Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:

BIGnote

کاربر سایت
Apr 14, 2010
1,040
نام
مجید
Ryan Trowbridge کارگردان فنی کاراکتر سابق در Naughty Dog و Bend به استودیوی The Initiative پیوست.

Ryan Trowbridge on LinkedIn: "Today I joined The Initiative as Tech Art Director!"
https://www.linkedin.com/in/ryantrowbridge/

Days Gone

I oversee the FX, shading, tech artists and animation departments.


Uncharted 4: A Thief's End

Managed interviewing, training, scheduling TDs
Designed and programmed tools for a new facial system
Worked with programmers to R&D new pipeline for how our game handled joints
Rigged and skinned high resolution cinematic characters
Designed pose space tool for setting up shoulders and neck poses
Wrote new channelbox in Maya to allow more efficient animation and rigging workflows
Wrote and maintained various animation, rigging, and designer tools

The Last of Us

Worked on tool for exporting models to game for character modelers
Rigged and skinned a few early prototype characters
Wrote and maintained various animation, rigging, and designer tools

Uncharted 3: Drakes Deception

Managed interviewing, training, scheduling TDs
Rigged faces and characters for cinematics
Rigged and skinned high resolution horse
Created Maya tools for animation, cinematic, design, and environment departments
Created tool to streamline auto rigging and publishing simple game assets
Worked with programmers to R&D cloth pipeline
Setup dynamic cloth assets to be used in game
Setup parts pipeline for user customized multiplayer characters

Uncharted 2: Among Thieves

Rigged and skinned high resolution cinematic characters
Set-up NPC part system and skinned and rigged all enemy characters
Rigged and skinned various in game objects
Re-wrote the prop-management pipeline based on production used in Uncharted 1
Created tools for automatically setting up dynamics for game and cinematics
Created tools to help with rigging and fixing characters

Uncharted: Drakes Fortune

Rigged and skinned high resolution cinematic characters
Rigged and skinned all in-game enemies
( pirates , mercenaries , descendants)
Rigged and skinned various in game objects
(parachutes, diving gear, maps, ect.)
Created scripts and tools for animators
Created scripts to help with current rigging pipeline
Created script to transfer magpie audio files to in game face rigs
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
کارگردان اصلی استدیو Rare این پست رو توییت کرده:

Just look at this place - So incredibly proud to work #RareLtd with such awesome people creating games and having fun together!
photo_۲۰۱۹-۰۷-۲۴_۱۵-۵۰-۱۳.jpg

پ ن: استدیو پلی گراند هم مثل rare یک تیم فوتبال دارند و تقریبا یک ماه پیش تیم منتخب این دوتا استدیو تو یک جام خیریه شرکت کرده بودند
 

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,164
نام
Ehsan
58jx_smartselect_20190730-000610_twitter.jpg
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
31948C45-6B50-414E-B419-410F3926C454.jpeg

اکس باکس گیم استودیو درحال حاضر روی بیش از ۴٠ پروژه ی مختلف کار میکنن که شامل بازی های معرفی شده ، معرفی نشده و بسته های الحاقی بازی ها هستن.
گیم پس رو میخوان بهشت برین گیمرها کنن. :D
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
View attachment 112326

اکس باکس گیم استودیو درحال حاضر روی بیش از ۴٠ پروژه ی مختلف کار میکنن که شامل بازی های معرفی شده ، معرفی نشده و بسته های الحاقی بازی ها هستن.
گیم پس رو میخوان بهش برین گیمرها کنن. :D

