Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
اگه از كرك داون قاكتور بگيريم

مگه Sumo Digital از استدیوهای مایکروسافته اصن؟ :دی
پس اصن حساب نیست.... اون بازی کلا حاصل یه پروسه ساخت درب و داغون ـه
تازه من گرافیک کارتونی SoT هم دوست دارم... تو استایل خودش کم بازی نداره ولی خیلی بازی خوبیه از نظر بصری...
 
  • Like
Reactions: LiviNG D3AD
آقا پست اول عالیه، ولی تا میایم به پایین برسیم چند ساعتی زمان میبره. :D یه بزرگواری اگه بعضی بخش هاشو بذاره تو اسپویلر خیلی خوب میشه.
 
مگه Sumo Digital از استدیوهای مایکروسافته اصن؟ :D
پس اصن حساب نیست.... اون بازی کلا حاصل یه پروسه ساخت درب و داغون ـه
تازه من گرافیک کارتونی SoT هم دوست دارم... تو استایل خودش کم بازی نداره ولی خیلی بازی خوبیه از نظر بصری...
التماس تفكر :Dو دعوت به مطالعه در مورد كرك داون كه اول چه استديويي قرار بوده توسعه دهنده باشه
بهر حال با جدايي جونز قاعدتا بايد بازي كنسل ميشد .
 
جدیدترین استخدام های کلیدی Initiative

Two new key positions filled at The Initiative:
Ryan Duffin, Gameplay Animation Director - previously at BioWare, DICE and EA
Sean Slayback, Lead Systems Designer - previously at Respawn, Infinity Ward and Treyarch.

این نفر دوم یکجورایی بوی اول شخص بودند رو میده
 
چقدر احتمالش هست استودیو جدید رو توی گیمز کام معرفی کنن؟ من میگم نگه میدارن سال بعد e3

فکرکنم 0% :D
احتمالا XO 2019 که تو لندن برگذار میشه شاهد رونمایی استدیو جدید باشیم

====

مت بوتی رییس استدیوهای اکس باکس هم با گیم اینفورمر یک مصاحبه کرده که بخش های مهمش رو بازتاب میدم

مت بوتی در پاسخ میگه Perfect dark در صد لیست ip هایی که هست که درباره اش با استدیوهای مختلف صحبت میکنه :D خلاصه اقا همونطور که انتظار میرفت اینقدر شایعه شایعه بود که داره تبدیل به واقعیت میشه

درون مایکروسافت یک تیمی به عنوان "تیم خرید" وجود داره. از اسمش مشخص هست وظیفه اشون چیه و مت بوتی میگه دنبال استدیوهای مستقلی هستند که قابلیت رشد داشته باشن و بخوان این امر محقق بشه. بدون اینکه نیازی باشه فرهنگ حاکم بر استدیو تغییر کنه
(این بخش داخل پرانتز ترجمه خط به خط نیست ولی من خودم ویدیو رو دیدم اینطوری برداشت کردم که مت بوتی میگه در پاسخ میگه که اینطوری نیست درب هر استدیویی رو برای خرید بزنند با جواب مثبت رو به رو بشن، و شاید بعضی ها بگن اقا همینطوری که هستیم فعلا خوشیم :D، مثل اینکه سراغ moon studio رفتند و توماس مالر هم گفته فعلا ترجیح میدیم مستقل بمونیم)


یکی از دلایل عمده خرید نینجا تئوری بازی هل بلید بوده و مت بوتی عرضه بازیهایی مثل هل بلید که گیمپلی های 100ساعته ندارند ولی از لحاظ کیفی سطح بالا هستند رو برای سرویس گیم پس فوق العاده میدونه و میگه بازه زمانی بین بلاک باستر ها رو پر میکنه. ادامه تاییدیه های قبلی مت بوتی بازم میگه قرار نیست استدیوهایی که خریداری میشن ملزم به ساخت بازیهای AAA بشن و میتونند مسیر قبلی شون رو ادامه بدند. مثل Bleeding Edge که از قبل از خریدای مایکروسافت در دست ساخت بود و بعدش هم بازی در E3 به صورت رسمی معرفی شد.

بانی راس مذاکرات برای خرید Double Fine مذاکرات رو اغاز کرده (با تیم شیفر سابقه همکاری داشته)

مت بوتی فکر میکنه که State of Decay یکی از فرانچایزهایی هست که در مسیر توسعه (گسترش) قرار داره. قبلا هم به صورت بدیهی تایید کرد که undead labs به عنوان تیم SoD شناخته میشه. امیدواره این گسترش فرانچایز برای عنوان جدید آبسیدین یعنی Outer Worlds هم رقم بخوره (که مشخص میشه حق ای پی برای مایکروسافت هست)

درباره هیلو و موتور اسلیپ اسپیس هم کمی صحبت کرده و گفت 343 با اینفینیت یک بازی گسترده میسازه و این مورد رو خیلی پسند کرده. البته نمیخواد از واژه سند باکس استفاده کنه چون ممکنه توقعات اشتباهی به وجود بیاره. در کل ایفینیت رو از لحاظ بصری خیلی تمیز و امروزی تر نسبت به بازیهای قبلی میدونه باوجود پای بودند به ریشه ها!


در کل مصاحبه بدی نبود و مشخصه هنوز XGS هنوز در حال توسعه و گسترش هست و این مسیر یکی دوسال اخیر ادامه دار خواهد بود.
 
چقدر این مقاله خوب بود.
Phil Spencer Is Exactly Who You Think He Is

Certain cynical people look at me playing or caring about video games and see it as me being that way because of the job I have,". "I see it as me being one of the lucky people who found the job that is my hobby, my passion, the thing I love. I've been playing video games since I was six years old. This is what I'm made to do."
 
دوتا اسکرین شات تازه از شبیه ساز پرواز مایکروسافت! اگر تحت تاثیر اسکرین شات ها قرار نگرفتید، پیشنهاد میکنم ویدیو ها رو ببینید!!!

حلقه الفای بازی هم از سپتامبر شروع میشه و برای ثبت نام میتونید برید سایت بازی

https://cdn.microsoftstudios.com/fsi/wp-content/uploads/2019/08/ARCACHON.mp4
https://cdn.microsoftstudios.com/fsi/wp-content/uploads/2019/08/TimelapseCloudsInDesert.mp4?_=1
https://cdn.microsoftstudios.com/fsi/wp-content/uploads/2019/08/A320_StrasbourgFeb.mp4?_=2
https://cdn.microsoftstudios.com/fsi/wp-content/uploads/2019/08/DR_400_Hangar_not_prendered.mp4?_=4
WAxJAyfFV58TLPtDK6rPFg.jpg

xtbxs6RkgXcbMo77Q4g7EX.jpg
 
دوتا اسکرین شات تازه از شبیه ساز پرواز مایکروسافت! اگر تحت تاثیر اسکرین شات ها قرار نگرفتید، پیشنهاد میکنم ویدیو ها رو ببینید!!!

حلقه الفای بازی هم از سپتامبر شروع میشه و برای ثبت نام میتونید برید سایت بازی

https://cdn.microsoftstudios.com/fsi/wp-content/uploads/2019/08/ARCACHON.mp4
https://cdn.microsoftstudios.com/fsi/wp-content/uploads/2019/08/TimelapseCloudsInDesert.mp4?_=1
https://cdn.microsoftstudios.com/fsi/wp-content/uploads/2019/08/A320_StrasbourgFeb.mp4?_=2
https://cdn.microsoftstudios.com/fsi/wp-content/uploads/2019/08/DR_400_Hangar_not_prendered.mp4?_=4
View attachment 113512

View attachment 113513

به اینا یه rpg بدن بسازن گرافیکش عجیب قریبه :دی
 
آبسیدین از سه هفته پیش 130 موقعیت شغلی جدید باز کرده! به استناد لینکداین استدیو الان +200 نفر هست

https://www.linkedin.com/jobs/view/1377970959/?refId=3221173501566405612688&trk=d_flagship3_company
در واقع ۱۳۰ نفر برای موقعیت شغلی Gameplay Programmer اپلای کردند. در حال حاضر ۱۲ موقعیت شغلی جدید توسط Obsidian باز شده است.
 
مثل اینکه چیزای خوبی نگه داشتن برای xo 19 :D
احتمالا فقط خرید استودیو سورپرایز مراسم باشه وگرنه مایکرو عمرا بیاد غیر از E3 بازی های انحصاری اونم از استودیو های مطرحش معرفی کنه
به نظرم فقط خرید 1 استدیو مهم ترین سورپرایز مایکرو توی XO 19 باشه
 
احتمالا فقط خرید استودیو سورپرایز مراسم باشه وگرنه مایکرو عمرا بیاد غیر از E3 بازی های انحصاری اونم از استودیو های مطرحش معرفی کنه
به نظرم فقط خرید 1 استدیو مهم ترین سورپرایز مایکرو توی XO 19 باشه

گرینبرگ مصاحبه کرده گفته مراسم بزرگیه و خبرهای مهمی گفته میشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or