1080 در فورتزا 5 بدون Cloud امکانپذیر نمیبود

  • Thread starter Thread starter benjohn
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

benjohn

کاربر سایت
بدون شک این بازی زیباست و عنوان کنسول جدید مایکروسافت است که با رزولوشن 1080 و 60 فریم اجرا میشود اما این موفقیت قطعا بدون دستیابی تیم Turn 10 به تکنولوژی Cloud امکانپذیر نبوده است. این را آقای Dan Greenawalt کارگردان هنری بازی به OXM میگوید.

قابلیت اتصال کنسول مایکروسافت و استفاده از آن سازندگان را قادر ساخته است تا تمرکز خود را بر روی فیزیک و گرافیک بازی بگذارند.
اگر Cloud نبود رسیدن بدین دستاورد بسیار طاقت فرسا و شاید غیرممکن میشد.

گرین والت ادامه میدهد آسان بودن این امر نیز بسیار برای نیل به این هدف مهم و اساسی بوده است. او همچنین در پاسخ به سوال ما که پرسیدیم چرا شما در تریلر اخیر خود اعلام کردید که این بازی فقط برروی XONE امکانپذیر است اضافه میکند: موتور بعلت استفاده از Cloud فقط بر روی XONE کار خواهد کرد.

image_37290_thumb_wide620.jpg



او ادامه میدهد البته اینکار را در نسل قبل هم میتوانستیم انجام دهیم فقط زیرساختهایش مهیا نبود اما اکنون با XONE مشکلی برای استفاده از سیستم Azure و غیره نخواهیم داشت.
وی ادامه داد سرور Azure مایکروسافت قدرت فراوانی را دراختیار ما قرار میدهد بطور خودکار با نیاز شما تنظیم میشود و نیازی به کد نویسی جدید ندارد. در واقع این تکنولوژی شما را قادر میسازد خیلی ارزان وساده از Cloud استفاده کنید.
حال سوال پیش می آید که آیا میشد 1080 و 60 فریم را در نسل قبل داشته باشیم؟ بله اما باید فیزیکمان را در حد Forza 4 طراحی میکردیم. حالا با استفاده از Cloud فیزیک قوی و 1080 و 60 فریم داریم.

برای اینکه مطمئن شویم از گرینوالت دوباره سوال کردیم که آیا واقعا Cloud آنان را قادر نموده که به این رزولوشن برسند؟ ایشان جواب میدهند:

دقیقا.... بله همین ویژگی CLoud ما را قادر میکند که در عرض سه سال گذشته به طراحی Drivetar نائل آییم. که به اندازه ی فیزیک جدید ما زیبا بنظر میرسد.

قبل نیز ایشان فرموده بودند که نسل جدید در واقع چیزهایی است که شما نمیبینید مانند فیزیک و هوش مصنوعی و غیره

 
Last edited by a moderator:
ببخشید ولی خبر با متن اصلی فاصله داره.
اون تیکه که خودتون به خبر اضافه کردید:

حال سوال اساسی اینست که اگر این رزولوشن وفریم تنها با Cloud امکانپذیر است بدون دسترسی به اینترنت چه بر سر گرافیک فورتزا خواهد آمد؟

نشون میده مشکلتون تو ترجمه باعث درک اشتباه از خبر شده.
 
یه مقدار دوستان مسئله رو باز میکنن . با cloud گرافیک فرق میکنه در این بازی ؟ فکر نمیکنم چون 1080 و 60 فریم هم توی حالت آفلاینم بود . گرافیک هنریشم شبیه فورزا 4 بود . فکر میکنم متن خبر برای حالت آنلاین منظور دیگه ای اشته
 
یه مقدار دوستان مسئله رو باز میکنن . با cloud گرافیک فرق میکنه در این بازی ؟ فکر نمیکنم چون 1080 و 60 فریم هم توی حالت آفلاینم بود . گرافیک هنریشم شبیه فورزا 4 بود . فکر میکنم متن خبر برای حالت آنلاین منظور دیگه ای اشته
دوست عزیز فکر میکنم از طریق cloud اطلاعت هوش مصنوعی پردازش میشه نه گرافیکی و فیزیک...اطلاعات هوش مصنوعی توان زیادی رو از کنسول میگیرن ولی بسیار کم حجم هستند برخلاف اطلاعات گرافیکی و به راحتی از طریق اینترنت منتقل میشند
 
دوست عزیز فکر میکنم از طریق cloud اطلاعت هوش مصنوعی پردازش میشه نه گرافیکی و فیزیک...اطلاعات هوش مصنوعی توان زیادی رو از کنسول میگیرن ولی بسیار کم حجم هستند برخلاف اطلاعات گرافیکی و به راحتی از طریق اینترنت منتقل میشند

ایشون در خبر به گرافیک اشاره کردن . و یک چیزی که با منطق جور در نمیاد اینه که یک عنوان ریسینگ هوش مصنوعی ای در حد بازیهای اکشن شوتر که نمیخواد که بارگذاریش انقدر سنگین باشه که cloud به کمکش بیاد .