اینم لیست پروژه ها
تنوع ژانری خارق العاده ای به وجود امده

  1. Gears 5
  2. Gears Tactics
  3. Gears Pop
  4. Gears of War 4
  5. Halo Infinite
  6. Halo The Master Chief Collection
  7. Halo 5
  8. Battletoads
  9. Ori WotW
  10. Psychonauts 2
  11. Wasteland 3
  12. Wasteland 1 Remaster
  13. The Bards Tale IV
  14. The Outer Worlds
  15. Bleeding Edge
  16. MS Flight Simulator
  17. Age of Empires 2 DE
  18. Age of Empires 3 DE
  19. Age of Empires 4
  20. Minecraft Dungeons
  21. Minecraft Earth
  22. We Happy Few
  23. Unknown Compulsion Games
  24. RAD
  25. Unknown Double Fine
  26. Sea of Thieves
  27. Unknown Rare
  28. Forza Motorsport Next
  29. Minecraft
  30. Unknown Playground Games
  31. Forza Horizon 4
  32. Forza Horizon Next
  33. Unknown Ninja Theory #1
  34. Unknown Ninja Theory #2
  35. State of Decay 2
  36. Unknown Undead Labs
  37. Unknown The Initiative
  38. Unknown Obsidian #1
  39. Unknown Obsidian #2
  40. Unknown inXile
  41. Unknown XGS Publishing #1
  42. Unknown XGS Publishing #2
 

Arsalan_xe

کاربر سایت
Apr 11, 2019
600
اگه از كرك داون قاكتور بگيريم انصافا بقيه استوديها از لحاظ گرافيك و گيم پلي واقعا قوي كار كردن خصوصا 343 و پلي گراند و كوليشن .
اين تميز بودن وشسته رفته بودن بازي مخصوصا رو كنسول خيلي مهمه و دليل اصليش سرمايه هست كه در جريانه و مي تونن از انجينهاي قوي و تاپ استفاده كنن .تو اي پي هاي جديد جاي بازيهاي تو سبك كوانتوم واقعا خاليه و اگر هيلو و گيرز ٥ رو خوب بتركونن و دو تا اي پي اكشن ادونچر هم اضافه كنن واقعا عاليع
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
این شایعه که استودیو ژاپن همون سازنده d4 ـه چیه ؟میشه راست نباشه !:D

همه چیز ممکنه. فقط گمانه زنی هست تا جایی که میدونم.

اگه میخواد به ژاپن فکر کنه با این استودیو کارش راه نمیگیره یکی تاسیس کنه سنگین تره

من خودم شخصا دوست دارم استودیویی مثل پلاتینیوم گیمز رو بخرن که پدر مادر دار باشه ولی خب نمیشه از همیچن توافقی مطمعن بود.
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
این شایعه که استودیو ژاپن همون سازنده d4 ـه چیه ؟میشه راست نباشه !:D

بین XO2018 تا E3 شایعه 4 5 تا استدیو قوی آمد که هیچ کدوم عملی نشد و دابل فاینی که هیچ شایعه ای اطراف ش نبود، تایید شد

بعید میدونم مایکروسافت همچین حرکتی بزنه
 

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
واقعا خرید استدیو تو ژاپن الان اشتباهه شاید یه زمانی می تونستن تانگو رو بخرن ولی الان بهترین حرکت تاسیس یه استدیو جدید و رییس قرار دادن یه ژاپنی کار کشته برای جمع کردن تیم هست
صنعت بازی سازی تو ژاپن هم داره پوست میندازه و دیگه خیلی از اون بزرگان هم بازی نمیسازن یا دیگه فعالیت خفنی ندارن
مثلا سازنده های رزیدنت ایول 7 یا ریمیک 2 یا همین بازی جدید تانگو و... خیلی های دیگه تازه دارن اتفاقات خوبی رقم میزنن و قدیمی تر ها عملا فعالیتش کم شده یا اکثر دیگه نمی تونن اون چیزی باشن که قبلا بودن یا پا به پای نسل های جدید و فشار کاری سنگینش بیان
نمونه اش کامیا ،میکامی ،اینافونه ، کوبایاشی ،ساکاگوچی و... که یجورایی محو شدن
اگه مایکرو بتونه استعداد یابی بکنه تو ژاپن برد بزرگی کرده
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر