رو دریافت می کنن و به سراغ این مواردی که ذکر کردم دیگه نمی رن چون نیازی بهش ندارن، ولی پر کردن Pure Product رابطه مستقیمی با ایشون داره و فقط باید وقتتونو روی این موارد و لوت کردن های بی خاصیت! منظورم Recycle ها بذارید و صرفا دکمه بزنید تا به حساب بیاد، نباید می ذاشتنش گزینه آخر چون کسی که به آخرین شاخه آپگرید می رسه قطعا از برخی موارد بی نیاز می شه. به عنوان مثال شما یک شاخه دارید توی درخت مهارت که با پرت کردن حواس دشمنان خط اسکیل ها پر می شه و اینکار احمقانه بنظر نمیاد! ولی این گزینه چرا
برای اینکه مطمئن بشید اون مهارت رو دریافت کردید کافیه پس از اتمام هر مرحله یا پس از کات سین اسکیل رو چک کنید که چقدر خط پر شده. اگر کم هم پر شده درسته و مثل گزینه های دیگه دستودلبازی نمی کنه. اگر پر نشده بود چپتر سلکت کنید و از ابتدای اون مرحله شروع کنید. گرفتنش هم تا لحظه آخر ممکنه طول بکشه.
ببین من کجا تروفی رو دریافت کردم
دقیقا هرچی ویدیو نگاه میکردم طرف‌ نهایت چپتر ۱۰ میگرفت تروفی رو، به خاطر همین گفتم مجبور شدم.
چپتر سلکت هم می‌کنی دوباره نواره کم میشه بدبختی،اینطوری معلومه باید از چپتر ۱۰ اینا برم دوباره بازی رو شاید جواب گرفتم.
 
  • Like
Reactions: .Amirone
بازی رو تازه شروع کردم و دوتا چپتر رفتم. هنوز اوایل بازیم ولی بنظر گیم پلی بازی تغییر زیادی نکرده باشه و همون مشکلات قبلی رو داره اما گرافیک بازی به شدت پیشرفت داشته.
در مجموع از نظر بصری شاید بهترین چیزی باشه که تو دو سه سال اخیر دیدم هم از نظر فنی شدیدا خوبه (بجز سی فریم بودنش) هم از نظر هنری خیلی باب میل من هست وگرنه از نظر فنی بازیای بهتری هم داریم مثل فوربیدن وست ولی این ترکیب گرافیک فنی و هنریش قشنگ همون چیزیه که من میخوام.

یادم رفت از موسیقی بازی تعریف کنم که تو همین ابتدای کار نشون داد چقدر خوفناک و بی نظیره انقدر برام جذابه که از دیروز که شروع کردم وقتایی که بازی نمیکنم همیشه یه تیکه هاییش تو سرم داره پخش میشه :D
 
آخرین ویرایش:
صدا گذاری بازی یکی از بدترین هاست متاسفانه
اون حجم از گریه و زاری و احساسات مختلف و باید تو یه حالت چهره عادی ببینیم
گرافیک بازی زیباست گیم پلی هم به نظرم هیچ چیز خاصی نداره
 
  • Smile
Reactions: Taha75

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or