از اونجایی که اون یکی تاپیک بسته شد اینجا جواب میدم:
نوشته شده توسط 浪人:
اگه زبان بلد هستید مطلب زیر رو بخونید تا متوجه بشید ایشون همچین بی ربط هم سخن نگفته
!!!
http://screentear.com/index.php?opti...id=23&Itemid=2
با وجود اینکه حوصله خوندن گریه و زاری های یه فنبوی رو نداشتم اما یه نگاه سطحی بهش کردم، با این وجود نفهمیدم بازم ربطشو. ضمن اینکه توی این بازی اصلا HDR استفاده نشده که نشون میده نویسنده اون مطلب تا چه حد بارش بوده!
نوشته شده توسط Kenji:
the environments are very static این به نظر شما یعنی چی ؟ در صورتی میتونیم بگیم محیط ساکنه که هیچ تعاملی نشه با محیط بازی داشت که وقتی تو بازی تخریب پذیری هست یعنی با میحط تعامل داریم... حالا ربطش رو فهمیدی ؟
اولا که یکمی آروم تر جوش نیار واست خوب نیست، اصلا خوشم نمیاد کسی بهم اینجوری بگه حالا فهمیدی؟
ثانیا شما اول تفاوت destructibility رو با interactivity یاد بگیر بعدا بیا اینجا تفسیر المیزان بنویس! تازه هیچ کدوم از اینا هم ربطی به movable objects یا vehicles ندارن. :laughing:
من اصلا کاری ندارم که طرف درست گفته یا نه، اما حرفش این بوده که توی بازی آبجکت متحرک و وسیله نقلیه نیست اونوقت شما اومدی میگی غلط گفته چون محیط تخریب پذیره و اگه به یه ستون شلیک کنی تخریب میشه!
در مورد اینکه تخریب پذیری این بازی توی هیچ بازی کنسولی دیده نشده دیگه چیزی نمیگم (به راحتی میشه ضعف هاشو بر شمرد تا ببینید که تخریب پذیریش اصلا چیز شاخی نیست) فقط یک مثال نقض برای اون ادعا میارم، اونم نه از این نسل :cheesygri بلکه از نسل گذشته: Red Faction بازی سال 2001!