بنظر من منظور ایشون مولتیشه که پردازش قویتری گرافیک میخواد . اگه همچین چیزی باشه که بازی ناقصه .
 
ایشون در خبر به گرافیک اشاره کردن . و یک چیزی که با منطق جور در نمیاد اینه که یک عنوان ریسینگ هوش مصنوعی ای در حد بازیهای اکشن شوتر که نمیخواد که بارگذاریش انقدر سنگین باشه که cloud به کمکش بیاد .

بنظر من منظور ایشون مولتیشه که پردازش قویتری گرافیک میخواد . اگه همچین چیزی باشه که بازی ناقصه .
اگه منظورتون اینجاست که من بیشتر فکر میکنم اشاره میکنه با استفاده از این قابلیت می تونند وقت و توان کنسول رو بزارن برا گرافیک و فیزیک بازی و هوش رو بسپرند سیستم ابری...

قابلیت اتصال کنسول مایکروسافت و استفاده از آن سازندگان را قادر ساخته است تا تمرکز خود را بر روی فیزیک و گرافیک بازی بگذارند.
اگر Cloud نبود رسیدن بدین دستاورد بسیار طاقت فرسا و شاید غیرممکن میشد.

دوما اصلا میشه حدی برای هوش مصنوعی متصور شد ؟هر چه قدر با کیفییت تر بهتر...پ
من اینجور فکر میکنم پیاده کردن قسمتی از گرافیک بازی رو سیستم ابری کار فوق اعاده سختی هست وبرای لانج اینکارو نمیکنند ..چون یک ذره لگ و دیلی باعث افت فریم خفن میشه و بازی رو نابود میکنه...
این حالت خیلی فرق داره با پردازش کامل بازی روی سیستم ابری ...
شاید هم قسمت مولتی به طور کامل رو سیستم ابری قرار داره ....
 
آهااااا الان فهمیدم چرا میگن Only Possible on XBOX ONE :دی

پ.ن : بدبخت هی گفته خیلی راحته پیاده کردن تو کلاود , بابا مومن واسه تو راحته واسه ما نه که ؟! :دی

بمیری احسان با این خبرات :))

البته از cloud تو هوش مصنوعی این بازی استفاده شده!
Forza Motorsport 5 owes its 1080p visuals and 60 frames a second performance to Microsoft's furnishing Turn 10 with easy access to scalable servers,
شاید من دارم اشتباه متوجه میشم .
 
آخرین ویرایش:
آهااااا الان فهمیدم چرا میگن Only Possible on XBOX ONE :دی

پ.ن : بدبخت هی گفته خیلی راحته پیاده کردن تو کلاود , بابا مومن واسه تو راحته واسه ما نه که ؟! :دی
شوخیش به کنار کلا تیم سازنده فورتزا واقعا توانا هستن! اصلا نمیشه با بقیه مقایسشون کرد!
منظورم اینه چون اینا بازیی با این گرافیک رو 1080 اجرا کردن دلیل نمیشه بقیه هم بتونن!
شاید من دارم اشتباه متوجه میشم .
تو متنی که گذاشتی گفته مدیونه! قبلا هم بحث شد سر اینکه خیلی از بازیها بخاطر حجیم بودن پردازشای هوش مصنوعیشون مجبور شدن از گرافیک بزنن تا پردازشا سبکتر شه!
خوب اینم با استفاده از این کار پردازش رو کم کردن!
در ضمن اگه e3 رو دیده باشین اشاره کردن که هوش مصنوعی با استفاده از کلود ساخته میشه
 
آخرین ویرایش:
شوخیش به کنار کلا تیم سازنده فورتزا واقعا توانا هستن! اصلا نمیشه با بقیه مقایسشون کرد!
منظورم اینه چون اینا بازیی با این گرافیک رو 1080 اجرا کردن دلیل نمیشه بقیه هم بتونن!
خوب اونو که میدونم چون تنها بازی 1080P با گرافیک خفن تو X1 همین بازی هست .
البته این گفته با خیلی وقت پیش به کلاود دسترسی داشتیم و کلی روش کار کردیم تا تونستیم 1080p اینا رو انجام بدیم . به نظرم اصلا جالب نیست واسه بازیای مولتی که با سرعت بالایی در حال تولید و پورت هستن :( نتیجش در همین بازیای اولیه دیده میشه .

تو متنی که گذاشتی گفته مدیونه! قبلا هم بحث شد سر اینکه خیلی از بازیها بخاطر حجیم بودن پردازشای هوش مصنوعیشون مجبور شدن از گرافیک بزنن تا پردازشا سبکتر شه!
خوب اینم با استفاده از این کار پردازش رو کم کردن!
در ضمن اگه e3 رو دیده باشین اشاره کردن که هوش مصنوعی با استفاده از کلود ساخته میشه
منظور کلی اینه که بدون کلاود فورتزا هم 720p خواهد بود و تفاوتی با بقیه بازیای X1 نداره .
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or