1080 در فورتزا 5 بدون Cloud امکانپذیر نمیبود

  • Thread starter Thread starter benjohn
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

benjohn

کاربر سایت
بدون شک این بازی زیباست و عنوان کنسول جدید مایکروسافت است که با رزولوشن 1080 و 60 فریم اجرا میشود اما این موفقیت قطعا بدون دستیابی تیم Turn 10 به تکنولوژی Cloud امکانپذیر نبوده است. این را آقای Dan Greenawalt کارگردان هنری بازی به OXM میگوید.

قابلیت اتصال کنسول مایکروسافت و استفاده از آن سازندگان را قادر ساخته است تا تمرکز خود را بر روی فیزیک و گرافیک بازی بگذارند.
اگر Cloud نبود رسیدن بدین دستاورد بسیار طاقت فرسا و شاید غیرممکن میشد.

گرین والت ادامه میدهد آسان بودن این امر نیز بسیار برای نیل به این هدف مهم و اساسی بوده است. او همچنین در پاسخ به سوال ما که پرسیدیم چرا شما در تریلر اخیر خود اعلام کردید که این بازی فقط برروی XONE امکانپذیر است اضافه میکند: موتور بعلت استفاده از Cloud فقط بر روی XONE کار خواهد کرد.

image_37290_thumb_wide620.jpg



او ادامه میدهد البته اینکار را در نسل قبل هم میتوانستیم انجام دهیم فقط زیرساختهایش مهیا نبود اما اکنون با XONE مشکلی برای استفاده از سیستم Azure و غیره نخواهیم داشت.
وی ادامه داد سرور Azure مایکروسافت قدرت فراوانی را دراختیار ما قرار میدهد بطور خودکار با نیاز شما تنظیم میشود و نیازی به کد نویسی جدید ندارد. در واقع این تکنولوژی شما را قادر میسازد خیلی ارزان وساده از Cloud استفاده کنید.
حال سوال پیش می آید که آیا میشد 1080 و 60 فریم را در نسل قبل داشته باشیم؟ بله اما باید فیزیکمان را در حد Forza 4 طراحی میکردیم. حالا با استفاده از Cloud فیزیک قوی و 1080 و 60 فریم داریم.

برای اینکه مطمئن شویم از گرینوالت دوباره سوال کردیم که آیا واقعا Cloud آنان را قادر نموده که به این رزولوشن برسند؟ ایشان جواب میدهند:

دقیقا.... بله همین ویژگی CLoud ما را قادر میکند که در عرض سه سال گذشته به طراحی Drivetar نائل آییم. که به اندازه ی فیزیک جدید ما زیبا بنظر میرسد.

قبل نیز ایشان فرموده بودند که نسل جدید در واقع چیزهایی است که شما نمیبینید مانند فیزیک و هوش مصنوعی و غیره

 
Last edited by a moderator:
الان یعنی بخوای آفلاین بازی کنی، چه اتفاقی میفته؟

یک مُد آنلاین هست به اسم
Drivetar شما این این رو وقتی انجام میدین سیستم Cloud هوش گیمرهای واقعی رو ارزیابی میکنه و یک چیزی مثل هوش گیمرها های واقعی رو برای هوش مصنوعی قرار میده که وقتی شما با هوش مصنوعی بازی میکنید تقریبا واکنشی مثل گیمر واقعی رو نشون میدن
این فقط یک مُد از چندین مُد بازی هست
 
الان یعنی بخوای آفلاین بازی کنی، چه اتفاقی میفته؟
هیچ اتفاقی نمی افته. اگه صفحات قبل رو میخوندی بچه ها توضیح دادن در موردش. قابلیت های Cloudـی که مایکروسافت برای Xbox Live تهیه کرده باعث شده سازنده دیگه درگیر ساخت سرور و تشکیلات آنلاین برای قابلیت های آنلاین بازیشون نباشن و وقتشون رو صرف اپتیمایز کردن و بهتر کردن گرافیک و فیزیک بازی بکنن و بتونن به رزولوشن 1080p برسن. همه چیز بازی اعم از گرافیک، فیزیک، هوش مصنوعی توسط خود کنسول رندر میشه با رزولوشن 1080p و 60 فریم و اگه شما آنلاین باشی بازی میتونه از قابلیت Drivatar بهره ببره. Drivatar قابلیتی هست که وقتی شما آنلاین هستی نوع بازی شما رو میبینه و به مرور زمان هرچقدر بازیکنان بیشتر بازیکنن بیشتر یاد میگیره و شمام با هر وقت آنلاین شدن میتونی از این هوش مصنوعی بهره ببری. به این شکل که بصورت اتوماتیک هوش مصنوعی بازی آپدیت میشه. البته در حالت آفلاین این هوش مصنوعی وجود داره و توسط حود کنسول رندر میشه ولی خب اگه آنلاین نشی این هوش مصنوعی پیشرفت نمیکنه.
اون 600% هوش مصنوعی بهتر توسط Cloud هم منظور همینه. بدلیل اینکه سرور های پردازشی قدرتمند Cloud اطلاعات نوع بازی کردن گیمیر هارو آنالیز و پردازش میکنه و به مرور زمان مثل یک انسان عمل میکنه AI چون داره از رفتار انسانها یاد میگیره.
 
آخرین ویرایش:
اصلا نه گرافیک و نه فیزیک بازی به Cloud ربطی نداره. این میگه سرورهای آماده Cloud باعث شده ما وقت بیشتری صرف کنیم برای بهینه کردن فیزیک و گرافیک بازی و در نهایت 1080p و 60 فریم رو با اون استانداردی که میخواییم دربیاریم.
حتی هوش مصنوعی بازی (که اسمش رو Drivatar گذاشتن) هم Realtime Cloud نیست. وقتی یه راند تموم میشه اطلاعات و سبک بازی player ها رو میفرسته به سرور و تو دیتابیس هوش مصنوعی هاش وارد میکنه و همینطوری در طی زمان هوش مصنوعی ها روز به روز طبیعی تر میشن و بیشتر مثل هوش انسان رفتار میکنند. کسی هم به اینترنت وصل نباشه که خُب نمیتونه از این مزیت استفاده بکنه و احتمالا همون AI های عادی رو داره.
آره حرف شما صحیحه کاری رو که خبر اصلی نتونست شما انجام دادی !! فقط نمیدونم این دوستمون که توی سخت افزار دسی داره چه طور متوجه موضوع نشد که بازم جای تعجب داره)xدقیقا سرورهای ابری رو برای یه سری پردازش در ساخت بازی به کار گرفتن که راحت رو رزولوشن و فریم ریت تمرکز کنن توی این مدت کم

- - -ویرایش - - -

یک مُد آنلاین هست به اسم
Drivetar شما این این رو وقتی انجام میدین سیستم Cloud هوش گیمرهای واقعی رو ارزیابی میکنه و یک چیزی مثل هوش گیمرها های واقعی رو برای هوش مصنوعی قرار میده که وقتی شما با هوش مصنوعی بازی میکنید تقریبا واکنشی مثل گیمر واقعی رو نشون میدن
این فقط یک مُد از چندین مُد بازی هست
بیخیال اقا محمد کسی رو که خودش رو زده به خواب نمیشه بیدار کرد
 
دغدغه این روزای من اینه که استفاده از کلود به چه سرعت اینترنتی نیاز داره.با توجه به اینکه سرعت Esram خیلی بالاست بحث نقل انتقال اطلاعات به کلو و بالعکس چطوری و با چه سرعتی باید انجام بشه که پردازش ریل تایم دچار مشکل نشه؟
 
دغدغه این روزای من اینه که استفاده از کلود به چه سرعت اینترنتی نیاز داره.با توجه به اینکه سرعت Esram خیلی بالاست بحث نقل انتقال اطلاعات به کلو و بالعکس چطوری و با چه سرعتی باید انجام بشه که پردازش ریل تایم دچار مشکل نشه؟
cloud حالا حالا قادر به پردازش چیز خاصی نمیتونه باشه چون قادر به ارائه latency کمتر از 16ms نیست.
 
اولا باید تشکر کرد از دوستان سونی فن که 4 صبح با زدن خبر مربوط به بازی انحصاری XO برای خودشون بساط ترول درست میکنن.
دوما مشخص شد که Cloud کاملا روی بازی تاثیر داره و بزرگترین برتری XO نبست به PS4 هست
هوش مصنوعی رو بالاتر میبره که تجربه یک ریسنگ افسانه ای رو نسبت به رقبا به ما میده..
کاملا سطحی پندارانه
قصد داشت این رو به کاربرا القا کنه
خودشو به متوجه نشدن زده که با توجه به سابقه ایشون کاملا مشخص هست
از مدیرهای (NIMA) محترم هم خواهشمندیم به جای ویرایش خبر با متخلف برخورد کنند.
38104827308497621484.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or