13 بازی بزرگ 2013 ، که در این نسل منتشر نخواهند شد !

شما منتظر کدام یک از این بازیها هستید ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    216

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
به نام خدا

سلام دوستان بازیسنتر .

خوب همونطور که در جریان هستید ، بازیهای زیادی هستن که قرار بود در این نسل منتشر بشن و شایعات زیادی هم در رابطه با انتشارشون بر سر زبانها افتاده بود . اما خیلی از این بازیها یا منتشر نشدن و یا در زمان حال که نزدیک به ورود به نسل بعد هستیم ، قرار است با یک جهش کوچیک به نسل بعد منتقل بشن .


- نکته 1 : تریتیب بازیها به معنای برتری بازی ای نسبت به دیگی نیست و صرفا برای دسته بندی است .
- نکته 2 : در مورد برخی از بازیها هیچ شایعه یا خبری منتشر نشده و صرفا علاقه نگارنده مطلب باعث شده در لیست حاضر باشند .



در ادامه لیستی از این بازیها رو میبینیم :

THE Last Guardian

the-last-guardian-600x300.jpg


سال‌ها از معرفی بازی معروف شرکت سونی یعنی The Last Guardian می‌گذرد؛ در این مدت خبرها و حواشی‌های بسیاری پیرامون کنسل شدن بازی به گوش میرسید . اما فعلا در حال ساخت است ! .

Shuhei Yoshida رئیس استودیو های جهانی سونی : هیچ قولی در رابطه با عرضه بازی The Last Guardian در سال 2013 به طرفدارن نمیدهیم ! تیم بازی سازی به شدت در حال کار بر روی بازی و انجین اش هستند. در واقع تیم بازی سازی در حال کار بر رو مسائل تکنیکی بازی هستند و ما هم اکنون چیز قابل توجهی برای نمایش دادن نداریم.


Halo 5

halo_4-600-x-300.jpg


هیچ خبر یا شایعه ای در باره نسخه بعدی وجود ندراد . اما چیزی که با انشار HALO 4 مشخص شد ، شروع یک 3 گانه جدید است که امید واریم نسخه 5 بازی در همین نسل منتشر شود . همچنین اکروسافت دامنه ای را به ثبت رسانده به نام xboxfl.com ولی این تنها دامنه ثبت شده توسط این کمپانی نیست بلکه دامنه های Halo 5 و Halo 9 نیز توسط این شرکت به ثبت رسیده اند .

ایا ماکروسافت قصد دارد سری Halo را تا شماره 9 ادامه دهد ؟


منبع شایعه : کلیک


Kill Zone 4

homefront-wallpaper-620x300.jpg


این بازی تنها رقیب سرسخت GEOW کنسول X360 است. احتمال ساخت نسخه ای جدید هم دور از ذهننیست . شاید این بازی هم در لیست بازی های LUNCH کنسول PS4 باشد


Dead Space 4

Dead-Space-3-News-600x300.jpg


با وجود اینکه نسخه سوم بازی هوز منتشر شنده ، اما داستانی که در نسخه 3 قرار است اتفاق بی افتد ، شروع اتفاقتی جدید و سوالاتی بی پایان است که ، بازیباز را مشتاقانه برای نسخه بعد منتظر نگاه میدارد .

Mass Effect 4

600x-1


در مورد این بازی خبرهای خاصی وجود ندارد و فعلا سازنده در حال پول در اوردن از طریق PATCH ها و الحاقات بازی است . اما امیدواریم نسخه 4 در نسل حاضر منتشر شود .

پرسیده شده نظر استدیو درباره نقش سیاره بعدی در این فرنچیز چیست؟Condominas پاسخ داد: چیزی که کاملا مطمئن هستم وجود خواهد داشت"هیچ چیز در مورد Shepard نیست همه چیز درباره او در سه گانه تمام شد." " بنابراین اولین چیزی ما در ابتدای کار می خواهیم این است:"ما Shepard 2 را در Mass Effect 4 نمی سازیم." هیج چیزی در مورد Shepard وجود نخواهد داشت با این وجود شما در این جهان یک سرباز هستید." بنابراین کار بعدی ما بسیار بسیار متفاوت خواهد بود.


همچنین بر طبق سخنان آقای Casey Hudson، کارگردان سری تحسین شده Mass Effect، قسمت چهارم این عنوان در مراحل اولیه طراحی خود به سر می‌برد.


