بدون شک این بازی زیباست و عنوان کنسول جدید مایکروسافت است که با رزولوشن 1080 و 60 فریم اجرا میشود اما این موفقیت قطعا بدون دستیابی تیم Turn 10 به تکنولوژی Cloud امکانپذیر نبوده است. این را آقای Dan Greenawalt کارگردان هنری بازی به OXM میگوید.
قابلیت اتصال کنسول مایکروسافت و استفاده از آن سازندگان را قادر ساخته است تا تمرکز خود را بر روی فیزیک و گرافیک بازی بگذارند.
اگر Cloud نبود رسیدن بدین دستاورد بسیار طاقت فرسا و شاید غیرممکن میشد.
گرین والت ادامه میدهد آسان بودن این امر نیز بسیار برای نیل به این هدف مهم و اساسی بوده است. او همچنین در پاسخ به سوال ما که پرسیدیم چرا شما در تریلر اخیر خود اعلام کردید که این بازی فقط برروی XONE امکانپذیر است اضافه میکند: موتور بعلت استفاده از Cloud فقط بر روی XONE کار خواهد کرد.
او ادامه میدهد البته اینکار را در نسل قبل هم میتوانستیم انجام دهیم فقط زیرساختهایش مهیا نبود اما اکنون با XONE مشکلی برای استفاده از سیستم Azure و غیره نخواهیم داشت.
وی ادامه داد سرور Azure مایکروسافت قدرت فراوانی را دراختیار ما قرار میدهد بطور خودکار با نیاز شما تنظیم میشود و نیازی به کد نویسی جدید ندارد. در واقع این تکنولوژی شما را قادر میسازد خیلی ارزان وساده از Cloud استفاده کنید.
حال سوال پیش می آید که آیا میشد 1080 و 60 فریم را در نسل قبل داشته باشیم؟ بله اما باید فیزیکمان را در حد Forza 4 طراحی میکردیم. حالا با استفاده از Cloud فیزیک قوی و 1080 و 60 فریم داریم.
برای اینکه مطمئن شویم از گرینوالت دوباره سوال کردیم که آیا واقعا Cloud آنان را قادر نموده که به این رزولوشن برسند؟ ایشان جواب میدهند:
دقیقا.... بله همین ویژگی CLoud ما را قادر میکند که در عرض سه سال گذشته به طراحی Drivetar نائل آییم. که به اندازه ی فیزیک جدید ما زیبا بنظر میرسد.
قبل نیز ایشان فرموده بودند که نسل جدید در واقع چیزهایی است که شما نمیبینید مانند فیزیک و هوش مصنوعی و غیره
قابلیت اتصال کنسول مایکروسافت و استفاده از آن سازندگان را قادر ساخته است تا تمرکز خود را بر روی فیزیک و گرافیک بازی بگذارند.
اگر Cloud نبود رسیدن بدین دستاورد بسیار طاقت فرسا و شاید غیرممکن میشد.
گرین والت ادامه میدهد آسان بودن این امر نیز بسیار برای نیل به این هدف مهم و اساسی بوده است. او همچنین در پاسخ به سوال ما که پرسیدیم چرا شما در تریلر اخیر خود اعلام کردید که این بازی فقط برروی XONE امکانپذیر است اضافه میکند: موتور بعلت استفاده از Cloud فقط بر روی XONE کار خواهد کرد.

او ادامه میدهد البته اینکار را در نسل قبل هم میتوانستیم انجام دهیم فقط زیرساختهایش مهیا نبود اما اکنون با XONE مشکلی برای استفاده از سیستم Azure و غیره نخواهیم داشت.
وی ادامه داد سرور Azure مایکروسافت قدرت فراوانی را دراختیار ما قرار میدهد بطور خودکار با نیاز شما تنظیم میشود و نیازی به کد نویسی جدید ندارد. در واقع این تکنولوژی شما را قادر میسازد خیلی ارزان وساده از Cloud استفاده کنید.
حال سوال پیش می آید که آیا میشد 1080 و 60 فریم را در نسل قبل داشته باشیم؟ بله اما باید فیزیکمان را در حد Forza 4 طراحی میکردیم. حالا با استفاده از Cloud فیزیک قوی و 1080 و 60 فریم داریم.
برای اینکه مطمئن شویم از گرینوالت دوباره سوال کردیم که آیا واقعا Cloud آنان را قادر نموده که به این رزولوشن برسند؟ ایشان جواب میدهند:
دقیقا.... بله همین ویژگی CLoud ما را قادر میکند که در عرض سه سال گذشته به طراحی Drivetar نائل آییم. که به اندازه ی فیزیک جدید ما زیبا بنظر میرسد.
قبل نیز ایشان فرموده بودند که نسل جدید در واقع چیزهایی است که شما نمیبینید مانند فیزیک و هوش مصنوعی و غیره
Last edited by a moderator: