تصاویر جدید از بازی Killzone 2

rezaigi2004

کاربر سایت
اولین تصویر رسمی از گیم پلی Killzone 2

Guerrilla Games این تصویر را رسمی تایید کرد و اعلام کرد این تصویر واقعی از گیم پلی Killzone 2 میباشد.
Confirmed : New Gameplay Trailer will be on PSN

به زودی گیم پلی بازی نیز در PSN قرار خواهد گرفت.

50695_med.jpg
 
آخرین ویرایش:
دوست عزیز KENJI با این ویدیو حال اساسی دادی واقعا تخریب محیط بینظیری بود:love: از این عکسای اخر داشت حالم می گرفت (البته از رو عکس نمیشه قضاوت کرد چون بی کیفیت و زوم شده هستند)ولی بد سرحال شدیم:cheesygri
 
وبالاخره Gametrailers سه تا ویدئو 720p از نسخه بتای بازی گذاشته که میتونید از لینک پایین ببینید:
http://www.gametrailers.com/game/1668.html

پیشنهاد من اینه که نسخه Quick Time رو ببینید با اینکه رزولوشنش 720p نیست ولی به نظر من خیلی بهتر Codec شده.
___________________________________________________________

این هم سه تا ویدئو جدید 720p دیگه از قسمت مولتی پلیر نسخه بتای بازی اینبار تو سایت Gamersyde که codec خیلی عالی داره.
لینک DL:
http://gamersyde.com/news_7325_en.html

نظر شخصی من:

گرافیک بازی توی این ویدئوها خیلی خوب هست نورپردازی واقعا زیباست روی انیمیشنه Reload کردن که توی یه نمای close up انجام میشه و جزئیات اسلحه خیلی خوب کار شده و موشن بلور زیادی هم به کار گرفته شده تا حالت سینماتیک بیشتری به بازی بده که تنها نو آوری بازی هم تا به اینجا برای سبک FPS به نظر من همین بوده.کلا این ویدئو ها نشون دادن که گرافیک بازی خیلی زیباست ولی در حدی نبودن که من Hype بشم , البته از مولتی پلیر بازی.
 
آخرین ویرایش:
به نظر من نوردهی توی محیط های مختلف تو این بازی خیلی زیبا و دقیق تنظیم شده، هم از نظر رنگ بندی و هم از نظر روشنایی و مشخص GG خیلی روی این مسئله وقت گزاشته و کار کرده ولی توی کنتراست و Motion Blur خیلی اغراق شده که اونم سازنده خواسته با این کار سینمایی ترش کنه.
فیزیک و انیمیشن های بازی هم خیلی زیبا و روونه، یکی از مشکلاتش هم وضوح پایین بافت هاست.
 
آخرین ویرایش:
عجیبه اینجا کسی متوجه سیستم کاور گیری بازی نشده که خودش کلی نو آوری محسوب میشه
باید عرض کنم که این سیستم کاور در شماره 1 نیز وجود داشت البته در شماره 2 خیلی بهتر شده;)
 
سه تا ویدیو رو از GT دیدم باید بگم بسیار فوق العاده و سینمایی بود:love::(( چه عجب یه گرفیک و گیم پلی درست حسابی از بازی دیدیم دارم برا رفیقای فن کنسول....دانلود می کنم کف بر شن:biggrin1:
 
در مورد تريلرهاي جديد از مولتي پلیر بازي
اول از همه نورپردازي بي نظير و خارق العاده به چشم ميخوره که غير از :eek: هيچي نميشه راجبش گفت! در تريلري که ديدم محيطهاي درون بازي که داخل يه سري جاهاي کارخانه مانند جريان دارشت حاله هاي زيادي از نور از پنجره ها و شيشه ها به درون محيط راه داشت که واقعا زيبا و بي نظير کار شده بود و در محيطهاي بيروني که نور پردازي غوغاست مخصوصا وقتي که از محيطهاي داخل به بيرون بريد کاملا متوجه ميشيد بعد از اون انيميشنهاي فوق العاده طبيعي که شخصا نظيرشو در هيچ بازيي نديدم .به حدي اين انيميشنهاي کارکترها طبيعيه که ديگه فکر نميکنم فرقي با واقعيت داشته باشه و جزئيات محيط هم در بالاترين درجه قرار داره هر چيزي که در محيط بازي هست به دقت روش کار شده و ازجزئيات و تکسچرهاي خوبي برخورداره.

هوش مصنوعي ياران خودي عالي بود و در نبردها نقش مترسک رو بازي نميکردند و واقعا مثل خود گيمر دشمنان زيادي رو ميکشتند.
هوش مصنوعي دشمنان هم خيلي پيشرفت کرده و اون طوري که در تريلرها ديدم به سختي ميشد کشت و پيشروي کرد و اگر گيمر غفلت ميکرد به رگبار تير و نارنجک بسته ميشد که البته در همچين لحظاتي ياران خودي به خاطر هوش مصنوعی خوبشون خيلي کمک ميکردند (يه تيکه گیمر هجوم برد به سمت فقط يک دشمن که از نزديک بکشدش که بلافاصله کشته شد ! کشته شدن هم خيلي جالبه اول که کمي تير میخوریم صفحه کمي تار ميشه و بعد هر چي بيشتر تير بخوري يواش و يواش تر ميشه بازي (حالت Slow Motion ) و بعد ميميريد!
در مورد سيستم کاور گيري اين بازي که دوستان هم اشاره کردند بايد بگم در نسخه اول هم بود ولي در اينجا خيلي کارامدتر و بهتر شده.
يه چيز ديگه هم که نظرمو به خودش جلب کرد موسيقي متن بازي بود که کاملا با فضا و محيط بازي همخواني داشت و صداي کارکترها و دشمنان هم بي نقص بود.
طراحي اسلحه ها خيلي جالب بود و مثل انيميشنهاي بازي اونها هم به طور عجيبي طبيعي بودند و حس اينکه يک اسلحه واقعي دست کارکتر هست رو القا ميکردند (عاشق خشاب عوض کردنشم:biggrin1:)
و در محيطهاي باز هم افکتهاي دود واقعا زيبا بود يه سري بشکه هايي هم در محيطها بودند که با انفجارشون شاهد افکتهاي دود فوق العاده اي ازشون بودم
بعد يه چيز خيلي جالب و بينظیري که ديدم اين بود که دودها و گردو خاکها روي نورپردازي اثر داشت و درست مثل واقعيت که ما گرد خاک ها و دودها رو در حاله هاي نور ميبينيم که در هوا پخش و معلق هستند و در نورپردازي محيط هم اثر داشتند.
تخريب پذيري محيط هم عالیه و سايه ها هم در بهترين حالت ممکن بودند و همچنين خون هم خيلي طبيعي و باور پذير بود.
محيطها و جو آب و هوايي سياره هلگان هم بسيار جالب و خيره کنندست (اميدوارم مراحل باراني هم درش ببينم:love:)
 
آخرین ویرایش:
توی همون لینک ویدئو ها گالری عکسای بازی هم هست که از خود ویدئو ها گرفته شده چون ویدئو ها direct feed هستن کیفیتشونم خوبه روی عکساش کلیک کنی میره تو صفحه گالری:
http://www.gamersyde.com/news_7325_en.html
ممنون.
آقا چقدر حیرت انگیزه.
نمی دونم یه نقطه رو متوجه شدید یا نه اما بازم می گم.وقتی خشاب عوض می کنه دستش خونی هست یعنی در اثر درگیری خون پاشیده شده:
1306_0003.jpg


===========
ویرایش:
تصاویر جدید از بازی :
ss_preview_killing2.jpg.jpg


ss_preview_killing6.jpg.jpg

ss_preview_killing1.jpg.jpg


ss_preview_killing4.jpg.jpg


ss_preview_killing.jpg.jpg


ss_preview_killing3.jpg.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or