Doom 4

d31-600.jpg


جان کارمک تایید کرده که قبل ازساخت Rage ، کار ساخت بازی بزرگ Doom 4 اغاز شده بود . به گفته کارمک ساخت بازی Rage فقط امتحانی از موتور ID TECH 5 برای ساخت عنوانی فراتر ازنسل حاضر بوده . بیش از 3 سال از گفته های جانکارمک میگذرد و همچنان منتظر خبر قطعی این بازی هستیم . البته مدتی قبل Artwork هایی از شخصیت ها و محیط بازی منتشر شده بود که گرافیکی خارق العاده داشتند . البته طبق گفته های ID این بازی برای نسل بعد است و این شرکت رسما به نسل بعد کوچ کرده و اگهی های استخدامی زیادی را هم منتشر کرده .

در صحبت هایی که کارمک در Quake-Con داشته ، گفته :


ساختن بازی های موبایل هم توسط id Software متوقف شده تا همه بر روی عنوان AAA این شرکت یعنی DOOM 4 کار کنند. البته هنوز هیچ بازه ی زمانی ای برای عرضه ی بازی در نظر گرفته نشده است و کارمک در مصاحبه با Kotaku به ای موضوع اشاره کرد که "بازی هر وقت آماده شود عرضه خواهد شد."


Thief 4

Thief-Deadly-Shadows-17-BKDDA5FXPY-1600x1200-600x300.jpg


طبق شایعات این بازی برای نسل بعدی کنسولها ، درحال ساخت است و طبق خبری که چندی قبل ازطرف تیم DEUS E X منتشر شد ، 4 تیم مخلف ، شامل تیم DEUS EX ، تیم اصلی Thief و تیمهای تضمین کیفیت بازی و تستینگ ، در حال ساخت بازی برای ورود به نسل بعدی هستند . قابل ذکر است که این بازی الگوی بسیار از بازی های حال حاضر همچون DEUS EX و سبک مخفی کاری و ... است .


Heavenly Sword 2

large104-600x300.jpg


Siliconera گزارش داده که سونی کمبریج در حال کار بر روی دنباله‌ی Heavenly Sword بوده است. اما پروژه به دلایل نامعلومی کنسل شده. دشمنان بازی در 2 Heavenly Sword از Ravenها و البته Raven King که به سامورایی ها شباهت داره و یکی از مهترین دشمنان ناریکو بوده .

tameem antoniades به GAMEINFORMER گفته است: HS به اندازه ايی نفروخت که با اطمينان يک دنباله برای آن بسازيم و اين مسئله ميتوانست ما را در موقعيت متزلزلی قرار دهد!

اطلاعات بیشتر : کلیک

Time Splitter 4

crytek-gameaktu1-600x300.jpg


مسئولین Crytek بارها شایعه کرده اند که این بازی در حال ساخت است و در این بازی از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز ، استفاده شده . قرار بود این بازی در E3 2012 نمایش داده شود ، اما خبری از بازی نشد و مسئولین Crytek طی توضیحاتی نامفهوم ، گفته اند که این بازی شاید در مراسم معرفی X720 و برای نشان دادن قابلیت های ویژه کنسول X720 به نمایش در بیاید . همچنین گفته شده که X720 از تمامی قابلیت های DIRECT X 11 پشتیبانی میکند .

Mafia 3

861923-mafia_3_super-600x300.jpg


طبق شایعات فراوان و تایید غیر مستقیم 2K GAMES بازی MAFIA 3 در حال ساخت است . این بازی به هیچ وجه برای این نسل منتشر نخواهد شد و قرار است برای نسل بعدی کنسولها رونمایی شود . دیگر شایعه درمورداین بازی ایناس که بازی به صورت MULTI نسل ! عرضه میشود ! یعنی هم برای ایننسل و هم برای نسل بعد که کمی دور از ذهن است .

استدیو سازنده عناوین Mafia یعنی 2K Czech در ماه آگوست شایعاتی در مورد این استدیو مبنی بر ساخت عنوان Mafia 3 برای کنسول های PS4 و Xbox 720 به وجود آمد، و حالا این استدیو در حال استخدام نیرو اصلی برای ساخت یک عنوان جدید تایید نشده است.

سایت NowGamer لیست نیرو های استخدامی را منتشر کرده است.( سرطراح ماموریت ها، برنامه نویس اصلی موتور گرافیکی، تهیه کننده ارشد و VFX Artist با تجربه کامل در کنسول ها) . Gamasutra هم در پستی اشاره به جذب نیرو برای ساخت یک" فوق محرمانه، تایید نشده و فوق العاده عالی" برای کمک به ساخت یک عنوان AAA برای این استدیو کرد. VG247 خبری معتبر در ماه اگوست در مورد عنوان جدید این استدیو برای ساخت عنوان Mafia 3 برای کنسول های نسل بعد منتشر کرده بود.

منبع شایعات: کلیک
اولین تصاویر : کلیک


Uncharted 4

uncharted-600x300.jpg


طبق شایعات موجود در سایت‌ها سونی در حال اماده سازی بازی جدید خود با نام "Uncharted: Fight for Fortune" می‌باشد. این بازی که در لیست هیئت رده بندی بازی‌ها استرالیایی قرار گرفته شده است، هنوز دقیق معلوم نیست برای کدام پلتفرم شرکت سونی قرار است ساخته شود . دیگر خبر که باعث سردرگمی می‌شود این می‌باشد که گفته می‌شود سازنده بازی One Loop Games است این استودیو بیشتر به ساخت بازی برای موبایل مشغول بوده و از بازی‌ها انان می‌توان به God of War, Ratchet Clank, و James Bond اشاره کرد. این استودیو در سایت خود افزوده است که بر روی دو پروژه که یکی از ان‌ها بسیار عظیم بوده است کار کرده است.


Star Wars 3 : Battle Front

ws_Star_Wars_Battlefront_1280x800-600x300.jpg


طبق شیعات مختلف و روزومه هایی که در سایت LinkEDIN منتشر شده و همچنین اگهی استخدام استدوی Spark ، این بازی در مرحله تحقیق و توسعه قرار دارد . قرار بود شرکتLucas Arts در مراسم E3 2012 اطلاعاتی را ، راجع به نسخه 3 این بازی منتشرکند که اینگونه نشد . اما قطعا این بازی به سوالات زیاد هوادارن پاسخ خواهد داد .


HALF LIFE 3


half-life-3-600x300.jpg


تابستان امسال بود که کد هایی درفایل های Source Filmmaker پیدا شده بود که نشان می داد Valve در حال کار بر روی نسل آینده انجین Source است. با توجه به ویدویی که از این گفت و گوی کوتاه در Youtube قرار گرفته است ، Gabe Newell کار بروی Engineـی کاملا جدید را تاییدکرد . همچنین اشاره به در حال توسعه بودن Half-Life بعدی می شود که این احتمال را می دهد که Half-Life 3 با انجینی کاملا جدید در آینده ای نزدیک رونمایی خواهد شد.

همچنین در مصاحبه با Journaldugamer ، این منبع در مورد بازی گفته : بازی یک بازی Open World با Quest ها و NPC های فراوان خواهد بود. همچنین بازی دارای بعضی از المان های نقش آفرینی هم خواهد بود. این منبع بر این موضوع تاکید کرد که این بازی Half Life 3 است نه Half Life 2: Episode 3.

منبع شایعه : کلیک
برای دیدن Art هایی از بازی Half-Life 3 که به صورت شایعه پخش شده است لینک روبرو را ببینید : کلیک


کپی این مطلب با ذکر منبع مجاز میباشد .

منبع : Bazicenter.com
 
آخرین ویرایش:

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
من MAFIA III میخوام:((:((:((:((

..........................................................................................................................
راستی حسین ، پس Agent عزیزم کو ؟! داداش به لیست اضافش کن :d
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
من MAFIA III میخوام:((:((:((:((

..........................................................................................................................
راستی حسین ، پس Agent عزیزم کو ؟! داداش به لیست اضافش کن :d



اوه اوه ! Agent !!! هر چی به سلول های خاکستری مغزم فشا اوردم ، یادم نیومد ! این بازی فکر کنم کلا نمیاد :d ! دیگه لیست رو پست کردم ! نمیشه !:d ایشاالله دفعه بعد !:d
 

JeNeRaL ShAhiN

کاربر سایت
May 15, 2012
112
نام
شاهین رستم‌خانی
خب متن خوبی بود.. البته بعضی‌هاشون که شایعه‌ای هم نشدن و خودت گفتی سلیقه‌ شخصی بوده می‌شد نذاری چون اگه به این خطه سلیقه بری جلو خیلی بازی‌های دیگه هم میان وسط.. اما اول بگم چرا فورزا 5 و گرن توریسمو 6 رو ننوشتی..؟ این دوتا رسما درحال ساخته شدن هستن برای نسل بعد.. آلن ویک 2 هم در تب و تاب‌اش به سر می‌بریم تا حدی که توی E3 امسال انقدر هایپ شده بود رسما منتظره رونماییش بودیم..
اما از بازی‌هایی که نوشتی بگم.. دداسپیس 4 که عشقه :D.. اما مگه داری راجع به فرنچایزه "هیلو" حرف می‌زنی که سوالات بی‌پاسخ زیاد بذاره..؟ اتفاقا این شماره 3 اومده تا سوال جواب بده.. آنچارتد FFF برای پلی 3 هم هست و درسته شاید 4 برای نسل بعد بره که منتظریم دیگه.. خودشونم می‌دونن اگه نگه دارن این سری بازی رو به نفعشونه.. مافیا 3 که رسما داره برای نسل بعد ساخته میشه.. بتلفیلد 4 هم لبه تیغه.. یا این ور میاد یا نسله بعد.. هیچ بعید نیست دس‌هانرد 2 رو هم ببینیم یه چیزایی میگفتن سازنده‌هاش.. مس افکت هم اشاره‌ی درستی بود.. حساب کتاب که می‌کردم میشد توی این نسل بیاد اما عاقلانه اینه بره نسله بعد تا سه‌گانه بشه.. "آخرین نگهبان" هم که معلوم نیست تا کی می‌خواد در پست نگهبانی پشته درهای انتشار صبر کنه و عرضه نشه.. فعلا که قراره توی همین نسل بیاد تا ببینیم چی میشه..
 

samiradin

کاربر سایت
Jan 26, 2012
1,980
نام
sami
the last gurdian.این سونی هم ما رو درست کرده هی میگه میاد دوباره تکذیب میکنه.بسازین دیگه بابا هواپیما که نمیخواین بسازین)x
 

Madhi

کاربر سایت
Mar 14, 2011
187
نام
مهدي
سال 2020
Shuhei Yoshida :تیم بازی سازی به شدت در حال کار بروی بازی آخرین نگهبان هستن

هرچقدر هم نویسنده تاکید کنه که لیست بر اساس سلیقه شخصی بوده باز هم میان اسم بازی مورد علاقشون که تو لیست نیست رو پست میکنن
 

habibmp3

کاربر سایت
Dec 5, 2011
1,236
نام
ابوالفضل
یعنی تا وقتی مافیا 3 منتشر شه من میمیرم ...
اگه به من بگن فقط و فقط دوتا بازی دیگه تا آخر عمرت می تونی انجام بدی یکیش قسمت بعدی بتمن - آرکام هستش و دیگری مافیا 3 ...
راستی ... بتمن بعدی تو همین نسل میاد یا نسل بعدی؟!
امیدورام برا نسل بعد بیاد ... >:d
 

JeNeRaL ShAhiN

کاربر سایت
May 15, 2012
112
نام
شاهین رستم‌خانی
هرچقدر هم نویسنده تاکید کنه که لیست بر اساس سلیقه شخصی بوده باز هم میان اسم بازی مورد علاقشون که تو لیست نیست رو پست میکنن
[/QUOTE]

شما یک‌بار دیگه متن رو بخونی متوجه قضایا میشی دوست عزیز..!
 

.sandman.

کاربر سایت
Aug 27, 2012
603
نام
Armin
وحشتناک منتظرUncharted 4وKill Zone 4 وhalf Life 3وDead Space4هستم:xاما تا کی؟چرا نسل بعد نمیاد مردیم:((
ولی خدا برسه به دادمون که تا اون موقع دلار بیاد پایین اگرنه حتی نمیتونیم لمسشون کنیم!:(
 
آخرین ویرایش:

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,176
نام
Matthew
حسین جان ممنون بابت این تایپیک

من همیشه دارم به بازی های بعد از امسال و سال بعد فکر می کنم مثلا GTA VI یا TLOU 2 یا .... شاید دیونه باشم :d

البته عنوان غلط انداز نیست (؟)!!

بهرحال خیلی باحال بود

مرسی

---------- نوشته در 09:03 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 08:55 PM ارسال شده بود ----------

اینا رو هم اضافه کن البته اگر تونستی :d

Hitman 6 - RE 7 - GTA VI
 

retsamfo

کاربر سایت
Oct 3, 2011
180
نام
M.reza
Doom4. من دیگه نمیدونم این بازی کی میخواد بیاد اگه اخر این نسل اومد که اومد اگه نیومد خودم کارمک رو می کشم)x :d با اون Rage افتضاحش. بابا Doom 4 رو بده دیگه:((
Doom4:((:((:((
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر